Dat moeten ze volgens mij zelf doen, hoor.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:15 schreef ynuhh het volgende:
Japsnars mag ik je opgeven voor Flirt je stijf op 3fm?
Ik had die vroeger ook altijd, maar ik vind em niet sterk en overheersend genoeg. Dus nu heb ik :quote:Op maandag 14 juni 2010 21:16 schreef Skylark. het volgende:
Ik hing net naar voren en toen rook ik m'n Acqua di Gio weer.
OH OH OH wat ben ik interessant.
Maar wie heeft jeugdzorg er bij gehaald?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Chai vult mij aan omdat ik veel dingen vergeet.
Maar ze gingen zeuren dat ik soms dingen vergeet, wat ook zo is, en gingen allemaal dingen aanhalen dat ik dat ook deed toen ik 12 jaar oud was. En toen zei ik dat dat er niet toe doet, want dat was toen en nu is nu.
Maar blijkbaar had ik het fout, en toen begon mijn moeder half huilend te krijsen dat ik het expres niet inzie om hun te treiteren en dat ik maar moet opflikkeren als ik hier niet wil wonen.
2-0 winnen is niet falen. Ook al had je met 0-9 mogen verliezen. Een WK-wedstrijd met 2-0 winnen is nooit falen.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Prima, zijn we het daar over eens. Het enige wat ik heb gezegd was "Nederland heeft vandaag gefaald" en dan bedoel ik dus dat zij onder hun vermogen hebben gespeeld.
Ja ergelijk is dat. Van die mensen het te denken weten maar echt stierenballen verstand hebbenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:19 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
En Nederland hoefde ook niet goed te spelen. Zoals ik al zei, dat komt later wel. Gewoon die poule doorkomen zonder problemen en de rest is voor later. Italie heeft in 2006 vier doelpunten gemaakt in de groepsronde en oa. 1-1 tegen de VS gespeeld. Daarna werden ze wereldkampioen.
Om maar niet te spreken over Nederland in 88, toen we de eerste pot verloren en met de hakken over de sloot de poule doorkwamen.
Het is gewoon nooit goed. Als je zonder teveel problemen de eerste pot met 2-0 wint is het te slecht en blablabla, maar als je fantastisch voetbalt en 4-0 wint piek je te vroeg. We zijn op Duitsland na het eerste grote land dat met twee doelpunten verschil wint. Argentinie, Engeland en Frankrijk hadden VEEL meer problemen en Italie staat nu achter. En laten we ook vooral niet doen alsof Denemarken niveau RKC is.
Oh had ik het toch goed!quote:Op maandag 14 juni 2010 21:18 schreef Allure_ het volgende:
Ik wil een UI van de de Boer die godverdomme zegt.
Ouders, want het was onleefbaar met mij geworden.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar wie heeft jeugdzorg er bij gehaald?
Tijd beperkt?Hoezo dat, je hebt juist alle tijd. En waarom moet zij beginnen?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar ook dan is de tijd beperkt, maarja ik praat op msn wel echt stukken makkelijker. Maar beter spreekt zij mij dan eerst aan
[..]
Ja
Nou het was gezellig toen ze praatten, waarom zou ze voor het geld kiezen?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat moeten ze volgens mij zelf doen, hoor.
En dat is gevaarlijk, straks gaat ze voor het geld, en dan is het allemaal jouw schuld.
Ja prima, ik zeg dan ook alleen maar dat Nederland vandaag niet goed heeft gespeeld.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:19 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
En Nederland hoefde ook niet goed te spelen. Zoals ik al zei, dat komt later wel. Gewoon die poule doorkomen zonder problemen en de rest is voor later. Italie heeft in 2006 vier doelpunten gemaakt in de groepsronde en oa. 1-1 tegen de VS gespeeld. Daarna werden ze wereldkampioen.
Om maar niet te spreken over Nederland in 88, toen we de eerste pot verloren en met de hakken over de sloot de poule doorkwamen.
Het is gewoon nooit goed. Als je zonder teveel problemen de eerste pot met 2-0 wint is het te slecht en blablabla, maar als je fantastisch voetbalt en 4-0 wint piek je te vroeg. We zijn op Duitsland na het eerste grote land dat met twee doelpunten verschil wint. Argentinie, Engeland en Frankrijk hadden VEEL meer problemen en Italie staat nu achter. En laten we ook vooral niet doen alsof Denemarken niveau RKC is.
Ideale manquote:Op maandag 14 juni 2010 21:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Help ik je nog met je streepje ook
1-0 he.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:20 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
2-0 winnen is niet falen. Ook al had je met 0-9 mogen verliezen. Een WK-wedstrijd met 2-0 winnen is nooit falen.
Ik hebquote:Op maandag 14 juni 2010 21:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik had die vroeger ook altijd, maar ik vind em niet sterk en overheersend genoeg. Dus nu heb ik :
[ afbeelding ]
En dies BAUSSS.
Omdat ik haar toevoegen al een hele stap vind, laat staan aanspreken en dan iets verzinnen om over te lullenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Tijd beperkt?Hoezo dat, je hebt juist alle tijd. En waarom moet zij beginnen?
Oh, jammer.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En dat is gevaarlijk, straks gaat ze voor het geld, en dan is het allemaal jouw schuld.
De tering man, wat ben jij onzeker. Come on, het is niet alsof je moet streaken voor een uitverkocht Soccer City.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Omdat ik haar toevoegen al een hele stap vind, laat staan aanspreken en dan iets verzinnen om over te lullen
En tijd beperkt omdat het over 3 weken vakantie is en zij dan 9 weken weg is. Daarvoor is het nog anderhalve week toetsweek en zij moet non-stop gaan leren, weet ik.
Nee hoor, dan heb ik tenminste duidelijkheid. Dat zal mij waarschijnlijk al enorm helpen.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En dat is gevaarlijk, straks gaat ze voor het geld, en dan is het allemaal jouw schuld.![]()
Ik Aqua, die ene van net en Boss Bottled.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mwah, het kan nog veel idealer worden...quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Omdat ik haar toevoegen al een hele stap vind,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |