Nog niet gezien, bedankt voor de tip.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:07 schreef Bragi het volgende:
[..]
Primal Fear. City Island. The Prestige.
Nee jij moet beter lezenquote:Op maandag 14 juni 2010 20:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
GAST, ALS ZIJ ZICH HAD OMGEDRAAID HAD HIJ HAAR TOCH NIET KUNNEN SCHUREN. DENK EENS NA MANG.
Ik kreeg de tip van Japsnars. Was wel een leuke film.quote:
Weet ik. I dont blame them.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:08 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wel een beetje logisch dat ze dat denken.
15.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
HAHAHA, en die vriendin was ook onder de 15 zeker.
Over haar. Maar face 2 face kan het wel omdat je dan niet helemaal recht staat.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Over wie ging die ping dan? Wie kon je niet schuren?
Boeiend. Ik was ook kleiner dan mijn vriendin.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:09 schreef Bragi het volgende:
[..]
Gast, wil je de nieuwe Tom Cruise worden of zo?
Je meent het. Ik heb het ook over als zij zich om zou draaien.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:10 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee jij moet beter lezen. Hij zat met de neus tegen haar neus dan kan die heul niet met zijn piele tegen haar kont staan.
quote:
SPOILER: SPOILER!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Als jij dat zegt zal ik hem ook wel leuk vinden.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:10 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik kreeg de tip van Japsnars. Was wel een leuke film.
Ze is een kromme gnoom?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Weet ik. I dont blame them.![]()
[..]
15.
[..]
Over haar. Maar face 2 face kan het wel omdat je dan niet helemaal recht staat.
Yeah... NO! Wij maken wél kans bij meisjes van onze leeftijd.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:11 schreef Skylark. het volgende:
Al die dinosaurussen hier die op C_N haat, terwijl C_N doet wat iedereen zou willen.
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:11 schreef Bragi het volgende:
[..]NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESPOILER: SPOILER!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik heb niet gelezen, LUL.
Zoveel scheelt het niet.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:09 schreef Bragi het volgende:
[..]
Gast, wil je de nieuwe Tom Cruise worden of zo?
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.
Ik heb niet gelezen, LUL.
En alsof ik jongetjes van 14 wil.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:12 schreef Bragi het volgende:
[..]
Yeah... NO! Wij maken wél kans bij meisjes van onze leeftijd.
Souten. De kans dat C_N haar kan knallen is overigens ook nihil.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:11 schreef Skylark. het volgende:
Al die dinosaurussen hier die op C_N haat, terwijl C_N doet wat iedereen zou willen.
Ik weet niet hoor, het is een afweging.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:12 schreef Bragi het volgende:
[..]
Yeah... NO! Wij maken wél kans bij meisjes van onze leeftijd.
Jij bent niet die dinosaurus waar Sky het over heeft.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En alsof ik jongetjes van 14 wil.![]()
Als jij zo danst met je benen zo langs elkaar heen dan sta je niet rechtop hoor.quote:
Ik las 'kutprestaties' en keek zo:quote:Op maandag 14 juni 2010 20:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, het is een afweging.
15-jarigen: Oerdrang
19-jarigen: Betere kusprestaties (nog nooit met een 15 jarige seks gehad dus kan ik niet over oordelen)
Ik dans niet met mijn benen zo langs elkaar.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:13 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Als jij zo danst met je benen zo langs elkaar heen dan sta je niet rechtop hoor.
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:13 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jij bent niet die dinosaurus waar Sky het over heeft.
maakt niet uit. Het is gewoon nasty als je als 21-jarige een 14-jarige versiert.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:13 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jij bent niet die dinosaurus waar Sky het over heeft.
De 16-jarigen bedoel je?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:13 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ja nu lijkt het ook zo erg omdat ik alleen die verhalen over die jonge meisjes post. Maar die ouderen post ik niet. Dus dit geeft een vertekend beeld.
Alleen gespreid zijn ze leuk.quote:
Hey Chuck ik snap het niet. Waarom pussy doen bij dat kindje dan. Gewoon ervoor gaan tochquote:Op maandag 14 juni 2010 20:13 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ja nu lijkt het ook zo erg omdat ik alleen die verhalen over die jonge meisjes post. Maar die ouderen post ik niet. Dus dit geeft een vertekend beeld.
Valt mee. En ik was vrijdagnacht bij die 15-jarige thuis maar ik hoorde stemmen in mijn hoofd van mijn homies. "NIET DOEN SAT"quote:Op maandag 14 juni 2010 20:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Souten. De kans dat C_N haar kan knallen is overigens ook nihil.
Die van 14 kan je niet mee neuken want dat doet nog pijn bij hunquote:Op maandag 14 juni 2010 20:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, het is een afweging.
15-jarigen: Oerdrang
19-jarigen: Betere kusprestaties (nog nooit met een 15 jarige seks gehad dus kan ik niet over oordelen)
Snap je wel wat ik bedoel?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik dans niet met mijn benen zo langs elkaar.
Dat was ik, ik praatte met je.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Valt mee. En ik was vrijdagnacht bij die 15-jarige thuis maar ik hoorde stemmen in mijn hoofd van mijn homies. "NIET DOEN SAT"
Ach, 7 jaar verschil. Over 40 jaar merkt niemand dat meer op.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
maakt niet uit. Het is gewoon nasty als je als 21-jarige een 14-jarige versiert.
Alsof jouw pik toen al volgroeid was.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die van 14 kan je niet mee neuken want dat doet nog pijn bij hun. Yes, ik spreek uit ervaring
. Maar in tegenstelling tot Chuck was ik toen ook 14
.
Had ik maar ooit een 14-jarige geneuktquote:Op maandag 14 juni 2010 20:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die van 14 kan je niet mee neuken want dat doet nog pijn bij hun. Yes, ik spreek uit ervaring
. Maar in tegenstelling tot Chuck was ik toen ook 14
.
Ik ben psycholoog toch. Ik ben een man van gevoelens =$quote:Op maandag 14 juni 2010 20:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hey Chuck ik snap het niet. Waarom pussy doen bij dat kindje dan. Gewoon ervoor gaan toch.
Eh?quote:
21 - 14?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach, 5 jaar verschil. Over 40 jaar merkt niemand dat meer op.
Ja rust vriend. Ik recover wel weer.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:14 schreef Lakitu het volgende:
Chuck als je die 14-jarige niet hosselt omdat je dr te jong vindt zet ik je uit de clan.
Eerder gay, met je gevoelens.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik ben psycholoog toch. Ik ben een man van gevoelens =$
quote:Moslimextremisten hebben in Somalië twee mensen gedood omdat ze naar het wereldkampioenschap voetbal zaten te kijken. Tien voetballiefhebbers zijn gearresteerd, meldt de BBC vandaag. De militanten bestormden het huis tijdens de wedstrijd Argentinië - Nigeria.
De moordpartij geldt als een waarschuwing: Mensen die betrapt worden op kijken naar het wereldkampioenschap worden vanaf nu publiekelijk met een zweep afgeranseld of afgeslacht, aldus Mohamed Abdi Aros, operationeel chef van de groepering Hizbul Islam. ''Het wereldkampioenschap voetbal is geld- en tijdverspilling en het levert niets op. Het is kijken naar een paar gestoorden die omhoog en omlaag springen.''
Ektquote:Op maandag 14 juni 2010 20:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik ben psycholoog toch. Ik ben een man van gevoelens =$
Ze had er moeite mee.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof jouw pik toen al volgroeid was.
Niks rust. Nu beslissen.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja rust vriend. Ik recover wel weer.
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:16 schreef Lakitu het volgende:
Hey maar als je dr laat liggen mag ik dr dan? ja toch =$
Is 5. Als er op jouw rekenmachine wat anders uit komt issie gewoon stuk.quote:
Dat zal het zijnquote:Op maandag 14 juni 2010 20:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is 5. Als er op jouw rekenmachine wat anders uit komt issie gewoon stuk.
Nee donder op. Ik zou ook jaloers worden als ze nu met een andere boi gaat. Erg pissed zelfs.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:16 schreef Lakitu het volgende:
Hey maar als je dr laat liggen mag ik dr dan? ja toch =$
Ja maar ik denk meestal wel eerst logisch na.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ekt? Bij mij zou de lust eerder hoogtij vieren
.
7 hoer.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is 5. Als er op jouw rekenmachine wat anders uit komt issie gewoon stuk.
Leg hem nog even uit voor de kijkers thuis.quote:
Wat valt er logisch te denken dan?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nee donder op. Ik zou ook jaloers worden als ze nu met een andere boi gaat. Erg pissed zelfs.
[..]
Ja maar ik denk meestal wel eerst logisch na.
Ja of dat een 37 jarige met een 30 jarige gaat. Goed argument.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:16 schreef reetveter het volgende:
Serieus Chuck dat is hetzelfde als een 7 jarige een baby neukt.
Ik ken het, geloof me.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nee donder op. Ik zou ook jaloers worden als ze nu met een andere boi gaat. Erg pissed zelfs.
Sorry man ze heeft m'n piemel al afgezogen.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ZIJN WE OP TV?!?!?!quote:Op maandag 14 juni 2010 20:18 schreef Bragi het volgende:
[..]
Leg hem nog even uit voor de kijkers thuis.
WHAT feelings jij ook al??quote:Op maandag 14 juni 2010 20:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ken het, geloof me.
En dan zegt zij jamaar we hebben geen relatie ofzo, als ik met iemand anders wil gaan doe ik dat toch?Wat een nonargument, vuile hoer
![]()
Nja ik zou me dan wel schuldig voelen bij haar. Bij die andere jonge chichi's is gewoon gaan met de banaan. Maar omdat ik haar ZO ERG mag zou ik schuldgevoelens krijgen dat ik haar zomaar regel.quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ken het, geloof me.
En dan zegt zij jamaar we hebben geen relatie ofzo, als ik met iemand anders wil gaan doe ik dat toch?Wat een nonargument, vuile hoer
![]()
Nee niet van nu, van tijdje terug was dat. Ik ben totaal feelingvrij nuquote:Op maandag 14 juni 2010 20:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
WHAT feelings jij ook al??
Jezus Christus, wat doe ik als e-thug hier.
Nee, ik had die 2 al bij haar leeftijd opgeteld omdat meisjes doorgaans al wat volwassener zijn en in de praktijk is dat dan 5 jaar verschil.quote:
Als ik het al lees word ik weer pissedquote:
Heart of Stainless Steel.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee niet van nu, van tijdje terug was dat. Ik ben totaal feelingvrij nu
Hahaha weet je wat voor jou zoeen grote kankerdeceptie is. Als blijkt dat die 14 jarige al een keer geknalt is.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
[..]
Ja maar ik denk meestal wel eerst logisch na.
Muil houwe.quote:
Je bent in luv met haar dus. Straks lacht ze je kankerhard uit omdat ze denkt van uggh je bent veel te oud voor me mattiequote:Op maandag 14 juni 2010 20:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nja ik zou me dan wel schuldig voelen bij haar. Bij die andere jonge chichi's is gewoon gaan met de banaan. Maar omdat ik haar ZO ERG mag zou ik schuldgevoelens krijgen dat ik haar zomaar regel.
Niks, zo werkt het gewoon.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als ik het al lees word ik weer pissed
Rule number one: don't fall in love on the Jersey Shore.quote:
Ja.quote:
Maar uit medelijden heb je wel een keer het bed met hem gedeeld he.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb een heel goede vriend die ik al ken vanaf mn 14e, hij was toen 20 en vond me wat leuker dan gemiddeld. Ik hem niet.
Nu zijn we dus 16 jaar verder en is hij nog steeds mn beste vriend
Wel een pauze gehad van een paar jaar omdat mijn ex hem niet mocht en zijn ex mij niet mocht en het even stil lag allemaal, maar daarna weer net zo vrolijk opgepakt, zou hem niet meer willen missen
Ja, wacht ik moet je iemand anders laten zien.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:21 schreef wolvendagen het volgende:
All, die foto's van Dickypicky van zn gala zijn gay
Haha nee ze is nog groentjequote:Op maandag 14 juni 2010 20:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hahaha weet je wat voor jou zoeen grote kankerdeceptie is. Als blijkt dat die 14 jarige al een keer geknalt is.
Rule number TWO: let girls fall in love with you.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Rule number one: don't fall in love on the Jersey Shore.
Groentje. Damn. Die zijn the best.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha nee ze is nog groentjeDat maakt haar nog liever.
Yeaaaaaaaaaaahquote:Op maandag 14 juni 2010 20:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, wacht ik moet je iemand anders laten zien.
Ja dus beter doen ze dat nietquote:Op maandag 14 juni 2010 20:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ken het, geloof me.
![]()
Baal jij even. Dan moet jij der rekken en dat duurt langquote:Op maandag 14 juni 2010 20:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Via HDMI of S-Video?quote:
Ik had haar allang bruut van haar groenheid beroofd.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden nu. Gewoon iets vasts is ook wel chill, is ook rustiger uitgaan enzo.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Rule number TWO: let girls fall in love with you. [ afbeelding ]
Haha nee dat sowieso niet. Maar het moet ooit eens van het uitgaat komen. Ik ben geen fag die eerst mijn gevoelens gaat vertellen.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je bent in luv met haar dus. Straks lacht ze je kankerhard uit omdat ze denkt van uggh je bent veel te oud voor me mattie.
Wanneer ga je liefde verklaren dan?
Mits alles glad geschoren en in extase begeert wil wordenquote:
Heb je der wel gezoend of wat.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha nee dat sowieso niet. Maar het moet ooit eens van het uitgaat komen. Ik ben geen fag die eerst mijn gevoelens gaat vertellen.
Ja dacht ik ook al maar toch, het past niet bij me denk ik. Ik ga nu voor de semi-vaste scharrel met easy-chicks along the way tot aan Rimini. Motto: If it ain't easy, it's crapquote:Op maandag 14 juni 2010 20:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden nu. Gewoon iets vasts is ook wel chill, is ook rustiger uitgaan enzo.
Nee!quote:Op maandag 14 juni 2010 20:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maar uit medelijden heb je wel een keer het bed met hem gedeeld he.
Ja ik snap het ook niet. Al haar vriendinnen niet en die zijn 10x lelijker.quote:
gaat ze schreeuwen.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:23 schreef reetveter het volgende:
[..]
Baal jij even. Dan moet jij der rekken en dat duurt lang.
HEY JB! Ik wil niet stoken hoor, maar...quote:Op maandag 14 juni 2010 20:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mits alles glad geschoren en in extase begeert wil worden
Heb ik eigenlijk al picca van dr ofniet?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja ik snap het ook niet. Al haar vriendinnen niet en die zijn 10x lelijker.
Als in kinderlijk kaalquote:Op maandag 14 juni 2010 20:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mits alles glad geschoren en in extase begeert wil worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |