En ondertussen met zoiets terug naar je 'krib' gaan of niet?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hahaha daar had ik het laatst nog over met een bro dat die show aan was en dat wij dan zo als studs onder elkaar die nerds zouden coachen![]()
Ehm, ja. Wat een argumentquote:Op maandag 14 juni 2010 21:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Alsof nerds vriendje kunnen zeggen. Vriendje.
Argumenten zijn voor nerds.quote:
Hef?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Alsof nerds vriendje kunnen zeggen. Vriendje.
Ja, ynuhh?quote:
Die attitude is vooral tegen jou en die sig, wat heeft dat er nou mee te maken? Daarnaast, zoals ik al zei, zeg ik op internet wel gewoon wat ik wil want dit is toch maar FOK!quote:Op maandag 14 juni 2010 21:33 schreef Otis2.0 het volgende:
Japsnars waar komt die onzekerheid ineens vandaan dan? Niet om te bashen, maar je laat hier nogal eens een flinke attitude zien en aan je sig te zien vind je het ook geen probleem om andere mensen belachelijk te maken.
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:38 schreef Skylark. het volgende:
Iemand zeg iets interessants of ik ben weg.
quote:
Check de link op omgpop.quote:
Je mag bij mij doen, ik schijn een nerd te zijn.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
Serieus ik wil wel eens op iemands account met een chick praten en dan helpen
Maar je kunt ook nooit verliefd meer worden. Alsof alle mensen hetzelfde zijn.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mwa, ik ken wel meer mensen die in de 30 of zelfs 40 waren toen ze "de liefde van hun leven" tegenkwamen. Das niet zo heel uitzonderlijk hoor
Wat is dit voor oogkankerquote:
Kom je daarna online. Gelijk 5 gesprekken met HEE LAKII (L)quote:Op maandag 14 juni 2010 21:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je mag bij mij doen, ik schijn een nerd te zijn.
Goeie vraag. Maar om de een of andere reden heb ik altijd snel discussies met jouquote:
Zal ik ze even dicht spuiten?quote:
Kom eens van je wolkje afquote:Op maandag 14 juni 2010 21:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Kom je daarna online. Gelijk 5 gesprekken met HEE LAKII (L)
Neit geod he?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:42 schreef Lakitu het volgende:
eerlijk ik ga die wedstrijd kijken ik kan me weer eens neit focussen
Nee, klopt, maar ik bedoel dus dat je dat ook niet uit moet sluitenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar je kunt ook nooit verliefd meer worden. Alsof alle mensen hetzelfde zijn.
Wat overigens niet uitsluit dat je dan niet met iemand samen kunt leven, vindt ik.
zker neit drom ga ik tog :p groetjs thus he en ook an de kidsquote:
quote:
Waarom ben je opeens offline @ omgpop?quote:
Discussies? Meestal scheld je me gewoon volledig de huid vol.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Goeie vraag. Maar om de een of andere reden heb ik altijd snel discussies met jou
Hoezo. Het is gewoon zo en jij weet het want ik heb jou ook al onder mijn spellquote:
ik heb geen uur zitten zwoegenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is met liefde gemaakt, dat is toch mooi.
Ik moest naar mijn pmquote:Op maandag 14 juni 2010 21:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
kanker eens op met je smiley posts
wd zei smileyquote:Op maandag 14 juni 2010 21:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
kanker eens op met je smiley posts
Nee hoor, dat heeft altijd ook wel zijn beginredenen dan.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Discussies? Meestal scheld je me gewoon volledig de huid vol.
jij krijgt nooit genoeg van voetbal?quote:
Nu moet je zeker douchenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
En nu niet meerquote:
Het WK is altijd wel leuk om te volgenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:51 schreef MiVer het volgende:
[..]
jij krijgt nooit genoeg van voetbal?
hahaha
pfff mijn huid gloeit, dus ik ben heet
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nu moet je zeker douchen
bahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
dan scroll je naar boven.quote:
nou enquote:
ik merk het, mag magquote:Op maandag 14 juni 2010 21:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het WK is altijd wel leuk om te volgen
Eén van mijn huisgenoten zingt dat ook uit volle borst mee. Heeft wel wat. Ze zit ook echt met een Italiaans shirt hier op de bank.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:53 schreef Otis2.0 het volgende:
Italie![]()
. Hoe zij dat volkslied altijd staan mee te zingen
![]()
.
Ik vind het schitterendquote:Op maandag 14 juni 2010 21:54 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Eén van mijn huisgenoten zingt dat ook uit volle borst mee. Heeft wel wat. Ze zit ook echt met een Italiaans shirt hier op de bank.
Jouw overmatig 'quote:Op maandag 14 juni 2010 21:55 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Onnodig, irritant, en totaal niet stoer, noch charmant. Dat rijmt.
Wat rijmt?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:55 schreef Lamon. het volgende:
[..]
quote:
Zo ken ik er ook nog wel een.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:55 schreef Lamon. het volgende:
[..]
het naadje van de kous zoekenquote:
Omdat geduchte concurrent voor Nederland in de finale.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
En hij smaakt naar bierquote:Op maandag 14 juni 2010 22:00 schreef Japsnars het volgende:
Haha, mijn wannabe-vuvuzuela van de hema maakt even een kankergeluid zeg
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:58 schreef Mozy het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel wat, en vuist in je kontgat.
je gebruikt hem als trechter, rechtstreeks de maag in?quote:
Ja, bedekt want het is koud.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:58 schreef MiVer het volgende:
[..]
het naadje van de kous zoeken
hoe zijn jouw benen nu? (bekleed)
Soort vanquote:Op maandag 14 juni 2010 22:05 schreef MiVer het volgende:
[..]
je gebruikt hem als trechter, rechtstreeks de maag in?
Zou wel kut zijn, een toetert die niet waterdicht is.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Soort van
Vanmiddag voetbal met zijn allen bij iemand voetbal gekeken, vervolgens op een voetbal veld met 8 man lopen voetballen en tijdens het voetballen nog 3 blikjes weggetankt via die toeter![]()
Ik moet zeggen, dat ding is wel goed waterdicht
dank voor de signaleringquote:Op maandag 14 juni 2010 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, bedekt want het is koud.
De jouwe dan?![]()
Oh fuuu een smiley.
Het is automatisme.
Ja, dat zou een wereldramp eerste klasse zijn.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zou wel kut zijn, een toetert die niet waterdicht is.
Pyjamabroekquote:Op maandag 14 juni 2010 22:10 schreef MiVer het volgende:
[..]
dank voor de signalering
maar wat voor broek, jij?
die van mij, tja zo'n zakkenbroek, midden bruin, dunne stof, je weet wel
en sokken, anders koel ik te af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |