Dat taalgebruik past niet bij ze, dus ik zou denken dat ze ietwat wanhopig zijn en misschien wel zo proberen mee te praten met hun populairdere vriendinnen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:25 schreef Otis2.0 het volgende:
Bragi, wat vind jij van meisjes die cute zijn (niet van die sletjes) en het woord 'lekker' gebruiken als het over een jongen gaat?
Nee, maakt niet uit waarom je een relatie beëindigd, maar via sms o.i.d. vind zelfs ik zwak.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Buiten dat is het natuurlijk gewoon terecht om het op deze manier te doen in dit geval
Ja want zonder alcohol kan het niet gezellig zij natuurlijk. Ik snap dat echt niet hoor, dat mensen per se dronken moeten zijn om het gezellig te hebben en vervolgens gaan klagen over de kater, de dingen die ze (verkeerd) hebben gedaan of relaties die spontaan uitgaan.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat feest zaterdag was daarvoor gemaakt en gisteren was het gewoon gezellig.
Duh, I was just kidding.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Oh noes mate, ik had pas 2 weken ongeveer iets met haar. Met mijn homeboys ga ik op vakantie.
Dat denk ik ook. Ik vind het wel altijd een beetje jammer. En ik zou 'populairdere' veranderen in 'makkelijkere'.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:27 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat taalgebruik past niet bij ze, dus ik zou denken dat ze ietwat wanhopig zijn en misschien wel zo proberen mee te praten met hun populairdere vriendinnen.
Ik snap haar wel, hoor. Ze is bang dat wanneer ze je het in je gezicht vertelt, je haar weer herhaaldelijk gaat vragen om haar scooter.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:27 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, maakt niet uit waarom je een relatie beëindigd, maar via sms o.i.d. vind zelfs ik zwak.
Cute meisjes moeten leren dat dat (het cute zijn) ook gelijk hun charme is en dat ze echt niet anders hoeven te doen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:28 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ik vind het wel altijd een beetje jammer. En ik zou 'populairdere' veranderen in 'makkelijkere'.
Oh wacht het is dus prima om je als een mongool te gedragen met als (slap) excuus dat je dronken was maar als iemand het om die reden uitmaakt via SMS is dan zwak.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:27 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, maakt niet uit waarom je een relatie beëindigd, maar via sms o.i.d. vind zelfs ik zwak.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:29 schreef Bragi het volgende:
[..]
Cute meisjes moeten leren dat dat (het cute zijn) ook gelijk hun charme is en dat ze echt niet anders hoeven te doen.
Ligt ook aan de manier warop ze het zeggen denk ik. Als ze dat een beetje verlegen doet, klinkt t ws anders.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:27 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat taalgebruik past niet bij ze, dus ik zou denken dat ze ietwat wanhopig zijn en misschien wel zo proberen mee te praten met hun populairdere vriendinnen.
Na twee weken vind ik dat wel meevallen, zeker als ze kennelijk ZO op je afgeknapt is dat ze het op deze manier doet.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:27 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
quote:Volgens mij ben je dronken of zo!
Toen kreeg ik van mijn moeder.quote:Valt wel mee, maar het wel gezellig hier.
Toen ging het vandaag verder.quote:De kapster was net hier, volgens mij ben je vergeten dat die vandaag kwam. Eigen schuld.
quote:Sorry dat ik mij gisteren zo gedroeg. Was niet de bedoeling en snap wel dat je een beetje boos bent op mij.
quote:Heb je wel zin om vanavond af te spreken? Dan praten we erover.
quote:Nee sorry, dit gaat vanavond niet lukken.
quote:Oké, laat maar weten als je een andere keer deze week zin en tijd hebt.
quote:Die tijd en zin komt er niet meer...
quote:Sorry.
quote:Prima, maar ik had het prettiger gevonden als je het in mijn gezicht had gezegd in plaats van via sms.
quote:Dat snap ik, maar toen wist ik het nog niet. Ik heb er vannacht over na moeten denken.
Ik had het sowieso gezellig, maar ik heb eerst met homeboys de wedstrijd gekeken. Daarna ben ik naar de plaats gegaan waar zij met haar vriendinnen was.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja want zonder alcohol kan het niet gezellig zij natuurlijk. Ik snap dat echt niet hoor, dat mensen per se dronken moeten zijn om het gezellig te hebben en vervolgens gaan klagen over de kater, de dingen die ze (verkeerd) hebben gedaan of relaties die spontaan uitgaan.
Beter leert dit je met drank om te gaan.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ligt ook aan de manier warop ze het zeggen denk ik. Als ze dat een beetje verlegen doet, klinkt t ws anders.
[..]
Na twee weken vind ik dat wel meevallen
En dat helemaal. Ik denk dat je de fout toch echt bij jezelf moet zoeken, PV in plaats van haar nu zwak te noemen door het op deze manier te beëindigen, daar heb je zelf schuld aan gehad.quote:zeker als ze kennelijk ZO op je afgeknapt is dat ze het op deze manier doet.
Geen goede de laatste tijd blijkbaar.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:34 schreef Otis2.0 het volgende:
De kanker, wat heb jij voor 'relaties'?!
Ach, vind het wel meevallen, ze doet gewoon heel normaal.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:33 schreef Potloodvis het volgende:
Deze zijn van gisteren. Die van haar zijn bold.
[..]
[..]
Toen kreeg ik van mijn moeder.
[..]
Toen ging het vandaag verder.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik vind dat er heel erg aan liggen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:33 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik vind een relatie beeindigen per sms overigens ook zwak, dat wel.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:28 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik snap haar wel, hoor. Ze is bang dat wanneer ze je het in je gezicht vertelt, je haar weer herhaaldelijk gaat vragen om haar scooter.
Sowieso ben je al behoorlijk verkeerd bezig als je het hebt over 'je relaties de laatste tijd'quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Geen goede de laatste tijd blijkbaar.
Ik gedroeg me niet als een mongool. Ik praatte slechts een beetje dubbel en erlangs.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh wacht het is dus prima om je als een mongool te gedragen met als (slap) excuus dat je dronken was maar als iemand het om die reden uitmaakt via SMS is dan zwak.![]()
Die hiervoor was 10 maanden hoor, dus dat is toch een redelijk bekertje geweest.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Sowieso ben je al behoorlijk verkeerd bezig als je het hebt over 'je relaties de laatste tijd'! Alsof het een fucking wegwerpbekertje betreft.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:33 schreef Potloodvis het volgende:
Deze zijn van gisteren. Die van haar zijn bold.
[..]
[..]
Toen kreeg ik van mijn moeder.
[..]
Toen ging het vandaag verder.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Normaal gesproken ik ook wel, in dit geval niet meer dan terecht.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:33 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik vind een relatie beeindigen per sms overigens ook zwak, dat wel.
Het hoort gewoon niet. Ik zou zelf niet met iemand willen breken om zo'n manier als nu.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Na twee weken vind ik dat wel meevallen, zeker als ze kennelijk ZO op je afgeknapt is dat ze het op deze manier doet.
Met PV's lul als wisseltrofee.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Sowieso ben je al behoorlijk verkeerd bezig als je het hebt over 'je relaties de laatste tijd'! Alsof het een fucking wegwerpbekertje betreft.
Vrienden klinkt zo fout en kameraden is volgens sommigen boers.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:37 schreef Bragi het volgende:
Sowieso, je vrienden homeboys noemen. Hoe krampachtig probeer je dan een bad attitude aan te nemen?
Ik ook.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ach, vind het wel meevallen, ze doet gewoon heel normaal.
Ja, je bent zielig.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:37 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Het hoort gewoon niet. Ik zou zelf niet met iemand willen breken om zo'n manier als nu.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:37 schreef Bragi het volgende:
[..]
Met PV's lul als wisseltrofee. [ afbeelding ]
Ja, maar ik vind het alsnog zwak om het via sms te doen. Zal ook wel aan mij liggen dan.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ach, vind het wel meevallen, ze doet gewoon heel normaal.
Dan zou ik je echt een trap nageven.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben ooit weggelopen bij een "vriendje" de eerste keer dat we sex zouden hebben en heb daarna niets meer laten horen
Dat was wel heel erg
Net zo zwak als lomp doen tegen je vriendin na wat biertjes. Dus in die zin begrijp ik haar wel.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:38 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het alsnog zwak om het via sms te doen. Zal ook wel aan mij liggen dan.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:37 schreef Bragi het volgende:
[..]
Met PV's lul als wisseltrofee. [ afbeelding ]
Je vindt 'm wel mieters.quote:
Ik deed niet lomp, maar praatte dubbel en erlangs.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:40 schreef Bragi het volgende:
[..]
Net zo zwak als lomp doen tegen je vriendin na wat biertjes. Dus in die zin begrijp ik haar wel.
Ja, ze moet met je afspreken om je dan die avond te zeggen dat het klaar is.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:38 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het alsnog zwak om het via sms te doen. Zal ook wel aan mij liggen dan.
Niet hoort; alsjeblieft zeg, als jij niet dronken was geweest was er niks aan de hand geweest waarschijnlijk. Niet de fout bij haar neerleggen nu.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:39 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat het niet hoort. Almachtige volwassen vrouw.
Ja in dat opzicht wel, maar toch ben ik het er niet mee eens. Zal ook wel beetje door het tijdstip komen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ze moet met je afspreken om je dan die avond te zeggen dat het klaar is.
Kweet niet, ik ben 1 keer gedumpt en dat was per telefoon, toen ik heel erg verliefd was en dat was idd niet leuk en had ik liever persoonlijk gehoord, maar dan hadden we samen moeten komen, hij dat kunnen vertellen en ik weer weg, kweet niet. Begrijp t achteraf wel.
Hij had een heel kleintje en ik was strontbezopenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:39 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan zou ik je echt een trap nageven.
Dat zei ik niet, ik zei dat ik vind dat je zielig doet.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:39 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat het niet hoort. Almachtige volwassen vrouw.
Wat ook erg lomp was in dit geval.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:40 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik deed niet lomp, maar praatte dubbel en erlangs.
De fout is van ons allebei. Ik had gewoon niet zo vaak met haar moeten afspreken dit weekend waardoor ik rustig kon drinken en deze overkill was voorkomen. Zij moet niet zo zwak breken.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet hoort; alsjeblieft zeg, als jij niet dronken was geweest was er niks aan de hand geweest waarschijnlijk. Niet de fout bij haar neerleggen nu.
Zij was het ook niet eens met jouw gedrag.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:41 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja in dat opzicht wel, maar toch ben ik het er niet mee eens. Zal ook wel beetje door het tijdstip komen.
Ik vond het zelf wel leuk.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat ook erg lomp was in dit geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |