Ja, gewoon toevoegen. Ik heb ook geen excuus om het niet te doen maar toch é, ik vind het lastig.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:13 schreef Bragi het volgende:
[..]
Opgelost.
Nu handelen naar je gedachten.
Ik zeep je wel in!quote:
Je wordt geen kampioen met enkel een basiself. Je wordt geen kampioen zonder wat geluk.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
2-0 winnen als reden geven dat Nederland niet faalt
Die 1e goal was van een kopbal van Poulsen op zijn teamgenoot die hem het goal in bümschten. De tweede goal was gewoon geweldig werk van Elia wat vervolgens leidde tot een mooie bal voor Kuyt die hij erin wist te rammen, dat was ook zeker wel mooi werk (vooral van Eljero) maar de basiself was gewoon zwakjes vandaag.
Ja, Nederland heeft genoeg kwaliteiten maar jij kan mij niet beweren dat Nederland vandaag goed heeft gespeeld. En daar is gelukkig iedereen hier in mijn omgeving het mee eens.
Wat kom jij positief doen in KLB?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mijn leven vind ik oprecht fantastisch, ik ben dankbaar voor iedere dag.
Je doet maarquote:Op maandag 14 juni 2010 21:15 schreef ynuhh het volgende:
Japsnars mag ik je opgeven voor Flirt je stijf op 3fm?
Bek houden en gewoon doen. Eerste gedachte telt. De gedachtes erna niet. Die zijn ingegeven door angst en onzekerheid.pquote:Op maandag 14 juni 2010 21:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, gewoon toevoegen. Ik heb ook geen excuus om het niet te doen maar toch é, ik vind het lastig.
Chai vult mij aan omdat ik veel dingen vergeet.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:15 schreef Bragi het volgende:
[..]
En toen gingen ze zeuren? Wat dan precies?
Is goed voor de lijn ja.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog wel 3 van die mini-pizzas over. Maar vandaag ff rustig aan met eten.
Precies. Ik vond het een geweldige smoes.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Je mag best een beetje voordeel hebben van die oorkanker.
Ja natuurlijk. Dan ben je toch niet afhankelijk van school om haar te zien en te spreken.quote:
Ja, natuurlijk. Daar doelde ik ook op.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je doet maar
Als ik maar met haar mag flirten.
En vanuit msn kun je verder werken.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, het is ook helemaal niet zo moeilijk. Ik heb nu ook andere chicks van mijn school op msn waarvan ik denk van hoe komen die nou weer in mijn lijst.
Maar ik maak er gewoon een groot probleem van.
Prima, zijn we het daar over eens. Het enige wat ik heb gezegd was "Nederland heeft vandaag gefaald" en dan bedoel ik dus dat zij onder hun vermogen hebben gespeeld.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:16 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je wordt geen kampioen met enkel een basiself. Je wordt geen kampioen zonder wat geluk.
En zoals Otis al zei: Nee, Nederland heeft niet geweldig gespeeld.
Maar dat hoeft ook niet altijd.
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mijn leven vind ik oprecht fantastisch, ik ben dankbaar voor iedere dag.
VOEL MEquote:Op maandag 14 juni 2010 19:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik ben deze maand echt supergelukkig
Bij jou niet. Hard to get.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
En vanuit msn kun je verder werken.
Help ik je nog met je streepje ookquote:
Maar ook dan is de tijd beperkt, maarja ik praat op msn wel echt stukken makkelijker. Maar beter spreekt zij mij dan eerst aanquote:Op maandag 14 juni 2010 21:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Dan ben je toch niet afhankelijk van school om haar te zien en te spreken.
Jaquote:Op maandag 14 juni 2010 21:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
En vanuit msn kun je verder werken.
En Nederland hoefde ook niet goed te spelen. Zoals ik al zei, dat komt later wel. Gewoon die poule doorkomen zonder problemen en de rest is voor later. Italie heeft in 2006 vier doelpunten gemaakt in de groepsronde en oa. 1-1 tegen de VS gespeeld. Daarna werden ze wereldkampioen.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
2-0 winnen als reden geven dat Nederland niet faalt
Die 1e goal was van een kopbal van Poulsen op zijn teamgenoot die hem het goal in bümschten. De tweede goal was gewoon geweldig werk van Elia wat vervolgens leidde tot een mooie bal voor Kuyt die hij erin wist te rammen, dat was ook zeker wel mooi werk (vooral van Eljero) maar de basiself was gewoon zwakjes vandaag.
Ja, Nederland heeft genoeg kwaliteiten maar jij kan mij niet beweren dat Nederland vandaag goed heeft gespeeld. En daar is gelukkig iedereen hier in mijn omgeving het mee eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |