Ik vind dat ook niks bij een man, bij een vrouw welquote:Op maandag 14 juni 2010 20:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vind dat lelijk. Net zoals dat bij een jongen helemaal kaal lelijk is.
Daar wil ik dan wel weer pics vanquote:
Jongens met stoppeltjes op hun borstquote:Op maandag 14 juni 2010 20:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jongens met stoppeltjes in hun schaamstreek. Scheer dan niet.
Omg, liefquote:
Gewoon lekker doen wat je zelf wilt. Net als ik met een bescheiden streepje.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:37 schreef Skylark. het volgende:
Wat moeten mannen dan volgens jullie. So confusing, elke vrouw wil wat anders.
Jou geloof ik nog wel. Maar Otis is wel zo'n hond. Ik zie zijn gezicht al voor me als ik er dan aan kom.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee man, als een chick van een mattie is dan is me dat heilig.
MIquote:Op maandag 14 juni 2010 20:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gewoon lekker doen wat je zelf wilt. Net als ik met een bescheiden streepje.
Waarom zou je aanpassenquote:Op maandag 14 juni 2010 20:37 schreef Skylark. het volgende:
Wat moeten mannen dan volgens jullie. So confusing, elke vrouw wil wat anders.
Ja okayquote:Op maandag 14 juni 2010 20:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jou geloof ik nog wel. Maar Otis is wel zo'n hond. Ik zie zijn gezicht al voor me als ik er dan aan kom.
Stoppeltjes sowieso. Alleen in het gezicht kan het oké zijn.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jongens met stoppeltjes op hun borst.
[..]
Omg, lief!
Ik doe meestal kaal en dan ben ik lui en dan weer kaal.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:38 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waarom zou je aanpassen. Als de boxer eenmaal uit is zeggen ze toch geen nee meer. En als ze het niets vinden kaal of het andere dan hoor je niks meer van ze.
Klassieke win-win situatie.
Otis is een leuke jongen.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja okay![]()
![]()
ik zie hem er wel voor aan. Hij is typisch zo iemand die dan zich voorstelt en de leuke jongen gaat uithangen
![]()
.
Krijg ik ook nog koffie schatje?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga koffie pakken, praat lekker verder over schaamhaar en als je er niet uitkomt, kun je altijd nog een topic openen
Zo gaat dat bij mij dus ookquote:Op maandag 14 juni 2010 20:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik doe meestal kaal en dan ben ik lui en dan weer kaal.
Jaquote:Op maandag 14 juni 2010 20:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja okay![]()
![]()
ik zie hem er wel voor aan. Hij is typisch zo iemand die dan zich voorstelt en de leuke jongen gaat uithangen
![]()
.
Mental Imagequote:Op maandag 14 juni 2010 20:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Que? Ik ben niet zo van de afkortingen.
Nodig je hen gewoon lekker niet uit!quote:Op maandag 14 juni 2010 20:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja. En Laki is ook zoeen iemand.
Dat betekent dat ze het geschoren hebben. Wat wil je dan, dat ze het elke dag bijhouden?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jongens met stoppeltjes in hun schaamstreek. Scheer dan niet.
Hahaquote:
En dit mag niet omdat?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:40 schreef Bragi het volgende:
Heerlijk, lekker online je schaamhaar bespreken met wildvreemden. [ afbeelding ]
Volgens mij gaat het over borsthaarstoppeltjesquote:Op maandag 14 juni 2010 20:41 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat betekent dat ze het geschoren hebben. Wat wil je dan, dat ze het elke dag bijhouden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |