Ik weet niet wie ik allemaal heb gestuurd.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk al picca van dr ofniet?
Nee man en dat is het gare. Normaal zou ik er niet zoveel big deal om maken. Had ik het ook allang geprobeerd.quote:
En daarna?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook al maar toch, het past niet bij me denk ik. Ik ga nu voor de semi-vaste scharrel met easy-chicks along the way tot aan Rimini. Motto: If it ain't easy, it's crap. Geen zin in gedoe.
Maar watquote:Op maandag 14 juni 2010 20:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
HEY JB! Ik wil niet stoken hoor, maar...
Een streepje mag zeker wel! Maar ik ben niet van de puur natuur lookquote:
Niks. Anders overleef ik het niet.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:29 schreef Skylark. het volgende:
Ey als jullie een chick op Hyves zien die je wel zou willen hosselen, doen jullie dan R&R, privébericht of krabbel?
Doe maar opnieuw voor zekerheidquote:Op maandag 14 juni 2010 20:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik weet niet wie ik allemaal heb gestuurd.![]()
Weet ik nog niet. Aan de ene kant lijkt één chick me wel fijn, niet on guard zijn op stap enzo, maar het is toch saaier misschien.quote:
Ik was niet aan het nadenken, ik was moeilijk aan het doen.quote:
Wij gaan de kroeg in en genieten van het èchte leven!quote:Op maandag 14 juni 2010 20:29 schreef Skylark. het volgende:
Ey als jullie een chick op Hyves zien die je wel zou willen hosselen, doen jullie dan R&R, privébericht of krabbel?
GET REALquote:Op maandag 14 juni 2010 20:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
op Fok! doe je stoer in de streets ben je flikker
Doe normaal tegen JB.
Oke, streepje ben ik voor. Kaal vind ik zo vies eruit zienquote:Op maandag 14 juni 2010 20:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Maar wat
[..]
Een streepje mag zeker wel! Maar ik ben niet van de puur natuur look
Leest jouw chick je privéberichten en sms'jes enzo?quote:
Ik denk dat je beter R&R kan doen. Dan reageren die meisjes meestal met Dankjewel hihihihihihiihquote:Op maandag 14 juni 2010 20:29 schreef Skylark. het volgende:
Ja maar als het saai is dump je dr gewoon.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Aan de ene kant lijkt één chick me wel fijn, niet on guard zijn op stap enzo, maar het is toch saaier misschien.
picsquote:Op maandag 14 juni 2010 20:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke, streepje ben ik voor. Kaal vind ik zo vies eruit zien.
beter maak je er een zigzag streepje van. en PM je mij de pics.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke, streepje ben ik voor. Kaal vind ik zo vies eruit zien.
Hoe ben jij te hosselen via hyves dan? =$quote:Op maandag 14 juni 2010 20:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter R&R kan doen. Dan reageren die meisjes meestal met Dankjewel hihihihihihiih
Ik niet.
Whehe nee. Maar als ik een smsje heb dan kijkt ze wel mee want ze is gewoon ernstig nieuwsgierigquote:Op maandag 14 juni 2010 20:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Leest jouw chick je privéberichten en sms'jes enzo?
Je moet haar uitdagen.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoe ben jij te hosselen via hyves dan? =$
Mij vertellen hoe ik mn eigen fa2 uitvoerquote:
ja okay maar het is ghey als je dan een krabbel krijgt met "ken ik jouwquote:Op maandag 14 juni 2010 20:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter R&R kan doen. Dan reageren die meisjes meestal met Dankjewel hihihihihihiih
Ik niet.
he-eh. shit is aan.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij geeft toch geen pussy, dus why worry.
Ik weet wel betere. Als ze ook naar Drachten gaat kan je haar meeten man. Niet dat ik jullie zou vertrouwen bij haar.quote:
Nee, niet.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoe ben jij te hosselen via hyves dan? =$
Nee nee maar serieus, het hoort daar geschoren te zijn hoor. Kaal gewoon.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij geeft toch geen pussy, dus why worry.
Iscool. Nu heb ik een roze hartje.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
beter maak je er een zigzag streepje van. en PM je mij de pics.
Ik zou niet naar de wc gaan dan. Hou dr bij je.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik weet wel betere. Als ze ook naar Drachten gaat kan je haar meeten man. Niet dat ik jullie zou vertrouwen bij haar.
Ik vertrouwde je m'n huisgenoot toe als het moest. Wat is dit.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik weet wel betere. Als ze ook naar Drachten gaat kan je haar meeten man. Niet dat ik jullie zou vertrouwen bij haar.
Ik vind dat lelijk. Net zoals dat bij een jongen helemaal kaal lelijk is.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee nee maar serieus, het hoort daar geschoren te zijn hoor. Kaal gewoon.
Proof!quote:
Mijn ballen scheer ik welquote:Op maandag 14 juni 2010 20:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vind dat lelijk. Net zoals dat bij een jongen helemaal kaal lelijk is.
Jullie zouden sowieso flirten en proberen als zij er was. 100% zeker. En je huisgenootje was niet 14.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vertrouwde je m'n huisgenoot toe als het moest. Wat is dit.
Jongens met stoppeltjes in hun schaamstreek. Scheer dan niet.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vind dat lelijk. Net zoals dat bij een jongen helemaal kaal lelijk is.
Uhuh. Niet eens 3 minuten zonder haar.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zou niet naar de wc gaan dan. Hou dr bij je.
oke, ik ben weg. laterquote:
Nee man, als een chick van een mattie is dan is me dat heiligquote:Op maandag 14 juni 2010 20:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jullie zouden sowieso flirten en proberen als zij er was. 100% zeker. En je huisgenootje was niet 14.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |