Nee, dank je.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gewoon je bek houden, stuk vreten.
Anders vecht je het hier maar met me uit.
Hap-tsjap.quote:
Zijn stijve lul.quote:
Primaquote:Op maandag 14 juni 2010 20:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee, dank je. [ afbeelding ]
[..]
Hap-tsjap.
Sletje.quote:
Zij gaat jou niet geven en jij gaat haar ook niet nemen.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:52 schreef Skylark. het volgende:
Een liefdevolle relatie met geven en nemen.
Hij gaat jou wel geven en nemen.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zij gaat jou niet geven en jij gaat haar ook niet nemen.
FUCK THAT HURTS SOMEONE GET THE BANDAGES pleasequote:Op maandag 14 juni 2010 20:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zij gaat jou niet geven en jij gaat haar ook niet nemen.
BRING tHA AMBER LAMPSquote:Op maandag 14 juni 2010 20:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
FUCK THAT HURTS SOMEONE GET THE BANDAGES please
Waarom heb jij eigenlijk een eendebek als UI? Probeer je me subtiel duidelijk te maken dat je graag wil je dat ik je daar vanavond even mee onderhanden neem of watquote:
Nee, dat ik naar de gyn moetquote:Op maandag 14 juni 2010 20:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk een eendebek als UI? Probeer je me subtiel duidelijk te maken dat je graag wil je dat ik je daar vanavond even mee onderhanden neem of wat
Oké, maar ik vind haar niet echt jouw type. Volgens mij heb je liever iemand met een beetje klasse.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:52 schreef Skylark. het volgende:
Een liefdevolle relatie met geven en nemen.
Ben jij er zo een dan?quote:
Knap dat je tegelijkertijd typt.quote:
Nee.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hij gaat jou wel geven en nemen.
Moet je hem eens horen. Dan denk je wel van WAT.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:55 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Oké, maar ik vind haar niet echt jouw type. Volgens mij heb je liever iemand met een beetje klasse.
Met mijn hoofd en hart val ik op H&M-meisjes van stand, met m'n piemel op sletjes.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:55 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Oké, maar ik vind haar niet echt jouw type. Volgens mij heb je liever iemand met een beetje klasse.
Doe 's normaal.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Serieus, als ze zometeen naar boven komt maak ik haar helemaal kapot.
Dat lijkt me niet zo slimquote:Op maandag 14 juni 2010 20:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Misschien is een agenda handiger voor dat soort remindersquote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Vertel.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Lucht je hart, whattup boi?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Is Chai weer het probleem?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Geef haar een trap in d'r kut.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:57 schreef Mozy het volgende:
Er is nu iemand van jeugdzorg omdat het heel slecht gaat tussen mij en mijn ouders, en die heeft dus de kant van mijn ouders genomen, en mijn moeder zit alles bij elkaar te liegen en veel erger te maken dan het is, en ik mag daar niks op terug zeggen en ze gelooft mijn moeder ook nog.
DO ITquote:Op maandag 14 juni 2010 20:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jeugdzorg gaat zometeen wel bij jou slijmen dus dat zit wel goed.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:57 schreef Mozy het volgende:
Er is nu iemand van jeugdzorg omdat het heel slecht gaat tussen mij en mijn ouders, en die heeft dus de kant van mijn ouders genomen, en mijn moeder zit alles bij elkaar te liegen en veel erger te maken dan het is, en ik mag daar niks op terug zeggen en ze gelooft mijn moeder ook nog.
Als je wilt mag je me pm-en, heb nog al ervaring met jeugdzorg en moeders die liegen.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:57 schreef Mozy het volgende:
Ik zou jou ook een trap in je kut geven.quote:
Bleurgh, klinkt niet prettig nee.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:57 schreef Mozy het volgende:
Daar is ze al heel lang geleden mee gestopt... Ik denk dat ik gewoon buiten haar om naar jeugdzorg ga.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jeugdzorg gaat zometeen wel bij jou slijmen dus dat zit wel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |