Goddangit.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:41 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Met kuifje kan je jezelf sowieso niet belachelijker maken op deze leeftijd.
Achum.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
Achum.
Er lopen een supporter van Ajax, Feyenoord en PSV een cafe binnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je hebt ook pas twee weken ofzo deze vriendin toch.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:16 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Met deze heb ik amper gezeik hoor.
Ja.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je hebt ook pas twee weken ofzo deze vriendin toch.
Je wil je graag voordoen als de smooth charming Fransman maar je komt meer over als een brullende Engelsman.quote:
Misschien komt dat omdat ik bier drink in plaats van wijn.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:00 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je wil je graag voordoen als de smooth charming Fransman maar je komt meer over als een brullende Engelsman.
quote:
Ik was al gaan slapen, maar dankjewelquote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:17 schreef Crack_ het volgende:
Hier lot
http://www.dumpert.nl/mediabase/992161/65abbb14/schwalbe_.html
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:00 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je wil je graag voordoen als de smooth charming Fransman maar je komt meer over als een brullende Engelsman.
Dat blijkt maar weer. Wel jammer dat ze dit gisteren niet in mijn gezicht kon zeggen, maar wel nu per sms.quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:11 schreef Potloodvis het volgende:
Kanker, dit heb ik goed verneukt zeg. Stel net voor dat ze maar moet laten weten wanneer ze zin heeft om af te spreken, krijg ik als antwoord dat die tijd niet meer gaat komen. Dit zal ik maar zien als einde relatie.
Je was dronken, alsof je het had begrepenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:13 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat blijkt maar weer. Wel jammer dat ze dit gisteren niet in mijn gezicht kon zeggen, maar wel nu per sms.
Om zoiets te begrijpen ben je nooit te dronken.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:15 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je was dronken, alsof je het had begrepen.
Begrijpen misschien niet, maar het onthouden dan wel goed in je opnemen was waarschijnlijk niet gelukt.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:17 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Om zoiets te begrijpen ben je nooit te dronken.
Daar zal ik voorlopig niet meer achter komen denk ik.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Begrijpen misschien niet, maar het onthouden dan wel goed in je opnemen was waarschijnlijk niet gelukt.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:11 schreef Potloodvis het volgende:
Kanker, dit heb ik goed verneukt zeg. Stel net voor dat ze maar moet laten weten wanneer ze zin heeft om af te spreken, krijg ik als antwoord dat die tijd niet meer gaat komen. Dit zal ik maar zien als einde relatie.
Mwa, ik denk dat je je vooral af moet vragen of je wel je best wil doen voor een serieuze relatie want wat ik zo heb meegekregen neem jij het allemaal niet zo serieus.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:19 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Op sommige momenten vraag ik mijzelf af of ik wel ben gemaakt voor een serieuze relatie.
quote:
Stoer doen en dan balen als diezelfde stoerheid 'm in z'n gezicht slaat.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa, ik denk dat je je vooral af moet vragen of je wel je best wil doen voor een serieuze relatie want wat ik zo heb meegekregen neem jij het allemaal niet zo serieus.
Dat je 1 keer die fout maakt okee, maar dit is nu de hoeveelste keer, PV?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:21 schreef Bragi het volgende:
[..]
Stoer doen en dan balen als diezelfde stoerheid 'm in z'n gezicht slaat.
Ik heb nu tijd om daarover na te denken. In ieder geval ga ik niet meer scharrelen voordat we op vakantie gaan naar Spanje.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa, ik denk dat je je vooral af moet vragen of je wel je best wil doen voor een serieuze relatie want wat ik zo heb meegekregen neem jij het allemaal niet zo serieus.
De vorige relatie was inderdaad mijn fout, maar dronken is iedereen toch wel een keertje?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat je 1 keer die fout maakt okee, maar dit is nu de hoeveelste keer, PV?
Buiten dat is het natuurlijk gewoon terecht om het op deze manier te doen in dit gevalquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:15 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je was dronken, alsof je het had begrepen.
We? Jij en je vriendin?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:22 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb nu tijd om daarover na te denken. In ieder geval ga ik niet meer scharrelen voordat we op vakantie gaan naar Spanje.
Een keertje ja, niet een heel weekend.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:23 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
De vorige relatie was inderdaad mijn fout, maar dronken is iedereen toch wel een keertje?
quote:
Naughty.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:25 schreef Otis2.0 het volgende:
Bragi, wat vind jij van meisjes die cute zijn (niet van die sletjes) en het woord 'lekker' gebruiken als het over een jongen gaat?
Ja, cool.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:24 schreef Potloodvis het volgende:
Ik heb wel terug ge-sms't dat ik het zwak van haar vind dat ze het gisteren niet in mijn gezicht heeft durven zeggen.
Dat feest zaterdag was daarvoor gemaakt en gisteren was het gewoon gezellig.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een keertje ja, niet een heel weekend.
Daar zet ik mijn vraagtekens bijquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
en gisteren was het gewoon gezellig.
Ja, maar toen kreeg ik terug dat het niet meer hoefde. Ik zal de sms'jes even bundelen en posten anders.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, cool.
Heb je ook gezegd dat je het spijt dat je je gedroeg als een raddebiel?
Ja, doe maarquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, maar toen kreeg ik terug dat het niet meer hoefde. Ik zal de sms'jes even bundelen en posten anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |