1 2 3 4 5 6 7 | 16.00 – 19.00 uur De 538 Middagshow 17.00 – 18.00 uur Ontvangst voor VI Oranje 18.00 – 19.00 uur Live VI Oranje 19:00 – 20.30 uur BBQ 20.30 – 22.30 uur Wedstrijd kijken 22.30 – 23.30 uur Live VI Oranje met entertainment |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | 10 juni: Jan Smit 11 juni: Jon Allen 12 juni: Alain Clark 13 juni: Vanessa Amorosi 14 juni: Di-rect 15 juni: Stevie-Ann 16 juni: Go Back To The Zoo 17 juni: A Silent Express |
1 der besten.quote:
Qua geldquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:08 schreef Roi het volgende:
Niet fout kunnen gaan met Honda? *kuch* Sulejmani
quote:
Voor Honda zeer zeker. Dat haal je er al uit met de verkoop van de beelden aan Japanse zenders en aan de verkoop van shirts in Japan. Er zitten een 80 miljoen mensen daar he... allemaal gek van voetbal en een heleboel kopen alles wat los en vast zit.quote:
Merchandise en rechten van de wedstrijden.Ik luister maar half en ik begreep het welquote:
Geniaal, wat ik altijd dacht. Allemaal stokpaardjes.quote:
Ja ik snapte ook wel wat hij bedoelde maar het is alsnog een grote gok.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:14 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Merchandise en rechten van de wedstrijden.Ik luister maar half en ik begreep het wel
Peter Kelder is nooit een man geworden, hij is nog steeds een jongetje.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:16 schreef Gillette_M5 het volgende:
'Meneer Gilletje bemoeit er zich niet mee' Ofcourse
Dat idee had ook al, vooral toen ze de hele tijd Kuijt Dirkie noemde.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:22 schreef Rucebo het volgende:
Van die kneuzerige ballen die roepen dat we wel even wereldkampioen worden
Zo'n kantoormongool die je hier elke ochtend op de snelweg ziet rijden met zijn Audi leasebak en je van de weg drukt omdat meneer graag constant links wil rijden en kleven.quote:
Altijd kansloos als mensen altijd zo snel een oordeel hebben over studenten...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:22 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Dat idee had ook al, vooral toen ze de hele tijd Kuijt Dirkie noemde.
Nou dat kan gebeuren... maar dan op TV vertellen dan ben je een echte failquote:
Kakkersquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:22 schreef Rucebo het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:22 schreef voetbalkenner het volgende:
waarom zijn het mongolen, die studenten?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:22 schreef Rucebo het volgende:
Hoezo?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:24 schreef 456 het volgende:
En toch he... Doe die muziek in de reclame ofzo
Jij bent een van de mensen die te zien was?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:23 schreef voetbalkenner het volgende:
[..]
Altijd kansloos als mensen altijd zo snel een oordeel hebben over studenten...
Inderdaad, wat een faalhoer.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:24 schreef 456 het volgende:
En toch he... Doe die muziek in de reclame ofzo
Vaak rijden ze ook BMW of Volvo. Volvorijders zijn echt de ergsten.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:23 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Zo'n kantoormongool die je hier elke ochtend op de snelweg ziet rijden met zijn Audi leasebak en je van de weg drukt omdat meneer graag constant links wil rijden en kleven.
Ja dusquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:24 schreef Impulsief het volgende:
[..]
Jij bent een van de mensen die te zien was?
Voor deze ene keer geef ik je gelijk.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vaak rijden ze ook BMW of Volvo. Volvorijders zijn echt de ergsten.˛
Ja, en ze ziet er goed uit.quote:
Volvorijders ook inderdaad. Die zie je vaak genoeg in Wegmisbruikers.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vaak rijden ze ook BMW of Volvo. Volvorijders zijn echt de ergsten.˛
Altijd treffend om te zien als men studenten op tv ziet die uit hun dak gaan. De mensen die snel hun oordeel klaar hebben zijn diegenen die geen studententijd hebben gehad en nu in de bouw werken of een modaal baantje hebbenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:24 schreef Impulsief het volgende:
[..]
Jij bent een van de mensen die te zien was?
Ik weet niet eens wie die kneus is dus laat maar zittenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:26 schreef Sloggi het volgende:
Dit programma heeft zo veel potentie, en dan nodigen ze Anthonie Kamerling uit.
Heb vroeger bij een studentenvereniging gezeten, dus dat vooroordeel klopt wel degelijk.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:27 schreef voetbalkenner het volgende:
[..]
Altijd treffend om te zien als men studenten op tv ziet die uit hun dak gaan. De mensen die snel hun oordeel klaar hebben zijn diegenen die geen studententijd hebben gehad en nu in de bouw werken of een modaal baantje hebben
Ik ben gewoon student en woon in een studentenhuis hoor, maar ik mag zo ook totaal nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:27 schreef voetbalkenner het volgende:
[..]
Altijd treffend om te zien als men studenten op tv ziet die uit hun dak gaan. De mensen die snel hun oordeel klaar hebben zijn diegenen die geen studententijd hebben gehad en nu in de bouw werken of een modaal baantje hebben
Schaam me er niet voor, vind het altijd grappig om te zien als we met een groep studenten door de stad lopen en mensen ons aankijken, hahaquote:
hij flapt er in ieder geval afentoe wat uit, sympathieke gastquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:27 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie die kneus is dus laat maar zitten
Inderdaad. Die met z'n blote reet in 2 NL kutfilms te zien was.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:26 schreef Sloggi het volgende:
Hij heeft wel eens eerder zo'n goal gemaakt en mede-Brazilianen als Dani Alves en Robert Carlos hebben in hun loopbaan ook al een goaltje of 4, 5 op deze manier gemaakt, dus ik ga er vanuit dat dit zo bedoeld was.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:28 schreef speknek het volgende:
Ik denk nog steeds dat het onbedoeld was van Maicon, het was ook geen buitenkantje, maar z'n wreef en die bal rolde door over z'n voet.
Een beetje te overdreven en aanwezig.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:29 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
hij flapt er in ieder geval afentoe wat uit, sympathieke gast
Die jongen gebruikt wat volgens mij.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:26 schreef Sloggi het volgende:
de kleine blonde doodquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:29 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Inderdaad. Die met z'n blote reet in 2 NL kutfilms te zien was.
Hij zat laatst geloof ik bij Jensen, toen had ie geblowd inderdaad.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die jongen gebruikt wat volgens mij.˛
Ik denk er exact hetzelfde over.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:28 schreef speknek het volgende:
Ik denk nog steeds dat het onbedoeld was van Maicon, het was ook geen buitenkantje, maar z'n wreef en die bal rolde door over z'n voet.
Ik ben het niet eens met wat die mensen daarboven typten, integendeel. Vind het alleen wel grappig dat je je genoodzaakt voelt om je hier te komen verdedigen. Mijns inziens een beetje nutteloos, vind je niet?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:27 schreef voetbalkenner het volgende:
[..]
Laat ons lekker bier zuipen en maf doen en verleiden tot gekke uitspraken, bij onze eerste baan verdienen we al meer dan iemand met een modaal baantje ooit zal krijgen. xDquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:28 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Heb vroeger bij een studentenvereniging gezeten, dus dat vooroordeel klopt wel degelijk.
Ik vind dat je gelijk hebt hoor, maar kan het niet laten. Ik krijg er eigenlijk alleen maar energie van!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:31 schreef Impulsief het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens met wat die mensen daarboven typten, integendeel. Vind het alleen wel grappig dat je je genoodzaakt voelt om je hier te komen verdedigen. Mijns inziens een beetje nutteloos, vind je niet?
Zag er verder leuk uit allemaal hoor
Maar gast, wees eens niet zo op me teentjes getrapt!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:32 schreef voetbalkenner het volgende:
[..]
Laat ons lekker bier zuipen en maf doen en verleiden tot gekke uitspraken, bij onze eerste baan verdienen we al meer dan iemand met een modaal baantje ook zal krijgen. xD
Mooi toch?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:32 schreef voetbalkenner het volgende:
[..]
Laat ons lekker bier zuipen en maf doen en verleiden tot gekke uitspraken, bij onze eerste baan verdienen we al meer dan iemand met een modaal baantje ook zal krijgen. xD
ajahahahahahahahaahahahahahahahahaahahahahahaahahahahahaahahahahaahahahaahahahahahaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:34 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Mooi toch?En een paar jaar later kan je aansluiten in de file met je Renault Espace met 3 krijsende kutkoters op de achterbank, met naast je een vrouw met verlepte kop die nog zeurt of je nog een bak koffie wilt, onderweg naar de Efteling. Want veel verder dan de landsgrenzen kom je niet.
Tja, die goeie ouwe tijd....
Ik verdien liever modaal en zit niet tussen de kakkers dan rijk en wel tussen hun zittenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:32 schreef voetbalkenner het volgende:
[..]
Viola Holt was vroeger helemaal hot in showbizz land. Heeft zelfs nog in de playboy gestaan geloof ik, en de geruchten gaan dat ze biertjes tapte door met haar geslachtsdeel op de tapknop te dansen.quote:
Waarom? Die vooroordelen altijdquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:35 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik verdien liever modaal en zit niet tussen de kakkers dan rijk en wel tussen hun zitten
Ja ja ok, ik geef je geen ongelijk, maar ik zal ermee ophouden. Laat onverlet dat ik het erg leuk vind om te reageren :pquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:33 schreef Hoolii het volgende:
[..]
Maar gast, wees eens niet zo op me teentjes getrapt!
Als mensen studenten irritant vinden en dat zeggen schieten ze altijd direct in de verdediging. En dat terwijl studenten ook altijd ongezout hun mening geven en over dat geld, tsja.
Ben zelf ook student daar niet van
Een student is niet per se een kakker (behalve als 'ie een cursus rechten volgt).quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:35 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik verdien liever modaal en zit niet tussen de kakkers dan rijk en wel tussen hun zitten
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:36 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Viola Holt was vroeger helemaal hot in showbizz land. Heeft zelfs nog in de playboy gestaan geloof ik, en de geruchten gaan dat ze biertjes tapte door met haar geslachtsdeel op de tapknop te dansen.
Aan de hand van je reactie kan ik je ongeveer inschatten wat voor persoon je bent xDquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:34 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Mooi toch?En een paar jaar later kan je aansluiten in de file met je Renault Espace met 3 krijsende kutkoters op de achterbank, met naast je een vrouw met verlepte kop die nog zeurt of je nog een bak koffie wilt, onderweg naar de Efteling. Want veel verder dan de landsgrenzen kom je niet.
Tja, die goeie ouwe tijd....
Aan de hand van deze reactie bevestig je alleen maar de eerdere vooroordelen. Fail.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:37 schreef voetbalkenner het volgende:
[..]
Aan de hand van je reactie kan ik je ongeveer inschatten wat voor persoon je bent xD
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:37 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Een student is niet per se een kakker (behalve als ze een cursus rechten volgen).
Best verkochte editie van Playboy in Nederland tot nu toequote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:36 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Viola Holt was vroeger helemaal hot in showbizz land. Heeft zelfs nog in de playboy gestaan geloof ik, en de geruchten gaan dat ze biertjes tapte door met haar geslachtsdeel op de tapknop te dansen.
Extra DIK nummer...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:38 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Best verkochte editie van Playboy in Nederland tot nu toe
Haha,leuk vooroordeel (wat hoort bij de niet intelligenten der aarde)quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:37 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Een student is niet per se een kakker (behalve als ze een cursus rechten volgen).
Dat bedoel ik maar. Tegenwoordig moet Viola het met een 'maatje meer' doen. Blijf vooral opletten, mocht je haar tegenkomen. Want ik ben geneigd er een zadel overheen te gooien...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:38 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Best verkochte editie van Playboy in Nederland tot nu toe
Zeg ik ook niet, ik ben ook een student. Maar die lui in VI Oranje waren wel kakkers. Daar zou ik nooit gevonden willen wordenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:37 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Een student is niet per se een kakker (behalve als 'ie een cursus rechten volgt).
Een afgestudeerde WO'er?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:37 schreef voetbalkenner het volgende:
[..]
Aan de hand van je reactie kan ik je ongeveer inschatten wat voor persoon je bent xD
Haha, 5 biertjes en je voelt je hebt net zo veel plezier :pquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:41 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet, ik ben ook een student. Maar die lui in VI Oranje waren wel kakkers. Daar zou ik nooit gevonden willen worden
Goed idee, morgen weer om 13:00 op om een uurtje naar de uni te gaan!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:42 schreef voetbalkenner het volgende:
Deze student gaat slaapjes doen, tot morgen!
Tuurlijk niet, vrijdag is de vrije dagquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:42 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Goed idee, morgen weer om 13:00 op om een uurtje naar de uni te gaan!
Oh nee, da's vrijdag pas weer.
Inderdaad, kan ik morgen in mijn vrije tijd nadenken over de toekomst van Nederland (iets wat niet voor iedereen is weggelegd ;p)quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:42 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik heb mijn principes nogquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:42 schreef voetbalkenner het volgende:
[..]
Haha, 5 biertjes en je voelt je hebt net zo veel plezier :p
Morgenmiddag een kuttentamenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:42 schreef Sloggi het volgende:
[..]
En wat is die 'toekomst' dan?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:44 schreef voetbalkenner het volgende:
[..]
Inderdaad, kan ik morgen in mijn vrije tijd nadenken over de toekomst van Nederland (iets wat niet voor iedereen is weggelegd ;p)
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:45 schreef voetbalkenner het volgende:
Wat zou Nederland zijn zonder kakkerstudenten...
Doe je best, verder dan 1500 netto in de maand zal je echt niet komen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:44 schreef voetbalkenner het volgende:
[..]
Inderdaad, kan ik morgen in mijn vrije tijd nadenken over de toekomst van Nederland (iets wat niet voor iedereen is weggelegd ;p)
Heel wat illusies met betrekking tot een glorieuze toekomst armer.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:45 schreef voetbalkenner het volgende:
Wat zou Nederland zijn zonder studenten...
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:45 schreef voetbalkenner het volgende:
Wat zou Nederland zijn zonder studenten...
Weer een ongenuanceerde opmerking, gelieve eerst nadenken dan reageren :p Zo moeilijk is dat toch nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Doe je best, verder dan 1500 netto in de maand zal je echt niet komen.˛
Een echte Mr Big Star.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:47 schreef DrDentz het volgende:
Het moet hier over Johan gaan. En Johan heeft niet gestudeerd en is toch een ultieme baas.
Jammer he, als je in je eentje post en er niemand meer reageert op je prietpraat.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:48 schreef voetbalkenner het volgende:
Komt hansie nou terug daar ik heb vernomen dat hij van zijn werkgever niet meer mag aanschuiven...
Denk dat Johan te gretig geBBQed heeft met iets te veel ....drankquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:50 schreef ajacied4lf het volgende:Derksen was goed bezig vandaag! Haha, hij maakt VI leuk .. en dat gelach van v/d Gijp
Ik denk dat jij hoopt dat ik me daaromtrent verdrietig door ga voelen :pquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:53 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Jammer he, als je in je eentje post en er niemand meer reageert op je prietpraat.
Enorm.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:59 schreef voetbalkenner het volgende:
Gezien je reactie ben je enigszins geraakt door mijn opmerkingen of niet gilette? :p
Heerlijk al die strijd! (... om niks :p)quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:00 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Enorm.Het is trouwens Gillette, dubbel L dubbel T. Weltrusten.
Tot morgen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:02 schreef voetbalkenner het volgende:
Maargoed, ik ga ook maar slapies doen, truste :p
Als geheelonthouder.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat Johan te gretig geBBQed heeft met iets te veel ....drank
Door zulke uitspraken wil ik bij jouw soort graag wat tandjes verwijderenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:32 schreef voetbalkenner het volgende:
[..]
Laat ons lekker bier zuipen en maf doen en verleiden tot gekke uitspraken, bij onze eerste baan verdienen we al meer dan iemand met een modaal baantje ooit zal krijgen. xD
Heddegij gestudeerd voor tandarts dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 01:26 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Door zulke uitspraken wil ik bij jouw soort graag wat tandjes verwijderen
quote:Op woensdag 16 juni 2010 01:20 schreef HenkieVdV het volgende:
Johan is op z'n best deze uitzending.
"Piet had een hekel aan me, waarom weet ik niet."![]()
Werkt hier prima. Samenvatting ook.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:17 schreef j0rdiiii het volgende:
Afleveringen terug kijken werkt nog steeds niet bij me, hij speelt de reclame, probeert te openen en gaat dan weer een reclame doen.
Kut voor jou.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:58 schreef Fizd het volgende:
De samenvatting doet het zonder problemen bij mij, maar de gehele uitzending is niet terug te bekijken. WTF?
http://www.rtl.nl/compone(...)Vi_Oranje_s1_a11.xmlquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:49 schreef patrickpsv het volgende:
mis je het een keer, blijkt het een mooie uitzending te zijn en is het niet eens terug te zienvanmorgen kon ik hem nog wel kijken, maar faalde mijn internet, nu is de aflevering weg
Rtl-gemist kunnen we wel afschrijven nu. Het wordt tijd dat we creatief worden lijkt me. Er was hier toch iemand die de live-uitzending op z'n computer kon kijken en capturen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:52 schreef Mistbank het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/compone(...)Vi_Oranje_s1_a11.xml
Nasty zeg dat hij nu al niet meer te bekijken is (maar nog wel ff een reclame ervoor afspelen). Rtl-gemist maakt geen vrienden deze weken.
Volgens mij heeft JD hier weleens een link naar een downloadbaar bestand geplaatst. Echt afschrijven doe ik het nog niet, want uiteindelijk heb ik ze toch nog allemaal terug kunnen kijken (Vaak begin vd nacht).quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:00 schreef Symer het volgende:
[..]
Rtl-gemist kunnen we wel afschrijven nu. Het wordt tijd dat we creatief worden lijkt me. Er was hier toch iemand die de live-uitzending op z'n computer kon kijken en capturen?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:03 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Volgens mij heeft JD hier weleens een link naar een downloadbaar bestand geplaatst. Echt afschrijven doe ik het nog niet, want uiteindelijk heb ik ze toch nog allemaal terug kunnen kijken (Vaak begin vd nacht).
Ah ok, zonde. Ik gok voorlopig dan nog maar elke dag op Rtl-gemist in de nacht.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:09 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Had het toen gedownload via nieuwsgroepen maar daar staan deze uitzendingen niet.
Johan kwam laat thuis, maar had zijn sleutels vergeten mee te nemen. Om 2 uur 's nachts liep hij over straat te brullen en aan de brievenbus te klepperen. Hele buurt wakker en uiteindelijk kwam zijn vrouw (3e huwelijk!) naar beneden en deed open met een chagrijnige blik. Zegt die Johan: "Zo! Jou ga ik es eventjes een lekkere beurt geven!"quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:07 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Wat zei Johan, schakel net pas in?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:12 schreef Falco het volgende:
[..]
Johan kwam laat thuis, maar had zijn sleutels vergeten mee te nemen. Om 2 uur 's nachts liep hij over straat te brullen en aan de brievenbus te klepperen. Hele buurt wakker en uiteindelijk kwam zijn vrouw (3e huwelijk!) naar beneden en deed open met een chagrijnige blik. Zegt die Johan: "Zo! Jou ga ik es eventjes een lekkere beurt geven!"
Het is gewoon te vroeg voor hem en die hele rubriek zit hij totaal niet op te wachten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:19 schreef voetbalkenner het volgende:
Ik vind die gijp zo gemaakt overkomen tijdens het lezen van die kranten. Zo net lachen en steeds van 'vind je niet', pfff
Ja nu weten we het wel, hou gewoon je bek hiers over joh.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:57 schreef voetbalkenner het volgende:
Oh nee, de wk hoofdprijs schieten grietjes staan weer achter Wilfred te giechelen
Net stonden ze weer met zijn tweeen half te giechelenquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:27 schreef Friesz het volgende:
[..]
Ja nu weten we het wel, hou gewoon je bek hiers over joh.
Doet me denken aan Frits Korbach de oud-coach. De eerste vrouw van Derksen viel van de trap en brak haar nek en overleed. Korbach zei in een interview dat Derksen haar wel een kickje zou hebben gegeven.quote:
Toen stemde ie nog links en stond bekend om zijn linkse uitspraken.quote:
Kende jij hem als voetballer?quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen stemde ie nog links en stond bekend om zijn linkse uitspraken.
Christiano Ronaldo zou bang van hem worden, mocht ie terug in de tijd gaanquote:
Dat ligt gevoelig, Tong was ooit een groot talent.Tot hij op zn 17e eens een potje tegenover JD stond.Einde carriere van misschien neerlands grootste talent.quote:
Alleen van naam. Eerste divisie zagen we destijds niet op tv.quote:
Het laatste is overdreven maar onderschat me nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:56 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Dat ligt gevoelig, Tong was ooit een groot talent.Tot hij op zn 17e eens een potje tegenover JD stond.Einde carriere van misschien neerlands grootste talent.
Hij heeft ook een seizoen eredivisie gespeeld hč bij Haarlemquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alleen van naam. Eerste divisie zagen we destijds niet op tv.
Die degradeerden toch ?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij heeft ook een seizoen eredivisie gespeeld hč bij Haarlem
Ja ondanks een doelpunt van Derksen uit een corner die ongelukkig op zijn hoofd kwam en via de scheidsrechter in doel belandequote:
Die van zijn eventuele schoonzoon Suykerbuik was echt goedquote:
Dat uit de hand laten vallen van z'n drumstick.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:22 schreef marcodej het volgende:
Kan iemand trouwens een gifje maken van een drummende Derksen?
http://www.vi.nl/Achtergr(...)de-media-blijven.htmquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doet me denken aan Frits Korbach de oud-coach. De eerste vrouw van Derksen viel van de trap en brak haar nek en overleed. Korbach zei in een interview dat Derksen haar wel een kickje zou hebben gegeven.
Dit mis ik wel :
[ afbeelding ]
Uhm dat is het vrouwtje van Geneequote:Op woensdag 16 juni 2010 20:14 schreef KissXSis het volgende:
btw, dat barmeisjebarmeisje, als je dit leest: wil je met me trouwen?
![]()
Ok Frits was weer eens dronkenquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/Achtergr(...)de-media-blijven.htm
Je moet er wel het hele verhaal bij plaatsen. Niet dat zo'n opmerking goed te praten is hoor.
Dat barmeisje, Irene die blonde, dat is de vrouw van genee, hahaquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:20 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Uhm dat is het vrouwtje van Genee
Zeg ik dat is die bardame.Genee is nog geen JD leeftijd hequote:Op woensdag 16 juni 2010 20:30 schreef voetbalkenner het volgende:
[..]
Dat barmeisje, Irene die blonde, dat is de vrouw van genee, haha
Genee heeft een Iraanse vrouw.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:40 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Zeg ik dat is die bardame.Genee is nog geen JD leeftijd he
Leuk stukje idd.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:20 schreef tompsv18 het volgende:
In de VI van vandaag staat ook een uitgebreid verslag over VI Oranje. Iedere dag staat daarin beschreven en wat er gebeurd is etc. Best vermakelijk om te lezen
Heldquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:43 schreef Symer het volgende:
[..]
Leuk stukje idd.
VdGijp die tijdens een wedstrijd vanuit zijn kamer de redactie opbelt om een grap te vertellen
Nee, dat is zijn oudere broer.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:32 schreef Drassss het volgende:
Jamai aan tafel
Sinds de katholieke kerk weer zo negatief in het nieuws is.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Wanneer kon Nederland ook al weer 2 extra keren tegen Denemarken scoren? Oh en voetballend gezien was ik al nooit zo'n fan van Kuyt, maar sinds wanneer is hij zo'n jankbaby geworden? None stop bah.
Dat ontkent hij toch ook niet?, maar niet goed genoeg voor de hoofdprijs binnen de Derksen familiequote:Op woensdag 16 juni 2010 22:41 schreef Ronaldsen het volgende:
Johan stelt zich nou wel aan, wat moet Dirk anders zeggen. Hij is gewoon een vriendelijk persoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |