Ik weet niet wie ik allemaal heb gestuurd.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk al picca van dr ofniet?
Nee man en dat is het gare. Normaal zou ik er niet zoveel big deal om maken. Had ik het ook allang geprobeerd.quote:
En daarna?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook al maar toch, het past niet bij me denk ik. Ik ga nu voor de semi-vaste scharrel met easy-chicks along the way tot aan Rimini. Motto: If it ain't easy, it's crap. Geen zin in gedoe.
Maar watquote:Op maandag 14 juni 2010 20:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
HEY JB! Ik wil niet stoken hoor, maar...
Een streepje mag zeker wel! Maar ik ben niet van de puur natuur lookquote:
Niks. Anders overleef ik het niet.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:29 schreef Skylark. het volgende:
Ey als jullie een chick op Hyves zien die je wel zou willen hosselen, doen jullie dan R&R, privébericht of krabbel?
Doe maar opnieuw voor zekerheidquote:Op maandag 14 juni 2010 20:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik weet niet wie ik allemaal heb gestuurd.![]()
Weet ik nog niet. Aan de ene kant lijkt één chick me wel fijn, niet on guard zijn op stap enzo, maar het is toch saaier misschien.quote:
Ik was niet aan het nadenken, ik was moeilijk aan het doen.quote:
Wij gaan de kroeg in en genieten van het èchte leven!quote:Op maandag 14 juni 2010 20:29 schreef Skylark. het volgende:
Ey als jullie een chick op Hyves zien die je wel zou willen hosselen, doen jullie dan R&R, privébericht of krabbel?
GET REALquote:Op maandag 14 juni 2010 20:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
op Fok! doe je stoer in de streets ben je flikker
Doe normaal tegen JB.
Oke, streepje ben ik voor. Kaal vind ik zo vies eruit zienquote:Op maandag 14 juni 2010 20:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Maar wat
[..]
Een streepje mag zeker wel! Maar ik ben niet van de puur natuur look
Leest jouw chick je privéberichten en sms'jes enzo?quote:
Ik denk dat je beter R&R kan doen. Dan reageren die meisjes meestal met Dankjewel hihihihihihiihquote:Op maandag 14 juni 2010 20:29 schreef Skylark. het volgende:
Ja maar als het saai is dump je dr gewoon.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Aan de ene kant lijkt één chick me wel fijn, niet on guard zijn op stap enzo, maar het is toch saaier misschien.
picsquote:Op maandag 14 juni 2010 20:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke, streepje ben ik voor. Kaal vind ik zo vies eruit zien.
beter maak je er een zigzag streepje van. en PM je mij de pics.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke, streepje ben ik voor. Kaal vind ik zo vies eruit zien.
Hoe ben jij te hosselen via hyves dan? =$quote:Op maandag 14 juni 2010 20:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter R&R kan doen. Dan reageren die meisjes meestal met Dankjewel hihihihihihiih
Ik niet.
Whehe nee. Maar als ik een smsje heb dan kijkt ze wel mee want ze is gewoon ernstig nieuwsgierigquote:Op maandag 14 juni 2010 20:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Leest jouw chick je privéberichten en sms'jes enzo?
Je moet haar uitdagen.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoe ben jij te hosselen via hyves dan? =$
Mij vertellen hoe ik mn eigen fa2 uitvoerquote:
ja okay maar het is ghey als je dan een krabbel krijgt met "ken ik jouwquote:Op maandag 14 juni 2010 20:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter R&R kan doen. Dan reageren die meisjes meestal met Dankjewel hihihihihihiih
Ik niet.
he-eh. shit is aan.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij geeft toch geen pussy, dus why worry.
Ik weet wel betere. Als ze ook naar Drachten gaat kan je haar meeten man. Niet dat ik jullie zou vertrouwen bij haar.quote:
Nee, niet.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoe ben jij te hosselen via hyves dan? =$
Nee nee maar serieus, het hoort daar geschoren te zijn hoor. Kaal gewoon.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij geeft toch geen pussy, dus why worry.
Iscool. Nu heb ik een roze hartje.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
beter maak je er een zigzag streepje van. en PM je mij de pics.
Ik zou niet naar de wc gaan dan. Hou dr bij je.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik weet wel betere. Als ze ook naar Drachten gaat kan je haar meeten man. Niet dat ik jullie zou vertrouwen bij haar.
Ik vertrouwde je m'n huisgenoot toe als het moest. Wat is dit.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik weet wel betere. Als ze ook naar Drachten gaat kan je haar meeten man. Niet dat ik jullie zou vertrouwen bij haar.
Ik vind dat lelijk. Net zoals dat bij een jongen helemaal kaal lelijk is.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee nee maar serieus, het hoort daar geschoren te zijn hoor. Kaal gewoon.
Proof!quote:
Mijn ballen scheer ik welquote:Op maandag 14 juni 2010 20:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vind dat lelijk. Net zoals dat bij een jongen helemaal kaal lelijk is.
Jullie zouden sowieso flirten en proberen als zij er was. 100% zeker. En je huisgenootje was niet 14.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vertrouwde je m'n huisgenoot toe als het moest. Wat is dit.
Jongens met stoppeltjes in hun schaamstreek. Scheer dan niet.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Uhuh. Niet eens 3 minuten zonder haar.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zou niet naar de wc gaan dan. Hou dr bij je.
oke, ik ben weg. laterquote:
Nee man, als een chick van een mattie is dan is me dat heiligquote:Op maandag 14 juni 2010 20:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jullie zouden sowieso flirten en proberen als zij er was. 100% zeker. En je huisgenootje was niet 14.
quote:
Ik vind dat ook niks bij een man, bij een vrouw welquote:Op maandag 14 juni 2010 20:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Daar wil ik dan wel weer pics vanquote:
Jongens met stoppeltjes op hun borstquote:Op maandag 14 juni 2010 20:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jongens met stoppeltjes in hun schaamstreek. Scheer dan niet.
Omg, liefquote:
Gewoon lekker doen wat je zelf wilt. Net als ik met een bescheiden streepje.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:37 schreef Skylark. het volgende:
Wat moeten mannen dan volgens jullie. So confusing, elke vrouw wil wat anders.
Jou geloof ik nog wel. Maar Otis is wel zo'n hond. Ik zie zijn gezicht al voor me als ik er dan aan kom.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee man, als een chick van een mattie is dan is me dat heilig.
MIquote:Op maandag 14 juni 2010 20:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gewoon lekker doen wat je zelf wilt. Net als ik met een bescheiden streepje.
Waarom zou je aanpassenquote:Op maandag 14 juni 2010 20:37 schreef Skylark. het volgende:
Wat moeten mannen dan volgens jullie. So confusing, elke vrouw wil wat anders.
Ja okayquote:Op maandag 14 juni 2010 20:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jou geloof ik nog wel. Maar Otis is wel zo'n hond. Ik zie zijn gezicht al voor me als ik er dan aan kom.
Stoppeltjes sowieso. Alleen in het gezicht kan het oké zijn.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jongens met stoppeltjes op hun borst.
[..]
Omg, lief!
Ik doe meestal kaal en dan ben ik lui en dan weer kaal.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:38 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waarom zou je aanpassen. Als de boxer eenmaal uit is zeggen ze toch geen nee meer. En als ze het niets vinden kaal of het andere dan hoor je niks meer van ze.
Klassieke win-win situatie.
Otis is een leuke jongen.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja okay![]()
![]()
ik zie hem er wel voor aan. Hij is typisch zo iemand die dan zich voorstelt en de leuke jongen gaat uithangen
![]()
.
Krijg ik ook nog koffie schatje?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga koffie pakken, praat lekker verder over schaamhaar en als je er niet uitkomt, kun je altijd nog een topic openen
Zo gaat dat bij mij dus ookquote:Op maandag 14 juni 2010 20:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik doe meestal kaal en dan ben ik lui en dan weer kaal.
Jaquote:Op maandag 14 juni 2010 20:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja okay![]()
![]()
ik zie hem er wel voor aan. Hij is typisch zo iemand die dan zich voorstelt en de leuke jongen gaat uithangen
![]()
.
Mental Imagequote:Op maandag 14 juni 2010 20:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Que? Ik ben niet zo van de afkortingen.
Nodig je hen gewoon lekker niet uit!quote:Op maandag 14 juni 2010 20:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja. En Laki is ook zoeen iemand.
Dat betekent dat ze het geschoren hebben. Wat wil je dan, dat ze het elke dag bijhouden?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jongens met stoppeltjes in hun schaamstreek. Scheer dan niet.
Hahaquote:
En dit mag niet omdat?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:40 schreef Bragi het volgende:
Heerlijk, lekker online je schaamhaar bespreken met wildvreemden. [ afbeelding ]
Volgens mij gaat het over borsthaarstoppeltjesquote:Op maandag 14 juni 2010 20:41 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat betekent dat ze het geschoren hebben. Wat wil je dan, dat ze het elke dag bijhouden?
Dan gaan ze sowieso nog wel naar binnen zonder ons.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nodig je hen gewoon lekker niet uit!
33+quote:Op maandag 14 juni 2010 20:42 schreef Allure_ het volgende:
Zitten er nog lekkere spelers bij Italie? Moet haast wel toch.
COME ON ik moet unleashed worden. Als je host bent is het heel anders.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dan gaan ze sowieso nog wel naar binnen zonder ons.
DAT WAS POST 38.000quote:Op maandag 14 juni 2010 20:43 schreef wolvendagen het volgende:
Ik vind die gestreepte sokken van Paraguay echt zo'n circus gehalte hebben.
Ja dat dacht ik ook al. Maar de foto's + Hyves is wel echt en daar is ze bezet.quote:
quote:
quote:Nee, ik doe een mbo-opleiding
Die dingen moet je geheim houdenquote:Op maandag 14 juni 2010 20:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
DAT WAS POST 38.000
Dit is dus godverdomme 38.001. En ik heb geen shoutout gedaan.
Wat snap jij niet aan "SCHAAMSTREEK"?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het over borsthaarstoppeltjes
Hoe bedoel je.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
COME ON ik moet unleashed worden. Als je host bent is het heel anders.
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook al. Maar de foto's + Hyves is wel echt en daar is ze bezet.
En ik zeg dat het niet mag waar?quote:
Link naar hyves, pm.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook al. Maar de foto's + Hyves is wel echt en daar is ze bezet.
Sommige mannen schamen zich voor hun borststreekquote:
Why should I.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die dingen moet je geheim houden. Het is niet echt iets om trots op te zijn.
Ja.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:42 schreef Allure_ het volgende:
Zitten er nog lekkere spelers bij Italie? Moet haast wel toch.
Ik wou je bijna uitlachenquote:Op maandag 14 juni 2010 20:48 schreef Bragi het volgende:
Waarom doet Suarez niet mee? [ afbeelding ]
Nee, dank je.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gewoon je bek houden, stuk vreten.
Anders vecht je het hier maar met me uit.
Hap-tsjap.quote:
Zijn stijve lul.quote:
Primaquote:Op maandag 14 juni 2010 20:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee, dank je. [ afbeelding ]
[..]
Hap-tsjap.
Sletje.quote:
Zij gaat jou niet geven en jij gaat haar ook niet nemen.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:52 schreef Skylark. het volgende:
Een liefdevolle relatie met geven en nemen.
Hij gaat jou wel geven en nemen.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zij gaat jou niet geven en jij gaat haar ook niet nemen.
FUCK THAT HURTS SOMEONE GET THE BANDAGES pleasequote:Op maandag 14 juni 2010 20:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zij gaat jou niet geven en jij gaat haar ook niet nemen.
BRING tHA AMBER LAMPSquote:Op maandag 14 juni 2010 20:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
FUCK THAT HURTS SOMEONE GET THE BANDAGES please
Waarom heb jij eigenlijk een eendebek als UI? Probeer je me subtiel duidelijk te maken dat je graag wil je dat ik je daar vanavond even mee onderhanden neem of watquote:
Nee, dat ik naar de gyn moetquote:Op maandag 14 juni 2010 20:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk een eendebek als UI? Probeer je me subtiel duidelijk te maken dat je graag wil je dat ik je daar vanavond even mee onderhanden neem of wat
Oké, maar ik vind haar niet echt jouw type. Volgens mij heb je liever iemand met een beetje klasse.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:52 schreef Skylark. het volgende:
Een liefdevolle relatie met geven en nemen.
Ben jij er zo een dan?quote:
Knap dat je tegelijkertijd typt.quote:
Nee.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hij gaat jou wel geven en nemen.
Moet je hem eens horen. Dan denk je wel van WAT.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:55 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Oké, maar ik vind haar niet echt jouw type. Volgens mij heb je liever iemand met een beetje klasse.
Met mijn hoofd en hart val ik op H&M-meisjes van stand, met m'n piemel op sletjes.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:55 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Oké, maar ik vind haar niet echt jouw type. Volgens mij heb je liever iemand met een beetje klasse.
Doe 's normaal.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Serieus, als ze zometeen naar boven komt maak ik haar helemaal kapot.
Dat lijkt me niet zo slimquote:Op maandag 14 juni 2010 20:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Misschien is een agenda handiger voor dat soort remindersquote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Vertel.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Lucht je hart, whattup boi?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Is Chai weer het probleem?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Geef haar een trap in d'r kut.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:57 schreef Mozy het volgende:
Er is nu iemand van jeugdzorg omdat het heel slecht gaat tussen mij en mijn ouders, en die heeft dus de kant van mijn ouders genomen, en mijn moeder zit alles bij elkaar te liegen en veel erger te maken dan het is, en ik mag daar niks op terug zeggen en ze gelooft mijn moeder ook nog.
DO ITquote:Op maandag 14 juni 2010 20:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jeugdzorg gaat zometeen wel bij jou slijmen dus dat zit wel goed.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:57 schreef Mozy het volgende:
Er is nu iemand van jeugdzorg omdat het heel slecht gaat tussen mij en mijn ouders, en die heeft dus de kant van mijn ouders genomen, en mijn moeder zit alles bij elkaar te liegen en veel erger te maken dan het is, en ik mag daar niks op terug zeggen en ze gelooft mijn moeder ook nog.
Als je wilt mag je me pm-en, heb nog al ervaring met jeugdzorg en moeders die liegen.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:57 schreef Mozy het volgende:
Ik zou jou ook een trap in je kut geven.quote:
Bleurgh, klinkt niet prettig nee.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:57 schreef Mozy het volgende:
Daar is ze al heel lang geleden mee gestopt... Ik denk dat ik gewoon buiten haar om naar jeugdzorg ga.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jeugdzorg gaat zometeen wel bij jou slijmen dus dat zit wel goed.
Eerlijk, jij lijkt me ook wel iemand die doet wat die wil. Rebel.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:58 schreef Mozy het volgende:
En mijn moeder zit mij gewoon te schetsen als een kankermongool die altijd doet wat ie zelf wel, hij lijkt wel alsof ik aan de heroine en coke zit, en IK ben het probleem. en niet mijn ouders.
Mag ik dat ook bij jou doen =$?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zou jou ook een trap in je kut geven.
Opgelost, slotje.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als je wilt mag je me pm-en, heb nog al ervaring met jeugdzorg en moeders die liegen.
please je zou je bot breken door mijn kuisheidsgordelquote:Op maandag 14 juni 2010 20:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zou jou ook een trap in je kut geven.
ditquote:Op maandag 14 juni 2010 20:59 schreef Bragi het volgende:
Als de zoon online dreigt z'n moeder kapot te maken, ben ik ook geneigd om de kant van de ouders te kiezen.
Jeuh, nog een. Vertel, wat is je probleem?quote:
Ik doe echt niet alles wat ik wil, maar als mijn ouders zeggen dat ik de tafel moet poetsen, zeg ik eerst nee maar doe ik het alsnog omdat ik me schuldig voel.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Eerlijk, jij lijkt me ook wel iemand die doet wat die wil. Rebel.
Waarom zeg je sowieso nee dan?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik doe echt niet alles wat ik wil, maar als mijn ouders zeggen dat ik de tafel moet poetsen, zeg ik eerst nee maar doe ik het alsnog omdat ik me schuldig voel.
MAAR IK HEB WEL EERST NEE GEZEGD EN DAT GEEFT EEN NEGATIEVE SFEER! En nu, als ik ja zeg en het gewoon dan. Jaha! Dan doe ik het MAAR EIGENLIJK WILDE IK HET NIET DOEN MAAR DOE IK HET MET TEGENZIN.
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:01 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jeuh, nog een. Vertel, wat is je probleem?
Ja, dat welquote:
Krijg jij nu nog alleen een gesprek ook?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:58 schreef Mozy het volgende:
En mijn moeder zit mij gewoon te schetsen als een kankermongool die altijd doet wat ie zelf wel, hij lijkt wel alsof ik aan de heroine en coke zit, en IK ben het probleem. en niet mijn ouders.
Nou bij dingen zoals de tafel poetsen doe ik dat niet. Maar als ik bijvoorbeeld heel hard aan een examen aan het werken ben, en mijn vader vraagt om de deur vast te houden terwijl makkelijk iemand anders dat kan doen, en ik zeg: "Nee, ik kom zometeen wel even helpen." Komt alleen die Nee aan.quote:
Ze is bezet?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:02 schreef Japsnars het volgende:
Oh er is hier al iemand met psychische problemen, ik kom later wel terug
Tafel poetsen. Ben ik blij dat ik dat nooit hoefquote:Op maandag 14 juni 2010 21:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik doe echt niet alles wat ik wil, maar als mijn ouders zeggen dat ik de tafel moet poetsen, zeg ik eerst nee maar doe ik het alsnog omdat ik me schuldig voel.
MAAR IK HEB WEL EERST NEE GEZEGD EN DAT GEEFT EEN NEGATIEVE SFEER! En nu, als ik ja zeg en het gewoon dan. Jaha! Dan doe ik het MAAR EIGENLIJK WILDE IK HET NIET DOEN MAAR DOE IK HET MET TEGENZIN.
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:01 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jeuh, nog een. Vertel, wat is je probleem?
Niet zo veel, dat is het hem nu juist. Haar gewoon echt maar een paar minuten gezien en dus ook maar een paar minuten gesproken vandaag en de tijd gaat wel snel voorbij, nog 8 dagen en ik zie haar amper meer en dan nog anderhalve week en het is gewoon voor 9 weken voorbij...quote:Op maandag 14 juni 2010 21:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nog zo eentje. Wat is der met jou knul?
Is daarom jeugdzorg er?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nou bij dingen zoals de tafel poetsen doe ik dat niet. Maar als ik bijvoorbeeld heel hard aan een examen aan het werken ben, en mijn vader vraagt om de deur vast te houden terwijl makkelijk iemand anders dat kan doen, en ik zeg: "Nee, ik kom zometeen wel even helpen." Komt alleen die Nee aan.
Nou, ik schrijf deze brief aan de Tina omdat ik een paar weken geleden mijn schaamhaar blauw heb geverfd. en volgens mij is er wat verf in mijn kutje gekomen.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:02 schreef Allure_ het volgende:
Tip van de dag: Gooi niet je hele personal life op teh internets.
Praten over schaamhaar tot daar aan toe, maar je kunt ook te ver gaan.
Thank god, nee.quote:
Ik vind het geen goed voorbeeld wat hij nu geeft. Dit zou idd wel terecht zijn, maar heel vaak is het dat niet.quote:
Waarom zeg je net van wel dan?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nou bij dingen zoals de tafel poetsen doe ik dat niet.
Ja, hé, bij de deur vasthouden kun je moeilijk wachten, hè.quote:Maar als ik bijvoorbeeld heel hard aan een examen aan het werken ben, en mijn vader vraagt om de deur vast te houden terwijl makkelijk iemand anders dat kan doen, en ik zeg: "Nee, ik kom zometeen wel even helpen." Komt alleen die Nee aan.
We zijn nu toch al bezig.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:02 schreef Japsnars het volgende:
Oh er is hier al iemand met psychische problemen, ik kom later wel terug
Schaamhaar gaat verder dan dit.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:02 schreef Allure_ het volgende:
Tip van de dag: Gooi niet je hele personal life op teh internets.
Praten over schaamhaar tot daar aan toe, maar je kunt ook te ver gaan.
Doe nou eens fucking watquote:Op maandag 14 juni 2010 21:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Niet zo veel, dat is het hem nu juist. Haar gewoon echt maar een paar minuten gezien en dus ook maar een paar minuten gesproken vandaag en de tijd gaat wel snel voorbij, nog 8 dagen en ik zie haar amper meer en dan nog anderhalve week en het is gewoon voor 9 weken voorbij...
Als ik nou de ballen had om haar een keertje nog mee uit te vragen voor de toetsweek en die ongein![]()
Voeg der gewoon toe. IT SOLVES LIKE EVERYTHING.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Niet zo veel, dat is het hem nu juist. Haar gewoon echt maar een paar minuten gezien en dus ook maar een paar minuten gesproken vandaag en de tijd gaat wel snel voorbij, nog 8 dagen en ik zie haar amper meer en dan nog anderhalve week en het is gewoon voor 9 weken voorbij...
Als ik nou de ballen had om haar een keertje nog mee uit te vragen voor de toetsweek en die ongein![]()
Ik denk dat hij nu gewoon een verkeerd voorbeeld paktquote:Op maandag 14 juni 2010 21:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Is daarom jeugdzorg er?![]()
Moeten ze eens bij ons komen kijken.
Gast, dat je zelf inziet dat je niet de ballen hebt, geeft al aan dat je het stiekem wel wil. En dat je weet dat je het ook wel kán. Doe het gewoon. Zet dat nadenkende en malende brein eens uit en doe het. Mocht het falen dan heb je het geluk dat je haar de komende tijd niet ziet.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Voor sommigen is het minder beladen en gewoon lolquote:
quote:
Maar dat is toch een heel normaal onderwerp waar al onze tienertjes mee te maken krijgen?quote:
Ga het huis uit ofzo.Als je ouders daarover zeiken zijn ze kut. En jij wilt ook niet meehelpen dus het gaat toch niet werken.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nou bij dingen zoals de tafel poetsen doe ik dat niet. Maar als ik bijvoorbeeld heel hard aan een examen aan het werken ben, en mijn vader vraagt om de deur vast te houden terwijl makkelijk iemand anders dat kan doen, en ik zeg: "Nee, ik kom zometeen wel even helpen." Komt alleen die Nee aan.
Ga ik ook, maar mijn ouders proberen het laatste halfjaar extra kut te maken ofzo.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ga het huis uit ofzo.Als je ouders daarover zeiken zijn ze kut. En jij wilt ook niet meehelpen dus het gaat toch niet werken.
Moedersquote:Op maandag 14 juni 2010 21:06 schreef Otis2.0 het volgende:
Samenvatting van alles waarover hier wordt gezanikt?
mozy struggles met oudersquote:Op maandag 14 juni 2010 21:06 schreef Otis2.0 het volgende:
Samenvatting van alles waarover hier wordt gezanikt?
Als je pa je vraagt om te helpen, dan kom je helpen.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja, dat verklaart waarom ik niet meedoe met jullie gezellige geklets over schaamhaar.quote:
Ja ik heb 0 blauwtjes gelopen, dan scheelt het nogal. Ik wil ook wel maar het is meteen zo grote stap, aan de andere kant, zoals maartje net al zei, als ik niks zeg, zit ik mijzelf 9 weken op te vreten en dat wil ik al helemaal niet.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Doe nou eens fucking wat. Onderneem fucking actie, je hebt niks aan gesprekjes van anderhalve minuut bij de Coca Cola-automaat. Dan loop je maar een blauwtje, boeiend. Ik heb al 3 miljoen blauwtjes gelopen
.
Whehe, ik betwijfel of het nou zoveel oplost maar inderdaad, misschien moet ik haar maar eens een keer gaan toevoegen.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:05 schreef reetveter het volgende:
[..]
Voeg der gewoon toe. IT SOLVES LIKE EVERYTHING.
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
mozy struggles met ouders
japsnars struggles met liefde
thanksquote:Op maandag 14 juni 2010 21:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
Moeders
Meisjes
Schaamhaar
en de wereldbeker.
AMEN.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Als je pa je vraagt om te helpen, dan kom je helpen.
Mooie samenvatting verder.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:08 schreef Skylark. het volgende:
cn struggles met ouders van 14-jarige chick
lakitu struggles met loveless life
ik struggles met te weinig 15-jarigen
lulu struggles met haar boy
wd struggles met voetballers
Mooie eerste stap? Rot toch op, Nederland heeft vandaag gefaald en dat weet je maar al te goed.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:05 schreef Otis2.0 het volgende:
Mooie eerste stap op weg naar deze.
[ afbeelding ]
Mijne komt er altijd op het allerlaatste moment mee als ik er toch een uur mee kwijt ben, maar dat kan niet altijd dan heeft hij toch echt pech hoor.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Als je pa je vraagt om te helpen, dan kom je helpen.
Het lost veel op hoor. Geloof mij.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja ik heb 0 blauwtjes gelopen, dan scheelt het nogal. Ik wil ook wel maar het is meteen zo grote stap, aan de andere kant, zoals maartje net al zei, als ik niks zeg, zit ik mijzelf 9 weken op te vreten en dat wil ik al helemaal niet.
[..]
Whehe, ik betwijfel of het nou zoveel oplost maar inderdaad, misschien moet ik haar maar eens een keer gaan toevoegen.
Ja, da's wel kut.quote:
Alles sal reg kom.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mooie eerste stap? Rot toch op, Nederland heeft vandaag gefaald en dat weet je maar al te goed.
Van Persie bakte er niks van en ging alleen maar gefrustreerd op zijn tegenstanders lopen inbeuken, Van der Vaart zijn aannames en schoten liepen ook niet lekker en het is dat Elia en Ibi erin kwamen maar anders was het gewoon een lucky 1-0 gebleven.
Die goalpoging van vd Vaartquote:Op maandag 14 juni 2010 21:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mooie eerste stap? Rot toch op, Nederland heeft vandaag gefaald en dat weet je maar al te goed.
Van Persie bakte er niks van en ging alleen maar gefrustreerd op zijn tegenstanders lopen inbeuken, Van der Vaart zijn aannames en schoten liepen ook niet lekker en het is dat Elia en Ibi erin kwamen maar anders was het gewoon een lucky 1-0 gebleven.
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ga ik ook, maar mijn ouders proberen het laatste halfjaar extra kut te maken ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Voor Nederland is het denk ik wel goed om zo te beginnen.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Der op msn toevoegen is toch niet zo moeilijk?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja ik heb 0 blauwtjes gelopen, dan scheelt het nogal. Ik wil ook wel maar het is meteen zo grote stap, aan de andere kant, zoals maartje net al zei, als ik niks zeg, zit ik mijzelf 9 weken op te vreten en dat wil ik al helemaal niet.
[..]
Whehe, ik betwijfel of het nou zoveel oplost maar inderdaad, misschien moet ik haar maar eens een keer gaan toevoegen.
Waarom word ik als voetballer gelabeld.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:08 schreef Skylark. het volgende:
cn struggles met ouders van 14-jarige chick
lakitu struggles met loveless life
ik struggles met te weinig 15-jarigen
lulu struggles met haar boy
wd struggles met voetballers
Mwa,denk dat de meeste pubers weleens gezeik hebben gehad met hun ouders, ik ben ook door gedoe t huis uit gegaan.quote:
Ben je toch ook. Amateur.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:10 schreef reetveter het volgende:
[..]
Der op msn toevoegen is toch niet zo moeilijk?
[..]
Waarom word ik als voetballer gelabeld.
Jij hebt 0% verstand van voetbal.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]Dat laatste heb ik ook gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het schijnt dus, dat als ik dat doe, dat ik dan een hotel gast ben en dat ik dan ook kan opflikkeren.
Ik heb deze zomer wel werk. Jij?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:11 schreef Lamon. het volgende:
Jullie levens zijn niet echt toppie he, zo te lezen?
Ja en had zoveel verwacht van hemquote:Op maandag 14 juni 2010 21:10 schreef Allure_ het volgende:
Van Persie was wel echt de kanker van de wedstrijd.
Kwaliteit, alleen maar kwaliteit.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:11 schreef Lamon. het volgende:
Je bedoelt toen hij hem met rechts had moeten schieten maar hij hem naar zijn linker voet trapte waarna hij hem keihard mis schoot omdat er er links een verdediger voor zijn neus stond?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die goalpoging van vd Vaart. Zo heerlijk nonchi, als die erin was gegaan
!
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik heb nooit struggles met mijn ouders.
Op MSN toevoegen lost veel op?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Het lost veel op hoor. Geloof mij.
Is dan ook nooit beweerd. Jouw leven was/is ook nooit echt toppie, daarom zit je hier. Net als hullie.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:11 schreef Lamon. het volgende:
quote:
Het lag aan de bal. Nee wacht, het gras was niet gesproeid. Onee, het kwam door de vulvavezuela's! Hij hoort de scheids niet fluiten!quote:
Wát heb je precies gedaan?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik ook gedaan.
Maar het schijnt dus, dat als ik dat doe, dat ik dan een hotel gast ben en dat ik dan ook kan opflikkeren.
Heb je er popcorn bij?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:11 schreef Lamon. het volgende:
2-0 winnen en Nederland faaltquote:Op maandag 14 juni 2010 21:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je bedoelt toen hij hem heel nonchi op z'n voet liet vallen alwaar hij bijna in de kruising van de goal terechtkwamquote:Op maandag 14 juni 2010 21:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je bedoelt toen hij hem met rechts had moeten schieten maar hij hem naar zijn linker voet trapte waarna hij hem keihard mis schoot omdat er er links een verdediger voor zijn neus stond?
Nee, het is ook helemaal niet zo moeilijk. Ik heb nu ook andere chicks van mijn school op msn waarvan ik denk van hoe komen die nou weer in mijn lijst.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:10 schreef reetveter het volgende:
[..]
Der op msn toevoegen is toch niet zo moeilijk?
[..]
Waarom word ik als voetballer gelabeld.
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:11 schreef Lamon. het volgende:
Om dat laatste moest ik even grinniken.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het lag aan de bal. Nee wacht, het gras was niet gesproeid. Onee, het kwam door de vulvavezuela's! Hij hoort de scheids niet fluiten!
Opgelost.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, het is ook helemaal niet zo moeilijk. Ik heb nu ook andere chicks van mijn school op msn waarvan ik denk van hoe komen die nou weer in mijn lijst.
Maar ik maak er gewoon een groot probleem van.
Mijn leven vind ik oprecht fantastisch, ik ben dankbaar voor iedere dagquote:Op maandag 14 juni 2010 21:11 schreef Lamon. het volgende:
Ik vertaal, dus mits gewoon nieuwe opdrachten ga ik uit van wel.quote:
Dat laatste was gewoon een retegoede smoes, niet zeuren. De scheids trapte er toch in? Nou dan.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het lag aan de bal. Nee wacht, het gras was niet gesproeid. Onee, het kwam door de vulvavezuela's! Hij hoort de scheids niet fluiten!
Haha tik hem aan broquote:Op maandag 14 juni 2010 21:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mijn leven vind ik oprecht fantastisch, ik ben dankbaar voor iedere dag.
2-0 winnen als reden geven dat Nederland niet faaltquote:Op maandag 14 juni 2010 21:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
2-0 winnen en Nederland faalt. Hahaha. Het was niet geweldig, geef ik meteen toe. Maar als Duitsland of Italie op deze manier hun eerste pot wint is het professioneel en helemaal top. Ik ben blij dat het niet 4 of 5-0 was want dan zou er weer zo'n stemming heersen dat we er al zijn. Nederland kan fantastisch voetballen, maar laat ze nu maar zuinig doen. Het prachtige spel mogen ze van mij bewaren tot na de groepsronde.
En toen gingen ze zeuren? Wat dan precies?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb precies gedaan wat zij mij vroegen, en ik heb geen grote mond opgezet.
Jij zegt telkens iets anders dan Mozy, als je hem nou gewoon laat antwoorden.quote:
Je mag best een beetje voordeel hebben van die oorkanker.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:14 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat laatste was gewoon een retegoede smoes, niet zeuren. De scheids trapte er toch in? Nou dan.
Inderdaad. Vandaag was de benzine alweer duurder.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vrijwel iedereen heeft weleens iets, de een wat meer dan de ander, maar vrijwel iedereen
Dit is de eerste x.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:15 schreef Bragi het volgende:
[..]
En toen gingen ze zeuren? Wat dan precies?
[..]
Jij zegt telkens iets anders dan Mozy, als je hem nou gewoon laat antwoorden.
Ja, gewoon toevoegen. Ik heb ook geen excuus om het niet te doen maar toch é, ik vind het lastig.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:13 schreef Bragi het volgende:
[..]
Opgelost.
Nu handelen naar je gedachten.
Ik zeep je wel in!quote:
Je wordt geen kampioen met enkel een basiself. Je wordt geen kampioen zonder wat geluk.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
2-0 winnen als reden geven dat Nederland niet faalt
Die 1e goal was van een kopbal van Poulsen op zijn teamgenoot die hem het goal in bümschten. De tweede goal was gewoon geweldig werk van Elia wat vervolgens leidde tot een mooie bal voor Kuyt die hij erin wist te rammen, dat was ook zeker wel mooi werk (vooral van Eljero) maar de basiself was gewoon zwakjes vandaag.
Ja, Nederland heeft genoeg kwaliteiten maar jij kan mij niet beweren dat Nederland vandaag goed heeft gespeeld. En daar is gelukkig iedereen hier in mijn omgeving het mee eens.
Wat kom jij positief doen in KLB?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je doet maarquote:Op maandag 14 juni 2010 21:15 schreef ynuhh het volgende:
Japsnars mag ik je opgeven voor Flirt je stijf op 3fm?
Bek houden en gewoon doen. Eerste gedachte telt. De gedachtes erna niet. Die zijn ingegeven door angst en onzekerheid.pquote:Op maandag 14 juni 2010 21:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, gewoon toevoegen. Ik heb ook geen excuus om het niet te doen maar toch é, ik vind het lastig.
Chai vult mij aan omdat ik veel dingen vergeet.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:15 schreef Bragi het volgende:
[..]
En toen gingen ze zeuren? Wat dan precies?
Is goed voor de lijn ja.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog wel 3 van die mini-pizzas over. Maar vandaag ff rustig aan met eten.
Precies. Ik vond het een geweldige smoes.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Je mag best een beetje voordeel hebben van die oorkanker.
Ja natuurlijk. Dan ben je toch niet afhankelijk van school om haar te zien en te spreken.quote:
Ja, natuurlijk. Daar doelde ik ook op.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je doet maar
Als ik maar met haar mag flirten.
En vanuit msn kun je verder werken.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, het is ook helemaal niet zo moeilijk. Ik heb nu ook andere chicks van mijn school op msn waarvan ik denk van hoe komen die nou weer in mijn lijst.
Maar ik maak er gewoon een groot probleem van.
Prima, zijn we het daar over eens. Het enige wat ik heb gezegd was "Nederland heeft vandaag gefaald" en dan bedoel ik dus dat zij onder hun vermogen hebben gespeeld.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:16 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je wordt geen kampioen met enkel een basiself. Je wordt geen kampioen zonder wat geluk.
En zoals Otis al zei: Nee, Nederland heeft niet geweldig gespeeld.
Maar dat hoeft ook niet altijd.
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
VOEL MEquote:Op maandag 14 juni 2010 19:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik ben deze maand echt supergelukkig
Bij jou niet. Hard to get.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
En vanuit msn kun je verder werken.
Help ik je nog met je streepje ookquote:
Maar ook dan is de tijd beperkt, maarja ik praat op msn wel echt stukken makkelijker. Maar beter spreekt zij mij dan eerst aanquote:Op maandag 14 juni 2010 21:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Dan ben je toch niet afhankelijk van school om haar te zien en te spreken.
Jaquote:Op maandag 14 juni 2010 21:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
En vanuit msn kun je verder werken.
En Nederland hoefde ook niet goed te spelen. Zoals ik al zei, dat komt later wel. Gewoon die poule doorkomen zonder problemen en de rest is voor later. Italie heeft in 2006 vier doelpunten gemaakt in de groepsronde en oa. 1-1 tegen de VS gespeeld. Daarna werden ze wereldkampioen.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
2-0 winnen als reden geven dat Nederland niet faalt
Die 1e goal was van een kopbal van Poulsen op zijn teamgenoot die hem het goal in bümschten. De tweede goal was gewoon geweldig werk van Elia wat vervolgens leidde tot een mooie bal voor Kuyt die hij erin wist te rammen, dat was ook zeker wel mooi werk (vooral van Eljero) maar de basiself was gewoon zwakjes vandaag.
Ja, Nederland heeft genoeg kwaliteiten maar jij kan mij niet beweren dat Nederland vandaag goed heeft gespeeld. En daar is gelukkig iedereen hier in mijn omgeving het mee eens.
Dat moeten ze volgens mij zelf doen, hoor.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:15 schreef ynuhh het volgende:
Japsnars mag ik je opgeven voor Flirt je stijf op 3fm?
Ik had die vroeger ook altijd, maar ik vind em niet sterk en overheersend genoeg. Dus nu heb ik :quote:Op maandag 14 juni 2010 21:16 schreef Skylark. het volgende:
Ik hing net naar voren en toen rook ik m'n Acqua di Gio weer.
OH OH OH wat ben ik interessant.
Maar wie heeft jeugdzorg er bij gehaald?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Chai vult mij aan omdat ik veel dingen vergeet.
Maar ze gingen zeuren dat ik soms dingen vergeet, wat ook zo is, en gingen allemaal dingen aanhalen dat ik dat ook deed toen ik 12 jaar oud was. En toen zei ik dat dat er niet toe doet, want dat was toen en nu is nu.
Maar blijkbaar had ik het fout, en toen begon mijn moeder half huilend te krijsen dat ik het expres niet inzie om hun te treiteren en dat ik maar moet opflikkeren als ik hier niet wil wonen.
2-0 winnen is niet falen. Ook al had je met 0-9 mogen verliezen. Een WK-wedstrijd met 2-0 winnen is nooit falen.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Prima, zijn we het daar over eens. Het enige wat ik heb gezegd was "Nederland heeft vandaag gefaald" en dan bedoel ik dus dat zij onder hun vermogen hebben gespeeld.
Ja ergelijk is dat. Van die mensen het te denken weten maar echt stierenballen verstand hebbenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:19 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
En Nederland hoefde ook niet goed te spelen. Zoals ik al zei, dat komt later wel. Gewoon die poule doorkomen zonder problemen en de rest is voor later. Italie heeft in 2006 vier doelpunten gemaakt in de groepsronde en oa. 1-1 tegen de VS gespeeld. Daarna werden ze wereldkampioen.
Om maar niet te spreken over Nederland in 88, toen we de eerste pot verloren en met de hakken over de sloot de poule doorkwamen.
Het is gewoon nooit goed. Als je zonder teveel problemen de eerste pot met 2-0 wint is het te slecht en blablabla, maar als je fantastisch voetbalt en 4-0 wint piek je te vroeg. We zijn op Duitsland na het eerste grote land dat met twee doelpunten verschil wint. Argentinie, Engeland en Frankrijk hadden VEEL meer problemen en Italie staat nu achter. En laten we ook vooral niet doen alsof Denemarken niveau RKC is.
Oh had ik het toch goed!quote:Op maandag 14 juni 2010 21:18 schreef Allure_ het volgende:
Ik wil een UI van de de Boer die godverdomme zegt.
Ouders, want het was onleefbaar met mij geworden.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar wie heeft jeugdzorg er bij gehaald?
Tijd beperkt?Hoezo dat, je hebt juist alle tijd. En waarom moet zij beginnen?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar ook dan is de tijd beperkt, maarja ik praat op msn wel echt stukken makkelijker. Maar beter spreekt zij mij dan eerst aan
[..]
Ja
Nou het was gezellig toen ze praatten, waarom zou ze voor het geld kiezen?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat moeten ze volgens mij zelf doen, hoor.
En dat is gevaarlijk, straks gaat ze voor het geld, en dan is het allemaal jouw schuld.
Ja prima, ik zeg dan ook alleen maar dat Nederland vandaag niet goed heeft gespeeld.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:19 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
En Nederland hoefde ook niet goed te spelen. Zoals ik al zei, dat komt later wel. Gewoon die poule doorkomen zonder problemen en de rest is voor later. Italie heeft in 2006 vier doelpunten gemaakt in de groepsronde en oa. 1-1 tegen de VS gespeeld. Daarna werden ze wereldkampioen.
Om maar niet te spreken over Nederland in 88, toen we de eerste pot verloren en met de hakken over de sloot de poule doorkwamen.
Het is gewoon nooit goed. Als je zonder teveel problemen de eerste pot met 2-0 wint is het te slecht en blablabla, maar als je fantastisch voetbalt en 4-0 wint piek je te vroeg. We zijn op Duitsland na het eerste grote land dat met twee doelpunten verschil wint. Argentinie, Engeland en Frankrijk hadden VEEL meer problemen en Italie staat nu achter. En laten we ook vooral niet doen alsof Denemarken niveau RKC is.
Ideale manquote:Op maandag 14 juni 2010 21:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Help ik je nog met je streepje ook
1-0 he.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:20 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
2-0 winnen is niet falen. Ook al had je met 0-9 mogen verliezen. Een WK-wedstrijd met 2-0 winnen is nooit falen.
Ik hebquote:Op maandag 14 juni 2010 21:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik had die vroeger ook altijd, maar ik vind em niet sterk en overheersend genoeg. Dus nu heb ik :
[ afbeelding ]
En dies BAUSSS.
Omdat ik haar toevoegen al een hele stap vind, laat staan aanspreken en dan iets verzinnen om over te lullenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Tijd beperkt?Hoezo dat, je hebt juist alle tijd. En waarom moet zij beginnen?
Oh, jammer.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En dat is gevaarlijk, straks gaat ze voor het geld, en dan is het allemaal jouw schuld.
De tering man, wat ben jij onzeker. Come on, het is niet alsof je moet streaken voor een uitverkocht Soccer City.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Omdat ik haar toevoegen al een hele stap vind, laat staan aanspreken en dan iets verzinnen om over te lullen
En tijd beperkt omdat het over 3 weken vakantie is en zij dan 9 weken weg is. Daarvoor is het nog anderhalve week toetsweek en zij moet non-stop gaan leren, weet ik.
Nee hoor, dan heb ik tenminste duidelijkheid. Dat zal mij waarschijnlijk al enorm helpen.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En dat is gevaarlijk, straks gaat ze voor het geld, en dan is het allemaal jouw schuld.![]()
Ik Aqua, die ene van net en Boss Bottled.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mwah, het kan nog veel idealer worden...quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Omdat ik haar toevoegen al een hele stap vind,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |