Nog nooit van hun leven een neger gezien die gastenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hahah die neger waar ze foto mee gaan maken![]()
Ja, maar 'ze wil toch geen kinderenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik snap het niet, je gezondheid is toch belangrijk genoeg dacht ik zo
Ik had altijd condooms bij me. En dat vind ik niet meerdan normaal
Ik zou 'm mij laten geven als ik jou was.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:41 schreef Allure_ het volgende:
Waarom praten over negers als ze niet sexy zijn, dan.
Lakitu.quote:
Waarom praten over jouw vriendin als ze ziektes heeft, dan?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:41 schreef Allure_ het volgende:
Waarom praten over negers als ze niet sexy zijn, dan.
Ja neequote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zou 'm mij laten geven als ik jou was.
Omdat ik jullie raad nodig had.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Waarom praten over jouw vriendin als ze ziektes heeft, dan?
Je deed alsnog je eigen ding.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja nee.
[..]
Omdat ik jullie raad nodig had.
quote:
Ik zei hetzelfde als Bobby.quote:
Thanks.quote:
Nee, daarom ben je nu geworden zoals je bent.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kijk hoe vies hij kijkt.
[..]
Luister ik ooit naar jou?
Zóóóó, dit gaat te verquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:49 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee, daarom ben je nu geworden zoals je bent.
Dus je luistert wel naar mij?quote:
quote:
Puhlease.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Doe niet zo. Ik vertel het ook wel, maar dan moeten er wel oren naar zijn
.
Immer, wijze Bobbyquote:
Om raad te krijgen heb je toch aandacht nodigquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:49 schreef Bragi het volgende:
En je had niet onze raad nodig, je had onze aandacht nodig.
[..]
[..]
Puhlease.
Hji wil je.quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:50 schreef Bragi het volgende:
Achteraf wel een toepasselijk plaatje by the way. [ afbeelding ]
Had het gewoon neergekwakt in plaats van eerst krampachtig vragen om zo veel mogelijk aandacht.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Immer, wijze Bobby.
[..]
Om raad te krijgen heb je toch aandacht nodig?
quote:
Je negeert mij(n advies) omdat je de waarheid niet aan kan.
DE WAARHEID VAN DE SCHIMMELKUT.JPG!
Achteraf wel een toepasselijk plaatje by the way. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:51 schreef Bragi het volgende:
[..]
Had het gewoon neergekwakt in plaats van eerst krampachtig vragen om zo veel mogelijk aandacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
[..]
[..]Het maakt verder niks uit, hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Gelukkig is er zoiets als compensatie.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij moet altijd je eigen gelijk halen. Ik heb medelijden met je vriendin.
... het gelijk halen.quote:
Ik weet niet meer hoe laat ik gisteren thuis was, maar om 8 uur was ik wakker.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:59 schreef Smart_ass het volgende:
Hai. Daarnet ongeveer 12u geslapen, ben eindelijk weer fit.
Dan maar een kusje erop en het is over.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waar we het over hebben.
Ik ga maar even aan het werk, moet echt veel doen en ik moet ook nog een stagiaire bezig houdenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:08 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dan maar een kusje erop en het is over.
Ik lag om 22.30u al in bed en sliep om 0.00u. Had ik echt nodig.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe laat ik gisteren thuis was, maar om 8 uur was ik wakker.
Ik was gisteren vanaf 12 uur in de kroeg. Volgens mij was ik rond 11 uur thuis, maar dit durf ik niet meer met zekerheid te zeggen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik lag om 22.30u al in bed en sliep om 0.00u. Had ik echt nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |