Hoe hij bleef kijken na die 'godverdomme'. Priceless.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:44 schreef Otis2.0 het volgende:
Die kop ook van de Boerwat een held is het toch ook.
Haha, doe ik het weer. Waarom in plaats van Waren.quote:
Denk dat dat nog wel meevalt hoor. Alleen Totti is ECHT dom. Maar dat weet ie zelf ook heel goed. En dit filmpje is gewoon schitterendquote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gelukkig dat ze zoveel geld verdienen met voetballen en deze sponsorstunts want slim zien ze er totaal niet uit
Heb je daar toevallig een linkje van ofzo?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haha die van die Duitser gisteren was ook zo mooi.
Ik heb gezocht maar kon niks vindenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:55 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Heb je daar toevallig een linkje van ofzo?
Je hebt toch niet weer iemand anders zitten hosselen met je dronken kop?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:41 schreef Potloodvis het volgende:
Oké, ik heb de hulp van een vrouw nodig. Ik heb nu 3 dagen achter elkaar mijn vriendin gezien, alleen was ik zowel zaterdag als gisteren behoorlijk dronken. Nu negeert ze mij. Wat kan ik doen?
Klinkt net als een request in Tina.
Doet me denken aan de Helaasheid der Dingen die ik trouwens nog eens moet downloaden.quote:
Je excuses aanbiedenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:41 schreef Potloodvis het volgende:
Oké, ik heb de hulp van een vrouw nodig. Ik heb nu 3 dagen achter elkaar mijn vriendin gezien, alleen was ik zowel zaterdag als gisteren behoorlijk dronken. Nu negeert ze mij. Wat kan ik doen?
Mjah, hoe gedraag jij je als je dronken bent?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:41 schreef Potloodvis het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:41 schreef Potloodvis het volgende:
quote:Wereldvoetbalbond FIFA heeft na afloop van de wedstrijd Nederland-Denemarken 36 ‘Bavaria-Babes’ laten oppakken, meldt de Telegraaf.
Zij waren gekleed in de 'Dutch Dress van bierbrouwer Bavaria. Ook dertig meiden die in de oranje jurken de fanzone betraden, werden verwijderd. De FIFA wil zo de eigen sponsoren beschermen, in dit geval het biermerk Budweiser.
Volgens de Telegraaf zou de FIFA zelfs even hebben overwogen de meiden de jurken uit te laten trekken. Maar al snel realiseerden de officials zich dat zo’n actie nog veel meer publiciteit zou opleveren.
Bavaria-directeur Peer Swinkels is niet blij met de actie van de voetbalbond. "Er staat niet eens een merk op die jurkjes, dus wat doen we verkeerd? Sinds wanneer bestaat er een kledingvoorschrift tijdens wedstrijden?”.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:41 schreef Potloodvis het volgende:
Nee, maar ze vond het gewoon niet leuk.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je hebt toch niet weer iemand anders zitten hosselen met je dronken kop?
Gewoon normaal, maar ik kwam niet meer uit mijn woorden. Ze zei dat ze haar rijbewijs had opgehaald en had ik gevraagd of het voor de scooter was.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mjah, hoe gedraag jij je als je dronken bent?
Kénker.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:57 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Gewoon normaal, maar ik kwam niet meer uit mijn woorden. Ze zei dat ze haar rijbewijs had opgehaald en had ik gevraagd of het voor de scooter was.Was het voor de auto, maar schijnbaar heb ik nog 3 keer gevraagd of het voor de scooter was en welke scooter ze ging kopen.
haha.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:59 schreef Potloodvis het volgende:
Gisteren heb ik er zelfs om moeten huilen toen ik zo dronken was en zij zonder pardoes naar huis ging.
Ik herken het wel hoor. Maar jij hebt echt er een puinhooppoepje van gemaakt.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, het ergste is dat ze mij ook maar bleef verbeteren en dan weer steeds 'oh ja, sorry' zei.
Dat komt inderdaad nogal bot overquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:57 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Gewoon normaal, maar ik kwam niet meer uit mijn woorden. Ze zei dat ze haar rijbewijs had opgehaald en had ik gevraagd of het voor de scooter was.Was het voor de auto, maar schijnbaar heb ik nog 3 keer gevraagd of het voor de scooter was en welke scooter ze ging kopen.
Deed je dat de vorige keer dan niet?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:02 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat betekend ten minste wel dat ik van deze keer wel van mijn vriendin hou.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:05 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Bij die andere was ik vreemdgegaan en was ik alleen maar blij toen het over was.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |