Leuk filmpje van je zoon BQquote:
Ja hè? Ze landen rond de klok van 16.00 uur.quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
En zo is het jurkje symbool geworden voor vrijheid, creativiteit en seksualiteit.
Dat heeft Sbavaria toch echtwel goed gedaan, mijn god!![]()
Maar je bent wel gezond...daar kan geen geld tegenopquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
Twee paar schoenen, een nieuwe zitbank, nicotinepleisters, nicotinekauwgum, geen kanker, dat is het resultaat van vandaag. Totale schade: bijna een compleet maandsalaris
Met alleen die pleisters en die kauwgum zit ik al op een compleet maandsalaris!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
Twee paar schoenen, een nieuwe zitbank, nicotinepleisters, nicotinekauwgum, geen kanker, dat is het resultaat van vandaag. Totale schade: bijna een compleet maandsalaris
Jawel, maar de kleur komt niet goed over, momentjequote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Maar je bent wel gezond...daar kan geen geld tegenop![]()
plaatje van de bank?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:23 schreef remlof het volgende:
Ik moet een nieuwe koel-vriescombinatie kopen. Ik weet dat ze je ouwe meenemen bij aflevering van de nieuwe, maar moet die ouwe dan ook ontdooid zijn?
Yep!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:23 schreef remlof het volgende:
Ik moet een nieuwe koel-vriescombinatie kopen. Ik weet dat ze je ouwe meenemen bij aflevering van de nieuwe, maar moet die ouwe dan ook ontdooid zijn?
En die is gratis af gehaald van marktplaats, mag ik hopen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
De kleur is "African tabac", grof stiksel, goed leer.
[ afbeelding ]
Was het maar zo'n feest, ding kost echt bijna een maandsalarisquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En die is gratis af gehaald van marktplaats, mag ik hopen?
das van dat speciale leer....hoe heet dat ook al weer?...mijn moeder heeft die in cognacquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet wat voor leer het is, maar hij hangt lekker als je erin gaat zitten. Ook net lang genoeg om even te liggen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
das van dat speciale leer....hoe heet dat ook al weer?...mijn moeder heeft die in cognac
Das in mijn geval nog steeds niet duur!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest, ding kost echt bijna een maandsalaris
Das drank, meis das geen leerquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
das van dat speciale leer....hoe heet dat ook al weer?...mijn moeder heeft die in cognac
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das in mijn geval nog steeds niet duur!![]()
[..]
Das drank, meis das geen leer
Een beetje Kardinaal leeft "op de zak"quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das in mijn geval nog steeds niet duur!![]()
[..]
Das drank, meis das geen leer
En die bank kon je zomaar meenemen vanuit de winkel? Geen levertijd?quote:
8 weken levertijdquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
En die bank kon je zomaar meenemen vanuit de winkel? Geen levertijd?
Gelofte van Armoede gedaan.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een beetje Kardinaal leeft "op de zak"
Ik twijfelde tussen wat meer effen en deze. Die effen had geen kussens, is wel handiger, maar zat ook wat harder. Deze kleur vond ik mooier en hij zit lekkerder, maar moet nu wel iedere keer die kussens wat opschudden.quote:
Kippenleer.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat is heel normaal hoor. Toen ik bij Land's End werkte was de levertijd 9 tot 12 weken.quote:
Hij zei het wel, ben het natuurlijk weer vergeten. Een Nederlandse leverancier, ergens in het zuiden. Drunen dacht ik, kan dat?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is heel normaal hoor. Toen ik bij Land's End werkte was de levertijd 9 tot 12 weken.
Ken je de leverancier van de bank?
Ik ga wel even snuffelen. Zegt de naam Jasky je iets?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hij zei het wel, ben het natuurlijk weer vergeten. Een Nederlandse leverancier, ergens in het zuiden. Drunen dacht ik, kan dat?
Nope, dat zegt mij niksquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ga wel even snuffelen. Zegt de naam Jasky je iets?
Ok, vraag het nog even aan de verkoper van de winkel waar je die bank gekocht heb. Ik ken veel fabrikanten en ben nieuwsgierig.quote:
Zat ook even te kijken op internet, ben natuurlijk weer flink afgezetquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ok, vraag het nog even aan de verkoper van de winkel waar je die bank gekocht heb. Ik ken veel fabrikanten en ben nieuwsgierig.
De koop annuleren.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zat ook even te kijken op internet, ben natuurlijk weer flink afgezet![]()
Hij staat hier, als model Drive http://www.meubelfabriekbeng.nl/leren-bankstel.html
Twee keer zoveel bank en dan nog honderden en honderden euro's goedkoper. Ik heb al gebeld (nemen niet op) en een email gestuurd waarin ik vraag om enige uitleg. Stelletje lijersquote:
Jawel hoor, iets van een week of zo dacht ik. Maar ze doen maar flink wat van die prijs af, dat lijkt mij handiger.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:09 schreef Laysa het volgende:
Ah das mooi kut teun...maar heb je niet zoveel dagen om van de koop af te zien?
Ik hoop het voor jequote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jawel hoor, iets van een week of zo dacht ik. Maar ze doen maar flink wat van die prijs af, dat lijkt mij handiger.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb nergens een handtekening gezet noch aanbetaling gedaan
Dan is het diefstal of fraudequote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het kapitalisme!quote:
Je gaat af van een plaatje op internet ? Dat kan zomaar een ander kwaliteit zijn. Of is het het zelfde merk ofzo.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ooit een Ikea bank gehad.. Na een jaar ging ie van 4 hoog naar benedenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Had daar drie weken geleden al gekeken, niet veel soeps daar
Maar wel bij elke winkel ongeveer even duur!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Modelnaam is hetzelfde Soury.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Je gaat af van een plaatje op internet ? Dat kan zomaar een ander kwaliteit zijn. Of is het het zelfde merk ofzo.
Ik zou never nooit zoiets kopen van een plaatje. Daar moet je op zitten en het irl zien.
Mooi bankie heb je nu uitgezocht hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En voelen en knijpen in het leer!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou never nooit zoiets kopen van een plaatje. Daar moet je op zitten en het irl zien.
Ik heb erin gezeten Coos. Hij stond gewoon in een showroom in Harderwijk.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:23 schreef Coos het volgende:
[..]
En voelen en knijpen in het leer!![]()
Gewoon annuleren. Je hebt niets aanbetaald en geen handtekening gezet dus is het niet gebeurd.![]()
Ze kunnen wel zoveel zeggen.
Ja lieve schat, ik ga toch geen weken uittrekken voor het kopen van een bank? Ik moet ook nog werken hè, dubbele baan 't liefst volgens jouquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:25 schreef Marrije het volgende:
Maar hoezo niet eerst de research doen en dán kopen
Met zulke klanten als jij hoeven ze er maar één per dag te verkopen en daarna kunnen ze aan de coctails op het strand.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ga naar een winkel, desnoods vijf (zoveel winkels heb ik van binnen gezien) en als ik iets zie wat ik mooi vind en dat lekker zit, dan koop ik. Ik verwacht dan niet voor heel veel geld bij de neus genomen te worden.
Bijbelgordel hè!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb erin gezeten Coos. Hij stond gewoon in een showroom in Harderwijk.
Ja die weten je met hun uitgestreken smoelwerken wel een poot uit te draaien.quote:
Je hebt nu ook ff klikkerdekliklik uitgezocht dat ie elders goedkoper is, had je ook na je bezoekje aan de winkel kunnen doen en dan tijd in een afdinggesprekje stoppen. Zeker als het gaat om aankopen ter grootte van om en de nabij een maandsalaris.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja lieve schat, ik ga toch geen weken uittrekken voor het kopen van een bank? Ik moet ook nog werken hè, dubbele baan 't liefst volgens jou
Ik ga naar een winkel, desnoods vijf (zoveel winkels heb ik van binnen gezien) en als ik iets zie wat ik mooi vind en dat lekker zit, dan koop ik. Ik verwacht dan niet voor heel veel geld bij de neus genomen te worden.
't Kan waar zijn wat Soury zegt, dat het een nepper is op internet. Maar hij lijkt en ziet er hetzelfde uit plus de naam is hetzelfde.
Toch wel iets oranjerigs hè?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:00 schreef liesje1979 het volgende:
Kom je thuis uit je werk ligt er een Peter6000 kunstwerk op de mat, leuk!
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[ afbeelding ]
Neh... da's Buffelkutleerquote:
Ik heb al jaren een Ikea bank, blauw leer, maar dat ding is geweldigquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ooit een Ikea bank gehad.. Na een jaar ging ie van 4 hoog naar beneden
Ben wel heel benieuwd wat daar uit komt, ik bedoel natuurlijk was het verkapte marketing, maar wellicht valt dat nog best lastig te bewijzenquote:FIFA onderzoekt actie met oranje jurkjes
JOHANNESBURG - Advocaten van de wereldvoetbalbond FIFA gaan uitzoeken of de oranje jurkjes die een groep vrouwen droeg tijdens de WK-wedstrijd van Nederland tegen Denemarken een verkapte reclameactie was van bierbrouwer Bavaria. Dat heeft de FIFA dinsdag gezegd. Het biermerk Budweiser is de officiële sponsor van het WK.
Aanleiding voor het onderzoek was een actie van ruim dertig vrouwen uit Zuid-Afrika en Nederland die zich tijdens de eerste helft van het duel opeens in oranje jurkjes van bierbrouwer Bavaria vertoonden. Op last van FIFA-officials werden zij uit het stadion verwijderd en enkele uren vastgehouden in een kantoor van de wereldvoetbalbond.
„We gaan onze advocaten vragen om uit te zoeken of deze actie valt onder verkapte marketing”, aldus een woordvoerder van de FIFA.
Peer Swinkels, directeur van Bavaria, vindt de reactie van de FIFA „onbegrijpelijk en belachelijk”.
„De FIFA heeft niet het monopoly op oranje en de mensen hebben de vrijheid te dragen wat ze willen. Dit jaar hebben we besloten om zelfs de merknaam er niet op te plaatsen vanwege de problemen die we vier jaar geleden hadden gekregen.”
Toen, tijdens het WK 2006 in Duitsland, kwam Bavaria met oranje lederhosen met leeuwenstaart. Duizenden supporters van het Nederlandse elftal moesten toen een wedstrijd in hun onderbroek bekijken, omdat ze hun 'Leeuwenhose' bij binnenkomst van het stadion moesten afstaan.
Volgens Swinkels blijkt het oranje jurkje de ultieme vorm van marketing. „Onze merknaam staat niet eens vermeld en toch wordt er nu wereldwijd over ons gesproken.”
Je hebt wel natuurlijk wel wat gelijk, maar ik was zo blij dat ik eindelijk een bank had gevonden die mij aanstond dat ik hem hebben moest ook. Er is zoveel van die meuk, maar maar heel weinig wat ik in mijn huiskamer wil hebben staan.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Je hebt nu ook ff klikkerdekliklik uitgezocht dat ie elders goedkoper is, had je ook na je bezoekje aan de winkel kunnen doen en dan tijd in een afdinggesprekje stoppen. Zeker als het gaat om aankopen ter grootte van om en de nabij een maandsalaris.
Gelukkig ben je niet zo ''kieskeurig'' met vrouwenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je hebt wel natuurlijk wel wat gelijk, maar ik was zo blij dat ik eindelijk een bank had gevonden die mij aanstond dat ik hem hebben moest ook. Er is zoveel van die meuk, maar maar heel weinig wat ik in mijn huiskamer wil hebben staan.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Gelukkig ben je niet zo ''kieskeurig'' met vrouwen![]()
![]()
Buffelleer dat was hetquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vind hem ECHT mooilekker stoer wel
![]()
[..]
Neh... da's Buffelkutleerzie je zo...
Hoe lang zit ze al op die bank en waar wacht ze dan opquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Buffelleer dat was het....mn moeder zit te wachten op dr 2e bank
Ik denk al 100 jaar en dat buffelleer wordt geleverd door de laatste Apache!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hoe lang zit ze al op die bank en waar wacht ze dan op
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Was de eerste niet goed dan? Ik denk dat de Kardinaal mag gaan bellenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
....ze heeft een 2e besteld en die moet zo ongeveer nu ergens worden afgeleverd...maar zelf zit ze in Spanje nu ...dus gues who mag gaan bellen dat het later moet
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Was de eerste niet goed dan? Ik denk dat de Kardinaal mag gaan bellen
Ze zit nu op de reservebank net als Boelaroesj....quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja wat een stad!! Alle soorten winkels maar dan in xxl-formaat, en ja kan er gezellig en goed eten en savonds...tsja dan is t bal...t was top!!En we hebben gelachen niet normaal, we gaan zeker weer!!!Vrouwen onder mekaar he...das altijd gezellie...quote:
Ah, ze verwacht binnenkort visitequote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
wehellll...ze wil er gewoon 2....ik ga het ook gewoon nog zitten uitleggen
Ben je ook bij de Sterre der Zee geweest?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:42 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja wat een stad!! Alle soorten winkels maar dan in xxl-formaat, en ja kan er gezellig en goed eten en savonds...tsja dan is t bal...t was top!!En we hebben gelachen niet normaal, we gaan zeker weer!!!Vrouwen onder mekaar he...das altijd gezellie...
Wij hebben ook Maasstricht op de planning staan voor dit jaarquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:42 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja wat een stad!! Alle soorten winkels maar dan in xxl-formaat, en ja kan er gezellig en goed eten en savonds...tsja dan is t bal...t was top!!En we hebben gelachen niet normaal, we gaan zeker weer!!!Vrouwen onder mekaar he...das altijd gezellie...
Nee...wel in , de Dikke Dragonder, hahah en de 2 Heerenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ben je ook bij de Sterre der Zee geweest?
Jazeker en op t onze lieve vrouwe...echt superstad!!!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wij hebben ook Maasstricht op de planning staan voor dit jaar....mn paps komt er vandaan en ik wil graag een aantal dingen daar terug zien....en dan lekker een weekendje
...Heb je lekker geterrast op het Vrijthof?
Vergeet je geen pleisters in te pakkenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:57 schreef Anniebab het volgende:
Ben nu de tas van me zoon aan t inpakken, die gaat 3 dagen naar Heino in zon jeugd(kamp)huis, met zijn klas, laatste klas lagere school,
En nog net zo verliefd???.... Gefeliciteerd Deissy....quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:58 schreef Deisyy het volgende:
Je zal toch maar 20 jaar getrouwd zijn vandaag
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:58 schreef Deisyy het volgende:
De kerstmarkt in die grottenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
Kerstmarkt in Maastricht is ook de moeite waard.
Hij gaat al weg met een zwaar gekneusde pink, ingetaped.....quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vergeet je geen pleisters in te pakken
Ik las het al eldersquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:58 schreef Deisyy het volgende:
Een stropdas en een tekening!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Wat hebbie gekregen?
Oh, is er daar ook één?quote:
Maak je geen zorgen, 't kan echt nog wel stuk de komende jarenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:58 schreef Deisyy het volgende:
Da's voor zondag!quote:
Zoooo, je hebt wel een lieverd als ik t zo begrijp....quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:01 schreef Deisyy het volgende:
Hij kwam thuis met 20 prachtig mooie rozen, komend weekend gaan we het samen vieren
Daarom zei ik het ook, hij heeft nogal pech de laatste tijdquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:00 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hij gaat al weg met een zwaar gekneusde pink, ingetaped.....
O wat leuk Deisyy, gefeliciteerd en natuurlijk nog vele jarenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:01 schreef Deisyy het volgende:
Hij kwam thuis met 20 prachtig mooie rozen, komend weekend gaan we het samen vieren
Kijk, die weet hoe het hoortquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:01 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb gewoon gezegd: Geen bloemen, geen sex etenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:02 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Zoooo, je hebt wel een lieverd als ik t zo begrijp....
Klinkt als de laatste zin van een rouw-advertentie!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gezegd: Geen bloemen, geen sex eten
Oke je wist t nog...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom zei ik het ook, hij heeft nogal pech de laatste tijd
Er zit ook maar één letter verschil tussen rouw en trouwquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Klinkt als de laatste zin van een rouw-advertentie!
Van harte Dees en Donald. Doe er nog 20 jaar bovenop.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:58 schreef Deisyy het volgende:
Maak een malle foto van jezelf en lijst hem in, daar zijn alle vaders blij meequote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Da's voor zondag!![]()
Ik weet bij God niet waar ik nu weer mee moet komenVroeger was een tekening idd genoeg
![]()
Dan koop je die bank gewoon... Ziet er goed uit zat lekker en daar werk je voorquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je hebt wel natuurlijk wel wat gelijk, maar ik was zo blij dat ik eindelijk een bank had gevonden die mij aanstond dat ik hem hebben moest ook. Er is zoveel van die meuk, maar maar heel weinig wat ik in mijn huiskamer wil hebben staan.
En je rug is Stückquote:
En mijn piemel Extra-Lars!quote:
quote:
Van harte gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:01 schreef Deisyy het volgende:
Nee, dat is niet waar, ik trouwde in ik dacht september (weet het niet eens meer). Het is dus hetzelfde jaar, niet dezelfde maand.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:57 schreef Deisyy het volgende:
Dat kan geen toeval zijn, het moet iets betekenen. Maar eigenlijk betekent het al dat je in dezelfde maand en jaar getrouwd bent als ik![]()
En ondertussen zie ik je klem zitten tussen je overjarige tuinstoel![]()
Lavenderrrr en Lotussss, thanks
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je hebt wel natuurlijk wel wat gelijk,
ok ok ik begrijp je enthousiasmequote:maar ik was zo blij dat ik eindelijk een bank had gevonden die mij aanstond dat ik hem hebben moest ook. Er is zoveel van die meuk, maar maar heel weinig wat ik in mijn huiskamer wil hebben staan.
Ah...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:01 schreef Deisyy het volgende:
Mis ik wat Deiszzzzquote:
lulquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
Er zaten ook twee van die krukjes bij destijds. Daar ging er vorige week al eentje van naar z'n grootje met het klein zagen van die steigerplanken. Ik dacht "Wat is die plank toch teringhard" en zette nog eens aan met m'n decoupeerzaag. Afijn, zaag je brak, haalde die plank eraf en constateerde dat ik het tafeltje mee zat te nemen. Een keurige zaagsnede, dat wel![]()
Arme Griek, die moet nu natuurlijk ook weer zonodig een schone onderbroek aanquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:22 schreef FANN het volgende:
me hele huis begint naar Robjntje te meurenben de gordijnen aan het wassen
Hormoonaanval
nee ''op'' denk ik van het zagen enzoquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Arme Griek, die moet nu natuurlijk ook weer zonodig een schone onderbroek aan
Oeps ja terug gelezen ...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:21 schreef FANN het volgende:
[..]
20 JAAR HUWELIJK !!!![]()
mwa// stelt niks voor
eh.... okee jah jij ook enzoquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:28 schreef Lotusss het volgende:
Ik ben ook wel aardig kapot van het verven enzo.
Slaap lekker alvast iedereen
Daar heb je wel gelijk inquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:26 schreef FANN het volgende:
[..]
laat die arme man er toch eens buiten
![]()
die ken d'r ook niks aan doen
En dan kom je vrijwillig in mijn rookholquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:22 schreef FANN het volgende:
me hele huis begint naar Robjntje te meurenben de gordijnen aan het wassen
Hormoonaanval
Trusten Lotusss, morgen weer hè, dan vier uurtjes schilderenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:28 schreef Lotusss het volgende:
Ik ben ook wel aardig kapot van het verven enzo.
Slaap lekker alvast iedereen
ja maar daarna ga ik twee uur douchenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
En dan kom je vrijwillig in mijn rookhol
Ik heb morgen hulp van een vriend, dus dan schiet het wat meer opquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Trusten Lotusss, morgen weer hè, dan vier uurtjes schilderen
ik moet de volgende keer trouwens niet vergeten die houtjes mee te nemen voor in die hoekies vanquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
En dan kom je vrijwillig in mijn rookhol
of niet natuurlijkquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb morgen hulp van een vriend, dus dan schiet het wat meer op
Maak er een mooie dag van en drink nadien samen een lekker fles wijn leegquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb morgen hulp van een vriend, dus dan schiet het wat meer op
Kom je nog een keer langsquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:32 schreef FANN het volgende:
[..]
ik moet de volgende keer trouwens niet vergeten die houtjes mee te nemen voor in die hoekies van
die schilderijtjes en dat kattevoer ...
zal je zien dat ik het WEER vergeet
Wij gaan een weekend naar De Rotterdam, omdat je daar als rasechte Rotterdammert toch echt eens geweest moet zijn.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah...gefeliciteerd !
Hoe gaan jullie dat vieren?
Wij hebben nog nooit een trouwdag gevierden dat waren er toch heul veul..
Ha vertelquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:33 schreef FANN het volgende:
[..]
of niet natuurlijkeindig je naakt tussen de verblikken
Nee hoor, het is een hele goede vriend, maar meer wordt het niet hoor! Dus het schiet morgen waarschijnlijk wel op met vervenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:33 schreef FANN het volgende:
[..]
of niet natuurlijkeindig je naakt tussen de verblikken
nah jeweethetniet h'equote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Kom je nog een keer langs [ afbeelding ]
Mijn ouders hebben allebei gewerkt op de s.s. Rotterdam, hebben elkaar daar ontmoet en zijn toen op Hawaï getrouwdquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij gaan een weekend naar De Rotterdam, omdat je daar als rasechte Rotterdammert toch echt eens geweest moet zijn.
[ afbeelding ]
Hoelang ben jij al met je Griek dan?
een eeuw ofzo ...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij gaan een weekend naar De Rotterdam, omdat je daar als rasechte Rotterdammert toch echt eens geweest moet zijn.
[ afbeelding ]
Hoelang ben jij al met je Griek dan?
Gezelligheidsdierquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in![]()
Ik ga nog even rtl 7 kijken en dan slapen. Ik ben stikmoe van al die korte nachten achter elkaar. Zul je zien dat ik morgen weer om vijf uur wakker ben natuurlijk.
O echt?! Wat leuk! Het is een beetje de trots van Rotterdam, ik vind het ook iets speciaals.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:36 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben allebei gewerkt op de s.s. Rotterdam, hebben elkaar daar ontmoet en zijn toen op Hawaï getrouwd
Watjequote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja sorry, was vannacht de laatste en vanmorgen de eerste hier. 't Houdt een keer op.
93quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
is het zo erg?![]()
Hoe oud ben jij eigenlijk?
Ja, heerlijke vent. Al vind ik Derksen op TV ook heel goed te pruimen. 't Is gewoon een leuk koppelquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:41 schreef Deisyy het volgende:
Ik moet altijd zo lachen om Rene van der Gijp
Maar het goede nieuws is dat je fles niet van glas is en hij op de grond vielquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:41 schreef Coos het volgende:
Wat mij gebeurde vanavond.![]()
Maak een nieuwe literfles olijfolie open, moet je aan zo'n plastis strippie trekken. Dat ging goed maar toen stootte ik de fles bijna om en greep, omdat ik in de ene hand dat strippie had , met mijn andere hand de fles. Die is van plastic dus gulpte er een hele sloot over mijn overhemd, broek, sokken en slippers.![]()
Alles direct in de wasmachine gegooid en nu maar hopen dat mijn overhemd 60 graden aankan. Plus drie keer de vloer moeten dweilen.![]()
Maar wel gelijk sfeer.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:41 schreef Coos het volgende:
Maak een nieuwe literfles olijfolie open, moet je aan zo'n plastis strippie trekken. Dat ging goed maar toen stootte ik de fles bijna om en greep, omdat ik in de ene hand dat strippie had , met mijn andere hand de fles. Die is van plastic dus gulpte er een hele sloot over mijn overhemd, broek, sokken en slippers.![]()
Alles direct in de wasmachine gegooid en nu maar hopen dat mijn overhemd 60 graden aankan. Plus drie keer de vloer moeten dweilen.![]()
Maar wel gelijk sfeer.
Die 25 jaar moet ik ook nog maar zien te halen, het is hard werken af en toequote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:42 schreef Coos het volgende:
Hé Deiss feli meid bij mij duurde het net geen 25 jaar.
't Zijn vast de hormonen van Fann die dit alles veroorzakenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:41 schreef Coos het volgende:
Maar wel gelijk sfeer.
Oh ik voel met je mee als frituurpan over de vloer en sokken smijterquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:41 schreef Coos het volgende:
Maar wel gelijk sfeer.
Wordt je daar dan niet doodmoe vanquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die 25 jaar moet ik ook nog maar zien te halen, het is hard werken af en toe
Fann weet een mens wel op te beuren hè!!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:43 schreef FANN het volgende:
[..]
ik weet niet of olijfolie vlekken er wel helemaal uitgaan![]()
Dan gaat die Van der Gijp vertellen en dan ligt hij al in een stuip voordat hij klaar is, dat werkt gewoon aanstekelijkquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, heerlijke vent. Al vind ik Derksen op TV ook heel goed te pruimen. 't Is gewoon een leuk koppel
ik ga die leeftijd in mijn fobo zetten denk ikquote:
Joh, ik doe al 20 jaar niets meer met hormonen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Zijn vast de hormonen van Fann die dit alles veroorzaken
Bij tijd en wijle wel natuurlijk, maar een plantje moet je ook water geven anders gaat het ook doodquote:
En wel checken he?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:45 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ga die leeftijd in mijn fobo zetten denk ik![]()
krijg je nooit meer PM's
niet dat ik die krijg want die zooi zit toch dicht maar is wel een idee![]()
jah... nu ben ik weg
Niet dat het nou zo heel belangrijk is, maar ik ben gewoon nieuwsgierigquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:45 schreef FANN het volgende:
[..]
krijg je nooit meer PM's
jah... nu ben ik weg
Ik sta min of meer in je foboquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:45 schreef FANN het volgende:
[..]
krijg je nooit meer PM's
jah... nu ben ik weg
Die van ons is van glas, nooit problemen meequote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar het goede nieuws is dat je fles niet van glas is en hij op de grond viel
Dacht dat je al opgezout was. Maar kom je nog ff achterlijk zwaaienquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik sta min of meer in je foboNaj ja mijn huis en jou reet
je hebt echt effe gekeken heh..quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet dat het nou zo heel belangrijk is, maar ik ben gewoon nieuwsgierig
Domme doos Dees gaat nog kijken ook![]()
doei Fann![]()
Kwam nog wat ergers tegen. Ik had de singel volgens mij. Het playbacken klopt net nietquote:
die gaat ik effe keurenquote:Op woensdag 16 juni 2010 00:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Kwam nog wat ergers tegen. Ik had de singel volgens mij. Het playbacken klopt net niet![]()
nee klopt nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 00:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Kwam nog wat ergers tegen. Ik had de singel volgens mij. Het playbacken klopt net niet![]()
Haha die had ik ook al gezienquote:Op woensdag 16 juni 2010 00:04 schreef FANN het volgende:
[..]
die gaat ik effe keuren![]()
ik zat bij deze![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:08 schreef Soury het volgende:
BTW ik zoek een oud ééndags vlieg hitje. Dat was HAbbadabbakirriwirri (gonne be your lover tonight TONIGHT !!!) Weet me got niet van wie..
Zegt het de oudere jongeren iets
Nou ja misschien wel. Maar ik zag een film met deze erinquote:Op woensdag 16 juni 2010 00:08 schreef FANN het volgende:
Weet je wat ik nou net zit te denken Muis?
vroeger had je een pleurishekel aan toepjes![]()
en nu begin je er zelf mee
wel geinig..
ik heb je bekeerd
Nee he ?quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:10 schreef FANN het volgende:
Uw zoekbewerking - HAbbadabbakirriwirri - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja misschien wel. Maar ik zag een film met deze erin
En dan zie je rechts weer een ander en ga zo maar doorPlus die Sailor is voor Teun
![]()
zo begon het bij mij ookquote:Op woensdag 16 juni 2010 00:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja misschien wel. Maar ik zag een film met deze erin
En dan zie je rechts weer een ander en ga zo maar door
Fik ik Kick ass wel voor je. Daar zit dit nummer in . Plus een vet gave filmquote:Op woensdag 16 juni 2010 00:15 schreef FANN het volgende:
[..]
zo begon het bij mij ook![]()
deze is lekkerrrrrrrrrrrr
ploatje bedoel ik
okequote:Op woensdag 16 juni 2010 00:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Fik ik Kick ass wel voor je. Daar zit dit nummer in . Plus een vet gave film
Neeequote:
Nee joh ik heb er 3000 geloosd. En nu download ik alles wat los en vast zitquote:Op woensdag 16 juni 2010 00:18 schreef FANN het volgende:
[..]
oke![]()
mot ik nog een videos meenemen zijn er speciale die je wilt zien,
gaat ik effe snuffelen welke we hebben
deze is voor jouw als slaapmutsie...quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee joh ik heb er 3000 geloosd. En nu download ik alles wat los en vast zit![]()
Slaapmutsje
quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:23 schreef FANN het volgende:
[..]
deze is voor jouw als slaapmutsie...
ik ben helemaal kapot weet je dat ?![]()
valt niet mee die hormoonaanvallen![]()
ik gaat deze nog effe luisteren en dan duik ik mijn nest in
Ohhhh dat brengt wat herinneringen naar boven![]()
see you later....
Volgens mij moet ik met mijn poten van dat toetsenbord afblijven. Maar dit brengt een boel in mijn hoofd naar bovenquote:
die zou ik gaarne willen horen ...quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohhhh dat brengt wat herinneringen naar boven
[..]
ok'e ik ga hem nog 'e'en keer kijken en luisterenquote:
Die kip is een Fan bucketquote:Op woensdag 16 juni 2010 01:10 schreef FANN het volgende:
[..]
door jouw schuld zit ik hier nog steeds![]()
echt aller aller laatste........
House
![]()
Loverrrrrrrrrrrrrrquote:
Hoe meesterlijk die tekst is..quote:
Het zijn drie of vier plekjes, 't lijken een soort van wratjes, ze worden weggeschaafdquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:21 schreef Leandra het volgende:
Môgguh![]()
Deisyy nog gefeliciteerd
Teun ook met zijn niet zo gevaarlijke plek, mijn tip: Nivea DNAge factor 30 (in de winter) of 50 (in de zomer) daarmee heb ik ook een vlekje op m'n gezicht weggekregen wat steeds groter en donkerder werd en nog geen huidkanker was maar wel "oppassen dat het dat niet wordt".
Als het Kruidvat weer eens een Nivea-aanbieding heeft (waarbij 1 van de 2 of 3 gratis is) dan haal ik er altijd gelijk een paar, want duur. Maar het werkt wel perfect, mijn vlekje is na jaren groeien vrijwel weg.
Dankquote:En mooie bank trouwens![]()
Jaaaaaaaaquote:
Nee, ik heel even niet. CarO wel gok ik.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:49 schreef Toverheks het volgende:
Goedenmorgenen Noek veel plezier met het winkelen.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:53 schreef CarOnline het volgende:
Jaaaaaaaa![]()
Op de dag (vandaag dus) dat ik mn uitkering stop zette, heb ik het ook eindelijk uitbetaald gekregen
Historisch moment.
Waar is de Kleenex.
Gister al een mooie 100% zijden top gekocht![]()
Zometeen eens kijken voor muiltjes
Ja, maar ook niet te gek.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, ik heel even niet. CarO wel gok ik.
Echte Wing Wang Wokkie zijde.quote:
Ja, met foto's terugkomen. Op naar de muiltjes, Assepoester!quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:00 schreef CarOnline het volgende:
Oh nee zijde is chinees he.
Of zijn dit Chinezen? Japanners toch?
Gelukkig is ie wel ontroerd, dat scheelt, wann liefie!![]()
Ik praat teveel!
Dag!
Ja, man!quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, met foto's terugkomen. Op naar de muiltjes, Assepoester!![]()
*huilt heel hard
nou dan jij veel plezier met winkelen Caroquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:05 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, man!
Nah ik weet nog niet wat ik wil.
Gister was ik heel verheugd, en nu durf ik niks uit te geven![]()
Het is ook overwelmend. Dat is wel een woord toch?quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:05 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, man!
Dat is aan de ene kant een beetje jammer als het wel weer kan, aan de andere kant is dat een hele veilige insteling om de Ikea mee binnen te stappenquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:05 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, man!
Je kunt een voorschot aanvragen, moet je wel bijna gelijk met je WW-aanvraag doen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:12 schreef Copycat het volgende:
Heb jij vijf maanden op je WW gewacht, CarO?
Opeens voel ik me niet zo lekker ...
Dat is Duitsland. In NL gaat het echt easy breezy.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:12 schreef Copycat het volgende:
Heb je al eens een afspraak gemaakt met de KvK om je voor te laten lichten? Als je startend ondernemer bent heb je aardig wat mogelijkhedenquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:17 schreef Copycat het volgende:
Ik voel me alweer beter. Ik kan die uitkering sowieso pas de tweede week van juli aanvragen. Als ik dat doe. Wat vanavond gaat dat netwerken me zoveel klanten opleveren. En die willen allemaal heel veel betalen voor heel weinig tekst.
Ik ben niet meer echt startend, want mijn bedrijfje heb ik alweer ruim drie jaar. Toen moest alles vanuit Italië opeens via officiële kanalen, de zeikerds. Mijn starter-premiums zijn dus al weg.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
Heb je al eens een afspraak gemaakt met de KvK om je voor te laten lichten? Als je startend ondernemer bent heb je aardig wat mogelijkheden
Ze zijn echt best lief hoor. Ik kreeg een waarschuwing per brief maar daarover werd ik eerst gebeld. Ik werd gewaarschuwd dat ik een waarschuwing zou krijgen maar ik moest me er niet teveel van aantrekken want eigenlijk was het niet mijn schuld. Okééééé!quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:17 schreef Copycat het volgende:
Ik voel me alweer beter. Ik kan die uitkering sowieso pas de tweede week van juli aanvragen. Als ik dat doe. Wat vanavond gaat dat netwerken me zoveel klanten opleveren. En die willen allemaal heel veel betalen voor heel weinig tekst.
Je krijgt het dan wel met terugwerkende krachtquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:12 schreef Copycat het volgende:
Ja, dat met terugwerkende kracht is wel leuk, maar dat werkt alleen als je andere bronnen hebt om ondertussen je lopende kosten en futiliteiten als voeding van te betalen...quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Je krijgt het dan wel met terugwerkende kracht
En je kan inderdaad een voorschot aanvragen.
Ook van het Bavaria-team??quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:04 schreef Disana het volgende:
Het wordt steeds gekker met die Bavaria-rel: nu zijn er vannacht ook al twee van die vrouwen van hun bed gelicht door de ZA politie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |