Leuk filmpje van je zoon BQquote:
Ja hè? Ze landen rond de klok van 16.00 uur.quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
En zo is het jurkje symbool geworden voor vrijheid, creativiteit en seksualiteit.
Dat heeft Sbavaria toch echtwel goed gedaan, mijn god!![]()
Maar je bent wel gezond...daar kan geen geld tegenopquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
Twee paar schoenen, een nieuwe zitbank, nicotinepleisters, nicotinekauwgum, geen kanker, dat is het resultaat van vandaag. Totale schade: bijna een compleet maandsalaris
Met alleen die pleisters en die kauwgum zit ik al op een compleet maandsalaris!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
Twee paar schoenen, een nieuwe zitbank, nicotinepleisters, nicotinekauwgum, geen kanker, dat is het resultaat van vandaag. Totale schade: bijna een compleet maandsalaris
Jawel, maar de kleur komt niet goed over, momentjequote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Maar je bent wel gezond...daar kan geen geld tegenop![]()
plaatje van de bank?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:23 schreef remlof het volgende:
Ik moet een nieuwe koel-vriescombinatie kopen. Ik weet dat ze je ouwe meenemen bij aflevering van de nieuwe, maar moet die ouwe dan ook ontdooid zijn?
Yep!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:23 schreef remlof het volgende:
Ik moet een nieuwe koel-vriescombinatie kopen. Ik weet dat ze je ouwe meenemen bij aflevering van de nieuwe, maar moet die ouwe dan ook ontdooid zijn?
En die is gratis af gehaald van marktplaats, mag ik hopen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
De kleur is "African tabac", grof stiksel, goed leer.
[ afbeelding ]
Was het maar zo'n feest, ding kost echt bijna een maandsalarisquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En die is gratis af gehaald van marktplaats, mag ik hopen?
das van dat speciale leer....hoe heet dat ook al weer?...mijn moeder heeft die in cognacquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet wat voor leer het is, maar hij hangt lekker als je erin gaat zitten. Ook net lang genoeg om even te liggen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
das van dat speciale leer....hoe heet dat ook al weer?...mijn moeder heeft die in cognac
Das in mijn geval nog steeds niet duur!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest, ding kost echt bijna een maandsalaris
Das drank, meis das geen leerquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
das van dat speciale leer....hoe heet dat ook al weer?...mijn moeder heeft die in cognac
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das in mijn geval nog steeds niet duur!![]()
[..]
Das drank, meis das geen leer
Een beetje Kardinaal leeft "op de zak"quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das in mijn geval nog steeds niet duur!![]()
[..]
Das drank, meis das geen leer
En die bank kon je zomaar meenemen vanuit de winkel? Geen levertijd?quote:
8 weken levertijdquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
En die bank kon je zomaar meenemen vanuit de winkel? Geen levertijd?
Gelofte van Armoede gedaan.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een beetje Kardinaal leeft "op de zak"
Ik twijfelde tussen wat meer effen en deze. Die effen had geen kussens, is wel handiger, maar zat ook wat harder. Deze kleur vond ik mooier en hij zit lekkerder, maar moet nu wel iedere keer die kussens wat opschudden.quote:
Kippenleer.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat is heel normaal hoor. Toen ik bij Land's End werkte was de levertijd 9 tot 12 weken.quote:
Hij zei het wel, ben het natuurlijk weer vergeten. Een Nederlandse leverancier, ergens in het zuiden. Drunen dacht ik, kan dat?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is heel normaal hoor. Toen ik bij Land's End werkte was de levertijd 9 tot 12 weken.
Ken je de leverancier van de bank?
Ik ga wel even snuffelen. Zegt de naam Jasky je iets?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hij zei het wel, ben het natuurlijk weer vergeten. Een Nederlandse leverancier, ergens in het zuiden. Drunen dacht ik, kan dat?
Nope, dat zegt mij niksquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ga wel even snuffelen. Zegt de naam Jasky je iets?
Ok, vraag het nog even aan de verkoper van de winkel waar je die bank gekocht heb. Ik ken veel fabrikanten en ben nieuwsgierig.quote:
Zat ook even te kijken op internet, ben natuurlijk weer flink afgezetquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ok, vraag het nog even aan de verkoper van de winkel waar je die bank gekocht heb. Ik ken veel fabrikanten en ben nieuwsgierig.
De koop annuleren.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zat ook even te kijken op internet, ben natuurlijk weer flink afgezet![]()
Hij staat hier, als model Drive http://www.meubelfabriekbeng.nl/leren-bankstel.html
Twee keer zoveel bank en dan nog honderden en honderden euro's goedkoper. Ik heb al gebeld (nemen niet op) en een email gestuurd waarin ik vraag om enige uitleg. Stelletje lijersquote:
Jawel hoor, iets van een week of zo dacht ik. Maar ze doen maar flink wat van die prijs af, dat lijkt mij handiger.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:09 schreef Laysa het volgende:
Ah das mooi kut teun...maar heb je niet zoveel dagen om van de koop af te zien?
Ik hoop het voor jequote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jawel hoor, iets van een week of zo dacht ik. Maar ze doen maar flink wat van die prijs af, dat lijkt mij handiger.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb nergens een handtekening gezet noch aanbetaling gedaan
Dan is het diefstal of fraudequote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het kapitalisme!quote:
Je gaat af van een plaatje op internet ? Dat kan zomaar een ander kwaliteit zijn. Of is het het zelfde merk ofzo.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ooit een Ikea bank gehad.. Na een jaar ging ie van 4 hoog naar benedenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Had daar drie weken geleden al gekeken, niet veel soeps daar
Maar wel bij elke winkel ongeveer even duur!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Modelnaam is hetzelfde Soury.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Je gaat af van een plaatje op internet ? Dat kan zomaar een ander kwaliteit zijn. Of is het het zelfde merk ofzo.
Ik zou never nooit zoiets kopen van een plaatje. Daar moet je op zitten en het irl zien.
Mooi bankie heb je nu uitgezocht hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En voelen en knijpen in het leer!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou never nooit zoiets kopen van een plaatje. Daar moet je op zitten en het irl zien.
Ik heb erin gezeten Coos. Hij stond gewoon in een showroom in Harderwijk.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:23 schreef Coos het volgende:
[..]
En voelen en knijpen in het leer!![]()
Gewoon annuleren. Je hebt niets aanbetaald en geen handtekening gezet dus is het niet gebeurd.![]()
Ze kunnen wel zoveel zeggen.
Ja lieve schat, ik ga toch geen weken uittrekken voor het kopen van een bank? Ik moet ook nog werken hè, dubbele baan 't liefst volgens jouquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:25 schreef Marrije het volgende:
Maar hoezo niet eerst de research doen en dán kopen
Met zulke klanten als jij hoeven ze er maar één per dag te verkopen en daarna kunnen ze aan de coctails op het strand.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ga naar een winkel, desnoods vijf (zoveel winkels heb ik van binnen gezien) en als ik iets zie wat ik mooi vind en dat lekker zit, dan koop ik. Ik verwacht dan niet voor heel veel geld bij de neus genomen te worden.
Bijbelgordel hè!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb erin gezeten Coos. Hij stond gewoon in een showroom in Harderwijk.
Ja die weten je met hun uitgestreken smoelwerken wel een poot uit te draaien.quote:
Je hebt nu ook ff klikkerdekliklik uitgezocht dat ie elders goedkoper is, had je ook na je bezoekje aan de winkel kunnen doen en dan tijd in een afdinggesprekje stoppen. Zeker als het gaat om aankopen ter grootte van om en de nabij een maandsalaris.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja lieve schat, ik ga toch geen weken uittrekken voor het kopen van een bank? Ik moet ook nog werken hè, dubbele baan 't liefst volgens jou
Ik ga naar een winkel, desnoods vijf (zoveel winkels heb ik van binnen gezien) en als ik iets zie wat ik mooi vind en dat lekker zit, dan koop ik. Ik verwacht dan niet voor heel veel geld bij de neus genomen te worden.
't Kan waar zijn wat Soury zegt, dat het een nepper is op internet. Maar hij lijkt en ziet er hetzelfde uit plus de naam is hetzelfde.
Toch wel iets oranjerigs hè?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:00 schreef liesje1979 het volgende:
Kom je thuis uit je werk ligt er een Peter6000 kunstwerk op de mat, leuk!
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[ afbeelding ]
Neh... da's Buffelkutleerquote:
Ik heb al jaren een Ikea bank, blauw leer, maar dat ding is geweldigquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ooit een Ikea bank gehad.. Na een jaar ging ie van 4 hoog naar beneden
Ben wel heel benieuwd wat daar uit komt, ik bedoel natuurlijk was het verkapte marketing, maar wellicht valt dat nog best lastig te bewijzenquote:FIFA onderzoekt actie met oranje jurkjes
JOHANNESBURG - Advocaten van de wereldvoetbalbond FIFA gaan uitzoeken of de oranje jurkjes die een groep vrouwen droeg tijdens de WK-wedstrijd van Nederland tegen Denemarken een verkapte reclameactie was van bierbrouwer Bavaria. Dat heeft de FIFA dinsdag gezegd. Het biermerk Budweiser is de officiële sponsor van het WK.
Aanleiding voor het onderzoek was een actie van ruim dertig vrouwen uit Zuid-Afrika en Nederland die zich tijdens de eerste helft van het duel opeens in oranje jurkjes van bierbrouwer Bavaria vertoonden. Op last van FIFA-officials werden zij uit het stadion verwijderd en enkele uren vastgehouden in een kantoor van de wereldvoetbalbond.
„We gaan onze advocaten vragen om uit te zoeken of deze actie valt onder verkapte marketing”, aldus een woordvoerder van de FIFA.
Peer Swinkels, directeur van Bavaria, vindt de reactie van de FIFA „onbegrijpelijk en belachelijk”.
„De FIFA heeft niet het monopoly op oranje en de mensen hebben de vrijheid te dragen wat ze willen. Dit jaar hebben we besloten om zelfs de merknaam er niet op te plaatsen vanwege de problemen die we vier jaar geleden hadden gekregen.”
Toen, tijdens het WK 2006 in Duitsland, kwam Bavaria met oranje lederhosen met leeuwenstaart. Duizenden supporters van het Nederlandse elftal moesten toen een wedstrijd in hun onderbroek bekijken, omdat ze hun 'Leeuwenhose' bij binnenkomst van het stadion moesten afstaan.
Volgens Swinkels blijkt het oranje jurkje de ultieme vorm van marketing. „Onze merknaam staat niet eens vermeld en toch wordt er nu wereldwijd over ons gesproken.”
Je hebt wel natuurlijk wel wat gelijk, maar ik was zo blij dat ik eindelijk een bank had gevonden die mij aanstond dat ik hem hebben moest ook. Er is zoveel van die meuk, maar maar heel weinig wat ik in mijn huiskamer wil hebben staan.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Je hebt nu ook ff klikkerdekliklik uitgezocht dat ie elders goedkoper is, had je ook na je bezoekje aan de winkel kunnen doen en dan tijd in een afdinggesprekje stoppen. Zeker als het gaat om aankopen ter grootte van om en de nabij een maandsalaris.
Gelukkig ben je niet zo ''kieskeurig'' met vrouwenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je hebt wel natuurlijk wel wat gelijk, maar ik was zo blij dat ik eindelijk een bank had gevonden die mij aanstond dat ik hem hebben moest ook. Er is zoveel van die meuk, maar maar heel weinig wat ik in mijn huiskamer wil hebben staan.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Gelukkig ben je niet zo ''kieskeurig'' met vrouwen![]()
![]()
Buffelleer dat was hetquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vind hem ECHT mooilekker stoer wel
![]()
[..]
Neh... da's Buffelkutleerzie je zo...
Hoe lang zit ze al op die bank en waar wacht ze dan opquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Buffelleer dat was het....mn moeder zit te wachten op dr 2e bank
Ik denk al 100 jaar en dat buffelleer wordt geleverd door de laatste Apache!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hoe lang zit ze al op die bank en waar wacht ze dan op
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hoe lang zit ze al op die bank en waar wacht ze dan op
Was de eerste niet goed dan? Ik denk dat de Kardinaal mag gaan bellenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
....ze heeft een 2e besteld en die moet zo ongeveer nu ergens worden afgeleverd...maar zelf zit ze in Spanje nu ...dus gues who mag gaan bellen dat het later moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |