Altijd treffend om te zien als men studenten op tv ziet die uit hun dak gaan. De mensen die snel hun oordeel klaar hebben zijn diegenen die geen studententijd hebben gehad en nu in de bouw werken of een modaal baantje hebbenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:24 schreef Impulsief het volgende:
[..]
Jij bent een van de mensen die te zien was?
Ik weet niet eens wie die kneus is dus laat maar zittenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:26 schreef Sloggi het volgende:
Dit programma heeft zo veel potentie, en dan nodigen ze Anthonie Kamerling uit.
Heb vroeger bij een studentenvereniging gezeten, dus dat vooroordeel klopt wel degelijk.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:27 schreef voetbalkenner het volgende:
[..]
Altijd treffend om te zien als men studenten op tv ziet die uit hun dak gaan. De mensen die snel hun oordeel klaar hebben zijn diegenen die geen studententijd hebben gehad en nu in de bouw werken of een modaal baantje hebben
Ik ben gewoon student en woon in een studentenhuis hoor, maar ik mag zo ook totaal nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:27 schreef voetbalkenner het volgende:
[..]
Altijd treffend om te zien als men studenten op tv ziet die uit hun dak gaan. De mensen die snel hun oordeel klaar hebben zijn diegenen die geen studententijd hebben gehad en nu in de bouw werken of een modaal baantje hebben
Schaam me er niet voor, vind het altijd grappig om te zien als we met een groep studenten door de stad lopen en mensen ons aankijken, hahaquote:
hij flapt er in ieder geval afentoe wat uit, sympathieke gastquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:27 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie die kneus is dus laat maar zitten
Inderdaad. Die met z'n blote reet in 2 NL kutfilms te zien was.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:26 schreef Sloggi het volgende:
Hij heeft wel eens eerder zo'n goal gemaakt en mede-Brazilianen als Dani Alves en Robert Carlos hebben in hun loopbaan ook al een goaltje of 4, 5 op deze manier gemaakt, dus ik ga er vanuit dat dit zo bedoeld was.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:28 schreef speknek het volgende:
Ik denk nog steeds dat het onbedoeld was van Maicon, het was ook geen buitenkantje, maar z'n wreef en die bal rolde door over z'n voet.
Een beetje te overdreven en aanwezig.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:29 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
hij flapt er in ieder geval afentoe wat uit, sympathieke gast
Die jongen gebruikt wat volgens mij.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:26 schreef Sloggi het volgende:
de kleine blonde doodquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:29 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Inderdaad. Die met z'n blote reet in 2 NL kutfilms te zien was.
Hij zat laatst geloof ik bij Jensen, toen had ie geblowd inderdaad.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die jongen gebruikt wat volgens mij.²
Ik denk er exact hetzelfde over.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:28 schreef speknek het volgende:
Ik denk nog steeds dat het onbedoeld was van Maicon, het was ook geen buitenkantje, maar z'n wreef en die bal rolde door over z'n voet.
Ik ben het niet eens met wat die mensen daarboven typten, integendeel. Vind het alleen wel grappig dat je je genoodzaakt voelt om je hier te komen verdedigen. Mijns inziens een beetje nutteloos, vind je niet?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:27 schreef voetbalkenner het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |