Er eerst voor haar zijn en haar daarna wijzen op haar domme gedrag.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oké, check. Een lief vriendinnetje van me is nogal losgeslagen w.b. haar seksleven. Zij weigerde altijd om een test te doen, terwijl ik mijn hand er voor in het vuur durfde te steken dat ze een soa had. Nu kreeg ze laatst een mailtje van een jongen die zo vriendelijk was om haar mede te delen dat hij een soa had. Hij ging er vanuit dat hij haar dus ermee besmet had, wat waarschijnlijk andersom was, maar oké
. Dus zij na veel wikken en wegen toch maar een test gedaan. En ja, het onontkombare was waar geworden.
Nu heb ik echt dik de neiging om te doen van HAHA EIGEN SCHULD, KUT. Ze is nu helemaal in paniek, terwijl ze waarschijnlijk de volgende keer ook weer vrolijk zonder condoom o.i.d te werk gaat. Ik denk dus echt van WTF bezielt je om zó lomp met die dingen om te gaan?! Maar aan de andere kant wil ik er ook voor haar zijn, dus ik weet niet goed hoe ik moet reageren.
[/dagboek]
Jammer dat m'n kop aan het vervellen is.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:55 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die ziet er ook niet uit als een model. WD heeft toch wel betere looks hoor.
Als het een lief vriendinnetje is zou ik het "told you so" gedeelte voor nu even weglaten en er voor haar zijn. Natuurlijk kun je altijd nog wel zeggen dat je haar ervoor gewaarschuwd had, maar dan op een lieve vriendinnetjes manier.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oké, check. Een lief vriendinnetje van me is nogal losgeslagen w.b. haar seksleven. Zij weigerde altijd om een test te doen, terwijl ik mijn hand er voor in het vuur durfde te steken dat ze een soa had. Nu kreeg ze laatst een mailtje van een jongen die zo vriendelijk was om haar mede te delen dat hij een soa had. Hij ging er vanuit dat hij haar dus ermee besmet had, wat waarschijnlijk andersom was, maar oké
. Dus zij na veel wikken en wegen toch maar een test gedaan. En ja, het onontkombare was waar geworden.
Nu heb ik echt dik de neiging om te doen van HAHA EIGEN SCHULD, KUT. Ze is nu helemaal in paniek, terwijl ze waarschijnlijk de volgende keer ook weer vrolijk zonder condoom o.i.d te werk gaat. Ik denk dus echt van WTF bezielt je om zó lomp met die dingen om te gaan?! Maar aan de andere kant wil ik er ook voor haar zijn, dus ik weet niet goed hoe ik moet reageren.
[/dagboek]
Naam van het bureau.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gertjan.
[..]
Nee, dit is een ander bureau, ik ben niet achterlijk hoor. Hier zit er een van Hollands Next Top Model.
Stuur haar een sms'je.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
[/dagboek]
Mag geen link naar pr0n.quote:
Ik heb een blauwe lip en een snee onder mijn oog. De looks zijn dus ook hier beschadigd.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jammer dat m'n kop aan het vervellen is.
Oja.quote:
Ja, maar ik maak me gewoon boos als ik bedenk dat ze straks weer net zo hard er mee door gaat. God weet wie ze al een soa heeft gegevenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als het een lief vriendinnetje is zou ik het "told you so" gedeelte voor nu even weglaten en er voor haar zijn. Natuurlijk kun je altijd nog wel zeggen dat je haar ervoor gewaarschuwd had, maar dan op een lieve vriendinnetjes manier.
Laat haar gewoon ongefilterde Google Image Search-resultaten zien van alle soa's die je je kan bedenken. Wedden dat dat helpt.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik maak me gewoon boos als ik bedenk dat ze straks weer net zo hard er mee door gaat. God weet wie ze al een soa heeft gegeven. Maar dan nu wel helemaal hysterisch zijn. Ja wtf wil je dan als je altijd zo leeft
.
PM me dan.quote:
NO WAYquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:57 schreef Otis2.0 het volgende:
HAHA WD MOET NU NAAR DE HEERENGRACHT, IK GA HAAR BRENGEN EN ALLE MOOIE PLEKJES VAN AMSTERDAM LATEN ZIEN =$ =$
Ja, de grapjas die haar onderzocht had zei dat alles er 'prima' uitzagquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:59 schreef Bragi het volgende:
[..]
Laat haar gewoon ongefilterde Google Image Search-resultaten zien van alle soa's die je je kan bedenken. Wedden dat dat helpt.
Dan nog. Laat haar die foto's zien.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, de grapjas die haar onderzocht had zei dat alles er 'prima' uitzag! En ze heeft ook nergens last van dus ach, who cares
![]()
.
Seriously?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kankersmerig, ik ken meer mensen mét soa's dan zonder.
IN WAT VOOR KRANKJORUMME WERELD LEEF JE!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Daarom moet je je ook niet laten onderzoeken door een grapjas, dan weet je dat het niet klopt.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, de grapjas die haar onderzocht had zei dat alles er 'prima' uitzag! En ze heeft ook nergens last van dus ach, who cares
![]()
.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Studentenstad. Ik word daar helemaal para van, mijn smetvrees slaat echt door op dat soort dingen ook. Ik moet echt een lijstje gaan bijhouden welke jongens een soa hebben die ik kenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:01 schreef Bragi het volgende:
[..]
Seriously?! In wat voor Sodom en Gomorra leef jij?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:01 schreef Potloodvis het volgende:
Ik ga maar even liefdesliedjes luisteren, dan kan ik er serieus over nadenken. Suggesties zijn welkom.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:01 schreef Potloodvis het volgende:
Ik ga maar even liefdesliedjes luisteren, dan kan ik er serieus over nadenken. Suggesties zijn welkom.
Wheheh. Succes.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:08 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga naar mn werk.![]()
En als ie lomp doet zeg ik doei.
![]()
Heb je nagellak op?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:08 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga naar mn werk.![]()
En als ie lomp doet zeg ik doei.
![]()
Wd is als Donald Duck: honderden baantjes, vaak driftig, nooit een broek aan, maar altijd vertederend.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:10 schreef Allure_ het volgende:
Wd is zo iemand die tot haar 20ste 400 verschillende baantjes heeft gehad.
Ik heb nu pas mijn 3e baantje.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:10 schreef Allure_ het volgende:
Beter dan iemand die tot z'n 20e geen baantje heeft gehad omdat ze daar te lui voor zijn.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:10 schreef Allure_ het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:11 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wd is als Donald Duck: honderden baantjes, vaak driftig, nooit een broek aan, maar altijd vertederend.
Sigwaardig. Ik dacht, ik zeg het zelf even.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:11 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wd is als Donald Duck: honderden baantjes, vaak driftig, nooit een broek aan, maar altijd vertederend.
Ja, zo'n ongemotiveerde puber die alles van zijn papi culo, mami cula en oma's krijgt.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Beter dan iemand die tot z'n 20e geen baantje heeft gehad omdat ze daar te lui voor zijn.
Ik vind er niks an.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:12 schreef Bragi het volgende:
[..]
Sigwaardig. Ik dacht, ik zeg het zelf even.
Lakitu Lakitu!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Beter dan iemand die tot z'n 20e geen baantje heeft gehad omdat ze daar te lui voor zijn.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:12 schreef Bragi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:12 schreef Bragi het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |