abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 10:37:17 #1
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_87315351
Moslims deze weg, de rest, afslaan ~

Hier mag zoiets niet, maar daar uiteraard is het de gewoonste zaak van hun anwb-wereld...

http://nl.wikipedia.org/wiki/Bestand:Christian_Bypass.jpg :{w

Raar hoor, dat zoveel mensen problemen met dit soort denken en doen heeft...
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 10:44:05 #2
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_87315487
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 10:37 schreef fokthesystem het volgende:

Hier mag zoiets niet, maar daar uiteraard is het de gewoonste zaak van hun anwb-wereld...

http://nl.wikipedia.org/wiki/Bestand:Christian_Bypass.jpg :{w

Raar hoor, dat zoveel mensen problemen met dit soort denken en doen heeft...
zoiets hadden we in de jaren 40 ook, en een tijd ook in Amerika maar dan met blanken en zwarten.

Zo zie je maar weer dat die achterlijke cultuur nog flink achterloopt op de rest.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 10:44:33 #3
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_87315494
En wat wil je nu aantonen met dit topic?
pi_87315510
Wat is er vreemd aan, alleen hier denkt de politiek dat moslims niet discrimineren en wij wel, buiten europa weten ze wel beter.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 10:47:03 #5
294269 mlg
Ik ben groot, jij bent klein.
pi_87315557
quote:
Zo zie je maar weer dat die achterlijke cultuur nog flink achterloopt op de rest.
Met deze grammatica loop je natuurlijk ook ver achter op de rest.
Bonus hier, bonus daar, wat heeft de lage klasse het toch zwaar.
pi_87315565
En toch wil ik graag nog een keertje naar mekka.

Ben in het vaticaan geweest, heb aan de klaagmuur gestaan en heb de beweerde geboorteplek van jezus bezocht. Ik wil mekka nog een keertje zien maar ben niet bereid tot bekeren.

Hoe controleren ze eigenlijk of je moslim bent?
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 10:51:30 #7
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_87315693
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 10:47 schreef ArcticBlizzard het volgende:

In die landen daaro staat 't in het paspoort en als Europeaan kan je een briefje bij de Imam halen
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 10:51:46 #8
294269 mlg
pi_87315702
quote:
Op basis van wat ze denken. Ze kunnen ernaast zitten, en dat moet je dan maar beknopen met een flinke sanctie.
pi_87315703
Wat wil je nou zeggen? Omdat zij het doen moeten wij het ook maar gaan doen ofzo?
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 10:52:05 #10
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_87315717
quote:
En toch wil ik graag nog een keertje naar mekka.

Ben in het vaticaan geweest, heb aan de klaagmuur gestaan en heb de beweerde geboorteplek van jezus bezocht. Ik wil mekka nog een keertje zien maar ben niet bereid tot bekeren.

Als je bereid bent om je leven te geven voor Allah mag je doorrijden. Dit testen ze met een bomgordel die je om moet doen.
opgezegd@fok.nl
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 10:52:49 #11
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_87315733
quote:
Vermoedelijk checkt men dat uberhaupt niet. Valt er echter iets op waardoor ze je wel checken, dan loop je kans op ontvoering of erger. Vredelievendheid is namelijk een rekbaar begrip voor sommigen.
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 10:53:47 #12
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_87315765
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 10:51 schreef Tja..1986 het volgende:
Wat wil je nou zeggen? Omdat zij het doen moeten wij het ook maar gaan doen ofzo?
pi_87315841
Mensen die er nu pas achter komen dat Mekka alleen voor moslims toegankelijk is :').
pi_87315846
maar dan nog, hoe kan men bewijzen om je moslim bent of niet.....wat nu als je daar toch heen wilt?
pi_87315955
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 10:44 schreef wise het volgende:

[..]

zoiets hadden we in de jaren 40 ook, en een tijd ook in Amerika maar dan met blanken en zwarten.

In de VS hadden ze toch ook nog trucjes met net te lage viaducten icm net iets te hoge bussen...
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:02:05 #16
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_87315993
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 10:56 schreef thesystem het volgende:
maar dan nog, hoe kan men bewijzen om je moslim bent of niet.....wat nu als je daar toch heen wilt?
Vermoedelijk hoef je je wens alleen maar uit te spreken en men beziet je als prospect, mogelijk mede lid.
Indien je wel in G-d gelooft, heb je kans dat ze je gewoon (veilig en al) uitnodigen, kost je reis er heen niks, althans als je uren lang in een volgepakte wagen wil zitten.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:02:12 #17
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_87316000
Alberto Stegeman, kom er maar in :P
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:04:21 #18
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_87316062
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 10:56 schreef Sloggi het volgende:
Mensen die er nu pas achter komen dat Mekka alleen voor moslims toegankelijk is :').
Maar wat nu als iemand zegt : Nl voor de NLers? alleen toegang voor hetero's ? dan kan het ineens niet? kunnen we dat hypocriet noemen?
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:04:28 #19
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_87316065
quote:
Precies. Hoewel de gemiddelde FOK!'er met minachting neerkijkt op de Arabische wereld, wordt wel continu im- en expliciet door diezelfde gemiddelde FOK!'er aangeraden om hun levenswijze over te nemen. Segregatie op basis van geloof of het verbieden van andere geloven, lijfstraffen, etc.

De gemiddelde FOK!'er is dan ook een beetje dom. En een vat vol tegenstrijdigheden. En iemand voor wie de renaissance een Scrabble-woord is, als hij het woord al kan spellen.

Verder:

in Capelle aan de IJssel, de woonplaats van nog steeds onze premier, schijnt een christelijke school te staan met een aparte ingang voor niet-gelovige/christelijke kinderen.

Heel verlicht.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_87316126
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 10:37 schreef fokthesystem het volgende:

Op Schiphol heb je anders ook van dit soort bordjes voor eersterangs EU-burgers en tweederangs niet-EU burgers.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:06:45 #21
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_87316151
Nog ff en deze of gene wil zulk soort borden rond/in amsterdam: " inwoners hier, pers die kant op "
http://tinyurl.com/29ttamc
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:08:13 #22
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_87316202
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:06 schreef petertje2 het volgende:

Op Schiphol heb je anders ook van dit soort bordjes voor eersterangs EU-burgers en tweederangs niet-EU burgers.
Yep sinds nine eleven, schengen, e.d. Zie je ook het verschil tussen OP en jouw reactie(-voorbeeld dat jij geeft)?
pi_87316233
Nee. Met nine-eleven heeft het sowieso helemaal niets te maken, Amerikanen zelf moeten ook in de rij voor de tweederangs burgers.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:11:54 #24
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_87316323
Maar wat wil je nu zeggen met dit topic?

"Alle moslims zijn kut en gevaarlijk omdat een of ander ver achterlijk land zijn heilige stad exclusief voor moslims wil hebben. Dat legitimeert ons om barbaarse en achterlijke methoden te gebruiken om hen het leven zuur te maken"

Zoiets?
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:17:11 #25
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_87316490
TS die Mekka als voorbeeld neemt voor hoe hij Nederland wil inrichten. :')
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:19:40 #26
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_87316565
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:11 schreef Hexagon het volgende:
Maar wat wil je nu zeggen met dit topic?
De foto zegt alles al. Althans, het 'zegt' dat wat de kijker wil zien, een soort spiegel dus waaruit reacties voortkomen.
Spiegeltje spiegeltje aan de wand, wie is er het hypocrietste in het 1-wereld-land?

Dus als dit topic je niet bevalt dan is 'daar' je afslag. ( <-- 5 sterren cryptogram reactie)
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:20:51 #27
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_87316612
Maargoed we hebben het hier ook

vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:24:24 #28
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_87316722
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:17 schreef Pool het volgende:
TS die Mekka als voorbeeld neemt voor hoe hij Nederland wil inrichten. :')
mAkkaH, Friesland, potatoe, peteeto...

Interessant is weer de psygologische impact en extrovertheid die dit soort onderwerpen naar boven doet komen. Je ziet bijna direct wat iemand er van wil horen. Er in wil zien. Zoals vaak is dat niet zelden onjuist, maar tevens onbegonnen werk, want zo veel mensen, zo veel meningen. Hoewel geloof dat beperkt, wat voor velen ook " als troost gezien en ervaren is " (Niet mijn woorden)
Die troost moet dan wel slaan op de wereld anno nu, de verschillen tussen mensen e.d.. Ofwel dat wat voortkomt uit wat de ene en de andere niet mag van de ander. etc.
pi_87316754
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:04 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Maar wat nu als iemand zegt : Nl voor de NLers? alleen toegang voor hetero's ? dan kan het ineens niet? kunnen we dat hypocriet noemen?
Ik ben het er ook niet mee eens, maar je vergelijking gaat compleet mank. Mekka is namelijk een religieus centrum, waar dit verbod al honderden jaren bestaat. Het staat dus ten eerste in een langere traditie en ten tweede binnen een religieuze context.

Dat is in Nederland niet het geval, tenzij je de PVV een religieuze beweging wil noemen.
pi_87316829
Dat hebben wij hier ook:

Even los van de extrapolatie vind ik het onderscheid op basis van moslim en niet-moslim volstrekt belachelijk.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:28:09 #31
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_87316863
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:20 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed we hebben het hier ook

[ afbeelding ]
Je denkt heel goed over je redeneren, maar bent er nog niet want je voorbeeld is een 'sub hoofdstuk' van groepen splitsen. (Je had net zo goed een trouwtafel foto met daarop te zien de naamboordjes bij de stoelen kunnen plaatsen..) Of : gasten rechts en , leveranciers hier links of zo..
Maar prima, als aanwijzing zit je in de hoek van 'warm, warm, heet...' (maar dus nog net niet)
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:29:11 #32
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_87316892
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:27 schreef damian5700 het volgende:
Dat hebben wij hier ook:

[ afbeelding ]

Even los van de extrapolatie vind ik het onderscheid op basis van moslim en niet-moslim volstrekt belachelijk.
Waren we hier maar net zo streng tegen dames die het herentoilet bezoeken omdat er bij de dames een rij staat, als dat moslims zijn tegen niet-moslims die Mekka bezoeken. :(
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:32:01 #33
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_87316987
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:27 schreef damian5700 het volgende:
Dat hebben wij hier ook:

[ afbeelding ]

Of het een woord is weet ik niet, maar wat deze en gene hier proberen met hen voorbeelden is juist 'her-of re- trapolatie' Men trekt niet door naar gelijk- of erger, maar tracht te dempen met juist naar mindere voorbeelden die ook niet kloppen eigenlijk, kleiner en logischer zijn te wijzen. Een bus met 'blacks in the back' zal men niet plaatsen gok ik.

Daarbij snap ik de logica wel: makkah, g-dsdienst, dus 'voor leden van de besloten club'.
Echter snappen zij bepaalde denkwijzen en wensen zoals in NL n.a.v. dat gedrag en die regels ook?
pi_87317070
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:29 schreef Pool het volgende:

[..]

Waren we hier maar net zo streng tegen dames die het herentoilet bezoeken omdat er bij de dames een rij staat, als dat moslims zijn tegen niet-moslims die Mekka bezoeken. :(
Dit is wat ik min of meer bedoel. Mogelijk is het niet politiek-correct, maar op zichzelf is het geen uiting van islamofobie of discriminatie als men zulke praktijken volstrekt belachelijk vindt. Ook zonder Nederland in deze beschouwing te betrekken kan men tot deze opvatting komen.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:36:50 #35
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_87317127
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:32 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Of het een woord is weet ik niet, maar wat deze en gene hier proberen met hen voorbeelden is juist 'her-of re- trapolatie' Men trekt niet door naar gelijk- of erger, maar tracht te dempen met juist naar mindere voorbeelden die ook niet kloppen eigenlijk, kleiner en logischer zijn te wijzen. Een bus met 'blacks in the back' zal men niet plaatsen gok ik.

Daarbij snap ik de logica wel: makkah, g-dsdienst, dus 'voor leden van de besloten club'.
Echter snappen zij bepaalde denkwijzen en wensen zoals in NL n.a.v. dat gedrag en die regels ook?
In hoeverre kun jij aantonen dat iedere moslims verantwoordelijk is en het eens is met het beleid van de stad Mekka?
pi_87317302
dan moet je naar een imam gaan en zeggen 'er is geen god dan allah en mohammed is zijn profeet' dan ben je moslim en mag je mekka in
pi_87317317
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:36 schreef Hexagon het volgende:

[..]

In hoeverre kun jij aantonen dat iedere moslims verantwoordelijk is en het eens is met het beleid van de stad Mekka?
En dan nog. Om deze reden zouden we hier ook de doodstraf weer in moeten voeren, maar dan enkel voor mensen die uit landen komen waar de doodstraf geldt. Immers als een Nederlander in bijv. China een moord pleegt kan hij de doodstraf krijgen. Alleen de gedachte al is dom en kortzichtig.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:45:19 #38
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_87317379
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:36 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Strike 3, sturende vragen, vooringenomenheid, regelrecht 'domme' aannames en uitgangspunten.
Ook dat snap ik, denk ik, wel, je bent al lang onder de beperkende knoet? (Alle en geen enkele noemen in welke groep dan ook van zeg meer dan 1000 mensen is ontkennen van de menselijke realiteit)
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:46:19 #39
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_87317409
De enige goede vergelijking is als je hier Lourdes alleen toegankelijk voor katholieken maakt. Nou big deal... denk niet dat daar iemand wakker van ligt.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:47:36 #40
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_87317443
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:43 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

En dan nog. Om deze reden zouden we hier ook de doodstraf weer in moeten voeren, maar dan enkel voor mensen die uit landen komen waar de doodstraf geldt. Immers als een Nederlander in bijv. China een moord pleegt kan hij de doodstraf krijgen. Alleen de gedachte al is dom en kortzichtig.
Daar ben ik het mee oneens (ik ben tegen de doodstraf maar dat in je voorbeeld n.v.t.)
Er is maritiem recht, en zo is er soeverein recht. Indien jij in land X 5000 euro boete krijgt omdat je door rood licht rijdt, heb je gewoon pech, net als al die land Xenaren die door rood licht rijden en diezelfde boete kijrgen. When in rome, act like the romans... (of hoe dat spreekwoord ook weer gaat)
pi_87317466
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:32 schreef fokthesystem het volgende:

Uh, wat is dit voor pseudo-intellectuele leuterpraat waar geen touw aan vast te knopen is?
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:48:25 #42
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_87317468
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:46 schreef Vandaag... het volgende:
De enige goede vergelijking is als je hier Lourdes alleen toegankelijk voor katholieken maakt. Nou big deal... denk niet dat daar iemand wakker van ligt.
Ook niet als lourdes een land zou zijn dat wil dat heel de wereld hun manier van doen en laten moet volgen?
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:48:56 #43
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_87317487
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:48 schreef petertje2 het volgende:

[..]

Uh, wat is dit voor pseudo-intellectuele praat waar geen touw aan vast te knopen is?
Oh dat, dat is voor iq 110+.
pi_87317553
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:47 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Daar ben ik het mee oneens (ik ben tegen de doodstraf maar dat in je voorbeeld n.v.t.)
Er is maritiem recht, en zo is er soeverein recht. Indien jij in land X 5000 euro boete krijgt omdat je door rood licht rijdt, heb je gewoon pech, net als al die land Xenaren die door rood licht rijden en diezelfde boete kijrgen. When in rome, act like the romans... (of hoe dat spreekwoord ook weer gaat)
En dat gaat dus ook op voor Mekka. Ik ben het er absoluut niet mee eens, maar wij gaan er niet over. Dat betekent dat je het nog steeds wel moet afkeuren, maar er geen conclusies aan moet verbinden voor moslims die hier zijn.
pi_87317661
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:48 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Ook niet als lourdes een land zou zijn dat wil dat heel de wereld hun manier van doen en laten moet volgen?
Sinds wanneer is Mekka een land?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2010 13:54:01 ]
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:57:14 #46
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_87317759
quote:

[..]

Jij zegt dus dat Saoudi Arabie een land is dat wil dat de hele wereld hun doen en laten volgt?
En dat leidt jij af uit een wegwijzerbordje naar hun Lourdes of heb je daar nog meer argumenten voor?

Ik ben benieuwd, misschien mis ik iets. :P
  † In Memoriam † vrijdag 8 oktober 2010 @ 12:00:33 #47
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_87317854
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 10:44 schreef Hexagon het volgende:
En wat wil je nu aantonen met dit topic?
Dat TS iemand is die de Nederlandse taal amper machtig is en nauwelijks grammaticaal correcte zinnen kan formuleren. Verder toont hij aan een hekel aan de Islam te hebben wat me eerder een vorm van jaloezie lijkt op de wél doeltreffende en strenge wetgeving die doorgaans in islamitische landen geldt.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_87318533
quote:

[..]

Oh dat, dat is voor iq 110+.
Ok, hier haak ik af... TS kan dus gewoon niet meedoen aan z'n eigen discussie...
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 12:33:32 #49
286050 Muridae
Acta non Verba
pi_87318725
Dat bord heeft een reden.
Mekka kan op momenten namelijk de drukste plek op aarde zijn.
Als moslim zijnde kom je dus ook niet zomaar in Mekka, er worden namelijk jaarlijks maar een klein aantal Visa's uitgegeven voor de diverse landen. Op die manier weten ze zeker dat er alleen pilgrims komen ipv toeristen die kiekjes willen nemen.

Overigens, dat bord is alleen van kracht tijdens de Hajj. Daarnaast kan iedereen zeggen dat hij/zij moslim is en die weg kiezen, er zou dus net zo goed "Pilgrims hier" op het bord kunnen staan.
Het stikt in Mekka overigens vande niet-moslim arbeiders uit India. ;)
pi_87318753
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:02 schreef Flurry het volgende:
Alberto Stegeman, kom er maar in :P
Dat dit kan in Saoudi-Arabie!
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_87318763
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 12:00 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

Dat TS iemand is die de Nederlandse taal amper machtig is en nauwelijks grammaticaal correcte zinnen kan formuleren. Verder toont hij aan een hekel aan de Islam te hebben wat me eerder een vorm van jaloezie lijkt op de wél doeltreffende en strenge wetgeving die doorgaans in islamitische landen geldt.
Scherpe analyse
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 12:40:23 #52
295457 TomLievense
Verhagen = onbetrouwbaar.
pi_87318917
TS weet hoofd- van bijzaken te onderschijden, gezien zijn postgeschiedenis.
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
pi_87319268
Huilie topic, maar ik heb weer even gelachen.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:38:07 #54
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_87320914
Eventueel dat sommige Moslims in het weelderige westen verblijven omdat er in hun thuisland zo'n verneukt regime is? Zo maar een ideetje.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_87321167
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:38 schreef jogy het volgende:
Eventueel dat sommige Moslims in het weelderige westen verblijven omdat er in hun thuisland zo'n verneukt regime is? Zo maar een ideetje.
Sssttt, straks gelooft iedereen je... niet dat je niet de waarheid spreekt, maar toch! :)

Ik hoop dat andere landen zo schappelijk zijn als Nederland vele jaren was, zeker als we hier straks een regering krijgen waarmee ik me als burger minder zou gaan vertrouwen...
pi_87321374
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:04 schreef Verbal het volgende:

De gemiddelde FOK!'er is dan ook een beetje dom.

Is dat even lullig voor je. Ik zie jou als gemiddelde FOK'er.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:51:58 #57
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_87321453
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:54 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Sinds wanneer is Lourdes een land?
Is dat nu een land dan!?
pi_87321533
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:51 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Is dat nu een land dan!?
Mekka bedoel ik. Jij impliceert dat Mekka een land is.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:54:57 #59
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_87321566
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 12:52 schreef DroogDok het volgende:
Huilie topic, maar ik heb weer even gelachen.
Nou daar doen 'we'' het voor! zie de frontpage! :-)
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:56:48 #60
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_87321640
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:53 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Mekka bedoel ik. Jij impliceert dat Mekka een land is.
Oh ja die variant komen we op fora vaker tegen, al ziet niet iedereen dit aldan ook in.
Men neme de eigen conclusie en postuleert dan "jij zegt dat X eigenlijk Y is, althans dat blijkt uit je woordkeuze'.. :)
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:59:30 #61
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_87321747
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:38 schreef jogy het volgende:
Boven NL hangt een onzichtbaar roterend (horizontaal alle richtingen, rond draaiend of hoe jij als lezer het ook wilt zien) bord, sommige islam aanhangers spreken echter wel van de print daarop :
"werk in uitvoering, gEEn de-tour, islam land over 15 a 20 jaar". Vaak afgekort tot: "over 15 jaar zijn wij hier de baas".
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:59:55 #62
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_87321765
Ik snap die redenatie nooit zo. Daar-en-daar in een oppressief dictatoriaal regime hebben ze deze-en-deze vrijheidsbeperkende discriminerende praktijken, dus moeten wij het ook doen. :?
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 14:00:49 #63
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_87321805
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 12:40 schreef TomLievense het volgende:
TS weet hoofd- van bijzaken te onderschijden, gezien zijn postgeschiedenis.
Nou heb je zo maar onbedoelt een deel van de 'waarheid' te pakken! ^O^
Het grote plaatje bestaat immers uit hoofd- en bijzaken! Die zijn gedwongn te huwen ^)
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 14:02:16 #64
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_87321879
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:59 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik snap die redenatie nooit zo. Daar-en-daar in een oppressief dictatoriaal regime hebben ze deze-en-deze vrijheidsbeperkende discriminerende praktijken, dus moeten wij het ook doen. :?
Of nog een mogelijke vraag die ik jouw plaats even stel :
Daar-en-daar in een oppressief dictatoriaal regime hebben ze deze-en-deze vrijheidsbeperkende discriminerende praktijken, dus moeten wij het ook beter maar NIET doen. :?
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 14:05:05 #65
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_87322019
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 12:26 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Ok, hier haak ik af... TS kan dus gewoon niet meedoen aan z'n eigen discussie...
Indien ik gaandeweg de discussie dommer zou worden zou je nog gelijk gehad hebben ook! :)
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 14:11:07 #66
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_87322227
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 12:00 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

[quote]Dat TS iemand is die de Nederlandse taal amper machtig is
Ach dat valt best mee, echter waar men hakt vallen spaanders. ik ga tikfoutjes ook niet oplossen, dit is internet en snelle communicatie die ik tussendoor doe. Niet te veel tijd en energie op focussen dus, gewoon zien als vlot SMSsen maar nog net niet in morse-code of steno :)

quote:
en nauwelijks grammaticaal correcte zinnen kan formuleren.
Ach, een zin leeft, de taal leeft, en e.e.a. ligt ook aan jou, de recipient.

quote:
Verder toont hij aan een hekel aan de Islam te hebben
En dat is nummertje tig die denkt dat wat ie denkt ook is wat een ander denkt :)

quote:
wat me eerder een vorm van jaloezie lijkt op de wél doeltreffende en strenge wetgeving die doorgaans in islamitische landen geldt.
Ah wel nee.
pi_87322655
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:05 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Indien ik gaandeweg de discussie dommer zou worden zou je nog gelijk gehad hebben ook! :)
Of het niveau van het topic is ondertussen al bergafwaarts gegaan...
pi_87322773
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:02 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Of nog een mogelijke vraag die ik jouw plaats even stel :
Daar-en-daar in een oppressief dictatoriaal regime hebben ze deze-en-deze vrijheidsbeperkende discriminerende praktijken, dus moeten wij het ook beter maar NIET doen. :?
je blinkt uit in vaag om de hete brei heen draaien.... wil je wel duidelijk zijn ?
laat ik proberen je te begrijpen:
je zegt met deze posting dat je niet dezelfde discriminatie als in de OP hier in Nederland wilt. ?

quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:59 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Boven NL hangt een onzichtbaar roterend (horizontaal alle richtingen, rond draaiend of hoe jij als lezer het ook wilt zien) bord, sommige islam aanhangers spreken echter wel van de print daarop :
"werk in uitvoering, gEEn de-tour, islam land over 15 a 20 jaar". Vaak afgekort tot: "over 15 jaar zijn wij hier de baas".
weer zo'n vaag iets... maar wel suggestief... en vooral paniekerig.
Je suggereert dat de nauwelijks 6% islamieten in Nederland over 15 jaar de baas zijn in Nederland??
pi_87323069
Afgezien van het feit of je nu rechtdoor kiest of de afslag neemt, zou er bij een van de twee keuzes mogelijk een ravijn liggen te wachten ?
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:24:06 #70
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_87324807
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:59 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

die 5% kunnen dat wel even voor elkaar boksen denk je? En die 5% is dan in het heel erg onwaarschijnlijke geval dat 100% van de Moslims in Nederland van mening zijn dat dit land geconverteerd moet worden naar een Halal/Sharia/Vroom Islamitisch land natuurlijk. De gematigde Moslims bestaan natuurlijk niet, het zijn allemaal terroristen in de dop met zelfmoordgordels in hun kast voor als het moment daar is om ons bruut te onderdrukken of strijdend ten onder te gaan in de Naam van Allah. Juistem.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:32:45 #71
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_87325122
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 12:33 schreef Muridae het volgende:
Overigens, dat bord is alleen van kracht tijdens de Hajj.
Dat is niet waar. Mekka is verboden terrein voor niet-Moslims en de wegen erheen worden gecontroleerd.
pi_87326130
quote:
Exact. Dat is de gedachtegang van de kleingeestige islamofoob.

"Maar hullie doen het ook :'( :'( :'( !!!!!!" is het enige argument
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_87326487
En SA is niet representatief. Zoiets zul je in de meeste moslimlanden niet vinden.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 18:03:39 #74
286050 Muridae
Acta non Verba
pi_87329906
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:32 schreef Flurry het volgende:

[..]

Dat is niet waar. Mekka is verboden terrein voor niet-Moslims en de wegen erheen worden gecontroleerd.
Dat is wel waar.
Ja, daarom werken er niet-islamitische mensen uit India achter de balie van de BK in Mekka. :')

http://www.flickr.com/photos/20706595@N00/356594254/

*off-topic :

KFC is gesloten tijdens het gebed. LOL

http://www.flickr.com/pho(...)0780/in/photostream/
pi_87330856
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 10:51 schreef Flurry het volgende:

[..]

In die landen daaro staat 't in het paspoort en als Europeaan kan je een briefje bij de Imam halen
In welke landen daaro?
Allah Al Watan Al Malik
pi_87330907
Iemand die weet wat er gebeurd als je als niet moslim dus toch de afslag 'Mekka' neemt? Hoe controleren ze dat? Kun je frauderen?
pi_87330969
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 18:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
Iemand die weet wat er gebeurd als je als niet moslim dus toch de afslag 'Mekka' neemt? Hoe controleren ze dat? Kun je frauderen?
Dan zal je weer begeleid worden naar de juiste weg. Ze controleren het a.d.h.v. het visum en de gegevens die je daarbij hebt moeten geven.
Allah Al Watan Al Malik
pi_87331069
Ik vind het in ieder geval belachelijk dat je er als niet-moslim nooit en te nimmer mag komen. :)
pi_87331104
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 18:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik vind het in ieder geval belachelijk dat je er als niet-moslim nooit en te nimmer mag komen. :)
Hoezo, het is toch een achterlijke cultuur met achterlijke religie. Waarom zou je het als niet-moslim uberhaupt willen bezoeken.
Allah Al Watan Al Malik
pi_87331117
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 18:41 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Hoezo, het is toch een achterlijke cultuur met achterlijke religie. Waarom zou je het als niet-moslim uberhaupt willen bezoeken.
Heb ik nooit gezegd hoor.
pi_87331361
quote:

[..]

Om indrukwekkende, belangrijke, inspirerende historische gebouwen en monumenten als het ware te zien.
pi_87331418
Wat is de straf eigenlijk?
pi_87331429
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 18:49 schreef Monidique het volgende:

[..]

Om indrukwekkende, belangrijke, inspirerende historische gebouwen en monumenten als het ware te zien.
Mij lijkt het echt wel interessant om eens te zien. En ik kan best begrijpen dat ze niet overspoeld willen worden met toeristen, maar geen enkele niet-moslim toelaten....? :{
pi_87331477
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 18:52 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Mij lijkt het echt wel interessant om eens te zien. En ik kan best begrijpen dat ze niet overspoeld willen worden met toeristen, maar geen enkele niet-moslim toelaten....? :{
Het zijn dan ook hatelijke, bekrompen wetten bedacht door hatelijke, bekrompen mensen in een hatelijk, bekrompen land.
pi_87331492
True
pi_87331513
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 18:53 schreef Monidique het volgende:

[..]

Het zijn dan ook hatelijke, bekrompen wetten bedacht door hatelijke, bekrompen mensen in een hatelijk, bekrompen land.
EN DUS MOET ER GEEN MOSKEE WORDEN GEBOuwd! W ANT WE zijn het LADN VAN De VRIJEHEID en Die VIRJHEID moeten WE VERDEDIGEN!!!11
pi_87331541
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 18:54 schreef Monidique het volgende:

[..]

EN DUS MOET ER GEEN MOSKEE WORDEN GEBOuwd! W ANT WE zijn het LADN VAN De VRIJEHEID en Die VIRJHEID moeten WE VERDEDIGEN!!!11
Jezelf quoten :')
pi_87332002
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 12:33 schreef Muridae het volgende:
Dat bord heeft een reden.
Mekka kan op momenten namelijk de drukste plek op aarde zijn.
Als moslim zijnde kom je dus ook niet zomaar in Mekka, er worden namelijk jaarlijks maar een klein aantal Visa's uitgegeven voor de diverse landen. Op die manier weten ze zeker dat er alleen pilgrims komen ipv toeristen die kiekjes willen nemen.

Overigens, dat bord is alleen van kracht tijdens de Hajj. Daarnaast kan iedereen zeggen dat hij/zij moslim is en die weg kiezen, er zou dus net zo goed "Pilgrims hier" op het bord kunnen staan.
Het stikt in Mekka overigens vande niet-moslim arbeiders uit India. ;)
Wat gek dat deze onderbouwde reactie geen spotlights krijgt.

Kijk, als ik zo'n bord zie van "Alleen moslims hier" krijg ik ook last van galbulten op mijn rechtvaardigheidsgevoel. Dat soort onderscheid tussen betere mensen en vieze ongelovigen vind ik niet te verteren.

Maar dan blijkt dus dat dit bord vooral bedoeld is om...richting aan te geven ( :o ) en dat er zat ongelovigen in Mekka rondbanjeren en het allemaal dus best meevalt (op de verschrikkelijke regering van SA na en hun niet aflatende drang om van een historische sleutelplaats een zielloze wahhabistische parkeerplaats te maken).
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:11:40 #89
294269 mlg
pi_87332094
quote:

[..]

Lul er nu is niet zo omheen. Wie maakt nou onderscheid?
pi_87332119
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 18:49 schreef Monidique het volgende:

[..]

Alles wat historisch en indrukwekkend is is door de regering daar tegen de vlakte gegooid om verafgoding van alles behalve de Ka'aba tegen te gaan...
In plaats ervan bouwt men titanische gebouwen van belastinggeld. En de familie Bin Laden beheert alles meen ik.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_87332605
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 18:51 schreef IHVK het volgende:
Wat is de straf eigenlijk?
Doodstraf.
Cool story, Hansel.
pi_87332641
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:26 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Doodstraf.
Echt?
pi_87332698
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:27 schreef IHVK het volgende:

[..]

Echt?
Er is geen vastgelegde straf voor. Het ministerie van religieuze zaken kiest zelf een gepaste straf, en waarschijnlijk wordt op de hand van je status (geld, contacten, religie) bepaald of je er met een waarschuwing of een lijfstraf vanaf komt.

quote:
If a person is caught who is not Muslim and managed to enter Mecca, he
or she will be arrested and held in detention. On extensive
investigation, the Minister of Interior decides the punishment based
on a recommendation of a Shari'a judge. There is no set punishment for
this offense.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat laatste lijkt mij eerder een ongefundeerde mening, maar ik weet ook niet wat de sharia hierover voorschrijft.
Cool story, Hansel.
pi_87332770
Sick :o
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:32:21 #95
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_87332787
quote:
Saudi-Arabië kan schreeuwen wat ze willen. Noord Korea wil ook dat de "verderfelijke kapitalisten" in het westen van de wereld zich onderwerpen aan het Communisme. En het Vaticaan heeft de afgelopen 100 jaar meer gezegd over Joden, homoseksualiteit, abortus, en andere controversiële onderwerpen dan welke hoge imam dan ook.

Tja....

En nee. De Chinezen in Nederland zijn net zo min communistische revolutionairen die Nederland willen omvormen tot een Communistische heilstaat als de moslims in Nederland het land willen omvormen tot een Sharia staat.

En de Jappen in Nederland mogen ook geen clubs opereren waar blanken niet toegestaan zijn, zoals in Japan.

Iedere keer als moslims bekritiseerd worden, dan is het weer van: "Ja maar kijk eens hoe ze in <noem ver land hier> een arme vrouw stenigen, of hoe ze in <noem ander ver land hier> kerken verbieden!"

Kijk naar NEDERLAND, niet naar een achterlijk land als SA of Somalië, of Iran.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_87332812
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:32 schreef maartena het volgende:

[..]

Saudi-Arabië kan schreeuwen wat ze willen. Noord Korea wil ook dat de "verderfelijke kapitalisten" in het westen van de wereld zich onderwerpen aan het Communisme. En het Vaticaan heeft de afgelopen 100 jaar meer gezegd over Joden, homoseksualiteit, abortus, en andere controversiële onderwerpen dan welke hoge imam dan ook.

[ afbeelding ]

Tja....

En nee. De Chinezen in Nederland zijn net zo min communistische revolutionairen die Nederland willen omvormen tot een Communistische heilstaat als de moslims in Nederland het land willen omvormen tot een Sharia staat.

En de Jappen in Nederland mogen ook geen clubs opereren waar blanken niet toegestaan zijn, zoals in Japan.

Iedere keer als moslims bekritiseerd worden, dan is het weer van: "Ja maar kijk eens hoe ze in <noem ver land hier> een arme vrouw stenigen, of hoe ze in <noem ander ver land hier> kerken verbieden!"

Kijk naar NEDERLAND, niet naar een achterlijk land als SA of Somalië, of Iran.
Eensch
pi_87333337
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:29 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Er is geen vastgelegde straf voor. Het ministerie van religieuze zaken kiest zelf een gepaste straf, en waarschijnlijk wordt op de hand van je status (geld, contacten, religie) bepaald of je er met een waarschuwing of een lijfstraf vanaf komt.
[..]

Dat laatste lijkt mij eerder een ongefundeerde mening, maar ik weet ook niet wat de sharia hierover voorschrijft.
Alleen is de praktijk anders.
Allah Al Watan Al Malik
pi_87333354
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:12 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Alles wat historisch en indrukwekkend is is door de regering daar tegen de vlakte gegooid om verafgoding van alles behalve de Ka'aba tegen te gaan...
In plaats ervan bouwt men titanische gebouwen van belastinggeld. En de familie Bin Laden beheert alles meen ik.
Oliegeld. Je betaalt geen belasting in SA. En de familie Bin Laden beheerst niets. Ze hebben een constructie-bedrijf dat wereldwijd opereert. En historische gebouwen zijn doorgaans niet tegen de grond gegaan om verafgoding van andere zaken tegen te gaan, maar om de moskee in Mekka uit te breiden.

Ik vraag mij soms af hoe je aan dit soort info komt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_87333421
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:48 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Alleen is de praktijk anders.
Ligt aan je status denk ik. Als Indiase arbeider zul je misschien wat tikken van de politie krijgen, als westerling wordt je teruggestuurd.
Cool story, Hansel.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:41:01 #100
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_87335613
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 18:03 schreef Muridae het volgende:

[..]

Dat is wel waar.
Ja, daarom werken er niet-islamitische mensen uit India achter de balie van de BK in Mekka. :')
Alle bronnen die ik vind als ik heel neutraal zoek op saudi arabia tourist information zeggen anders het tegendeel:

quote:
Travel to Makkah (Mecca) and Medina, the cities where the two holiest mosques of Islam are located, is forbidden to non-Muslims.
bron: http://travel.state.gov/travel/cis_pa_tw/cis/cis_1012.html

quote:
Buses also go to Medina (SR50, five hours, every two hours) and Mecca (SR10, one hour, every hour), though you must be Muslim to travel here.
bron: http://www.lonelyplanet.c(...)t/getting-there-away

quote:
Mecca
The spiritual center of the Islamic world, forbidden to non-Muslims.
bron: http://www.iexplore.com/dmap/Saudi+Arabia/Where+to+Go
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')