Een echte Mr Big Star.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:47 schreef DrDentz het volgende:
Het moet hier over Johan gaan. En Johan heeft niet gestudeerd en is toch een ultieme baas.
Jammer he, als je in je eentje post en er niemand meer reageert op je prietpraat.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:48 schreef voetbalkenner het volgende:
Komt hansie nou terug daar ik heb vernomen dat hij van zijn werkgever niet meer mag aanschuiven...
Denk dat Johan te gretig geBBQed heeft met iets te veel ....drankquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:50 schreef ajacied4lf het volgende:Derksen was goed bezig vandaag! Haha, hij maakt VI leuk .. en dat gelach van v/d Gijp
Ik denk dat jij hoopt dat ik me daaromtrent verdrietig door ga voelen :pquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:53 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Jammer he, als je in je eentje post en er niemand meer reageert op je prietpraat.
Enorm.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:59 schreef voetbalkenner het volgende:
Gezien je reactie ben je enigszins geraakt door mijn opmerkingen of niet gilette? :p
Heerlijk al die strijd! (... om niks :p)quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:00 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Enorm.Het is trouwens Gillette, dubbel L dubbel T. Weltrusten.
Tot morgen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:02 schreef voetbalkenner het volgende:
Maargoed, ik ga ook maar slapies doen, truste :p
Als geheelonthouder.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat Johan te gretig geBBQed heeft met iets te veel ....drank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |