Hihi.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:13 schreef Allure_ het volgende:
HAHA net meest awkward moment ever. Ben ik aan het douchen, begint mijn huisgenootje ineens keihard te krijsen. Maar echt eng krijsen, dus ik denk 'wtf ze wordt niet goed, verkracht of vermoord. Dus ik ren snel de douche uit met nog net een handdoekje om, kom ik op de gang mijn krijsende huisgenootje tegen, een BIG ASS tarantula en het vriendje van een ander huisgenootje. Huisgenootje krijst om spin, ik krijs om vriendje, vriendje kijkt als een verdwaald mongooltje.
Op de bankquote:
Oh, ff een willekeurig msn-hossel logje, de rest staat op mn laptop die in reparatie is, maar Harajuku was zo lief om er eentje in mijn notes te bewaren, mocht je dat meisje nog msn-nen:quote:
wat droevigquote:
Ik ben weer in op de verkeerde plekquote:Op maandag 14 juni 2010 22:13 schreef Allure_ het volgende:
HAHA net meest awkward moment ever. Ben ik aan het douchen, begint mijn huisgenootje ineens keihard te krijsen. Maar echt eng krijsen, dus ik denk 'wtf ze wordt niet goed, verkracht of vermoord. Dus ik ren snel de douche uit met nog net een handdoekje om, kom ik op de gang mijn krijsende huisgenootje tegen, een BIG ASS tarantula en het vriendje van een ander huisgenootje. Huisgenootje krijst om spin, ik krijs om vriendje, vriendje kijkt als een verdwaald mongooltje.
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:13 schreef Allure_ het volgende:
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oh, ff een willekeurig msn-hossel logje, de rest staat op mn laptop die in reperatie is, maar Harajuku was zo lief om er eentje in mijn notes te bewaren, mocht je dat meisje nog msn-nen:
Ik zeg:
Ik was niet naar Stompwijk gegaan, omdat je niet wilde. En nu is onze ontluikende liefde over....
..Val.. .. .. zegt:
haha het spijt me
Ik zeg:
Nou ja, ik kom er wel overheen, maar jammer dat ik je nu nooit ontmoet, al is het maar casual.
..Val.. .. .. zegt:
hoe kan ik het goedmaken
Ik zeg:
Door gewoon een keertje met me te gaan drinken, zonder dat het wat hoeft te betekenen, voor de gezelligheid, meer niet?
..Val.. .. .. zegt:
en iets wat ik nu kan doen?
Ik zeg:
Je cam aanzetten, zodat je me kunt zien lachen? O, nee je cam zat aan je andere pc vast geloof ik he?
..Val.. .. .. zegt:
haha ja klopt! ben nu mobiel online
Ik zeg:
Ik heb verdomme n I-phone en een Omnia en nog weet ik niet hoe dat werkt.
..Val.. .. .. zegt:
ik heb een omnia...
Ik zeg:
...daar kun je mee cammen, want het is windows mobile, je wilt gewoon niet.
..Val.. .. .. zegt:
ik kan wel videogesprekken doen
maar niet cammen
Ik zeg:
Zal ik dan mn simkaartje overzetten, om ff te videochatten of durf je niet, verlegen meisje?
..Val.. .. .. zegt:
hahaha
Ik zeg:
Ik maak geen grapje, een punaise vinden om de sim uit mn I-phone te halen en hij zit in mn Omnia hoor.
..Val.. .. .. zegt:
ik lig in bed joh haha
Ik zeg:
Je bent gewoon TE verlegen.
..Val.. .. .. zegt:
ik lig naakt in bed.... dat wíl je niet zien
Davy zeg:
Oeh, echt wel!
..Val.. .. .. zegt:
haha
je mag me nu niet meet bellen
... morgenochtend wel
Ik zeg:
Maar dan ben je misschien weer nuchter en aangekleed.
..Val.. .. .. zegt:
haha nee hoor
als je om 8 uur belt niet
Ik zeg:
Daar gaat mn nachtrust.
..Val.. .. .. zegt:
dan ga je net als ik slapen
Ik zeg:
Ik ben helemaal van slag omdat die simkaart niet in mn Omnia ging in 1 keer.
..Val.. .. .. zegt:
hahha ahh
Ik zeg:
lach er maar om, dat zijn nare dingen.
..Val.. .. .. zegt:
wuhaha mannen en technologie
Ik zeg:
Doe maar stoer, probeer jij na een middag drinken maar eens een sim van een Iphone naar een Omnia te krijgen, en dan ook nog je pincode onthouden enzo.
..Val.. .. .. zegt:
makkelijk
Ik zeg:
Ik heb er em in gekregen, dat vind ik al heel wat, al was het ff voor niets.
..Val.. .. .. zegt:
je mag nu wel smsen hoor
Ik zeg:
Ik heb geen nr.
..Val.. .. .. zegt:
En zo simpel is het, alleen de basis, de rest ben ik minder goed in.
Ja ik lag liever lekker warm in bed.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:16 schreef MiVer het volgende:
[..]
wat droevig
zijn de cavia's wel lekker weggekropen?
Is het, het lezen waard?quote:
Jij hebt alles gelezen?quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oh, ff een willekeurig msn-hossel logje, de rest staat op mn laptop die in reparatie is, maar Harajuku was zo lief om er eentje in mijn notes te bewaren, mocht je dat meisje nog msn-nen:
Ik zeg:
Ik was niet naar Stompwijk gegaan, omdat je niet wilde. En nu is onze ontluikende liefde over....
..Val.. .. .. zegt:
haha het spijt me
Ik zeg:
Nou ja, ik kom er wel overheen, maar jammer dat ik je nu nooit ontmoet, al is het maar casual.
..Val.. .. .. zegt:
hoe kan ik het goedmaken
Ik zeg:
Door gewoon een keertje met me te gaan drinken, zonder dat het wat hoeft te betekenen, voor de gezelligheid, meer niet?
..Val.. .. .. zegt:
Ik zeg:
Je cam aanzetten, zodat je me kunt zien lachen? O, nee je cam zat aan je andere pc vast geloof ik he?
..Val.. .. .. zegt:
Ik zeg:
..Val.. .. .. zegt:
ik heb een omnia...
Ik zeg:
..Val.. .. .. zegt:
maar niet cammen
Ik zeg:
Zal ik dan mn simkaartje overzetten, om ff te videochatten of durf je niet, verlegen meisje?
..Val.. .. .. zegt:
hahaha
Ik zeg:
Ik maak geen grapje, een punaise vinden om de sim uit mn I-phone te halen en hij zit in mn Omnia hoor.
..Val.. .. .. zegt:
ik lig in bed joh haha
Ik zeg:
..Val.. .. .. zegt:
Davy zeg:
Oeh, echt wel!
..Val.. .. .. zegt:
haha
... morgenochtend wel
Ik zeg:
..Val.. .. .. zegt:
haha nee hoor
Ik zeg:
Daar gaat mn nachtrust.
..Val.. .. .. zegt:
Ik zeg:
..Val.. .. .. zegt:
hahha ahh
Ik zeg:
..Val.. .. .. zegt:
Ik zeg:
Doe maar stoer, probeer jij na een middag drinken maar eens een sim van een Iphone naar een Omnia te krijgen, en dan ook nog je pincode onthouden enzo.
..Val.. .. .. zegt:
makkelijk
Ik zeg:
..Val.. .. .. zegt:
je mag nu wel smsen hoor
Ik zeg:
Ik heb geen nr.
..Val.. .. .. zegt:
Ik schrik ook altijd heel erg, dus dan kan er ook wel eens een gilletje ontsnappenquote:Op maandag 14 juni 2010 22:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mn dochtertje kan daar ook zo van gillen, echt, ik schrok me dood, dacht dat ze zwaargewond was ofzo.
En toen moest ik lachen (terwijl ze nog zat te trillen van angst, vond het wel een beetje sneu, maar ze snapte gelukkig wel dat ik het grappig vond ook)
Het was echt niet grappig. Al moest die jongen wel verdacht hard lachenquote:Op maandag 14 juni 2010 22:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ben weer in op de verkeerde plek
Wat wd zegt.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oh, ff een willekeurig msn-hossel logje, de rest staat op mn laptop die in reparatie is, maar Harajuku was zo lief om er eentje in mijn notes te bewaren, mocht je dat meisje nog msn-nen:
Ik zeg:
..Val.. .. .. zegt:
haha het spijt me
Ik zeg:
..Val.. .. .. zegt:
hoe kan ik het goedmaken
Ik zeg:
..Val.. .. .. zegt:
Ik zeg:
..Val.. .. .. zegt:
Ik zeg:
..Val.. .. .. zegt:
ik heb een omnia...
Ik zeg:
..Val.. .. .. zegt:
maar niet cammen
Ik zeg:
..Val.. .. .. zegt:
hahaha
Ik zeg:
..Val.. .. .. zegt:
ik lig in bed joh haha
Ik zeg:
..Val.. .. .. zegt:
Davy zeg:
Oeh, echt wel!
..Val.. .. .. zegt:
haha
... morgenochtend wel
Ik zeg:
..Val.. .. .. zegt:
haha nee hoor
Ik zeg:
Daar gaat mn nachtrust.
..Val.. .. .. zegt:
Ik zeg:
..Val.. .. .. zegt:
hahha ahh
Ik zeg:
..Val.. .. .. zegt:
Ik zeg:
..Val.. .. .. zegt:
makkelijk
Ik zeg:
..Val.. .. .. zegt:
je mag nu wel smsen hoor
Ik zeg:
Ik heb geen nr.
..Val.. .. .. zegt:
Als je serieus advies wil over wat te doen met dat meisje van je?quote:
De tijd gaat nu in.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:19 schreef wolvendagen het volgende:
Een echte baas praat met een meisje. En neukt haar twee weken later.
hahaha, theemutsquote:Op maandag 14 juni 2010 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik lag liever lekker warm in bed.![]()
De cavia's liggen in het nachthokje en in een theemuts.
Dan pas.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:19 schreef wolvendagen het volgende:
Wat, het werkte toch, als hij nou niet weet wat ie moet zeggen?quote:
Nee, inderdaad en daarnaast is iedere situatie uniek. En denk ik ook dat dit meisje heel anders is dan die chick van Lamonquote:Op maandag 14 juni 2010 22:19 schreef Bragi het volgende:
[..]
Als je serieus advies wil over wat te doen met dat meisje van je?
NEE.
WD, snapt het.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:19 schreef wolvendagen het volgende:
Ja, maar een gilletej of 5 minuten lang hysterisch gillen en gewoon trillen van schrik en huilen vind ik nogal een verschil..quote:Op maandag 14 juni 2010 22:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik schrik ook altijd heel erg, dus dan kan er ook wel eens een gilletje ontsnappen.
Altijd hard-2-get.quote:
Dan vraag ik nog liever gewoon haar nummer dan dat ik ga schelden over mijn telefoon en over het feit dat je daar gewoon mee kan cammen.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat, het werkte toch, als hij nou niet weet wat ie moet zeggen?
Jij hebt alleen maar kritiek, nooit iets behulpzaams.
Het lukte? Je kreeg haar webcam niet eens aan.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het had niet echt uitgemaakt wat je had gezegd. Raar kind.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, want iedere situatie is natuurlijk hetzelfde.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
de eckte eckte doen het toch andersomquote:Op maandag 14 juni 2010 22:19 schreef wolvendagen het volgende:
Om mijn poule te fucken.quote:
Ik zag het voor me en ik moest er om lachen.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:20 schreef Mozy het volgende:
Dronken meisjes regelen.
Dat kan mijn zelfs mijn kastdeurt binnen 5 minuten.
True. Maar mijn huisgenootje is iemand die blijft krijsenquote:Op maandag 14 juni 2010 22:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar een gilletej of 5 minuten lang hysterisch gillen en gewoon trillen van schrik en huilen vind ik nogal een verschil..
Achteraf lachte ze zelf ook trouwens
Serieus 9% die 1-1 heeft voorspeld en 14% die een gelijkspel heeft voorspeld. Wat een homo'squote:
" KOM VANAVOND HIER RV"quote:
Wat een kapitalist. Ik heb gewoon een simpele Nokia, dat is voor mij genoeg.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:23 schreef Bragi het volgende:
En zie Lamon verkapt opscheppen over z'n Iphone en Omnia.
NOU EN IK HEB EEN RANGE ROVER EN EEN KUTJEquote:Op maandag 14 juni 2010 22:23 schreef Bragi het volgende:
En zie Lamon verkapt opscheppen over z'n Iphone en Omnia.
Nu je het zegt.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:23 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik zag het voor me en ik moest er om lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |