Zie mij balen dan.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Dit is dan weer jammer.
Aldus een krant uitquote:Het Franse L'Equipe denkt dat Oranje de WK-titel op zijn buik kan schrijven als het spel zo blijft. "De aanval van Nederland was zeer teleurstellend. Nederland heeft op papier een team dat ver kan komen. Ze kunnen zelfs de wereldbeker winnen. Maar als ze zo blijven spelen als maandagmiddag hebben ze geen enkele kans."
quote:
Hypocrieten zijn het.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:15 schreef Bragi het volgende:
[..]
Aldus een krant uitF
r
a
n
k
r
i
j
k
.
Hahahahaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:15 schreef Bragi het volgende:
[..]
Aldus een krant uitF
r
a
n
k
r
i
j
k
.
Gisteren was die commentator wel overdreven over Oranje. Hij zo over Giovanni zeggen; 'Ja, dit is Gio's laatste toernooi voor Oranje. Zijn laatste 7 wedstrijden.'quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
.
Nouja beter dat ze zo doen dan dat ze ons nu al kampioen vinden zoals 2 jaar terug. Ons prachtige spel komt wel over 4 wedstrijden ofzo.
Gio zei het zelf ook!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:18 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Gisteren was die commentator wel overdreven over Oranje. Hij zo over Giovanni zeggen; 'Ja, dit is Gio's laatste toernooi voor Oranje. Zijn laatste 7 wedstrijden.'
Optimisme is goed, maar overdrijven is ook een kunst.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:18 schreef Bragi het volgende:
[..]
Gio zei het zelf ook!"Nog zes wedstrijden. En dan schrijven we geschiedenis."
3-0 slow, 1-0 portugal, 4-0 of 6-0 (quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:19 schreef Potloodvis het volgende:
Wat zijn de voorspellingen voor de wedstrijden van vandaag trouwens?
2-0 slowakije, 1-1 bij IVOORKUST en 6-1 bij Brazilie. Eretreffer van de Aziatische Wayne Rooney, zoals beloofd.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:19 schreef Potloodvis het volgende:
Wat zijn de voorspellingen voor de wedstrijden van vandaag trouwens?
Echtquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kankersmerig, ik ken meer mensen mét soa's dan zonder.
waarom 1 doelpuntje ernaast steeds danquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
2-0 slowakije, 1-1 bij IVOORKUST en 6-1 bij Brazilie. Eretreffer van de Aziatische Wayne Rooney, zoals beloofd.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
3-0 slow, 1-0 portugal, 4-0 of 6-0 () braz
Waarom zo'n uitslag bij Brazilië? Zo erg overtuigen ze nog niet vind ik.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
2-0 slowakije, 1-1 bij IVOORKUST en 6-1 bij Brazilie. Eretreffer van de Aziatische Wayne Rooney, zoals beloofd.
ja sorry vriend zal het niet meer doen =$quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
waarom 1 doelpuntje ernaast steeds dan
Omdat ze tegen Noord-Korea spelen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:23 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
[..]
Waarom zo'n uitslag bij Brazilië? Zo erg overtuigen ze nog niet vind ik.![]()
Ik heb 2-0 voor Slowakije, 2-1 Portugal en 3-0 Brazilië.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Echt
Nou, Ado is SOA-vrij.
Denk ik dan![]()
Okee, flauw grapje.
Wat zijn dit voor haatactiesquote:
Noord-Korea vriend.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:23 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
[..]
Waarom zo'n uitslag bij Brazilië? Zo erg overtuigen ze nog niet vind ik.![]()
Hem in het rijtje van Buffon en Casillas plaatsen. Get real.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:25 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die niet vinden dat Stekelenburg een van de beste keepers van het toernooi is
En Lloris uiteraard.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hem in het rijtje van Buffon en Casillas plaatsen. Get real.
Ik snap het niet, je gezondheid is toch belangrijk genoeg dacht ik zoquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]. Ik zie het gewoon overal om me heen. Ik vind het zó vies. En mensen kijken me scheef aan als ik zeg dat ik het vies vind. Niet te geloven
.
Anders ik wel. NVS hier, alles.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Noord-Korea vriend.![]()
Ikzelf zou er al drie in kunnen leggen.
Buffon is enorm over de top, hoe jammer ik het ook vind. Het was dit seizoen bij Juventus gewoon treurig om te zien. Vind Stekelenburg op dit moment niet voor hem onder doen hoor.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hem in het rijtje van Buffon en Casillas plaatsen. Get real.
Ik geloof dat hij het nog steeds in zich heeft. Heb helaas gisteren niet Italië gezien.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:27 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Buffon is enorm over de top, hoe jammer ik het ook vind. Het was dit seizoen bij Juventus gewoon treurig om te zien. Vind Stekelenburg op dit moment niet voor hem onder doen hoor.
De enige keepers die ik echt beter vind dan Steek zijn Julio Cesar en Casillas.
Hij viel in de rust uit gisteren, rugblessure. Maar dit seizoen bij Juventus was het echt niet best man.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:28 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij het nog steeds in zich heeft. Heb helaas gisteren niet Italië gezien.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:32 schreef Potloodvis het volgende:
Hoe heet dit beest van Nigeria?
[ afbeelding ]
die nekspierenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:32 schreef Potloodvis het volgende:
[ afbeelding ]
Danny Shittu.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:32 schreef Potloodvis het volgende:
[ afbeelding ]
Hahah die neger waar ze foto mee gaan makenquote:
Haha, check dit dan:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |