Ok, vraag het nog even aan de verkoper van de winkel waar je die bank gekocht heb. Ik ken veel fabrikanten en ben nieuwsgierig.quote:
Zat ook even te kijken op internet, ben natuurlijk weer flink afgezetquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ok, vraag het nog even aan de verkoper van de winkel waar je die bank gekocht heb. Ik ken veel fabrikanten en ben nieuwsgierig.
De koop annuleren.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zat ook even te kijken op internet, ben natuurlijk weer flink afgezet![]()
Hij staat hier, als model Drive http://www.meubelfabriekbeng.nl/leren-bankstel.html
Twee keer zoveel bank en dan nog honderden en honderden euro's goedkoper. Ik heb al gebeld (nemen niet op) en een email gestuurd waarin ik vraag om enige uitleg. Stelletje lijersquote:
Jawel hoor, iets van een week of zo dacht ik. Maar ze doen maar flink wat van die prijs af, dat lijkt mij handiger.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:09 schreef Laysa het volgende:
Ah das mooi kut teun...maar heb je niet zoveel dagen om van de koop af te zien?
Ik hoop het voor jequote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jawel hoor, iets van een week of zo dacht ik. Maar ze doen maar flink wat van die prijs af, dat lijkt mij handiger.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb nergens een handtekening gezet noch aanbetaling gedaan
Dan is het diefstal of fraudequote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het kapitalisme!quote:
Je gaat af van een plaatje op internet ? Dat kan zomaar een ander kwaliteit zijn. Of is het het zelfde merk ofzo.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ooit een Ikea bank gehad.. Na een jaar ging ie van 4 hoog naar benedenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Had daar drie weken geleden al gekeken, niet veel soeps daar
Maar wel bij elke winkel ongeveer even duur!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Modelnaam is hetzelfde Soury.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Je gaat af van een plaatje op internet ? Dat kan zomaar een ander kwaliteit zijn. Of is het het zelfde merk ofzo.
Ik zou never nooit zoiets kopen van een plaatje. Daar moet je op zitten en het irl zien.
Mooi bankie heb je nu uitgezocht hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En voelen en knijpen in het leer!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou never nooit zoiets kopen van een plaatje. Daar moet je op zitten en het irl zien.
Ik heb erin gezeten Coos. Hij stond gewoon in een showroom in Harderwijk.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:23 schreef Coos het volgende:
[..]
En voelen en knijpen in het leer!![]()
Gewoon annuleren. Je hebt niets aanbetaald en geen handtekening gezet dus is het niet gebeurd.![]()
Ze kunnen wel zoveel zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |