En wat is volgens jou zijn waren bedoeling dan?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:00 schreef Ryan3 het volgende:
Het lijkt op draaien, maar dat doet hij niet, hij krijgt steeds meer de gelegenheid om zijn ware bedoelingen duidelijk te maken.
Het gaat Wilders uiteindelijk enkel en alleen om moslims. Eerst lulde hij er een beetje omheen door te zeggen dat bewindslieden geen dubbel paspoort mogen hebben en dat afkomst daarbij niet van belang is. Of dat persoon nou uit Zweden of Marokko komt, een dubbel paspoort is niet toegestaan volgens Geert. Nu blijkt dat het hem enkel om bewindslieden met een islamitische achtergrond gaat. Wilders laat steeds meer zn ware gezicht zien.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:05 schreef 1koffieKoekje het volgende:
[..]
En wat is volgens jou zijn waren bedoeling dan?
Anti-Islam.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:05 schreef 1koffieKoekje het volgende:
[..]
Onderzoek is overbodig. Mensen stemmen PVV uit xenofobische gevoelens, jaloezie en simpelweg omdat ze een mislukt leven hebben.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:21 schreef benbenieuwd het volgende:
Hallo!
Voor school doe ik een onderzoek naar de waarden (gevoelens/motieven) van iemand om op een bepaalde partij te stemmen. Op dit moment zoeken we mensen die op de PVV hebben gestemd, of willen (gaan) stemmen. Ben jij onder de 35, woon je in de omgeving van Amsterdam (hoeft niet persé, maar liever wel), en wil je met mij een interview doen, reageer dan op dit bericht (of mail mij). Interview blijft uiteraard anoniem.
Alvast bedankt als je mee wil doen
Groetjes,
Alma
Of om dit:quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Onderzoek is overbodig. Mensen stemmen PVV uit xenofobische gevoelens, jaloezie en simpelweg omdat ze een mislukt leven hebben.
Het gaat om Groot-Israël, etnisch gezuiverd van Palestijnen. Daar ligt zijn loyaliteit, daarin is hij dan ook nooit gedraaid, hooguit geradicaliseerd sinds hij geld krijgt van die lobby.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:05 schreef 1koffieKoekje het volgende:
[..]
Zie hier de domheid van de gemiddelde PVV-stemmer. Ja, dergelijke klootzakjes moet je aanpakken, maar dat doe je niet door de burqa te verbieden en hoofddoeken te belasten.quote:
Dit zegt meer over jou, dan over de gemiddelde pvv stemmer.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:26 schreef KoosVogels het volgende:
Onderzoek is overbodig. Mensen stemmen PVV uit xenofobische gevoelens, jaloezie en simpelweg omdat ze een mislukt leven hebben.
Oke, en nu?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:39 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dit zegt meer over jou, dan over de gemiddelde pvv stemmer.
quote:geenstijl.nl
Hee kijk nu, handgranaatwerper en officieel polderterrorist Jason Walters heeft het licht gezien. Nu meneer in de cel zit, blijkt er maar weinig paradijselijks aan dat leven als moslim- fundamentalistisch terrorist. Geen maagden, zelfs geen druiven, maar de bittere realiteit van dagelijks bubba in je poepert. Dus heeft Jason zich bekeerd: hij heeft zijn "standpunten kritisch herzien" wat "heeft geleid tot het besef van de onhoudbaarheid ervan". Als een echte verlichtingsevangelist probeert hij nu alle jongeren te bereiken, in de hoop dat zij zich niet laten hersenspoelen door haatimams en andere radicaal islamitische doormensenheenpraters met gebreide mutsjes die haatproza per strekkende meter produceren. In een ingezonden brief in de Volkskrant verklaart Jason de "islamitische idealen" die hij ooit voorstond "moreel bankroet". Check even die powerquotes van deze nieuwe verlichtingsfilosoof: "Het beeld dat de wereld slechts bestaat uit gelovigen en ongelovigen is een kinderachtige en grove simplificatie van de werkelijkheid. De Sharia is geënt op traditionele, rurale gemeenschappen en lijkt een anachronisme in de moderne wereld. Religie heeft door de opkomst van de moderne wetenschap en het rationele denken zijn waarheidsmonopolie verloren, en kan geen aanspraak meer maken op het belang en de status die het eens had". Benoemen en bouwen met inkeerterrorist Jason. Zie je nou wel dat streng straffen helpt.
Ah, je pleit hierbij dus voor streng straffen van Wilders. Die denkt namelijk ook zwart-wit. Iedere moslim is volgens hem een extremist. Tijs om hem ook maar een tijdje vast te zetten dus?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:44 schreef 1koffieKoekje het volgende:
Er stond trouwens nog wel een leuk stukje in de volkskrant die ik KoosVogels niet wil onthouden, en een bericht van geenstijl daarover.
[..]
[ afbeelding ]
nee, ik zei dat ik nog een leuk stukje had, die ik KoosVogels niet wou onthoudenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:58 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ah, je pleit hierbij dus voor streng straffen van Wilders. Die denkt namelijk ook zwart-wit. Iedere moslim is volgens hem een extremist. Tijs om hem ook maar een tijdje vast te zetten dus?
Dit topic is er ook om alle punten waarop hij wel gedraaid is te verzamelen. En als er dan maar één punt overblijft waarop hij consequent is, dan kun je daar je conclusies uittrekken.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:49 schreef waht het volgende:
Jammer Weltschmerz, niemand lijkt mee te willen gaan in je tirade tegen Wilders als zionist.
Ik hoor Wilders zelden over Israël. Het enige wat telkens naar voren komt is de "fascistische ideologie" van de Islam en alles wat daar uitvloeit. Wat z'n partijprogramma daarnaast inhoudt ligt puur aan de waan van de dag.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:21 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dit topic is er ook om alle punten waarop hij wel gedraaid is te verzamelen. En als er dan maar één punt overblijft waarop hij consequent is, dan kun je daar je conclusies uittrekken.
Hij is tot nu toe meer recht door zee politicus dan alle anderen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:21 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dit topic is er ook om alle punten waarop hij wel gedraaid is te verzamelen. En als er dan maar één punt overblijft waarop hij consequent is, dan kun je daar je conclusies uittrekken.
Maar die anti-moslim stemming die hij is gaan creeeren is toch koren op de molen van de zionisten of niet?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:26 schreef waht het volgende:
[..]
Ik hoor Wilders zelden over Israël. Het enige wat telkens naar voren komt is de "fascistische ideologie" van de Islam en alles wat daar uitvloeit. Wat z'n partijprogramma daarnaast inhoudt ligt puur aan de waan van de dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |