En nu alweer een tentamen gemist?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:44 schreef reetveter het volgende:
Ben ik godverdomme naar de verkeerde tentamenlocatie gefietst![]()
![]()
. En ik moest 8 km daar vandaan zijn
.
Hehe, das kutquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:44 schreef reetveter het volgende:
Ben ik godverdomme naar de verkeerde tentamenlocatie gefietst![]()
![]()
. En ik moest 8 km daar vandaan zijn
.
Kut.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:49 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja. En die van morgen snap ik niks van dus ik moet alles herkansen
.
Mij?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:46 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga zelf frietjes in de oven maken en daarbij broccoli met light champignonnenroomsaus, en een visje.
Frietjesquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:46 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga zelf frietjes in de oven maken en daarbij broccoli met light champignonnenroomsaus, en een visje.
Aardappelen in frietjesvorm snijden en in de oven, ik zie het probleem niet.quote:
Oh zo, dan is het wel primaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Aardappelen in frietjesvorm snijden en in de oven, ik zie het probleem niet.
En overheerlijke roomsaus van light boursin omnomnom.
Ja daar dacht ik ook aan, helemaal omdat we nu vastkokende aardappelen hebben.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh zo, dan is het wel prima. Maar beter kook je ze eerst een paar minuutjes, echt heel kort. Is lekkerder.
Dat is inderdaad minder.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:57 schreef Crack_ het volgende:
Trouwens, mn mama helemaaaal huilen. Zo'n vriendin met kanker die gaat zeg maar dood, en wordt nu slapend gehouden en ja. Meestal gaat het dan echt heel heel snel.
Ik kan daar echt niet tegen om dat te zien ey.
Nou, WD is in ieder geval zeker van haar zaak dat ze model wordt. Want ze heeft doei gezegd tegen der baasquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:08 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga naar mn werk.![]()
En als ie lomp doet zeg ik doei.
![]()
Net alsof nieuw en beter werk moeilijk te vinden is.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nou, WD is in ieder geval zeker van haar zaak dat ze model wordt. Want ze heeft doei gezegd tegen der baas.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nou, WD is in ieder geval zeker van haar zaak dat ze model wordt. Want ze heeft doei gezegd tegen der baas.
Toch vind ik je redenen ongeldig. Een baas heeft het recht je kritiek te geven en alles.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |