Akkefietjes horen erbij vind ik. Die moet je oplossen, maar niet op deze manier.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zij was het ook niet eens met jouw gedrag.
Nee, de fout komt van jou, als jij niet lomp was gaan doen was er niks aan de hand geweest.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
De fout is van ons allebei. Ik had gewoon niet zo vaak met haar moeten afspreken dit weekend waardoor ik rustig kon drinken en deze overkill was voorkomen. Zij moet niet zo zwak breken.
Oh.quote:
Ik zei gister ook dat ik jou wilde.quote:
wat danquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:44 schreef Allure_ het volgende:
Jongens, ik heb een serious issue.
Jongens, ik heb een leuk plaatje:quote:
Ik had gewoon niet moeten afspreken met haar gisteren. Dat van zaterdag vond ze niet erg.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, de fout komt van jou, als jij niet lomp was gaan doen was er niks aan de hand geweest.
Ow, echt grappig. Ik weet niet of het gepast is om hier te vertellen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:45 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jongens, ik heb een leuk plaatje:
[ afbeelding ]
Nee, dat is ook niet zo.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik hoop voor visje dat dat niet zo is
Als je volgende keer nou eerst bedenkt of het gepast is of niet om het hier te vertellen, en daarna pas meldt dat je issues hebt. Lijkt mij het beste.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ow, echt grappig. Ik weet niet of het gepast is om hier te vertellen.
Plaats het in mijn PM en dan zal ik wel beoordelen of het gepast is.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik begin gewoon geen relatie meer voor mijn 20e tenzij ik zeker weet dat zij wel iets kan verdragen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:46 schreef BobbyB het volgende:
Maar goed, zoals ik al zei: laat dit een les voor je zijn PV.
'over haar heen gegaan'quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:46 schreef Potloodvis het volgende:
Als ze de relatie zaterdagavond had beëindigd dan klopte het wel een beetje, want toen ben ik voor de eerste keer over haar heen gegaan.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:46 schreef Potloodvis het volgende:
Als ze de relatie zaterdagavond had beëindigd dan klopte het wel een beetje, want toen ben ik voor de eerste keer over haar heen gegaan.
Doe niet zoquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Als je volgende keer nou eerst bedenkt of het gepast is of niet om het hier te vertellen, en daarna pas meldt dat je issues hebt. Lijkt mij het beste.
Ik ben een en al oor.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Doe niet zo. Ik vertel het ook wel, maar dan moeten er wel oren naar zijn
.
Gefeliciteerd meid!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:49 schreef wolvendagen het volgende:
OMG OMG OMG
IK KREEG EEN MAILTJE VAN EEN MODELLENBUREAU WAAR IK NAAR HAD GEMAILD.![]()
![]()
![]()
ZE WILLEN ME GRAAG OP KANTOOR ZIEN
![]()
![]()
I'M SO IN!
![]()
![]()
Misschien heb je de x-factor niet en dismissen ze je weer na het gesprek.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:49 schreef wolvendagen het volgende:
OMG OMG OMG
![]()
![]()
![]()
![]()
I'M SO IN!
![]()
![]()
Binnenkort ben je dus te bewonderen op BackroomCastingCouch.com?quote:
Jawel, ik wil wel mensen helpen op dit moment.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
"De liefde bedreven"quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:49 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hitten dan, of hoe jij het wilt noemen.
Die filmpjes heb ik ook wel eens gezien.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Binnenkort ben je dus te bewonderen op BackroomCastingCouch.com?
Nee, want dan weigeren ze je al op je foto's. Tevens heb ik mijn spirit ook in mijn e-mail beschreven.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:50 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Misschien heb je de x-factor niet en dismissen ze je weer na het gesprek.
DANKJEEEquote:
Kendall.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:51 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die filmpjes heb ik ook wel eens gezien.
Haha ja Gourcuff is mooiboy.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:49 schreef Potloodvis het volgende:
Otis, ik heb trouwens 2 nieuwe mancrushes. Yoann Gourcuff hoort erbij en van die andere moet ik de naam nog vinden.
Proficiat dan. Wil je je handtekening dan ook een keertje PM'en?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, want dan weigeren ze je al op je foto's. Tevens heb ik mijn spirit ook in mijn e-mail beschreven.
Remco, of hoe die vent ook heette, is dus inmiddels ontslagen?quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
Opgelicht door modellenbureauquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:49 schreef wolvendagen het volgende:
OMG OMG OMG
![]()
![]()
![]()
![]()
I'M SO IN!
![]()
![]()
Hoe moet ik anders aan ze refereren?quote:
Oké, check. Een lief vriendinnetje van me is nogal losgeslagen w.b. haar seksleven. Zij weigerde altijd om een test te doen, terwijl ik mijn hand er voor in het vuur durfde te steken dat ze een soa hadquote:
Gertjan.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Remco, of hoe die vent ook heette, is dus inmiddels ontslagen?
Nee, dit is een ander bureau, ik ben niet achterlijk hoor. Hier zit er een van Hollands Next Top Model.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:53 schreef wise het volgende:
[..]
Opgelicht door modellenbureau
oppassen dus![]()
Die ziet er ook niet uit als een model. WD heeft toch wel betere looks hoor.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:53 schreef wise het volgende:
[..]
Opgelicht door modellenbureau
oppassen dus![]()
Ik vind dit niet zulke serious issues.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oké, check. Een lief vriendinnetje van me is nogal losgeslagen w.b. haar seksleven. Zij weigerde altijd om een test te doen, terwijl ik mijn hand er voor in het vuur durfde te steken dat ze een soa had. Nu kreeg ze laatst een mailtje van een jongen die zo vriendelijk was om haar mede te delen dat hij een soa had. Hij ging er vanuit dat hij haar dus ermee besmet had, wat waarschijnlijk andersom was, maar oké
. Dus zij na veel wikken en wegen toch maar een test gedaan. En ja, het onontkombare was waar geworden.
Nu heb ik echt dik de neiging om te doen van HAHA EIGEN SCHULD, KUT. Ze is nu helemaal in paniek, terwijl ze waarschijnlijk de volgende keer ook weer vrolijk zonder condoom o.i.d te werk gaat. Ik denk dus echt van WTF bezielt je om zó lomp met die dingen om te gaan?! Maar aan de andere kant wil ik er ook voor haar zijn, dus ik weet niet goed hoe ik moet reageren.
[/dagboek]
Er eerst voor haar zijn en haar daarna wijzen op haar domme gedrag.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oké, check. Een lief vriendinnetje van me is nogal losgeslagen w.b. haar seksleven. Zij weigerde altijd om een test te doen, terwijl ik mijn hand er voor in het vuur durfde te steken dat ze een soa had. Nu kreeg ze laatst een mailtje van een jongen die zo vriendelijk was om haar mede te delen dat hij een soa had. Hij ging er vanuit dat hij haar dus ermee besmet had, wat waarschijnlijk andersom was, maar oké
. Dus zij na veel wikken en wegen toch maar een test gedaan. En ja, het onontkombare was waar geworden.
Nu heb ik echt dik de neiging om te doen van HAHA EIGEN SCHULD, KUT. Ze is nu helemaal in paniek, terwijl ze waarschijnlijk de volgende keer ook weer vrolijk zonder condoom o.i.d te werk gaat. Ik denk dus echt van WTF bezielt je om zó lomp met die dingen om te gaan?! Maar aan de andere kant wil ik er ook voor haar zijn, dus ik weet niet goed hoe ik moet reageren.
[/dagboek]
Jammer dat m'n kop aan het vervellen is.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:55 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die ziet er ook niet uit als een model. WD heeft toch wel betere looks hoor.
Als het een lief vriendinnetje is zou ik het "told you so" gedeelte voor nu even weglaten en er voor haar zijn. Natuurlijk kun je altijd nog wel zeggen dat je haar ervoor gewaarschuwd had, maar dan op een lieve vriendinnetjes manier.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
[/dagboek]
Naam van het bureau.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gertjan.
[..]
Nee, dit is een ander bureau, ik ben niet achterlijk hoor. Hier zit er een van Hollands Next Top Model.
Stuur haar een sms'je.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
[/dagboek]
Mag geen link naar pr0n.quote:
Ik heb een blauwe lip en een snee onder mijn oog. De looks zijn dus ook hier beschadigd.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jammer dat m'n kop aan het vervellen is.
Oja.quote:
Ja, maar ik maak me gewoon boos als ik bedenk dat ze straks weer net zo hard er mee door gaat. God weet wie ze al een soa heeft gegevenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als het een lief vriendinnetje is zou ik het "told you so" gedeelte voor nu even weglaten en er voor haar zijn. Natuurlijk kun je altijd nog wel zeggen dat je haar ervoor gewaarschuwd had, maar dan op een lieve vriendinnetjes manier.
Laat haar gewoon ongefilterde Google Image Search-resultaten zien van alle soa's die je je kan bedenken. Wedden dat dat helpt.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik maak me gewoon boos als ik bedenk dat ze straks weer net zo hard er mee door gaat. God weet wie ze al een soa heeft gegeven. Maar dan nu wel helemaal hysterisch zijn. Ja wtf wil je dan als je altijd zo leeft
.
PM me dan.quote:
NO WAYquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:57 schreef Otis2.0 het volgende:
HAHA WD MOET NU NAAR DE HEERENGRACHT, IK GA HAAR BRENGEN EN ALLE MOOIE PLEKJES VAN AMSTERDAM LATEN ZIEN =$ =$
Ja, de grapjas die haar onderzocht had zei dat alles er 'prima' uitzagquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:59 schreef Bragi het volgende:
[..]
Laat haar gewoon ongefilterde Google Image Search-resultaten zien van alle soa's die je je kan bedenken. Wedden dat dat helpt.
Dan nog. Laat haar die foto's zien.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, de grapjas die haar onderzocht had zei dat alles er 'prima' uitzag! En ze heeft ook nergens last van dus ach, who cares
![]()
.
Seriously?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kankersmerig, ik ken meer mensen mét soa's dan zonder.
IN WAT VOOR KRANKJORUMME WERELD LEEF JE!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Daarom moet je je ook niet laten onderzoeken door een grapjas, dan weet je dat het niet klopt.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, de grapjas die haar onderzocht had zei dat alles er 'prima' uitzag! En ze heeft ook nergens last van dus ach, who cares
![]()
.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Studentenstad. Ik word daar helemaal para van, mijn smetvrees slaat echt door op dat soort dingen ook. Ik moet echt een lijstje gaan bijhouden welke jongens een soa hebben die ik kenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:01 schreef Bragi het volgende:
[..]
Seriously?! In wat voor Sodom en Gomorra leef jij?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:01 schreef Potloodvis het volgende:
Ik ga maar even liefdesliedjes luisteren, dan kan ik er serieus over nadenken. Suggesties zijn welkom.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:01 schreef Potloodvis het volgende:
Ik ga maar even liefdesliedjes luisteren, dan kan ik er serieus over nadenken. Suggesties zijn welkom.
Wheheh. Succes.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:08 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga naar mn werk.![]()
En als ie lomp doet zeg ik doei.
![]()
Heb je nagellak op?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:08 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga naar mn werk.![]()
![]()
Wd is als Donald Duck: honderden baantjes, vaak driftig, nooit een broek aan, maar altijd vertederend.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:10 schreef Allure_ het volgende:
Wd is zo iemand die tot haar 20ste 400 verschillende baantjes heeft gehad.
Ik heb nu pas mijn 3e baantje.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:10 schreef Allure_ het volgende:
Beter dan iemand die tot z'n 20e geen baantje heeft gehad omdat ze daar te lui voor zijn.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:10 schreef Allure_ het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:11 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wd is als Donald Duck: honderden baantjes, vaak driftig, nooit een broek aan, maar altijd vertederend.
Sigwaardig. Ik dacht, ik zeg het zelf even.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:11 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wd is als Donald Duck: honderden baantjes, vaak driftig, nooit een broek aan, maar altijd vertederend.
Ja, zo'n ongemotiveerde puber die alles van zijn papi culo, mami cula en oma's krijgt.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Beter dan iemand die tot z'n 20e geen baantje heeft gehad omdat ze daar te lui voor zijn.
Ik vind er niks an.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:12 schreef Bragi het volgende:
[..]
Sigwaardig. Ik dacht, ik zeg het zelf even.
Lakitu Lakitu!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Beter dan iemand die tot z'n 20e geen baantje heeft gehad omdat ze daar te lui voor zijn.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:12 schreef Bragi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:12 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zie mij balen dan.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Dit is dan weer jammer.
Aldus een krant uitquote:Het Franse L'Equipe denkt dat Oranje de WK-titel op zijn buik kan schrijven als het spel zo blijft. "De aanval van Nederland was zeer teleurstellend. Nederland heeft op papier een team dat ver kan komen. Ze kunnen zelfs de wereldbeker winnen. Maar als ze zo blijven spelen als maandagmiddag hebben ze geen enkele kans."
quote:
Hypocrieten zijn het.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:15 schreef Bragi het volgende:
[..]
Aldus een krant uitF
r
a
n
k
r
i
j
k
.
Hahahahaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:15 schreef Bragi het volgende:
[..]
Aldus een krant uitF
r
a
n
k
r
i
j
k
.
Gisteren was die commentator wel overdreven over Oranje. Hij zo over Giovanni zeggen; 'Ja, dit is Gio's laatste toernooi voor Oranje. Zijn laatste 7 wedstrijden.'quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
.
Nouja beter dat ze zo doen dan dat ze ons nu al kampioen vinden zoals 2 jaar terug. Ons prachtige spel komt wel over 4 wedstrijden ofzo.
Gio zei het zelf ook!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:18 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Gisteren was die commentator wel overdreven over Oranje. Hij zo over Giovanni zeggen; 'Ja, dit is Gio's laatste toernooi voor Oranje. Zijn laatste 7 wedstrijden.'
Optimisme is goed, maar overdrijven is ook een kunst.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:18 schreef Bragi het volgende:
[..]
Gio zei het zelf ook!"Nog zes wedstrijden. En dan schrijven we geschiedenis."
3-0 slow, 1-0 portugal, 4-0 of 6-0 (quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:19 schreef Potloodvis het volgende:
Wat zijn de voorspellingen voor de wedstrijden van vandaag trouwens?
2-0 slowakije, 1-1 bij IVOORKUST en 6-1 bij Brazilie. Eretreffer van de Aziatische Wayne Rooney, zoals beloofd.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:19 schreef Potloodvis het volgende:
Wat zijn de voorspellingen voor de wedstrijden van vandaag trouwens?
Echtquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
waarom 1 doelpuntje ernaast steeds danquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
2-0 slowakije, 1-1 bij IVOORKUST en 6-1 bij Brazilie. Eretreffer van de Aziatische Wayne Rooney, zoals beloofd.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
3-0 slow, 1-0 portugal, 4-0 of 6-0 () braz
Waarom zo'n uitslag bij Brazilië? Zo erg overtuigen ze nog niet vind ik.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
2-0 slowakije, 1-1 bij IVOORKUST en 6-1 bij Brazilie. Eretreffer van de Aziatische Wayne Rooney, zoals beloofd.
ja sorry vriend zal het niet meer doen =$quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
waarom 1 doelpuntje ernaast steeds dan
Omdat ze tegen Noord-Korea spelen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:23 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
[..]
Waarom zo'n uitslag bij Brazilië? Zo erg overtuigen ze nog niet vind ik.![]()
Ik heb 2-0 voor Slowakije, 2-1 Portugal en 3-0 Brazilië.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Echt
Nou, Ado is SOA-vrij.
Denk ik dan![]()
Okee, flauw grapje.
Wat zijn dit voor haatactiesquote:
Noord-Korea vriend.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:23 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
[..]
Waarom zo'n uitslag bij Brazilië? Zo erg overtuigen ze nog niet vind ik.![]()
Hem in het rijtje van Buffon en Casillas plaatsen. Get real.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:25 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die niet vinden dat Stekelenburg een van de beste keepers van het toernooi is
En Lloris uiteraard.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hem in het rijtje van Buffon en Casillas plaatsen. Get real.
Ik snap het niet, je gezondheid is toch belangrijk genoeg dacht ik zoquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]. Ik zie het gewoon overal om me heen. Ik vind het zó vies. En mensen kijken me scheef aan als ik zeg dat ik het vies vind. Niet te geloven
.
Anders ik wel. NVS hier, alles.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Noord-Korea vriend.![]()
Ikzelf zou er al drie in kunnen leggen.
Buffon is enorm over de top, hoe jammer ik het ook vind. Het was dit seizoen bij Juventus gewoon treurig om te zien. Vind Stekelenburg op dit moment niet voor hem onder doen hoor.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hem in het rijtje van Buffon en Casillas plaatsen. Get real.
Ik geloof dat hij het nog steeds in zich heeft. Heb helaas gisteren niet Italië gezien.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:27 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Buffon is enorm over de top, hoe jammer ik het ook vind. Het was dit seizoen bij Juventus gewoon treurig om te zien. Vind Stekelenburg op dit moment niet voor hem onder doen hoor.
De enige keepers die ik echt beter vind dan Steek zijn Julio Cesar en Casillas.
Hij viel in de rust uit gisteren, rugblessure. Maar dit seizoen bij Juventus was het echt niet best man.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:28 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij het nog steeds in zich heeft. Heb helaas gisteren niet Italië gezien.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:32 schreef Potloodvis het volgende:
Hoe heet dit beest van Nigeria?
[ afbeelding ]
die nekspierenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:32 schreef Potloodvis het volgende:
[ afbeelding ]
Danny Shittu.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:32 schreef Potloodvis het volgende:
[ afbeelding ]
Hahah die neger waar ze foto mee gaan makenquote:
Haha, check dit dan:quote:
Nog nooit van hun leven een neger gezien die gastenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hahah die neger waar ze foto mee gaan maken![]()
Ja, maar 'ze wil toch geen kinderenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik snap het niet, je gezondheid is toch belangrijk genoeg dacht ik zo
Ik had altijd condooms bij me. En dat vind ik niet meerdan normaal
Ik zou 'm mij laten geven als ik jou was.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:41 schreef Allure_ het volgende:
Waarom praten over negers als ze niet sexy zijn, dan.
Lakitu.quote:
Waarom praten over jouw vriendin als ze ziektes heeft, dan?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:41 schreef Allure_ het volgende:
Waarom praten over negers als ze niet sexy zijn, dan.
Ja neequote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zou 'm mij laten geven als ik jou was.
Omdat ik jullie raad nodig had.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Waarom praten over jouw vriendin als ze ziektes heeft, dan?
Je deed alsnog je eigen ding.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja nee.
[..]
Omdat ik jullie raad nodig had.
quote:
Ik zei hetzelfde als Bobby.quote:
Thanks.quote:
Nee, daarom ben je nu geworden zoals je bent.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kijk hoe vies hij kijkt.
[..]
Luister ik ooit naar jou?
Zóóóó, dit gaat te verquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:49 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee, daarom ben je nu geworden zoals je bent.
Dus je luistert wel naar mij?quote:
quote:
Puhlease.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
Immer, wijze Bobbyquote:
Om raad te krijgen heb je toch aandacht nodigquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:49 schreef Bragi het volgende:
En je had niet onze raad nodig, je had onze aandacht nodig.
[..]
[..]
Puhlease.
Hji wil je.quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:50 schreef Bragi het volgende:
Achteraf wel een toepasselijk plaatje by the way. [ afbeelding ]
Had het gewoon neergekwakt in plaats van eerst krampachtig vragen om zo veel mogelijk aandacht.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Immer, wijze Bobby.
[..]
Om raad te krijgen heb je toch aandacht nodig?
quote:
Je negeert mij(n advies) omdat je de waarheid niet aan kan.
DE WAARHEID VAN DE SCHIMMELKUT.JPG!
Achteraf wel een toepasselijk plaatje by the way. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:51 schreef Bragi het volgende:
[..]
Had het gewoon neergekwakt in plaats van eerst krampachtig vragen om zo veel mogelijk aandacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
[..]
[..]Het maakt verder niks uit, hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Gelukkig is er zoiets als compensatie.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij moet altijd je eigen gelijk halen. Ik heb medelijden met je vriendin.
... het gelijk halen.quote:
Ik weet niet meer hoe laat ik gisteren thuis was, maar om 8 uur was ik wakker.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:59 schreef Smart_ass het volgende:
Hai. Daarnet ongeveer 12u geslapen, ben eindelijk weer fit.
Dan maar een kusje erop en het is over.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waar we het over hebben.
Ik ga maar even aan het werk, moet echt veel doen en ik moet ook nog een stagiaire bezig houdenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:08 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dan maar een kusje erop en het is over.
Ik lag om 22.30u al in bed en sliep om 0.00u. Had ik echt nodig.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe laat ik gisteren thuis was, maar om 8 uur was ik wakker.
Ik was gisteren vanaf 12 uur in de kroeg. Volgens mij was ik rond 11 uur thuis, maar dit durf ik niet meer met zekerheid te zeggen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik lag om 22.30u al in bed en sliep om 0.00u. Had ik echt nodig.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:27 schreef Smart_ass het volgende:
Ja ik ben na de wedstrijd weer terug gegaan, moest studeren.
Ja.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:40 schreef Smart_ass het volgende:
Oke jij bent dus ook weer vrijgezel begrijp ik?
Dit dus, alleen had ze het autorijbewijs gehaald, maar ik vroeg welke scooter ze ging halen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
visje dronken, zij heeft rijbewijs, visje vraagt 15 x wat voor scoorter ze gaat halen, zij kijkt zo:en naait eruit en stuurt hem vandaag een sms dat het over is.
Drama alom.
Ja, dat had ik er inderdaad bij moeten zetten.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:44 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dit dus, alleen had ze het autorijbewijs gehaald, maar ik vroeg welke scooter ze ging halen.
Ja, maar als ik wist dat ze er zo slecht tegen kon dan was ik wel uit haar buurt gebleven.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:45 schreef Smart_ass het volgende:
Oke vage shit. Sowieso lijkt het me niets om elkaar dronken te zien. Ga dan toch liever ergens anders uit.
Ik word klef en lief als ik gedronken heb, beter met Ado erbijquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:45 schreef Smart_ass het volgende:
Oke vage shit. Sowieso lijkt het me niets om elkaar dronken te zien. Ga dan toch liever ergens anders uit.
Dat lijkt mij vervelend.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat had ik er inderdaad bij moeten zetten.
Er was ook drama op het schoolplein, vrouw kwam er gisterenavond achter dat haar man al anderhalf jaar iets met zn collega had WAAA
O ja, vergeten te zeggen: Het ligt allemaal aan haar en zij kan er niet mee omgaan en is zwakquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:46 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, maar als ik wist dat ze er zo slecht tegen kon dan was ik wel uit haar buurt gebleven.
Dat heb ik ook, maar gisteren probeerde ik lief te zijn maar het lukte gewoon niet.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik word klef en lief als ik gedronken heb, beter met Ado erbij
Ja, maar ze gingen al uit elkaar, nou ja, maand geleden besloten, alleen had ie dus voor die maand ook al iets met die collega.quote:
Zij is niet zwak, alleen het feit dat ze via sms een relatie beëindigd vind ik zwak. Het meisje zelf vind ik nog steeds leuk.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O ja, vergeten te zeggen: Het ligt allemaal aan haar en zij kan er niet mee omgaan en is zwak
Gezinnen met maar 1 auto.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar ze gingen al uit elkaar, nou ja, maand geleden besloten, alleen had ie dus voor die maand ook al iets met die collega.
En ze mag de auto niet meer meenemen
O sorryquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:47 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Zij is niet zwak, alleen het feit dat ze via sms een relatie beëindigd vind ik zwak. Het meisje zelf vind ik nog steeds leuk.
Liefde.quote:Reservedoelman Michel Vorm is meteen na afloop van het gewonnen duel van Oranje met Denemarken in het vliegtuig gestapt.
Vorm keert met goedkeuring van bondscoach Bert van Marwijk terug naar Nederland om zijn pasgeboren zoontje Jaivy te kunnen zien. Wanneer de sluitpost weer aansluit bij de selectie van Oranje is nog niet bekend.
Misschien kan ze de scooter van Pv's vriendin lenen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar ze gingen al uit elkaar, nou ja, maand geleden besloten, alleen had ie dus voor die maand ook al iets met die collega.
En ze mag de auto niet meer meenemen
Ja ik ook, maartoch. Het is gewoon niet charmant om je vriend/vriendin dronken te zien.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik word klef en lief als ik gedronken heb, beter met Ado erbij
Ze heeft een scooter, maar ze moest naar Almere en das wel een eindjequote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
Misschien kan ze de scooter van Pv's vriendin lenen?
Welke scooter?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
Misschien kan ze de scooter van Pv's vriendin lenen?
Precies.quote:
Ik vind Ado wel leuk als ie gedronken heeft eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:51 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja ik ook, maartoch. Het is gewoon niet charmant om je vriend/vriendin dronken te zien.
Gemakzucht, vind het soms te ver gaan moet ik zeggenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:50 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee inderdaad, maar wel altijd handig.
Wat doe je zaaddodend serieus dan?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze heeft een scooter, maar ze moest naar Almere en das wel een eindje
Als ik na het uitgaan bij haar bleef slapen dan waren we ook echt niet nuchter. Misschien niet dronken, maar we hadden wel gedronken.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:51 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja ik ook, maartoch. Het is gewoon niet charmant om je vriend/vriendin dronken te zien.
Lijkt me eigenlijk niet meer dan normaal, maar goed.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die naam boeit mij echt niet, dat hij dat over heeft voor zijn zoontje.
Ik was juist een epistel aan het schrijven over wat je allemaal voor dingen hoort zo op het schoolplein in die tien minuten dat je staat te wachten!quote:
Voetballers zijn egoïsten, soms staat succes boven het gezin.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:54 schreef Bragi het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk niet meer dan normaal, maar goed.!!!
Ik ben gewoon wel leuk als ik gedronken hebquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:54 schreef Smart_ass het volgende:
Ja nou goed. Maakt me verder ook niet uit hoor. Maar als ik hoor hoe ik ben als ik dronken ben, zou ik het toch niet echt charmant vinden als mijn vriend dat meemaakt.
Dan moet je wel eens stoten hebben gekregen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:55 schreef Bragi het volgende:
Als ik aangeschoten ben, ben ik alleen maar nog aanweziger en irritanter met m'n grapjes.
Zonder drank ook.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon wel leuk als ik gedronken heb
Hij is derde keeper for fuck's sake.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Voetballers zijn egoïsten, soms staat succes boven het gezin.
Nee, ik ken dan gelukkig nog steeds m'n grenzen en ga niet irritant doen tegen totaal onbekenden.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:57 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan moet je wel eens stoten hebben gekregen.
Oké, want als je irritant bent tegen vreemden dan heb je echt een probleem met jezelf.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:58 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee, ik ken dan gelukkig nog steeds m'n grenzen en ga niet irritant doen tegen totaal onbekenden.
Ligt er niet aan of je leuk bent of niet. Ik kan ook heel gezellig zijn als ik dronken ben. Toch zou ik niet willen dat mijn vriend me zo ziet.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon wel leuk als ik gedronken heb
Dat telt niet echtquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:10 schreef wise het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/AS_Adema_149%E2%80%930_SO_l%27Emyrne
![]()
quote:SO de l'Emyrne deliberately scored 149 own goals, with spectators saying that after each kick-off the ball was kicked into their own goal, the opposition players standing and looking bemused. It was reported that spectators descended on the ticket booths to demand a refund
Dat is toch niet meer leuk om dan te voetballen. Welke ploeg je ook bent.quote:
het was dan ook een grapje.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ligt er niet aan of je leuk bent of niet. Ik kan ook heel gezellig zijn als ik dronken ben. Toch zou ik niet willen dat mijn vriend me zo ziet.
Hoi.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:20 schreef Crack_ het volgende:
When I get older ill be stronger lalallala
JUST LIKE A WAVING FLAG, AND THEN ITS GOES BACK
En nu alweer een tentamen gemist?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:44 schreef reetveter het volgende:
Ben ik godverdomme naar de verkeerde tentamenlocatie gefietst![]()
![]()
. En ik moest 8 km daar vandaan zijn
.
Hehe, das kutquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:44 schreef reetveter het volgende:
Ben ik godverdomme naar de verkeerde tentamenlocatie gefietst![]()
![]()
. En ik moest 8 km daar vandaan zijn
.
Kut.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:49 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja. En die van morgen snap ik niks van dus ik moet alles herkansen
.
Mij?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:46 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga zelf frietjes in de oven maken en daarbij broccoli met light champignonnenroomsaus, en een visje.
Frietjesquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:46 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga zelf frietjes in de oven maken en daarbij broccoli met light champignonnenroomsaus, en een visje.
Aardappelen in frietjesvorm snijden en in de oven, ik zie het probleem niet.quote:
Oh zo, dan is het wel primaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Aardappelen in frietjesvorm snijden en in de oven, ik zie het probleem niet.
En overheerlijke roomsaus van light boursin omnomnom.
Ja daar dacht ik ook aan, helemaal omdat we nu vastkokende aardappelen hebben.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh zo, dan is het wel prima. Maar beter kook je ze eerst een paar minuutjes, echt heel kort. Is lekkerder.
Dat is inderdaad minder.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:57 schreef Crack_ het volgende:
Trouwens, mn mama helemaaaal huilen. Zo'n vriendin met kanker die gaat zeg maar dood, en wordt nu slapend gehouden en ja. Meestal gaat het dan echt heel heel snel.
Ik kan daar echt niet tegen om dat te zien ey.
Nou, WD is in ieder geval zeker van haar zaak dat ze model wordt. Want ze heeft doei gezegd tegen der baasquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:08 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga naar mn werk.![]()
![]()
Net alsof nieuw en beter werk moeilijk te vinden is.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nou, WD is in ieder geval zeker van haar zaak dat ze model wordt. Want ze heeft doei gezegd tegen der baas.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nou, WD is in ieder geval zeker van haar zaak dat ze model wordt. Want ze heeft doei gezegd tegen der baas.
Toch vind ik je redenen ongeldig. Een baas heeft het recht je kritiek te geven en alles.quote:
Mja, ze zegt nu wel zelf ook wel dat ze nu hoopt dat dit snel over is en dat ze er heeel vaak naar toe is gegaan en het is toch zo. Maarja, dat maakt het indd niet minder.quote:
Nee niet als ik hetzelfde doe als andere meiden en hij alleen op mij kankert.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:05 schreef reetveter het volgende:
[..]
Toch vind ik je redenen ongeldig. Een baas heeft het recht je kritiek te geven en alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |