Net stonden ze weer met zijn tweeen half te giechelenquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:27 schreef Friesz het volgende:
[..]
Ja nu weten we het wel, hou gewoon je bek hiers over joh.
Doet me denken aan Frits Korbach de oud-coach. De eerste vrouw van Derksen viel van de trap en brak haar nek en overleed. Korbach zei in een interview dat Derksen haar wel een kickje zou hebben gegeven.quote:
Toen stemde ie nog links en stond bekend om zijn linkse uitspraken.quote:
Kende jij hem als voetballer?quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen stemde ie nog links en stond bekend om zijn linkse uitspraken.
Christiano Ronaldo zou bang van hem worden, mocht ie terug in de tijd gaanquote:
Dat ligt gevoelig, Tong was ooit een groot talent.Tot hij op zn 17e eens een potje tegenover JD stond.Einde carriere van misschien neerlands grootste talent.quote:
Alleen van naam. Eerste divisie zagen we destijds niet op tv.quote:
Het laatste is overdreven maar onderschat me nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:56 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Dat ligt gevoelig, Tong was ooit een groot talent.Tot hij op zn 17e eens een potje tegenover JD stond.Einde carriere van misschien neerlands grootste talent.
Hij heeft ook een seizoen eredivisie gespeeld hè bij Haarlemquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alleen van naam. Eerste divisie zagen we destijds niet op tv.
Die degradeerden toch ?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij heeft ook een seizoen eredivisie gespeeld hè bij Haarlem
Ja ondanks een doelpunt van Derksen uit een corner die ongelukkig op zijn hoofd kwam en via de scheidsrechter in doel belandequote:
Die van zijn eventuele schoonzoon Suykerbuik was echt goedquote:
Dat uit de hand laten vallen van z'n drumstick.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:22 schreef marcodej het volgende:
Kan iemand trouwens een gifje maken van een drummende Derksen?
http://www.vi.nl/Achtergr(...)de-media-blijven.htmquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doet me denken aan Frits Korbach de oud-coach. De eerste vrouw van Derksen viel van de trap en brak haar nek en overleed. Korbach zei in een interview dat Derksen haar wel een kickje zou hebben gegeven.
Dit mis ik wel :
[ afbeelding ]
Uhm dat is het vrouwtje van Geneequote:Op woensdag 16 juni 2010 20:14 schreef KissXSis het volgende:
btw, dat barmeisjebarmeisje, als je dit leest: wil je met me trouwen?
![]()
Ok Frits was weer eens dronkenquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/Achtergr(...)de-media-blijven.htm
Je moet er wel het hele verhaal bij plaatsen. Niet dat zo'n opmerking goed te praten is hoor.
Dat barmeisje, Irene die blonde, dat is de vrouw van genee, hahaquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:20 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Uhm dat is het vrouwtje van Genee
Zeg ik dat is die bardame.Genee is nog geen JD leeftijd hequote:Op woensdag 16 juni 2010 20:30 schreef voetbalkenner het volgende:
[..]
Dat barmeisje, Irene die blonde, dat is de vrouw van genee, haha
Genee heeft een Iraanse vrouw.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:40 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Zeg ik dat is die bardame.Genee is nog geen JD leeftijd he
Leuk stukje idd.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:20 schreef tompsv18 het volgende:
In de VI van vandaag staat ook een uitgebreid verslag over VI Oranje. Iedere dag staat daarin beschreven en wat er gebeurd is etc. Best vermakelijk om te lezen
Heldquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:43 schreef Symer het volgende:
[..]
Leuk stukje idd.
VdGijp die tijdens een wedstrijd vanuit zijn kamer de redactie opbelt om een grap te vertellen
Nee, dat is zijn oudere broer.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:32 schreef Drassss het volgende:
Jamai aan tafel
Sinds de katholieke kerk weer zo negatief in het nieuws is.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Wanneer kon Nederland ook al weer 2 extra keren tegen Denemarken scoren? Oh en voetballend gezien was ik al nooit zo'n fan van Kuyt, maar sinds wanneer is hij zo'n jankbaby geworden? None stop bah.
Dat ontkent hij toch ook niet?, maar niet goed genoeg voor de hoofdprijs binnen de Derksen familiequote:Op woensdag 16 juni 2010 22:41 schreef Ronaldsen het volgende:
Johan stelt zich nou wel aan, wat moet Dirk anders zeggen. Hij is gewoon een vriendelijk persoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |