Door zulke uitspraken wil ik bij jouw soort graag wat tandjes verwijderenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:32 schreef voetbalkenner het volgende:
[..]
Laat ons lekker bier zuipen en maf doen en verleiden tot gekke uitspraken, bij onze eerste baan verdienen we al meer dan iemand met een modaal baantje ooit zal krijgen. xD
Heddegij gestudeerd voor tandarts dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 01:26 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Door zulke uitspraken wil ik bij jouw soort graag wat tandjes verwijderen
quote:Op woensdag 16 juni 2010 01:20 schreef HenkieVdV het volgende:
Johan is op z'n best deze uitzending.
"Piet had een hekel aan me, waarom weet ik niet."![]()
Werkt hier prima. Samenvatting ook.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:17 schreef j0rdiiii het volgende:
Afleveringen terug kijken werkt nog steeds niet bij me, hij speelt de reclame, probeert te openen en gaat dan weer een reclame doen.
Kut voor jou.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:58 schreef Fizd het volgende:
De samenvatting doet het zonder problemen bij mij, maar de gehele uitzending is niet terug te bekijken. WTF?
http://www.rtl.nl/compone(...)Vi_Oranje_s1_a11.xmlquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:49 schreef patrickpsv het volgende:
mis je het een keer, blijkt het een mooie uitzending te zijn en is het niet eens terug te zienvanmorgen kon ik hem nog wel kijken, maar faalde mijn internet, nu is de aflevering weg
Rtl-gemist kunnen we wel afschrijven nu. Het wordt tijd dat we creatief worden lijkt me. Er was hier toch iemand die de live-uitzending op z'n computer kon kijken en capturen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:52 schreef Mistbank het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/compone(...)Vi_Oranje_s1_a11.xml
Nasty zeg dat hij nu al niet meer te bekijken is (maar nog wel ff een reclame ervoor afspelen). Rtl-gemist maakt geen vrienden deze weken.
Volgens mij heeft JD hier weleens een link naar een downloadbaar bestand geplaatst. Echt afschrijven doe ik het nog niet, want uiteindelijk heb ik ze toch nog allemaal terug kunnen kijken (Vaak begin vd nacht).quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:00 schreef Symer het volgende:
[..]
Rtl-gemist kunnen we wel afschrijven nu. Het wordt tijd dat we creatief worden lijkt me. Er was hier toch iemand die de live-uitzending op z'n computer kon kijken en capturen?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:03 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Volgens mij heeft JD hier weleens een link naar een downloadbaar bestand geplaatst. Echt afschrijven doe ik het nog niet, want uiteindelijk heb ik ze toch nog allemaal terug kunnen kijken (Vaak begin vd nacht).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |