Wat, het werkte toch, als hij nou niet weet wat ie moet zeggen?quote:
Nee, inderdaad en daarnaast is iedere situatie uniek. En denk ik ook dat dit meisje heel anders is dan die chick van Lamonquote:Op maandag 14 juni 2010 22:19 schreef Bragi het volgende:
[..]
Als je serieus advies wil over wat te doen met dat meisje van je?
NEE.
WD, snapt het.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:19 schreef wolvendagen het volgende:
Een echte baas praat met een meisje. En neukt haar twee weken later.
Ja, maar een gilletej of 5 minuten lang hysterisch gillen en gewoon trillen van schrik en huilen vind ik nogal een verschil..quote:Op maandag 14 juni 2010 22:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik schrik ook altijd heel erg, dus dan kan er ook wel eens een gilletje ontsnappen.
Altijd hard-2-get.quote:
Dan vraag ik nog liever gewoon haar nummer dan dat ik ga schelden over mijn telefoon en over het feit dat je daar gewoon mee kan cammen.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat, het werkte toch, als hij nou niet weet wat ie moet zeggen?
Jij hebt alleen maar kritiek, nooit iets behulpzaams.
Het lukte? Je kreeg haar webcam niet eens aan.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het had niet echt uitgemaakt wat je had gezegd. Raar kind.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, want iedere situatie is natuurlijk hetzelfde.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
de eckte eckte doen het toch andersomquote:Op maandag 14 juni 2010 22:19 schreef wolvendagen het volgende:
Een echte baas praat met een meisje. En neukt haar twee weken later.
Om mijn poule te fucken.quote:
Ik zag het voor me en ik moest er om lachen.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:20 schreef Mozy het volgende:
Dronken meisjes regelen.
Dat kan mijn zelfs mijn kastdeurt binnen 5 minuten.
True. Maar mijn huisgenootje is iemand die blijft krijsenquote:Op maandag 14 juni 2010 22:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar een gilletej of 5 minuten lang hysterisch gillen en gewoon trillen van schrik en huilen vind ik nogal een verschil..
Achteraf lachte ze zelf ook trouwens
Serieus 9% die 1-1 heeft voorspeld en 14% die een gelijkspel heeft voorspeld. Wat een homo'squote:
" KOM VANAVOND HIER RV"quote:
Wat een kapitalist. Ik heb gewoon een simpele Nokia, dat is voor mij genoeg.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:23 schreef Bragi het volgende:
En zie Lamon verkapt opscheppen over z'n Iphone en Omnia.
NOU EN IK HEB EEN RANGE ROVER EN EEN KUTJEquote:Op maandag 14 juni 2010 22:23 schreef Bragi het volgende:
En zie Lamon verkapt opscheppen over z'n Iphone en Omnia.
Nu je het zegt.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:23 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik zag het voor me en ik moest er om lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |