quote:Op maandag 14 juni 2010 20:13 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jij bent niet die dinosaurus waar Sky het over heeft.
maakt niet uit. Het is gewoon nasty als je als 21-jarige een 14-jarige versiert.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:13 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jij bent niet die dinosaurus waar Sky het over heeft.
De 16-jarigen bedoel je?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:13 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ja nu lijkt het ook zo erg omdat ik alleen die verhalen over die jonge meisjes post. Maar die ouderen post ik niet. Dus dit geeft een vertekend beeld.
Alleen gespreid zijn ze leuk.quote:
Hey Chuck ik snap het niet. Waarom pussy doen bij dat kindje dan. Gewoon ervoor gaan tochquote:Op maandag 14 juni 2010 20:13 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ja nu lijkt het ook zo erg omdat ik alleen die verhalen over die jonge meisjes post. Maar die ouderen post ik niet. Dus dit geeft een vertekend beeld.
Valt mee. En ik was vrijdagnacht bij die 15-jarige thuis maar ik hoorde stemmen in mijn hoofd van mijn homies. "NIET DOEN SAT"quote:Op maandag 14 juni 2010 20:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Souten. De kans dat C_N haar kan knallen is overigens ook nihil.
Die van 14 kan je niet mee neuken want dat doet nog pijn bij hunquote:Op maandag 14 juni 2010 20:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, het is een afweging.
15-jarigen: Oerdrang
19-jarigen: Betere kusprestaties (nog nooit met een 15 jarige seks gehad dus kan ik niet over oordelen)
Snap je wel wat ik bedoel?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik dans niet met mijn benen zo langs elkaar.
Dat was ik, ik praatte met je.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Valt mee. En ik was vrijdagnacht bij die 15-jarige thuis maar ik hoorde stemmen in mijn hoofd van mijn homies. "NIET DOEN SAT"
Ach, 7 jaar verschil. Over 40 jaar merkt niemand dat meer op.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
maakt niet uit. Het is gewoon nasty als je als 21-jarige een 14-jarige versiert.
Alsof jouw pik toen al volgroeid was.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die van 14 kan je niet mee neuken want dat doet nog pijn bij hun. Yes, ik spreek uit ervaring
. Maar in tegenstelling tot Chuck was ik toen ook 14
.
Had ik maar ooit een 14-jarige geneuktquote:Op maandag 14 juni 2010 20:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die van 14 kan je niet mee neuken want dat doet nog pijn bij hun. Yes, ik spreek uit ervaring
. Maar in tegenstelling tot Chuck was ik toen ook 14
.
Ik ben psycholoog toch. Ik ben een man van gevoelens =$quote:Op maandag 14 juni 2010 20:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hey Chuck ik snap het niet. Waarom pussy doen bij dat kindje dan. Gewoon ervoor gaan toch.
Eh?quote:
21 - 14?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach, 5 jaar verschil. Over 40 jaar merkt niemand dat meer op.
Ja rust vriend. Ik recover wel weer.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:14 schreef Lakitu het volgende:
Chuck als je die 14-jarige niet hosselt omdat je dr te jong vindt zet ik je uit de clan.
Eerder gay, met je gevoelens.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik ben psycholoog toch. Ik ben een man van gevoelens =$
quote:Moslimextremisten hebben in Somalië twee mensen gedood omdat ze naar het wereldkampioenschap voetbal zaten te kijken. Tien voetballiefhebbers zijn gearresteerd, meldt de BBC vandaag. De militanten bestormden het huis tijdens de wedstrijd Argentinië - Nigeria.
De moordpartij geldt als een waarschuwing: Mensen die betrapt worden op kijken naar het wereldkampioenschap worden vanaf nu publiekelijk met een zweep afgeranseld of afgeslacht, aldus Mohamed Abdi Aros, operationeel chef van de groepering Hizbul Islam. ''Het wereldkampioenschap voetbal is geld- en tijdverspilling en het levert niets op. Het is kijken naar een paar gestoorden die omhoog en omlaag springen.''
Ektquote:Op maandag 14 juni 2010 20:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik ben psycholoog toch. Ik ben een man van gevoelens =$
Ze had er moeite mee.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof jouw pik toen al volgroeid was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |