Ja, heerlijke vent. Al vind ik Derksen op TV ook heel goed te pruimen. 't Is gewoon een leuk koppelquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:41 schreef Deisyy het volgende:
Ik moet altijd zo lachen om Rene van der Gijp
Maar het goede nieuws is dat je fles niet van glas is en hij op de grond vielquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:41 schreef Coos het volgende:
Wat mij gebeurde vanavond.![]()
Maak een nieuwe literfles olijfolie open, moet je aan zo'n plastis strippie trekken. Dat ging goed maar toen stootte ik de fles bijna om en greep, omdat ik in de ene hand dat strippie had , met mijn andere hand de fles. Die is van plastic dus gulpte er een hele sloot over mijn overhemd, broek, sokken en slippers.![]()
Alles direct in de wasmachine gegooid en nu maar hopen dat mijn overhemd 60 graden aankan. Plus drie keer de vloer moeten dweilen.![]()
Maar wel gelijk sfeer.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:41 schreef Coos het volgende:
Maak een nieuwe literfles olijfolie open, moet je aan zo'n plastis strippie trekken. Dat ging goed maar toen stootte ik de fles bijna om en greep, omdat ik in de ene hand dat strippie had , met mijn andere hand de fles. Die is van plastic dus gulpte er een hele sloot over mijn overhemd, broek, sokken en slippers.![]()
Alles direct in de wasmachine gegooid en nu maar hopen dat mijn overhemd 60 graden aankan. Plus drie keer de vloer moeten dweilen.![]()
Maar wel gelijk sfeer.
Die 25 jaar moet ik ook nog maar zien te halen, het is hard werken af en toequote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:42 schreef Coos het volgende:
Hé Deiss feli meid bij mij duurde het net geen 25 jaar.
't Zijn vast de hormonen van Fann die dit alles veroorzakenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:41 schreef Coos het volgende:
Maar wel gelijk sfeer.
Oh ik voel met je mee als frituurpan over de vloer en sokken smijterquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:41 schreef Coos het volgende:
Maar wel gelijk sfeer.
Wordt je daar dan niet doodmoe vanquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die 25 jaar moet ik ook nog maar zien te halen, het is hard werken af en toe
Fann weet een mens wel op te beuren hè!!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:43 schreef FANN het volgende:
[..]
ik weet niet of olijfolie vlekken er wel helemaal uitgaan![]()
Dan gaat die Van der Gijp vertellen en dan ligt hij al in een stuip voordat hij klaar is, dat werkt gewoon aanstekelijkquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, heerlijke vent. Al vind ik Derksen op TV ook heel goed te pruimen. 't Is gewoon een leuk koppel
ik ga die leeftijd in mijn fobo zetten denk ikquote:
Joh, ik doe al 20 jaar niets meer met hormonen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Zijn vast de hormonen van Fann die dit alles veroorzaken
Bij tijd en wijle wel natuurlijk, maar een plantje moet je ook water geven anders gaat het ook doodquote:
En wel checken he?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:45 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ga die leeftijd in mijn fobo zetten denk ik![]()
krijg je nooit meer PM's
niet dat ik die krijg want die zooi zit toch dicht maar is wel een idee![]()
jah... nu ben ik weg
Niet dat het nou zo heel belangrijk is, maar ik ben gewoon nieuwsgierigquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:45 schreef FANN het volgende:
[..]
krijg je nooit meer PM's
jah... nu ben ik weg
Ik sta min of meer in je foboquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:45 schreef FANN het volgende:
[..]
krijg je nooit meer PM's
jah... nu ben ik weg
Die van ons is van glas, nooit problemen meequote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar het goede nieuws is dat je fles niet van glas is en hij op de grond viel
Dacht dat je al opgezout was. Maar kom je nog ff achterlijk zwaaienquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik sta min of meer in je foboNaj ja mijn huis en jou reet
je hebt echt effe gekeken heh..quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet dat het nou zo heel belangrijk is, maar ik ben gewoon nieuwsgierig
Domme doos Dees gaat nog kijken ook![]()
doei Fann![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |