Nee hoor, dat heeft altijd ook wel zijn beginredenen dan.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Discussies? Meestal scheld je me gewoon volledig de huid vol.
jij krijgt nooit genoeg van voetbal?quote:
Nu moet je zeker douchenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
En nu niet meerquote:
Het WK is altijd wel leuk om te volgenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:51 schreef MiVer het volgende:
[..]
jij krijgt nooit genoeg van voetbal?
hahaha
pfff mijn huid gloeit, dus ik ben heet
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nu moet je zeker douchen
bahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
dan scroll je naar boven.quote:
nou enquote:
ik merk het, mag magquote:Op maandag 14 juni 2010 21:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het WK is altijd wel leuk om te volgen
Eén van mijn huisgenoten zingt dat ook uit volle borst mee. Heeft wel wat. Ze zit ook echt met een Italiaans shirt hier op de bank.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:53 schreef Otis2.0 het volgende:
Italie![]()
. Hoe zij dat volkslied altijd staan mee te zingen
![]()
.
Ik vind het schitterendquote:Op maandag 14 juni 2010 21:54 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Eén van mijn huisgenoten zingt dat ook uit volle borst mee. Heeft wel wat. Ze zit ook echt met een Italiaans shirt hier op de bank.
Jouw overmatig 'quote:Op maandag 14 juni 2010 21:55 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Onnodig, irritant, en totaal niet stoer, noch charmant. Dat rijmt.
Wat rijmt?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:55 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Onnodig, irritant, en totaal niet stoer, noch charmant. Dat rijmt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |