quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:27 schreef Smart_ass het volgende:
Ja ik ben na de wedstrijd weer terug gegaan, moest studeren.
Ja.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:40 schreef Smart_ass het volgende:
Oke jij bent dus ook weer vrijgezel begrijp ik?
Dit dus, alleen had ze het autorijbewijs gehaald, maar ik vroeg welke scooter ze ging halen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
visje dronken, zij heeft rijbewijs, visje vraagt 15 x wat voor scoorter ze gaat halen, zij kijkt zo:en naait eruit en stuurt hem vandaag een sms dat het over is.
Drama alom.
Ja, dat had ik er inderdaad bij moeten zetten.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:44 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dit dus, alleen had ze het autorijbewijs gehaald, maar ik vroeg welke scooter ze ging halen.
Ja, maar als ik wist dat ze er zo slecht tegen kon dan was ik wel uit haar buurt gebleven.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:45 schreef Smart_ass het volgende:
Oke vage shit. Sowieso lijkt het me niets om elkaar dronken te zien. Ga dan toch liever ergens anders uit.
Ik word klef en lief als ik gedronken heb, beter met Ado erbijquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:45 schreef Smart_ass het volgende:
Oke vage shit. Sowieso lijkt het me niets om elkaar dronken te zien. Ga dan toch liever ergens anders uit.
Dat lijkt mij vervelend.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat had ik er inderdaad bij moeten zetten.
Er was ook drama op het schoolplein, vrouw kwam er gisterenavond achter dat haar man al anderhalf jaar iets met zn collega had WAAA
O ja, vergeten te zeggen: Het ligt allemaal aan haar en zij kan er niet mee omgaan en is zwakquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:46 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, maar als ik wist dat ze er zo slecht tegen kon dan was ik wel uit haar buurt gebleven.
Dat heb ik ook, maar gisteren probeerde ik lief te zijn maar het lukte gewoon niet.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik word klef en lief als ik gedronken heb, beter met Ado erbij
Ja, maar ze gingen al uit elkaar, nou ja, maand geleden besloten, alleen had ie dus voor die maand ook al iets met die collega.quote:
Zij is niet zwak, alleen het feit dat ze via sms een relatie beëindigd vind ik zwak. Het meisje zelf vind ik nog steeds leuk.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O ja, vergeten te zeggen: Het ligt allemaal aan haar en zij kan er niet mee omgaan en is zwak
Gezinnen met maar 1 auto.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar ze gingen al uit elkaar, nou ja, maand geleden besloten, alleen had ie dus voor die maand ook al iets met die collega.
En ze mag de auto niet meer meenemen
O sorryquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:47 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Zij is niet zwak, alleen het feit dat ze via sms een relatie beëindigd vind ik zwak. Het meisje zelf vind ik nog steeds leuk.
Liefde.quote:Reservedoelman Michel Vorm is meteen na afloop van het gewonnen duel van Oranje met Denemarken in het vliegtuig gestapt.
Vorm keert met goedkeuring van bondscoach Bert van Marwijk terug naar Nederland om zijn pasgeboren zoontje Jaivy te kunnen zien. Wanneer de sluitpost weer aansluit bij de selectie van Oranje is nog niet bekend.
Misschien kan ze de scooter van Pv's vriendin lenen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar ze gingen al uit elkaar, nou ja, maand geleden besloten, alleen had ie dus voor die maand ook al iets met die collega.
En ze mag de auto niet meer meenemen
Ja ik ook, maartoch. Het is gewoon niet charmant om je vriend/vriendin dronken te zien.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik word klef en lief als ik gedronken heb, beter met Ado erbij
Ze heeft een scooter, maar ze moest naar Almere en das wel een eindjequote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
Misschien kan ze de scooter van Pv's vriendin lenen?
Welke scooter?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
Misschien kan ze de scooter van Pv's vriendin lenen?
Precies.quote:
Ik vind Ado wel leuk als ie gedronken heeft eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:51 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja ik ook, maartoch. Het is gewoon niet charmant om je vriend/vriendin dronken te zien.
Gemakzucht, vind het soms te ver gaan moet ik zeggenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:50 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee inderdaad, maar wel altijd handig.
Wat doe je zaaddodend serieus dan?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze heeft een scooter, maar ze moest naar Almere en das wel een eindje
Als ik na het uitgaan bij haar bleef slapen dan waren we ook echt niet nuchter. Misschien niet dronken, maar we hadden wel gedronken.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:51 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja ik ook, maartoch. Het is gewoon niet charmant om je vriend/vriendin dronken te zien.
Lijkt me eigenlijk niet meer dan normaal, maar goed.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die naam boeit mij echt niet, dat hij dat over heeft voor zijn zoontje.
Ik was juist een epistel aan het schrijven over wat je allemaal voor dingen hoort zo op het schoolplein in die tien minuten dat je staat te wachten!quote:
Voetballers zijn egoïsten, soms staat succes boven het gezin.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:54 schreef Bragi het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk niet meer dan normaal, maar goed.!!!
Ik ben gewoon wel leuk als ik gedronken hebquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:54 schreef Smart_ass het volgende:
Ja nou goed. Maakt me verder ook niet uit hoor. Maar als ik hoor hoe ik ben als ik dronken ben, zou ik het toch niet echt charmant vinden als mijn vriend dat meemaakt.
Dan moet je wel eens stoten hebben gekregen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:55 schreef Bragi het volgende:
Als ik aangeschoten ben, ben ik alleen maar nog aanweziger en irritanter met m'n grapjes.
Zonder drank ook.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon wel leuk als ik gedronken heb
Hij is derde keeper for fuck's sake.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Voetballers zijn egoïsten, soms staat succes boven het gezin.
Nee, ik ken dan gelukkig nog steeds m'n grenzen en ga niet irritant doen tegen totaal onbekenden.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:57 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan moet je wel eens stoten hebben gekregen.
Oké, want als je irritant bent tegen vreemden dan heb je echt een probleem met jezelf.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:58 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee, ik ken dan gelukkig nog steeds m'n grenzen en ga niet irritant doen tegen totaal onbekenden.
Ligt er niet aan of je leuk bent of niet. Ik kan ook heel gezellig zijn als ik dronken ben. Toch zou ik niet willen dat mijn vriend me zo ziet.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon wel leuk als ik gedronken heb
Dat telt niet echtquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:10 schreef wise het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/AS_Adema_149%E2%80%930_SO_l%27Emyrne
![]()
quote:SO de l'Emyrne deliberately scored 149 own goals, with spectators saying that after each kick-off the ball was kicked into their own goal, the opposition players standing and looking bemused. It was reported that spectators descended on the ticket booths to demand a refund
Dat is toch niet meer leuk om dan te voetballen. Welke ploeg je ook bent.quote:
het was dan ook een grapje.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ligt er niet aan of je leuk bent of niet. Ik kan ook heel gezellig zijn als ik dronken ben. Toch zou ik niet willen dat mijn vriend me zo ziet.
Hoi.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:20 schreef Crack_ het volgende:
When I get older ill be stronger lalallala
JUST LIKE A WAVING FLAG, AND THEN ITS GOES BACK
En nu alweer een tentamen gemist?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:44 schreef reetveter het volgende:
Ben ik godverdomme naar de verkeerde tentamenlocatie gefietst![]()
![]()
. En ik moest 8 km daar vandaan zijn
.
Hehe, das kutquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:44 schreef reetveter het volgende:
Ben ik godverdomme naar de verkeerde tentamenlocatie gefietst![]()
![]()
. En ik moest 8 km daar vandaan zijn
.
Kut.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:49 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja. En die van morgen snap ik niks van dus ik moet alles herkansen
.
Mij?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:46 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga zelf frietjes in de oven maken en daarbij broccoli met light champignonnenroomsaus, en een visje.
Frietjesquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:46 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga zelf frietjes in de oven maken en daarbij broccoli met light champignonnenroomsaus, en een visje.
Aardappelen in frietjesvorm snijden en in de oven, ik zie het probleem niet.quote:
Oh zo, dan is het wel primaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Aardappelen in frietjesvorm snijden en in de oven, ik zie het probleem niet.
En overheerlijke roomsaus van light boursin omnomnom.
Ja daar dacht ik ook aan, helemaal omdat we nu vastkokende aardappelen hebben.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh zo, dan is het wel prima. Maar beter kook je ze eerst een paar minuutjes, echt heel kort. Is lekkerder.
Dat is inderdaad minder.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:57 schreef Crack_ het volgende:
Trouwens, mn mama helemaaaal huilen. Zo'n vriendin met kanker die gaat zeg maar dood, en wordt nu slapend gehouden en ja. Meestal gaat het dan echt heel heel snel.
Ik kan daar echt niet tegen om dat te zien ey.
Nou, WD is in ieder geval zeker van haar zaak dat ze model wordt. Want ze heeft doei gezegd tegen der baasquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:08 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga naar mn werk.![]()
En als ie lomp doet zeg ik doei.
![]()
Net alsof nieuw en beter werk moeilijk te vinden is.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nou, WD is in ieder geval zeker van haar zaak dat ze model wordt. Want ze heeft doei gezegd tegen der baas.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nou, WD is in ieder geval zeker van haar zaak dat ze model wordt. Want ze heeft doei gezegd tegen der baas.
Toch vind ik je redenen ongeldig. Een baas heeft het recht je kritiek te geven en alles.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |