Ah ok, zonde. Ik gok voorlopig dan nog maar elke dag op Rtl-gemist in de nacht.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:09 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Had het toen gedownload via nieuwsgroepen maar daar staan deze uitzendingen niet.
Johan kwam laat thuis, maar had zijn sleutels vergeten mee te nemen. Om 2 uur 's nachts liep hij over straat te brullen en aan de brievenbus te klepperen. Hele buurt wakker en uiteindelijk kwam zijn vrouw (3e huwelijk!) naar beneden en deed open met een chagrijnige blik. Zegt die Johan: "Zo! Jou ga ik es eventjes een lekkere beurt geven!"quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:07 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Wat zei Johan, schakel net pas in?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:12 schreef Falco het volgende:
[..]
Johan kwam laat thuis, maar had zijn sleutels vergeten mee te nemen. Om 2 uur 's nachts liep hij over straat te brullen en aan de brievenbus te klepperen. Hele buurt wakker en uiteindelijk kwam zijn vrouw (3e huwelijk!) naar beneden en deed open met een chagrijnige blik. Zegt die Johan: "Zo! Jou ga ik es eventjes een lekkere beurt geven!"
Het is gewoon te vroeg voor hem en die hele rubriek zit hij totaal niet op te wachten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:19 schreef voetbalkenner het volgende:
Ik vind die gijp zo gemaakt overkomen tijdens het lezen van die kranten. Zo net lachen en steeds van 'vind je niet', pfff
Ja nu weten we het wel, hou gewoon je bek hiers over joh.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:57 schreef voetbalkenner het volgende:
Oh nee, de wk hoofdprijs schieten grietjes staan weer achter Wilfred te giechelen
Net stonden ze weer met zijn tweeen half te giechelenquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:27 schreef Friesz het volgende:
[..]
Ja nu weten we het wel, hou gewoon je bek hiers over joh.
Doet me denken aan Frits Korbach de oud-coach. De eerste vrouw van Derksen viel van de trap en brak haar nek en overleed. Korbach zei in een interview dat Derksen haar wel een kickje zou hebben gegeven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |