quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Was de eerste niet goed dan? Ik denk dat de Kardinaal mag gaan bellen
Ze zit nu op de reservebank net als Boelaroesj....quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hoe lang zit ze al op die bank en waar wacht ze dan op
Ja wat een stad!! Alle soorten winkels maar dan in xxl-formaat, en ja kan er gezellig en goed eten en savonds...tsja dan is t bal...t was top!!En we hebben gelachen niet normaal, we gaan zeker weer!!!Vrouwen onder mekaar he...das altijd gezellie...quote:
Ah, ze verwacht binnenkort visitequote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
wehellll...ze wil er gewoon 2....ik ga het ook gewoon nog zitten uitleggen
Ben je ook bij de Sterre der Zee geweest?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:42 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja wat een stad!! Alle soorten winkels maar dan in xxl-formaat, en ja kan er gezellig en goed eten en savonds...tsja dan is t bal...t was top!!En we hebben gelachen niet normaal, we gaan zeker weer!!!Vrouwen onder mekaar he...das altijd gezellie...
Wij hebben ook Maasstricht op de planning staan voor dit jaarquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:42 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja wat een stad!! Alle soorten winkels maar dan in xxl-formaat, en ja kan er gezellig en goed eten en savonds...tsja dan is t bal...t was top!!En we hebben gelachen niet normaal, we gaan zeker weer!!!Vrouwen onder mekaar he...das altijd gezellie...
Nee...wel in , de Dikke Dragonder, hahah en de 2 Heerenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ben je ook bij de Sterre der Zee geweest?
Jazeker en op t onze lieve vrouwe...echt superstad!!!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wij hebben ook Maasstricht op de planning staan voor dit jaar....mn paps komt er vandaan en ik wil graag een aantal dingen daar terug zien....en dan lekker een weekendje
...Heb je lekker geterrast op het Vrijthof?
Vergeet je geen pleisters in te pakkenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:57 schreef Anniebab het volgende:
Ben nu de tas van me zoon aan t inpakken, die gaat 3 dagen naar Heino in zon jeugd(kamp)huis, met zijn klas, laatste klas lagere school,
En nog net zo verliefd???.... Gefeliciteerd Deissy....quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:58 schreef Deisyy het volgende:
Je zal toch maar 20 jaar getrouwd zijn vandaag
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:58 schreef Deisyy het volgende:
De kerstmarkt in die grottenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
Kerstmarkt in Maastricht is ook de moeite waard.
Hij gaat al weg met een zwaar gekneusde pink, ingetaped.....quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vergeet je geen pleisters in te pakken
Ik las het al eldersquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:58 schreef Deisyy het volgende:
Een stropdas en een tekening!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Wat hebbie gekregen?
Oh, is er daar ook één?quote:
Maak je geen zorgen, 't kan echt nog wel stuk de komende jarenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:58 schreef Deisyy het volgende:
Da's voor zondag!quote:
Zoooo, je hebt wel een lieverd als ik t zo begrijp....quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:01 schreef Deisyy het volgende:
Hij kwam thuis met 20 prachtig mooie rozen, komend weekend gaan we het samen vieren
Daarom zei ik het ook, hij heeft nogal pech de laatste tijdquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:00 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hij gaat al weg met een zwaar gekneusde pink, ingetaped.....
O wat leuk Deisyy, gefeliciteerd en natuurlijk nog vele jarenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:01 schreef Deisyy het volgende:
Hij kwam thuis met 20 prachtig mooie rozen, komend weekend gaan we het samen vieren
Kijk, die weet hoe het hoortquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:01 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb gewoon gezegd: Geen bloemen, geen sex etenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:02 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Zoooo, je hebt wel een lieverd als ik t zo begrijp....
Klinkt als de laatste zin van een rouw-advertentie!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gezegd: Geen bloemen, geen sex eten
Oke je wist t nog...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom zei ik het ook, hij heeft nogal pech de laatste tijd
Er zit ook maar één letter verschil tussen rouw en trouwquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Klinkt als de laatste zin van een rouw-advertentie!
Van harte Dees en Donald. Doe er nog 20 jaar bovenop.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:58 schreef Deisyy het volgende:
Maak een malle foto van jezelf en lijst hem in, daar zijn alle vaders blij meequote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Da's voor zondag!![]()
Ik weet bij God niet waar ik nu weer mee moet komenVroeger was een tekening idd genoeg
![]()
Dan koop je die bank gewoon... Ziet er goed uit zat lekker en daar werk je voorquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je hebt wel natuurlijk wel wat gelijk, maar ik was zo blij dat ik eindelijk een bank had gevonden die mij aanstond dat ik hem hebben moest ook. Er is zoveel van die meuk, maar maar heel weinig wat ik in mijn huiskamer wil hebben staan.
En je rug is Stückquote:
En mijn piemel Extra-Lars!quote:
quote:
Van harte gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:01 schreef Deisyy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |