Het gaat hier al verder:quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:53 schreef -Mellow- het volgende:
Een wereld zonder geld #2
kan een mod hier deel 3 van maken? dank
Huh wat is er zo bijzonder aan die post van Vandaag...?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Moslims deze weg, de rest, afslaan
WTF DU_KE?
Ik heb liever dat dit in het centrale topic komt eigenlijkquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:21 schreef marcodej het volgende:
Wordt Wilders gematigder.
Zou er in de TT ipv een punt een vraagteken achter kunnen komen?
quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:49 schreef Mwanatabu het volgende:
[CENTRAAL] [PVV] - Deel 30 - Waar de PVV het echte CDA ontmoet
Centraal aub
En nog één. Over welk standpunt is Wilders nog niet gedraaid...quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:59 schreef Mwanatabu het volgende:Verkeerde topic gesloten, bedankt voor de tip Sachertorte
We hebben hier het streven om niet om elk nieuwswaardig feit van Wilders een apart topic te hebben. Dan blijkt er namelijk nogal wildgroei te ontstaan. Vandaar dat ik verwijs naar het centrale topic en jouw topic heb geslotenquote:Op zondag 17 oktober 2010 16:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En nog één. Over welk standpunt is Wilders nog niet gedraaid...
Ik open natuurlijk geen apart topic om het over dat specifieke onderwerp te gaan hebben tussen al dat links/rechts/die stoute Marokkanen toch geleuter door. Dan moet je dat natuurlijk niet na een dag gaan sluiten omdat er een paar even offtopic gaan. Dan kun je beter die posts weghalen.
En waarom zou dat niet in het centrale topic kunnen?quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:53 schreef Weltschmerz het volgende:
Het ging dan ook niet om één nieuwsfeit, maar om de consistentie in standpunten over zijn gehele politieke carriere.
Het begrip trollen moet vermoedelijk politiek geduid worden in dit subforum. Iedere opinie rechts van D66 is te beschouwen als troll, iedere opinie links van het CDA is nooit troll, want zuivere waarheid en zo niet is het goed bedoeld en daar gaat het maar om.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:36 schreef Lyrebird het volgende:
VNG noemt plannen kabinet 'onuitvoerbaar'
Ik wil hier even kwijt dat ik de benoeming van du_ke tot mod bedenkelijk vond. Dat hij niet optreedt tegen het getroll van users als Tiger_m en Hamilcar kan ik begrijpen, maar dat hij er zelf aan meedoet vind ik kwalijker.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:36 schreef Lyrebird het volgende:
Ik wil hier even kwijt dat ik de benoeming van du_ke tot mod bedenkelijk vond. Dat hij niet optreedt tegen het getroll van users als Tiger_m en Hamilcar kan ik begrijpen, maar dat hij er zelf aan meedoet vind ik kwalijker.
Ik zie het getroll voornamelijk van de andere kant komen en du_ke sprak één van hen daarop aan. Niet alles waar je het niet mee eens bent is getroll, weet je?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:47 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Het begrip trollen moet vermoedelijk politiek geduid worden in dit subforum. Iedere opinie rechts van D66 is te beschouwen als troll, iedere opinie links van het CDA is nooit troll, want zuivere waarheid en zo niet is het goed bedoeld en daar gaat het maar om.
Dat is precies mijn punt. Ik hoop dat du_ke dat op een dag ook gaat inzien.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:59 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
Ik zie het getroll voornamelijk van de andere kant komen en du_ke sprak één van hen daarop aan. Niet alles waar je het niet mee eens bent is getroll, weet je?
En ik hoop dat jij het topic nog eens doorleest en dan begrijpt waarom hij zo reageerde.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:06 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dat is precies mijn punt. Ik hoop dat du_ke dat op een dag ook gaat inzien.
Het is meer een algemene observatie, om me nu direct met casuistiek bezig te gaan houden is ook weer zo wat.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:12 schreef remlof het volgende:
[..]
En ik hoop dat jij het topic nog eens doorleest en dan begrijpt waarom hij zo reageerde.
Humor, je komt zelf met een totaal irrelevante one liner maar wij zijn aan het trollen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:36 schreef Lyrebird het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |