Zoals ik hier al meer dan eens heb geroepen, ik ben ook de tiefus onzeker. En het is nou ook niet dat ik eruit zie als een enorme mongol (of wel?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
De tering man, wat ben jij onzeker. Come on, het is niet alsof je moet streaken voor een uitverkocht Soccer City.
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:22 schreef Allure_ het volgende:
Mannen die geen Hugo Boss Bottled hebben.
HAHAHAHAHHAHAquote:Op maandag 14 juni 2010 21:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik Aqua, die ene van net en Boss Bottled.
Dude, ik heb ooit in 2 weken er 1 geregeld. Begon er op msn mee te praten en 2 weken later had ik der gedaan.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Omdat ik haar toevoegen al een hele stap vind, laat staan aanspreken en dan iets verzinnen om over te lullen
En tijd beperkt omdat het over 3 weken vakantie is en zij dan 9 weken weg is. Daarvoor is het nog anderhalve week toetsweek en zij moet non-stop gaan leren, weet ik.
Tijd om je als een man te gedragen dan.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zoals ik hier al meer dan eens heb geroepen, ik ben ook de tiefus onzeker. En het is nou ook niet dat ik eruit zie als een enorme mongol (of wel?) dus ik maak mijzelf gewoon mentaal helemaal gek om niks.
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:24 schreef Otis2.0 het volgende:
Japsnars, ik vind dat je alles wel heel negatief benadert. Overigens niet alleen vandaag en over dat meisje, maar iedere keer en bij alle onderwerpen valt dat me op.
Ga eens een keer uit van wat WEL kan ipv wat niet kan.
Dayum son het is nog erger dan ik dacht. En dat van vakantie was ik even vergeten. Maar 3 weken is meer dan genoeg voor msn.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Omdat ik haar toevoegen al een hele stap vind, laat staan aanspreken en dan iets verzinnen om over te lullen
En tijd beperkt omdat het over 3 weken vakantie is en zij dan 9 weken weg is. Daarvoor is het nog anderhalve week toetsweek en zij moet non-stop gaan leren, weet ik.
Ik weet niet eens hoe je eruit ziet, maar je hebt niks te verliezen.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zoals ik hier al meer dan eens heb geroepen, ik ben ook de tiefus onzeker. En het is nou ook niet dat ik eruit zie als een enorme mongol (of wel?) dus ik maak mijzelf gewoon mentaal helemaal gek om niks.
Als ik jou ooit eens meet doe ik die op =$quote:
Zoals Sky al zei, ik ben de tiefus onzeker. Zelf zou ik het ook graag anders zien en proberen te veranderen maar zo ben ik nou eenmaal op dit moment en daar kan ik verder ook weinig doen. (behalve dus zelf proberen er verandering in aan te brengen maar als je zelf in zo'n situatie zit, zal je wel snappen dat zoiets ook niet 1-2-3 gaat)quote:
Met de juiste woordjes had het je ook wel eerder kunnen lukken.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dude, ik heb ooit in 2 weken er 1 geregeld. Begon er op msn mee te praten en 2 weken later had ik der gedaan.
True fucking story.
INderdaad. Anders hebbenw e over 5 maand nog steeds die 'FUCK MY LIFE' posts.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:24 schreef Otis2.0 het volgende:
Japsnars, ik vind dat je alles wel heel negatief benadert. Overigens niet alleen vandaag en over dat meisje, maar iedere keer en bij alle onderwerpen valt dat me op.
Jonge Edward Norton.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe je eruit ziet, maar je hebt niks te verliezen.
zie deze manquote:Op maandag 14 juni 2010 21:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Als ik jou ooit eens meet doe ik die op =$
Gisteravond nog een pic gepostquote:Op maandag 14 juni 2010 21:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe je eruit ziet, maar je hebt niks te verliezen.
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
True.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:25 schreef Skylark. het volgende:
Maar het wordt sowieso moeilijk zonder zelfvertrouwen, chicks vinden dat denk ik niet zo chill.
Beter van niet, ik word daar meteen horny van.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Als ik jou ooit eens meet doe ik die op =$
Is die aan? Eens proberen dan.quote:
Eerste heb ik oowkk =$ hij is alleen niet zo sterk, jammer genoegquote:Op maandag 14 juni 2010 21:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Is die aan? Eens proberen dan.
Oja, ik heb ook nog Old Spice.
Je verliest sowieso als je haar niet toevoegt dan wanneer je gewoon kijkt hoe dat uitpakt. Verder is iemand die je op msn toevoegd echt geen big deal, dat je denkt van wtf stalker.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zoals Sky al zei, ik ben de tiefus onzeker. Zelf zou ik het ook graag anders zien en proberen te veranderen maar zo ben ik nou eenmaal op dit moment en daar kan ik verder ook weinig doen. (behalve dus zelf proberen er verandering in aan te brengen maar als je zelf in zo'n situatie zit, zal je wel snappen dat zoiets ook niet 1-2-3 gaat)
dit.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:26 schreef Lakitu het volgende:
Japsnars eerlijk wat waste je je life je bent niet eens skeer![]()
no homo =$
Heb ik al een keer tegen jou gezegd, maar jij wilde niet.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh, je bent een beetje verliefd dus, dan kan ik niet helpen. Ik word al jaren niet verliefd meer.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee hoor, dan heb ik tenminste duidelijkheid. Dat zal mij waarschijnlijk al enorm helpen.
Als jij het niet doet doet iemand anders het. Mark my words.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zoals Sky al zei, ik ben de tiefus onzeker. Zelf zou ik het ook graag anders zien en proberen te veranderen maar zo ben ik nou eenmaal op dit moment en daar kan ik verder ook weinig doen. (behalve dus zelf proberen er verandering in aan te brengen maar als je zelf in zo'n situatie zit, zal je wel snappen dat zoiets ook niet 1-2-3 gaat)
Nou laat mij jou eens keuren!quote:Op maandag 14 juni 2010 21:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gisteravond nog een pic gepostMaarja ik heb inderdaad niets te verliezen.
Dat doe ik ook. Ik zit sowieso al sinds ik hier post (zomer vorig jaar?) niet echt lekker in mijn vel omdat ik weer ben blijven zitten en het hele jaar als een autist heb rondgelopen.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:24 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik wil wel CN's smileys helpen overruilen.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
Paas mij je msn account en geef mij 3 dagen.
Ja die vind ik superquote:Op maandag 14 juni 2010 21:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:27 schreef Crack_ het volgende:
Ben je hier nu weer over aan het praten Japsnars?
Godverdomme, aandachtshoer ben je ook zeg.
Haha heb ik 'm al aangeboden vriend. Ik klaar dit overnight. OVERNIGHTquote:Op maandag 14 juni 2010 21:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ja misschien was dat net voor onze break-up.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heb ik al een keer tegen jou gezegd, maar jij wilde niet.
En wat is het probleem dan?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Beter van niet, ik word daar meteen horny van.
Die ruikt echt zo goed.
Dat dus, als jij haar nu niet toevoegt op MSN, gaat iemand op vakantie haar mossel kraken.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
Als jij het niet doet doet iemand anders het. Mark my words.
Ik ook wel maar dan is die cultuurshock weer te groot als ze Jap weer echt ziet. Het moet wel geloofwaardig.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Haha heb ik 'm al aangeboden vriend. Ik klaar dit overnight. OVERNIGHT
Ze wil mijquote:
Dat lijkt me ook niets, daten is soms wel leuk namelijk.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:28 schreef Chai het volgende:
Ik ben ook een autist, maar ik ben wel gelukkig, zo lekker in mijn eentje achter de pc.
Ik ben geen 14.quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja misschien was dat net voor onze break-up.
Haat.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik ook wel maar dan is die cultuurshock weer te groot als ze Jap weer echt ziet. Het moet wel geloofwaardig.
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Haha heb ik 'm al aangeboden vriend. Ik klaar dit overnight. OVERNIGHT
Doe ik altijd toch.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben geen 14.
[..]. Heftige tijd.
Sowieso moet je wel altijd testen of ie wel lekker ruikt op je huid.
quote:
Klopt.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niets, daten is soms wel leuk namelijk.
Waarom zo tegen stribbelen? (L)quote:
Anders zeg ik wel gewoon dat ik mijn grootvader een indo wasquote:Op maandag 14 juni 2010 21:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik ook wel maar dan is die cultuurshock weer te groot als ze Jap weer echt ziet. Het moet wel geloofwaardig.
Old Spicequote:Op maandag 14 juni 2010 21:30 schreef Skylark. het volgende:
Zo goed als je iets belangrijks hebt, je gaat onder de douche, je scheert jezelf, doet een net overhemd aan en doet dan Old Spice op.
Je was toch pas nog heel erg verliefd op dat meisje dat iets met die jongen van Take That had gehad? Alleen niet zo lang meen ik..quote:Op maandag 14 juni 2010 21:27 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oh, je bent een beetje verliefd dus, dan kan ik niet helpen. Ik word al jaren niet verliefd meer.
Haha fa2 toch.quote:
Ik doe het wel.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
Nee maar serieus. Waarom niet iemand anders haar laten toevoegen. Heb je zelf ook die inner struggle niet?
Idd. En dat gesprek dan zo dik sloom met een antwoord per 2 minuten.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:33 schreef Lakitu het volgende:
Voeg dr anders gewoon toe en post live hier wat ze zegt. Wij helpen.
Doe ik ook altijd, hard-to-get toch.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Idd. En dat gesprek dan zo dik sloom met een antwoord per 2 minuten.
Maar vrouwenparfum's zijn sowieso veel sterker, niet eerlijkquote:
En aan het eind van de avond zegt ze Wanna Come In?! en dan verdienen wij geld.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:33 schreef Lakitu het volgende:
Voeg dr anders gewoon toe en post live hier wat ze zegt. Wij helpen.
Ben je gek..ik doe altijd alsof, om mezelf voor de gek te houden.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je was toch pas nog heel erg verliefd op dat meisje dat iets met die jongen van Take That had gehad? Alleen niet zo lang meen ik..
Zo gaat het bij mij altijd hoor :S. Kan niet anders als ik met 28 meisjes tegelijk praat :S :Squote:Op maandag 14 juni 2010 21:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wat lelijkquote:Op maandag 14 juni 2010 21:33 schreef MiVer het volgende:
hee Crack
je wilde zo'n 3D letter ding van je naam
2 gedaan, 1024 pixs
deze in dezelfde stijl al BP...maar nu meer letters
[ afbeelding ]
deze anders
[ afbeelding ]
Meer zinnige vormen niet mogelijk, is ook photoshop (voornamelijk 2D)
Hahaha daar had ik het laatst nog over met een bro dat die show aan was en dat wij dan zo als studs onder elkaar die nerds zouden coachenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:34 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
En aan het eind van de avond zegt ze Wanna Come In?! en dan verdienen wij geld.
Haha, anders PMt Japsnars Laki en CN haar MSN, dan mogen ze allebei 1 avond proberen en dan mag dat meisje daarna één van hen dismissen.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:34 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
En aan het eind van de avond zegt ze Wanna Come In?! en dan verdienen wij geld.
Hahaha, super vet MiVerquote:Op maandag 14 juni 2010 21:33 schreef MiVer het volgende:
hee Crack
je wilde zo'n 3D letter ding van je naam
2 gedaan, 1024 pixs
deze in dezelfde stijl al BP...maar nu meer letters
[ afbeelding ]
deze anders
[ afbeelding ]
Meer zinnige vormen niet mogelijk, is ook photoshop (voornamelijk 2D)
Sowieso, ik wacht rustig af anders lijkt het alsof ik neit druk ben.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Je bent zelf die nerd, broertje.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hahaha daar had ik het laatst nog over met een bro dat die show aan was en dat wij dan zo als studs onder elkaar die nerds zouden coachen![]()
Alsof nerds vriendje kunnen zeggen. Vriendje.quote:
Mwa, ik ken wel meer mensen die in de 30 of zelfs 40 waren toen ze "de liefde van hun leven" tegenkwamen. Das niet zo heel uitzonderlijk hoorquote:Op maandag 14 juni 2010 21:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ben je gek..ik doe altijd alsof, om mezelf voor de gek te houden.
Als het me niet aanstaat kap ik het in 1 dag af en heb ik er 3 dagen ff last van, en daarna is het weer over.
Dan kan je niet van echte verliefdheid spreken.
Erger nog, tegenwoordig heb ik altijd al een reserve waarmee ik praat, voor het geval dat het met de huidige mis gaat.
Mijn verliefdheidsgevoelens zijn dood, en dat moet ik gewoon eens erkennen.
En ondertussen met zoiets terug naar je 'krib' gaan of niet?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hahaha daar had ik het laatst nog over met een bro dat die show aan was en dat wij dan zo als studs onder elkaar die nerds zouden coachen![]()
Ehm, ja. Wat een argumentquote:Op maandag 14 juni 2010 21:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Alsof nerds vriendje kunnen zeggen. Vriendje.
Argumenten zijn voor nerds.quote:
Hef?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Alsof nerds vriendje kunnen zeggen. Vriendje.
Ja, ynuhh?quote:
Die attitude is vooral tegen jou en die sig, wat heeft dat er nou mee te maken? Daarnaast, zoals ik al zei, zeg ik op internet wel gewoon wat ik wil want dit is toch maar FOK!quote:Op maandag 14 juni 2010 21:33 schreef Otis2.0 het volgende:
Japsnars waar komt die onzekerheid ineens vandaan dan? Niet om te bashen, maar je laat hier nogal eens een flinke attitude zien en aan je sig te zien vind je het ook geen probleem om andere mensen belachelijk te maken.
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:38 schreef Skylark. het volgende:
Iemand zeg iets interessants of ik ben weg.
quote:
Check de link op omgpop.quote:
Je mag bij mij doen, ik schijn een nerd te zijn.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
Serieus ik wil wel eens op iemands account met een chick praten en dan helpen
Maar je kunt ook nooit verliefd meer worden. Alsof alle mensen hetzelfde zijn.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mwa, ik ken wel meer mensen die in de 30 of zelfs 40 waren toen ze "de liefde van hun leven" tegenkwamen. Das niet zo heel uitzonderlijk hoor
Wat is dit voor oogkankerquote:
Kom je daarna online. Gelijk 5 gesprekken met HEE LAKII (L)quote:Op maandag 14 juni 2010 21:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je mag bij mij doen, ik schijn een nerd te zijn.
Goeie vraag. Maar om de een of andere reden heb ik altijd snel discussies met jouquote:
Zal ik ze even dicht spuiten?quote:
Kom eens van je wolkje afquote:Op maandag 14 juni 2010 21:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Kom je daarna online. Gelijk 5 gesprekken met HEE LAKII (L)
Neit geod he?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:42 schreef Lakitu het volgende:
eerlijk ik ga die wedstrijd kijken ik kan me weer eens neit focussen
Nee, klopt, maar ik bedoel dus dat je dat ook niet uit moet sluitenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar je kunt ook nooit verliefd meer worden. Alsof alle mensen hetzelfde zijn.
Wat overigens niet uitsluit dat je dan niet met iemand samen kunt leven, vindt ik.
zker neit drom ga ik tog :p groetjs thus he en ook an de kidsquote:
quote:
Waarom ben je opeens offline @ omgpop?quote:
Discussies? Meestal scheld je me gewoon volledig de huid vol.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Goeie vraag. Maar om de een of andere reden heb ik altijd snel discussies met jou
Hoezo. Het is gewoon zo en jij weet het want ik heb jou ook al onder mijn spellquote:
ik heb geen uur zitten zwoegenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is met liefde gemaakt, dat is toch mooi.
Ik moest naar mijn pmquote:Op maandag 14 juni 2010 21:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
kanker eens op met je smiley posts
wd zei smileyquote:Op maandag 14 juni 2010 21:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
kanker eens op met je smiley posts
Nee hoor, dat heeft altijd ook wel zijn beginredenen dan.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Discussies? Meestal scheld je me gewoon volledig de huid vol.
jij krijgt nooit genoeg van voetbal?quote:
Nu moet je zeker douchenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
En nu niet meerquote:
Het WK is altijd wel leuk om te volgenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:51 schreef MiVer het volgende:
[..]
jij krijgt nooit genoeg van voetbal?
hahaha
pfff mijn huid gloeit, dus ik ben heet
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nu moet je zeker douchen
bahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
dan scroll je naar boven.quote:
nou enquote:
ik merk het, mag magquote:Op maandag 14 juni 2010 21:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het WK is altijd wel leuk om te volgen
Eén van mijn huisgenoten zingt dat ook uit volle borst mee. Heeft wel wat. Ze zit ook echt met een Italiaans shirt hier op de bank.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:53 schreef Otis2.0 het volgende:
Italie![]()
. Hoe zij dat volkslied altijd staan mee te zingen
![]()
.
Ik vind het schitterendquote:Op maandag 14 juni 2010 21:54 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Eén van mijn huisgenoten zingt dat ook uit volle borst mee. Heeft wel wat. Ze zit ook echt met een Italiaans shirt hier op de bank.
Jouw overmatig 'quote:Op maandag 14 juni 2010 21:55 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Onnodig, irritant, en totaal niet stoer, noch charmant. Dat rijmt.
Wat rijmt?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:55 schreef Lamon. het volgende:
[..]
quote:
Zo ken ik er ook nog wel een.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:55 schreef Lamon. het volgende:
[..]
het naadje van de kous zoekenquote:
Omdat geduchte concurrent voor Nederland in de finale.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
En hij smaakt naar bierquote:Op maandag 14 juni 2010 22:00 schreef Japsnars het volgende:
Haha, mijn wannabe-vuvuzuela van de hema maakt even een kankergeluid zeg
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:58 schreef Mozy het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel wat, en vuist in je kontgat.
je gebruikt hem als trechter, rechtstreeks de maag in?quote:
Ja, bedekt want het is koud.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:58 schreef MiVer het volgende:
[..]
het naadje van de kous zoeken
hoe zijn jouw benen nu? (bekleed)
Soort vanquote:Op maandag 14 juni 2010 22:05 schreef MiVer het volgende:
[..]
je gebruikt hem als trechter, rechtstreeks de maag in?
Zou wel kut zijn, een toetert die niet waterdicht is.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Soort van
Vanmiddag voetbal met zijn allen bij iemand voetbal gekeken, vervolgens op een voetbal veld met 8 man lopen voetballen en tijdens het voetballen nog 3 blikjes weggetankt via die toeter![]()
Ik moet zeggen, dat ding is wel goed waterdicht
dank voor de signaleringquote:Op maandag 14 juni 2010 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, bedekt want het is koud.
De jouwe dan?![]()
Oh fuuu een smiley.
Het is automatisme.
Ja, dat zou een wereldramp eerste klasse zijn.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zou wel kut zijn, een toetert die niet waterdicht is.
Pyjamabroekquote:Op maandag 14 juni 2010 22:10 schreef MiVer het volgende:
[..]
dank voor de signalering
maar wat voor broek, jij?
die van mij, tja zo'n zakkenbroek, midden bruin, dunne stof, je weet wel
en sokken, anders koel ik te af
Hihi.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:13 schreef Allure_ het volgende:
HAHA net meest awkward moment ever. Ben ik aan het douchen, begint mijn huisgenootje ineens keihard te krijsen. Maar echt eng krijsen, dus ik denk 'wtf ze wordt niet goed, verkracht of vermoord. Dus ik ren snel de douche uit met nog net een handdoekje om, kom ik op de gang mijn krijsende huisgenootje tegen, een BIG ASS tarantula en het vriendje van een ander huisgenootje. Huisgenootje krijst om spin, ik krijs om vriendje, vriendje kijkt als een verdwaald mongooltje.
Op de bankquote:
Oh, ff een willekeurig msn-hossel logje, de rest staat op mn laptop die in reparatie is, maar Harajuku was zo lief om er eentje in mijn notes te bewaren, mocht je dat meisje nog msn-nen:quote:
wat droevigquote:
Ik ben weer in op de verkeerde plekquote:Op maandag 14 juni 2010 22:13 schreef Allure_ het volgende:
HAHA net meest awkward moment ever. Ben ik aan het douchen, begint mijn huisgenootje ineens keihard te krijsen. Maar echt eng krijsen, dus ik denk 'wtf ze wordt niet goed, verkracht of vermoord. Dus ik ren snel de douche uit met nog net een handdoekje om, kom ik op de gang mijn krijsende huisgenootje tegen, een BIG ASS tarantula en het vriendje van een ander huisgenootje. Huisgenootje krijst om spin, ik krijs om vriendje, vriendje kijkt als een verdwaald mongooltje.
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:13 schreef Allure_ het volgende:
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oh, ff een willekeurig msn-hossel logje, de rest staat op mn laptop die in reperatie is, maar Harajuku was zo lief om er eentje in mijn notes te bewaren, mocht je dat meisje nog msn-nen:
Ik zeg:
Ik was niet naar Stompwijk gegaan, omdat je niet wilde. En nu is onze ontluikende liefde over....
..Val.. .. .. zegt:
haha het spijt me
Ik zeg:
Nou ja, ik kom er wel overheen, maar jammer dat ik je nu nooit ontmoet, al is het maar casual.
..Val.. .. .. zegt:
hoe kan ik het goedmaken
Ik zeg:
Door gewoon een keertje met me te gaan drinken, zonder dat het wat hoeft te betekenen, voor de gezelligheid, meer niet?
..Val.. .. .. zegt:
en iets wat ik nu kan doen?
Ik zeg:
Je cam aanzetten, zodat je me kunt zien lachen? O, nee je cam zat aan je andere pc vast geloof ik he?
..Val.. .. .. zegt:
haha ja klopt! ben nu mobiel online
Ik zeg:
Ik heb verdomme n I-phone en een Omnia en nog weet ik niet hoe dat werkt.
..Val.. .. .. zegt:
ik heb een omnia...
Ik zeg:
...daar kun je mee cammen, want het is windows mobile, je wilt gewoon niet.
..Val.. .. .. zegt:
ik kan wel videogesprekken doen
maar niet cammen
Ik zeg:
Zal ik dan mn simkaartje overzetten, om ff te videochatten of durf je niet, verlegen meisje?
..Val.. .. .. zegt:
hahaha
Ik zeg:
Ik maak geen grapje, een punaise vinden om de sim uit mn I-phone te halen en hij zit in mn Omnia hoor.
..Val.. .. .. zegt:
ik lig in bed joh haha
Ik zeg:
Je bent gewoon TE verlegen.
..Val.. .. .. zegt:
ik lig naakt in bed.... dat wíl je niet zien
Davy zeg:
Oeh, echt wel!
..Val.. .. .. zegt:
haha
je mag me nu niet meet bellen
... morgenochtend wel
Ik zeg:
Maar dan ben je misschien weer nuchter en aangekleed.
..Val.. .. .. zegt:
haha nee hoor
als je om 8 uur belt niet
Ik zeg:
Daar gaat mn nachtrust.
..Val.. .. .. zegt:
dan ga je net als ik slapen
Ik zeg:
Ik ben helemaal van slag omdat die simkaart niet in mn Omnia ging in 1 keer.
..Val.. .. .. zegt:
hahha ahh
Ik zeg:
lach er maar om, dat zijn nare dingen.
..Val.. .. .. zegt:
wuhaha mannen en technologie
Ik zeg:
Doe maar stoer, probeer jij na een middag drinken maar eens een sim van een Iphone naar een Omnia te krijgen, en dan ook nog je pincode onthouden enzo.
..Val.. .. .. zegt:
makkelijk
Ik zeg:
Ik heb er em in gekregen, dat vind ik al heel wat, al was het ff voor niets.
..Val.. .. .. zegt:
je mag nu wel smsen hoor
Ik zeg:
Ik heb geen nr.
..Val.. .. .. zegt:
En zo simpel is het, alleen de basis, de rest ben ik minder goed in.
Ja ik lag liever lekker warm in bed.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:16 schreef MiVer het volgende:
[..]
wat droevig
zijn de cavia's wel lekker weggekropen?
Is het, het lezen waard?quote:
Jij hebt alles gelezen?quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oh, ff een willekeurig msn-hossel logje, de rest staat op mn laptop die in reparatie is, maar Harajuku was zo lief om er eentje in mijn notes te bewaren, mocht je dat meisje nog msn-nen:
Ik zeg:
Ik was niet naar Stompwijk gegaan, omdat je niet wilde. En nu is onze ontluikende liefde over....
..Val.. .. .. zegt:
haha het spijt me
Ik zeg:
Nou ja, ik kom er wel overheen, maar jammer dat ik je nu nooit ontmoet, al is het maar casual.
..Val.. .. .. zegt:
hoe kan ik het goedmaken
Ik zeg:
Door gewoon een keertje met me te gaan drinken, zonder dat het wat hoeft te betekenen, voor de gezelligheid, meer niet?
..Val.. .. .. zegt:
Ik zeg:
Je cam aanzetten, zodat je me kunt zien lachen? O, nee je cam zat aan je andere pc vast geloof ik he?
..Val.. .. .. zegt:
Ik zeg:
..Val.. .. .. zegt:
ik heb een omnia...
Ik zeg:
..Val.. .. .. zegt:
maar niet cammen
Ik zeg:
Zal ik dan mn simkaartje overzetten, om ff te videochatten of durf je niet, verlegen meisje?
..Val.. .. .. zegt:
hahaha
Ik zeg:
Ik maak geen grapje, een punaise vinden om de sim uit mn I-phone te halen en hij zit in mn Omnia hoor.
..Val.. .. .. zegt:
ik lig in bed joh haha
Ik zeg:
..Val.. .. .. zegt:
Davy zeg:
Oeh, echt wel!
..Val.. .. .. zegt:
haha
... morgenochtend wel
Ik zeg:
..Val.. .. .. zegt:
haha nee hoor
Ik zeg:
Daar gaat mn nachtrust.
..Val.. .. .. zegt:
Ik zeg:
..Val.. .. .. zegt:
hahha ahh
Ik zeg:
..Val.. .. .. zegt:
Ik zeg:
Doe maar stoer, probeer jij na een middag drinken maar eens een sim van een Iphone naar een Omnia te krijgen, en dan ook nog je pincode onthouden enzo.
..Val.. .. .. zegt:
makkelijk
Ik zeg:
..Val.. .. .. zegt:
je mag nu wel smsen hoor
Ik zeg:
Ik heb geen nr.
..Val.. .. .. zegt:
Ik schrik ook altijd heel erg, dus dan kan er ook wel eens een gilletje ontsnappenquote:Op maandag 14 juni 2010 22:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mn dochtertje kan daar ook zo van gillen, echt, ik schrok me dood, dacht dat ze zwaargewond was ofzo.
En toen moest ik lachen (terwijl ze nog zat te trillen van angst, vond het wel een beetje sneu, maar ze snapte gelukkig wel dat ik het grappig vond ook)
Het was echt niet grappig. Al moest die jongen wel verdacht hard lachenquote:Op maandag 14 juni 2010 22:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ben weer in op de verkeerde plek
Wat wd zegt.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oh, ff een willekeurig msn-hossel logje, de rest staat op mn laptop die in reparatie is, maar Harajuku was zo lief om er eentje in mijn notes te bewaren, mocht je dat meisje nog msn-nen:
Ik zeg:
..Val.. .. .. zegt:
haha het spijt me
Ik zeg:
..Val.. .. .. zegt:
hoe kan ik het goedmaken
Ik zeg:
..Val.. .. .. zegt:
Ik zeg:
..Val.. .. .. zegt:
Ik zeg:
..Val.. .. .. zegt:
ik heb een omnia...
Ik zeg:
..Val.. .. .. zegt:
maar niet cammen
Ik zeg:
..Val.. .. .. zegt:
hahaha
Ik zeg:
..Val.. .. .. zegt:
ik lig in bed joh haha
Ik zeg:
..Val.. .. .. zegt:
Davy zeg:
Oeh, echt wel!
..Val.. .. .. zegt:
haha
... morgenochtend wel
Ik zeg:
..Val.. .. .. zegt:
haha nee hoor
Ik zeg:
Daar gaat mn nachtrust.
..Val.. .. .. zegt:
Ik zeg:
..Val.. .. .. zegt:
hahha ahh
Ik zeg:
..Val.. .. .. zegt:
Ik zeg:
..Val.. .. .. zegt:
makkelijk
Ik zeg:
..Val.. .. .. zegt:
je mag nu wel smsen hoor
Ik zeg:
Ik heb geen nr.
..Val.. .. .. zegt:
Als je serieus advies wil over wat te doen met dat meisje van je?quote:
De tijd gaat nu in.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:19 schreef wolvendagen het volgende:
Een echte baas praat met een meisje. En neukt haar twee weken later.
hahaha, theemutsquote:Op maandag 14 juni 2010 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik lag liever lekker warm in bed.![]()
De cavia's liggen in het nachthokje en in een theemuts.
Dan pas.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:19 schreef wolvendagen het volgende:
Wat, het werkte toch, als hij nou niet weet wat ie moet zeggen?quote:
Nee, inderdaad en daarnaast is iedere situatie uniek. En denk ik ook dat dit meisje heel anders is dan die chick van Lamonquote:Op maandag 14 juni 2010 22:19 schreef Bragi het volgende:
[..]
Als je serieus advies wil over wat te doen met dat meisje van je?
NEE.
WD, snapt het.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:19 schreef wolvendagen het volgende:
Ja, maar een gilletej of 5 minuten lang hysterisch gillen en gewoon trillen van schrik en huilen vind ik nogal een verschil..quote:Op maandag 14 juni 2010 22:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik schrik ook altijd heel erg, dus dan kan er ook wel eens een gilletje ontsnappen.
Altijd hard-2-get.quote:
Dan vraag ik nog liever gewoon haar nummer dan dat ik ga schelden over mijn telefoon en over het feit dat je daar gewoon mee kan cammen.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat, het werkte toch, als hij nou niet weet wat ie moet zeggen?
Jij hebt alleen maar kritiek, nooit iets behulpzaams.
Het lukte? Je kreeg haar webcam niet eens aan.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het had niet echt uitgemaakt wat je had gezegd. Raar kind.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, want iedere situatie is natuurlijk hetzelfde.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
de eckte eckte doen het toch andersomquote:Op maandag 14 juni 2010 22:19 schreef wolvendagen het volgende:
Om mijn poule te fucken.quote:
Ik zag het voor me en ik moest er om lachen.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:20 schreef Mozy het volgende:
Dronken meisjes regelen.
Dat kan mijn zelfs mijn kastdeurt binnen 5 minuten.
True. Maar mijn huisgenootje is iemand die blijft krijsenquote:Op maandag 14 juni 2010 22:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar een gilletej of 5 minuten lang hysterisch gillen en gewoon trillen van schrik en huilen vind ik nogal een verschil..
Achteraf lachte ze zelf ook trouwens
Serieus 9% die 1-1 heeft voorspeld en 14% die een gelijkspel heeft voorspeld. Wat een homo'squote:
" KOM VANAVOND HIER RV"quote:
Wat een kapitalist. Ik heb gewoon een simpele Nokia, dat is voor mij genoeg.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:23 schreef Bragi het volgende:
En zie Lamon verkapt opscheppen over z'n Iphone en Omnia.
NOU EN IK HEB EEN RANGE ROVER EN EEN KUTJEquote:Op maandag 14 juni 2010 22:23 schreef Bragi het volgende:
En zie Lamon verkapt opscheppen over z'n Iphone en Omnia.
Nu je het zegt.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:23 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik zag het voor me en ik moest er om lachen.
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Serieus 9% die 1-1 heeft voorspeld en 14% die een gelijkspel heeft voorspeld. Wat een homo's
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:23 schreef reetveter het volgende:
Ah, bij mijn schoonfamilie had ik de poule wel goed hoor ik net.
Als ik mijn andere laptop nu had gehad, had ik wat meer voorbeelden kunnen geven, deze had ik enkel omdat ie om de 1 of andere vage reden in mijn notes staat.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, inderdaad en daarnaast is iedere situatie uniek. En denk ik ook dat dit meisje heel anders is dan die chick van Lamon
Jij zeikt WD ook alleen maar af.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Als ik mijn andere laptop nu had gehad, had ik wat meer voorbeelden kunnen geven, deze had ik enkel omdat ie om de 1 of andere vage reden in mijn notes staat.
Ik probeer tenminste iets, WD ziekt alleen maar af.
Laat hem man, zoek een jongen die echt geïnteresseerd is in jequote:
Net als mn dochter dusquote:Op maandag 14 juni 2010 22:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
True. Maar mijn huisgenootje is iemand die blijft krijsen.
Nee, ik zeik helemaal niet alleen maar af. Ik post alleen geen sneue msnlogs waarmee niemand iets kan en zodra ik commentaar heb op de jouwe ben ik aan het snauwen. Kom nou.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Als ik mijn andere laptop nu had gehad, had ik wat meer voorbeelden kunnen geven, deze had ik enkel omdat ie om de 1 of andere vage reden in mijn notes staat.
Ik probeer tenminste iets, WD ziekt alleen maar af.
Jij zeikt ook iedereen af. De pot ketel zwart. Plus wou je gewoon even laten zien hoe makkelijk jij met een chick kan praten. Boeien, dat kunnen der meer.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik probeer tenminste iets, WD zeikt alleen maar af.
Wd is behulpzaam in die zin dat ze duidelijk maakt dat jouw "advies" niets meer is dan dom geouwehoer tegen een meisje waar Japsnars verder niks aan heeft. En als je een beetje nadenkt dan heb je dat zelf ook wel door.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wd hosselt alleen maar, als ze over straat loopt komen uit het niets de aller lekkerste mannen die zich aanbieden aan wd.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jij niet dus.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Laat hem man, zoek een jongen die echt geïnteresseerd is in je![]()
![]()
nooobquote:Op maandag 14 juni 2010 22:24 schreef Mozy het volgende:
Ik zei dat het 1-1 zou gaan worden.
Nu sta ik weer op de 4de plaats in de SC poule, en op de 58ste plaats in het totaal klassement.
Ik zie WD en Lamon. ooit nog wel een relatie hebben. Dharma en Greg-achtigquote:
Haha.quote:
Jij woont in Heerenveen, zij in Spijkenisse.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Laat hem man, zoek een jongen die echt geïnteresseerd is in je![]()
![]()
DOE EVEN KANKER NORMAAL. IK RUK MIJN BAARMOEDER ER EERDER UIT EN EET HEM NOG OP OOK.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:26 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Ik zie WD en Lamon. ooit nog wel een relatie hebben. Dharma en Greg-achtig
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:26 schreef Japsnars het volgende:
I said L-o-v-e she said m-e t-o-o
THOSE 3 WORDSSSSSSS
Maar WD is minderjarig, dat mag heul niet.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:26 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Ik zie WD en Lamon. ooit nog wel een relatie hebben. Dharma en Greg-achtig
Dan ben je geen vrouw meer, maar zeg maar een soort van onzijdig.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
DOE EVEN KANKER NORMAAL. IK RUK MIJN BAARMOEDER ER EERDER UIT EN EET HEM NOG OP OOK.
Daarom is ze ook altijd zo vrolijk.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wd hosselt alleen maar, als ze over straat loopt komen uit het niets de aller lekkerste mannen die zich aanbieden aan wd.
Doe je best.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja nee, aan die opmerking zag ik al dat het me toch niet zou lukken.
ZE IS TOCH >16 WAAROM PRATEN DANquote:Op maandag 14 juni 2010 22:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar WD is minderjarig, dat mag heul niet.
Zo onaantrekkelijk die post.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
DOE EVEN KANKER NORMAAL. IK RUK MIJN BAARMOEDER ER EERDER UIT EN EET HEM NOG OP OOK.
Jawel, vanaf je 16e mag het.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben altijd vrolijk, dat klopt. Vooral als jij van die logs post, dan kan ik lachen.quote:
Dat minderjarige duurt ook niet lang meer toch?quote:Op maandag 14 juni 2010 22:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Zulks een chill nummerquote:
WEL LEGAAL IN IEDER GEVALquote:
Korter als bij jou, ja.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:28 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Dat minderjarige duurt ook niet lang meer toch?
Nee, dat mag vanaf je 0e jaar al.quote:
Ya surequote:Op maandag 14 juni 2010 22:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bijna even onaantrekkelijke als jij.
Oh, doe eens pics?quote:Op maandag 14 juni 2010 22:30 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ya sure? Mijn spiegel beweert wat anders.
Zo raar is dat, je mag wel een chick van 16 neuken, maar de pics achteraf mag je niet bekijken want kinderpornoquote:Op maandag 14 juni 2010 22:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee.Wel vanaf je 16e denk ik, maar dan mag je nooit beelden bewaren.
Ja, zo meteen word ik zelf nog een grote cavia.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:21 schreef MiVer het volgende:
[..]
hahaha, theemuts
gezelligheid kent geen tijd
maar jij hebt dus die verwantschap met hun
das mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |