En wat is het probleem dan?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Beter van niet, ik word daar meteen horny van.
Die ruikt echt zo goed.
Dat dus, als jij haar nu niet toevoegt op MSN, gaat iemand op vakantie haar mossel kraken.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
Als jij het niet doet doet iemand anders het. Mark my words.
Ik ook wel maar dan is die cultuurshock weer te groot als ze Jap weer echt ziet. Het moet wel geloofwaardig.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Haha heb ik 'm al aangeboden vriend. Ik klaar dit overnight. OVERNIGHT
Ze wil mijquote:
Dat lijkt me ook niets, daten is soms wel leuk namelijk.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:28 schreef Chai het volgende:
Ik ben ook een autist, maar ik ben wel gelukkig, zo lekker in mijn eentje achter de pc.
Ik ben geen 14.quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja misschien was dat net voor onze break-up.
Haat.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik ook wel maar dan is die cultuurshock weer te groot als ze Jap weer echt ziet. Het moet wel geloofwaardig.
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
Paas mij je msn account en geef mij 3 dagen.
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Haha heb ik 'm al aangeboden vriend. Ik klaar dit overnight. OVERNIGHT
Doe ik altijd toch.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben geen 14.
[..]. Heftige tijd.
Sowieso moet je wel altijd testen of ie wel lekker ruikt op je huid.
quote:
Klopt.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niets, daten is soms wel leuk namelijk.
Waarom zo tegen stribbelen? (L)quote:
Anders zeg ik wel gewoon dat ik mijn grootvader een indo wasquote:Op maandag 14 juni 2010 21:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik ook wel maar dan is die cultuurshock weer te groot als ze Jap weer echt ziet. Het moet wel geloofwaardig.
Old Spicequote:Op maandag 14 juni 2010 21:30 schreef Skylark. het volgende:
Zo goed als je iets belangrijks hebt, je gaat onder de douche, je scheert jezelf, doet een net overhemd aan en doet dan Old Spice op.
Je was toch pas nog heel erg verliefd op dat meisje dat iets met die jongen van Take That had gehad? Alleen niet zo lang meen ik..quote:Op maandag 14 juni 2010 21:27 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oh, je bent een beetje verliefd dus, dan kan ik niet helpen. Ik word al jaren niet verliefd meer.
Haha fa2 toch.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |