Jawel, maar de kleur komt niet goed over, momentjequote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Maar je bent wel gezond...daar kan geen geld tegenop![]()
plaatje van de bank?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:23 schreef remlof het volgende:
Ik moet een nieuwe koel-vriescombinatie kopen. Ik weet dat ze je ouwe meenemen bij aflevering van de nieuwe, maar moet die ouwe dan ook ontdooid zijn?
Yep!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:23 schreef remlof het volgende:
Ik moet een nieuwe koel-vriescombinatie kopen. Ik weet dat ze je ouwe meenemen bij aflevering van de nieuwe, maar moet die ouwe dan ook ontdooid zijn?
En die is gratis af gehaald van marktplaats, mag ik hopen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
De kleur is "African tabac", grof stiksel, goed leer.
[ afbeelding ]
Was het maar zo'n feest, ding kost echt bijna een maandsalarisquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En die is gratis af gehaald van marktplaats, mag ik hopen?
das van dat speciale leer....hoe heet dat ook al weer?...mijn moeder heeft die in cognacquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
De kleur is "African tabac", grof stiksel, goed leer.
[ afbeelding ]
Weet niet wat voor leer het is, maar hij hangt lekker als je erin gaat zitten. Ook net lang genoeg om even te liggen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
das van dat speciale leer....hoe heet dat ook al weer?...mijn moeder heeft die in cognac
Das in mijn geval nog steeds niet duur!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest, ding kost echt bijna een maandsalaris
Das drank, meis das geen leerquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
das van dat speciale leer....hoe heet dat ook al weer?...mijn moeder heeft die in cognac
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das in mijn geval nog steeds niet duur!![]()
[..]
Das drank, meis das geen leer
Een beetje Kardinaal leeft "op de zak"quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das in mijn geval nog steeds niet duur!![]()
[..]
Das drank, meis das geen leer
En die bank kon je zomaar meenemen vanuit de winkel? Geen levertijd?quote:
8 weken levertijdquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
En die bank kon je zomaar meenemen vanuit de winkel? Geen levertijd?
Gelofte van Armoede gedaan.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een beetje Kardinaal leeft "op de zak"
Ik twijfelde tussen wat meer effen en deze. Die effen had geen kussens, is wel handiger, maar zat ook wat harder. Deze kleur vond ik mooier en hij zit lekkerder, maar moet nu wel iedere keer die kussens wat opschudden.quote:
Kippenleer.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat is heel normaal hoor. Toen ik bij Land's End werkte was de levertijd 9 tot 12 weken.quote:
Hij zei het wel, ben het natuurlijk weer vergeten. Een Nederlandse leverancier, ergens in het zuiden. Drunen dacht ik, kan dat?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is heel normaal hoor. Toen ik bij Land's End werkte was de levertijd 9 tot 12 weken.
Ken je de leverancier van de bank?
Ik ga wel even snuffelen. Zegt de naam Jasky je iets?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hij zei het wel, ben het natuurlijk weer vergeten. Een Nederlandse leverancier, ergens in het zuiden. Drunen dacht ik, kan dat?
Nope, dat zegt mij niksquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ga wel even snuffelen. Zegt de naam Jasky je iets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |