Extra DIK nummer...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:38 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Best verkochte editie van Playboy in Nederland tot nu toe
Haha,leuk vooroordeel (wat hoort bij de niet intelligenten der aarde)quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:37 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Een student is niet per se een kakker (behalve als ze een cursus rechten volgen).
Dat bedoel ik maar. Tegenwoordig moet Viola het met een 'maatje meer' doen. Blijf vooral opletten, mocht je haar tegenkomen. Want ik ben geneigd er een zadel overheen te gooien...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:38 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Best verkochte editie van Playboy in Nederland tot nu toe
Zeg ik ook niet, ik ben ook een student. Maar die lui in VI Oranje waren wel kakkers. Daar zou ik nooit gevonden willen wordenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:37 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Een student is niet per se een kakker (behalve als 'ie een cursus rechten volgt).
Een afgestudeerde WO'er?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:37 schreef voetbalkenner het volgende:
[..]
Aan de hand van je reactie kan ik je ongeveer inschatten wat voor persoon je bent xD
Haha, 5 biertjes en je voelt je hebt net zo veel plezier :pquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:41 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet, ik ben ook een student. Maar die lui in VI Oranje waren wel kakkers. Daar zou ik nooit gevonden willen worden
Goed idee, morgen weer om 13:00 op om een uurtje naar de uni te gaan!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:42 schreef voetbalkenner het volgende:
Deze student gaat slaapjes doen, tot morgen!
Tuurlijk niet, vrijdag is de vrije dagquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:42 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Goed idee, morgen weer om 13:00 op om een uurtje naar de uni te gaan!
Oh nee, da's vrijdag pas weer.
Inderdaad, kan ik morgen in mijn vrije tijd nadenken over de toekomst van Nederland (iets wat niet voor iedereen is weggelegd ;p)quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:42 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik heb mijn principes nogquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:42 schreef voetbalkenner het volgende:
[..]
Haha, 5 biertjes en je voelt je hebt net zo veel plezier :p
Morgenmiddag een kuttentamenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:42 schreef Sloggi het volgende:
[..]
En wat is die 'toekomst' dan?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:44 schreef voetbalkenner het volgende:
[..]
Inderdaad, kan ik morgen in mijn vrije tijd nadenken over de toekomst van Nederland (iets wat niet voor iedereen is weggelegd ;p)
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:45 schreef voetbalkenner het volgende:
Wat zou Nederland zijn zonder kakkerstudenten...
Doe je best, verder dan 1500 netto in de maand zal je echt niet komen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:44 schreef voetbalkenner het volgende:
[..]
Inderdaad, kan ik morgen in mijn vrije tijd nadenken over de toekomst van Nederland (iets wat niet voor iedereen is weggelegd ;p)
Heel wat illusies met betrekking tot een glorieuze toekomst armer.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:45 schreef voetbalkenner het volgende:
Wat zou Nederland zijn zonder studenten...
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:45 schreef voetbalkenner het volgende:
Wat zou Nederland zijn zonder studenten...
Weer een ongenuanceerde opmerking, gelieve eerst nadenken dan reageren :p Zo moeilijk is dat toch nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Doe je best, verder dan 1500 netto in de maand zal je echt niet komen.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |