Nee, dat is niet waar, ik trouwde in ik dacht september (weet het niet eens meer). Het is dus hetzelfde jaar, niet dezelfde maand.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:57 schreef Deisyy het volgende:
Dat kan geen toeval zijn, het moet iets betekenen. Maar eigenlijk betekent het al dat je in dezelfde maand en jaar getrouwd bent als ik![]()
En ondertussen zie ik je klem zitten tussen je overjarige tuinstoel![]()
Lavenderrrr en Lotussss, thanks
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je hebt wel natuurlijk wel wat gelijk,
ok ok ik begrijp je enthousiasmequote:maar ik was zo blij dat ik eindelijk een bank had gevonden die mij aanstond dat ik hem hebben moest ook. Er is zoveel van die meuk, maar maar heel weinig wat ik in mijn huiskamer wil hebben staan.
Ah...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:01 schreef Deisyy het volgende:
Hij kwam thuis met 20 prachtig mooie rozen, komend weekend gaan we het samen vieren
Mis ik wat Deiszzzzquote:
lulquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
Er zaten ook twee van die krukjes bij destijds. Daar ging er vorige week al eentje van naar z'n grootje met het klein zagen van die steigerplanken. Ik dacht "Wat is die plank toch teringhard" en zette nog eens aan met m'n decoupeerzaag. Afijn, zaag je brak, haalde die plank eraf en constateerde dat ik het tafeltje mee zat te nemen. Een keurige zaagsnede, dat wel![]()
Arme Griek, die moet nu natuurlijk ook weer zonodig een schone onderbroek aanquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:22 schreef FANN het volgende:
me hele huis begint naar Robjntje te meurenben de gordijnen aan het wassen
Hormoonaanval
nee ''op'' denk ik van het zagen enzoquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Arme Griek, die moet nu natuurlijk ook weer zonodig een schone onderbroek aan
Oeps ja terug gelezen ...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:21 schreef FANN het volgende:
[..]
20 JAAR HUWELIJK !!!![]()
mwa// stelt niks voor
eh.... okee jah jij ook enzoquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:28 schreef Lotusss het volgende:
Ik ben ook wel aardig kapot van het verven enzo.
Slaap lekker alvast iedereen
Daar heb je wel gelijk inquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:26 schreef FANN het volgende:
[..]
laat die arme man er toch eens buiten
![]()
die ken d'r ook niks aan doen
En dan kom je vrijwillig in mijn rookholquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:22 schreef FANN het volgende:
me hele huis begint naar Robjntje te meurenben de gordijnen aan het wassen
Hormoonaanval
Trusten Lotusss, morgen weer hè, dan vier uurtjes schilderenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:28 schreef Lotusss het volgende:
Ik ben ook wel aardig kapot van het verven enzo.
Slaap lekker alvast iedereen
ja maar daarna ga ik twee uur douchenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
En dan kom je vrijwillig in mijn rookhol
Ik heb morgen hulp van een vriend, dus dan schiet het wat meer opquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Trusten Lotusss, morgen weer hè, dan vier uurtjes schilderen
ik moet de volgende keer trouwens niet vergeten die houtjes mee te nemen voor in die hoekies vanquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
En dan kom je vrijwillig in mijn rookhol
of niet natuurlijkquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb morgen hulp van een vriend, dus dan schiet het wat meer op
Maak er een mooie dag van en drink nadien samen een lekker fles wijn leegquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb morgen hulp van een vriend, dus dan schiet het wat meer op
Kom je nog een keer langsquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:32 schreef FANN het volgende:
[..]
ik moet de volgende keer trouwens niet vergeten die houtjes mee te nemen voor in die hoekies van
die schilderijtjes en dat kattevoer ...
zal je zien dat ik het WEER vergeet
Wij gaan een weekend naar De Rotterdam, omdat je daar als rasechte Rotterdammert toch echt eens geweest moet zijn.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah...gefeliciteerd !
Hoe gaan jullie dat vieren?
Wij hebben nog nooit een trouwdag gevierden dat waren er toch heul veul..
Ha vertelquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:33 schreef FANN het volgende:
[..]
of niet natuurlijkeindig je naakt tussen de verblikken
Nee hoor, het is een hele goede vriend, maar meer wordt het niet hoor! Dus het schiet morgen waarschijnlijk wel op met vervenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:33 schreef FANN het volgende:
[..]
of niet natuurlijkeindig je naakt tussen de verblikken
nah jeweethetniet h'equote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Kom je nog een keer langs [ afbeelding ]
Mijn ouders hebben allebei gewerkt op de s.s. Rotterdam, hebben elkaar daar ontmoet en zijn toen op Hawaï getrouwdquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij gaan een weekend naar De Rotterdam, omdat je daar als rasechte Rotterdammert toch echt eens geweest moet zijn.
[ afbeelding ]
Hoelang ben jij al met je Griek dan?
een eeuw ofzo ...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij gaan een weekend naar De Rotterdam, omdat je daar als rasechte Rotterdammert toch echt eens geweest moet zijn.
[ afbeelding ]
Hoelang ben jij al met je Griek dan?
Gezelligheidsdierquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in![]()
Ik ga nog even rtl 7 kijken en dan slapen. Ik ben stikmoe van al die korte nachten achter elkaar. Zul je zien dat ik morgen weer om vijf uur wakker ben natuurlijk.
O echt?! Wat leuk! Het is een beetje de trots van Rotterdam, ik vind het ook iets speciaals.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:36 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben allebei gewerkt op de s.s. Rotterdam, hebben elkaar daar ontmoet en zijn toen op Hawaï getrouwd
Watjequote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja sorry, was vannacht de laatste en vanmorgen de eerste hier. 't Houdt een keer op.
93quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
is het zo erg?![]()
Hoe oud ben jij eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |