Ja!!!!quote:Op maandag 14 juni 2010 19:46 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb ook een iphone ynuhh, zijn wij nu BFF's?!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Overmars op snelheid langs de lijn
Dan weet ie al voor wie de bal moet zijn
Hij paast hem met een boog naar Patrick Kluivert
De tegenstander huivert
En voelt zich reuze klein
Kluivert kaatst hem met zijn grote teen
De doelman staat op het verkeerde been
Het stadion juicht als nooit tevoren
Want zo fantastisch scoren
Dat kan er maar één
nee sorryquote:Op maandag 14 juni 2010 19:48 schreef Lakitu het volgende:
Italië zometeen. Mensen die neit vinden dat Buffon = Ross![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Alleen allergisch voor jouw plofkop.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:48 schreef fiooon het volgende:
[..]
Hoi ben jij ook allergies voor dit weer buiteh?
Ik wil een grijze met blauwe ogen, of een whiskas poes. Maar het liefst een Egyptische Mau.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat hoort en is een van de redenen dat ik ze zo leuk vind
Ze zijn rond
HOE DANquote:
SIIIIIII! welke pizza?quote:Op maandag 14 juni 2010 19:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ga lekker pizza vreten. Wil je ook?
2-1. Geen onderhandeling mogelijk.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:48 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die niet denken dat PARAguay wint.
Ja heeeu das geen Britse korthaar he.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
die is te koop op marktplaats.
3 jaar genaamd poezie.
http://link.marktplaats.nl/352209500
Ik wil 'm hebben maar ik mag m niet
Ja moet je ook niet in tilburg zoekenquote:Op maandag 14 juni 2010 19:50 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb een schrijnend tekort aan een gewillige 15-jarige.
Ohhh ik dacht dat die juist wel wat aanhaliger waren.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Britten zijn ook lief (Dexter was een brit) maar die zijn minder aanhankelijk en meer op zochzelf, maken minder contact en dat is nou net wat ik zo leuk vind aan exotics
Dus ik kan niks lene?quote:Op maandag 14 juni 2010 19:50 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb een schrijnend tekort aan een gewillige 15-jarige.
Die zijn er wel maar niet in de plaatsen waar het maatschappelijk geaccepteerd is dat ik heengaquote:
Huh, die Dexter ziet er vet raar uit. Alsof de bovenkant van z'n kop een soort andere vacht is dan de rest ofzo.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dexter:
[ afbeelding ]
Jack:
[ afbeelding ]
Jack woog 8,5 kilo
Vriend, ik heb je nog geen minuut grappig gevonden dus beter stop je.quote:
Zolang jij daar gelukkig van wordt vind ik het goed. Dat dus.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:46 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik ben blij met m'n rietjes-grappen. Dus.
Maar wel een mooie.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja heeeu das geen Britse korthaar he.
Zijn ook mooi, ik vind silvertabbies altijd wel mooiquote:Op maandag 14 juni 2010 19:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wil een grijze met blauwe ogen, of een whiskas poes. Maar het liefst een Egyptische Mau.
Ik heb gelukkig wel een pedogroep binnen mn matties. Maar ik kan niet elke week alleen met hun uitgaan natuurlijk.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die zijn er wel maar niet in de plaatsen waar het maatschappelijk geaccepteerd is dat ik heenga. En m'n matties vallen op 'vrouwen' *ril*.
Ik ben de last man standing in Tilburg vriend. VERSTERKING GEVRAAGDquote:Op maandag 14 juni 2010 19:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig wel een pedogroep binnen mn matties. Maar ik kan niet elke week alleen met hun uitgaan natuurlijk.
Dus nu ben jij belangrijkur dan ik?quote:Op maandag 14 juni 2010 19:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Vriend, ik heb je nog geen minuut grappig gevonden dus beter stop je.
haha kankergay je bent verliefdquote:Op maandag 14 juni 2010 19:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik ben deze maand echt supergelukkig
Dat zal aan de foto liggen dan, want dat is helemaal niet..quote:Op maandag 14 juni 2010 19:51 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Huh, die Dexter ziet er vet raar uit. Alsof de bovenkant van z'n kop een soort andere vacht is dan de rest ofzo.
Daar zijn überhaupt geen chicks van <16.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben de last man standing in Tilburg vriend. VERSTERKING GEVRAAGD
Haha zegt degene die een tekort heeft aan 15-jarigequote:Op maandag 14 juni 2010 19:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
haha kankergay je bent verliefd [ afbeelding ] je bent een schande voor de man
Je bent Marieke vergeten?quote:Op maandag 14 juni 2010 19:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Daar zijn überhaupt geen chicks van <16.
Op mijn medewerking kan je niet meer rekenen want je heb je kansun verspeelt. Jammer vriend, nu uit mijn oguh.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben de last man standing in Tilburg vriend. VERSTERKING GEVRAAGD
Moooiiiii.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zal aan de foto liggen dan, want dat is helemaal niet..
[ afbeelding ]
zo minder?
OEH backfire ik retreat al sorry man.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha zegt degene die een tekort heeft aan 15-jarigeLoser.
Je bent telaat met je excuses sorry man.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
OEH backfire ik retreat al sorry man.
xDquote:Op maandag 14 juni 2010 14:37 schreef rasblackfire het volgende:
nou! ik zit lekker op de bank te kijken hoor XD gezellig met een beesie op me hoofd en om me nek! :3 hup holland hup!
heb maar even snel een webcam foto gemaakt, wil natuurlijk niet teveel missen! XD
[ afbeelding ]
Hij was op die foto ook nog vrij jong, maar klopt wel wat je zegt, ligt ook aan de kleurstelling, silvertabbies hebben dat vaak minder dan de wat oudere kleurslagen.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Moooiiiii.Maar ik vind hem er niet typisch uitzien als een britse korthaar.
Ik mis de dikke kop. Maargoed dat is op die foto ook niet te zien natuurlijk.
Haha maar ik zal wel even updaten. Ook al wil je het niet lezen. Ik had mijn jacht op die 14-jarige al gestaakt omdat ik met die 15-jarige had maar na zaterdagnacht is het weer helemaal terug. Ik ben weer in de wolkenquote:Op maandag 14 juni 2010 19:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
OEH backfire ik retreat al sorry man.
Zulke mensen maken me ziedend.quote:
Progress?quote:Op maandag 14 juni 2010 19:58 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha maar ik zal wel even updaten. Ook al wil je het niet lezen. Ik had mijn jacht op die 14-jarige al gestaakt omdat ik met die 15-jarige had maar na zaterdagnacht is het weer helemaal terug. Ik ben weer in de wolken![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |