Nee, ik ken dan gelukkig nog steeds m'n grenzen en ga niet irritant doen tegen totaal onbekenden.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:57 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan moet je wel eens stoten hebben gekregen.
Oké, want als je irritant bent tegen vreemden dan heb je echt een probleem met jezelf.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:58 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee, ik ken dan gelukkig nog steeds m'n grenzen en ga niet irritant doen tegen totaal onbekenden.
Ligt er niet aan of je leuk bent of niet. Ik kan ook heel gezellig zijn als ik dronken ben. Toch zou ik niet willen dat mijn vriend me zo ziet.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon wel leuk als ik gedronken heb
Dat telt niet echtquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:10 schreef wise het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/AS_Adema_149%E2%80%930_SO_l%27Emyrne
![]()
quote:SO de l'Emyrne deliberately scored 149 own goals, with spectators saying that after each kick-off the ball was kicked into their own goal, the opposition players standing and looking bemused. It was reported that spectators descended on the ticket booths to demand a refund
Dat is toch niet meer leuk om dan te voetballen. Welke ploeg je ook bent.quote:
het was dan ook een grapje.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ligt er niet aan of je leuk bent of niet. Ik kan ook heel gezellig zijn als ik dronken ben. Toch zou ik niet willen dat mijn vriend me zo ziet.
Hoi.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:20 schreef Crack_ het volgende:
When I get older ill be stronger lalallala
JUST LIKE A WAVING FLAG, AND THEN ITS GOES BACK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |