Door een kaartje in de bus te duwen ofzo.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hoe wil ik dat doen als ze mij negeert?
Ja, ik had haar gisteren nog gebeld of ze vanavond zin had om bij haar of mij thuis te zitten, maar ik hoorde alleen maar dat ik niet zoveel moest drinken als ik wist dat ze nog langs zou komen. Dus nu maar even een sms'je sturen waarin ik mijn spijt betuig en alsnog vraag of ze vanavond zin heeft. Zo niet dan merk ik het vanzelf wel.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:03 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik herken het wel hoor. Maar jij hebt echt er een puinhooppoepje van gemaakt.
Dat ga ik niet doen op zo'n extreme manier.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Door een kaartje in de bus te duwen ofzo.
Zo moeilijk is het niet
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat ga ik niet doen op zo'n extreme manier.
Als ik nuchter ben dan totaal niet, maar als ik gedronken heb dan komen er soms onverwachte dingen uit mijn hoek.quote:
Minder drinken dan.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Als ik nuchter ben dan totaal niet, maar als ik gedronken heb dan komen er soms onverwachte dingen uit mijn hoek.
Je hebt ook mensen met een karakter bij wie het alleen maar raar is als ze een kaartje door de bus gaan gooien.quote:
Inderdaad, gewoon niet te veel drinken. Waarom drink je eigenlijk zoveel?quote:
Nee, dan zou ik toch met de auto gaan.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Stel je voor, iemand die je kent ziet je lopen met die envelop!
Zaterdag was ze zelf ook wel aangeschoten en gisteren had Nederland gewonnen, daardoor kregen we rondjes van de kroegbaas die ons erop trakteerde. Toen ik bij haar kwam had ik te veel gedronken omdat het zo gezellig en gratis was. Dat moet ze op de een of andere manier ook wel een beetje begrijpen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon niet te veel drinken. Waarom drink je eigenlijk zoveel?
Daar ben ik gewoon te koppig voor.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen met een karakter bij wie het alleen maar raar is als ze een kaartje door de bus gaan gooien.
Maar je weet dus van jezelf dat je raar bent als je dronken bent, en het excuses dat iemand je maar bier blijft geven is ook niet echt valide, vind ik.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:13 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Zaterdag was ze zelf ook wel aangeschoten en gisteren had Nederland gewonnen, daardoor kregen we rondjes van de kroegbaas die ons erop trakteerde. Toen ik bij haar kwam had ik te veel gedronken omdat het zo gezellig en gratis was. Dat moet ze op de een of andere manier ook wel een beetje begrijpen.
Ja op zich wel begrijpelijk dat je gisteren zo veel gedronken had maar zo te horen ben jij bijna ieder weekend wel dronken en bijna altijd is er dan ook weer gezeik. Ik zie een verband hier.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:13 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Zaterdag was ze zelf ook wel aangeschoten en gisteren had Nederland gewonnen, daardoor kregen we rondjes van de kroegbaas die ons erop trakteerde. Toen ik bij haar kwam had ik te veel gedronken omdat het zo gezellig en gratis was. Dat moet ze op de een of andere manier ook wel een beetje begrijpen.
Ik ben niet altijd raar als ik heb gedronken, maar gisteren schijnbaar wel.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar je weet dus van jezelf dat je raar bent als je dronken bent, en het excuses dat iemand je maar bier blijft geven is ook niet echt valide, vind ik.
Met deze heb ik amper gezeik hoor.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja op zich wel begrijpelijk dat je gisteren zo veel gedronken had maar zo te horen ben jij bijna ieder weekend wel dronken en bijna altijd is er dan ook weer gezeik. Ik zie een verband hier.
Nou, ik moet zeggen dat als ik gisteren ook gratis bier kreeg; ik ook wel was blijven drinken.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar je weet dus van jezelf dat je raar bent als je dronken bent, en het excuses dat iemand je maar bier blijft geven is ook niet echt valide, vind ik.
Ja maar er gebeuren altijd wel dingen als jij dronken bent, niet per se met je vriendin. Had je laatst niet iemand neergemept?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:16 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Met deze heb ik amper gezeik hoor.
Dat snap ik ook wel, maar je kan ook ergens een grens trekken.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nou, ik moet zeggen dat als ik gisteren ook gratis bier kreeg; ik ook wel was blijven drinken.
Gisteren heb ik niets anders gegeten en gedronken als melk, bier, chips, pizza en cola
Dat was zaterdag, maar niet mijn schuld. Een kameraad werd aangevlogen door 3 man en toen ik heb wegtrok en het probeerde te sussen sloeg eentje mij recht op de lip. Dat moet je bij mij niet doen, want ik sla niet als eerste maar ik sla wel terug. En van de meeste win ik toch wel als het daar op aan komt.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar er gebeuren altijd wel dingen als jij dronken bent, niet per se met je vriendin. Had je laatst niet iemand neergemept?
Dat was mijn menu gister ook zo een beetje.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nou, ik moet zeggen dat als ik gisteren ook gratis bier kreeg; ik ook wel was blijven drinken.
Gisteren heb ik niets anders gegeten en gedronken als melk, bier, chips, pizza en cola
Heb jij nooit als je aan het drinken bent dat het bier later op de avond nergens meer naar smaakt en je gewoon kunt blijven tanken?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, maar je kan ook ergens een grens trekken.
Per sms? Even heengaan zou ik doen hoor.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, ik had haar gisteren nog gebeld of ze vanavond zin had om bij haar of mij thuis te zitten, maar ik hoorde alleen maar dat ik niet zoveel moest drinken als ik wist dat ze nog langs zou komen. Dus nu maar even een sms'je sturen waarin ik mijn spijt betuig en alsnog vraag of ze vanavond zin heeft. Zo niet dan merk ik het vanzelf wel.
Nee.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:19 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Heb jij nooit als je aan het drinken bent dat het bier later op de avond nergens meer naar smaakt en je gewoon kunt blijven tanken?
Ik gisteren pizza, pizzabroodjes, bier, melk en vanmorgen zag ik een pakje mentholsigaretten op mijn nachtkastje liggen. Dat zal ik dus ook wel gekocht hebben voor de eerste keer in mijn leven.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ze zit nu op school en ik heb morgen t/m vrijdag examens de hele dag. Heb wel een sms'je gestuurd met uitleg en vragen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:19 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Per sms? Even heengaan zou ik doen hoor.
Ga je vanavond toch er even langs. Als ze boos reageert omdat jij een sms'jes stuurt, kan ik dat prima snappen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:21 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ze zit nu op school en ik heb morgen t/m vrijdag examens de hele dag. Heb wel een sms'je gestuurd met uitleg en vragen.
Ik denk er nog eventjes over na, maar toch bedankt.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:24 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ga je vanavond toch er even langs. Als ze boos reageert omdat jij een sms'jes stuurt, kan ik dat prima snappen.
Je moet het ook zelf weten uiteraard. Daar niet van.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik denk er nog eventjes over na, maar toch bedankt.
Ooit 1 trekje van gehad, wat een smerige kanker was dat h'equote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:20 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik gisteren pizza, pizzabroodjes, bier, melk en vanmorgen zag ik een pakje mentholsigaretten op mijn nachtkastje liggen. Dat zal ik dus ook wel gekocht hebben voor de eerste keer in mijn leven.
Ja, maar in een situatie als dit was ik zelf nog nooit beland. Meestal heb ik overal wel smooth talk voor, maar hier was dus echt niet op voorbereid.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:25 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Je moet het ook zelf weten uiteraard. Daar niet van.
Gewoon logisch nadenken en je normale ding doen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:29 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, maar in een situatie als dit was ik zelf nog nooit beland. Meestal heb ik overal wel smooth talk voor, maar hier was dus echt niet op voorbereid.
True that, maar zo slecht heb ik me nog nooit ergens door gevoeld. Ik weet ook niet hoe kan.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:31 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Gewoon logisch nadenken en je normale ding doen.
Ik denk dat vanavond anders maar even langs wip.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is het niet.
Als je dat al TE vindt..
Insert jaren '80 ballads en je smelt weg als boter, gok ik zo. Al die emoties zijn zo overwhelming.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:36 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
True that, maar zo slecht heb ik me nog nooit ergens door gevoeld. Ik weet ook niet hoe kan.
Dat kan ik niet maken om ook nog zo lacherig erover te doen dit keer.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Insert jaren '80 ballads en je smelt weg als boter, gok ik zo. Al die emoties zijn zo overwhelming.
Ik wel.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:39 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat kan ik niet maken om ook nog zo lacherig erover te doen dit keer.
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Insert jaren '80 ballads en je smelt weg als boter, gok ik zo. Al die emoties zijn zo overwhelming.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |