De boekenset? Moet je doenquote:Op maandag 14 juni 2010 16:02 schreef Heroinjunk het volgende:
Yay yay yay yay.Ik wil binnenkort de Twilight box kopen.
Omfg wtf uber fail inderdaadquote:Op maandag 14 juni 2010 19:31 schreef Deceit het volgende:
Dit is #11 alweer hoor!
Kirsten gaat er idd steeds beter en beter uitzien
Hehe, ik denk omdat iedereen nu ineens heel excited is omdat het nog maar iets meer dan 2 weken wachten isquote:Op maandag 14 juni 2010 19:54 schreef Piepje het volgende:
Zo, dat vorige topig ging idd heel snel! Was er nog niet eens aan toegekomen alle filmpjes te bekijken...
Ja, sowieso. Ik heb wel alle Nederlandse in paperback, vind het altijd handig als ik zin heb om snel te lezen en lam in mijn bed lig om de Nederlandse te lezen.quote:Op maandag 14 juni 2010 18:26 schreef Siral het volgende:
[..]
De boekenset? Moet je doenIk heb al mijn paperbacks de deur uit gedaan en toen die box gekocht. Spijt dat ik dat niet meteen had gedaan want je bent veel voordeliger uit, het zijn ook nog eens mooie hardcovers
Ohja, boek lezen in bad: heerlijk, maar ze blijven nooit droogquote:Op maandag 14 juni 2010 21:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, sowieso. Ik heb wel alle Nederlandse in paperback, vind het altijd handig als ik zin heb om snel te lezen en lam in mijn bed lig om de Nederlandse te lezen.En die kan ik dan mee in bad nemen en ze in bad laten flikkeren enzo, want dat doe ik nogal vaak.
![]()
Ik ga niet, ik wacht liever op de marathon met AL de delenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:04 schreef Charmedmatzzie het volgende:
Gaat iedereen hier ook de drie films achter elkaar zien?
Ik heb me er voor opgegeven maar mijn kont krijgt alvast pijn als ik er aan denk...
Maar aan de andere kant, ik zie eclipse al over 2 weken op dinsdag wheee!
JAquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:11 schreef tijdrenner het volgende:
Er zijn al wat samples te luisteren van de Eclipse score door Howard Shore. Klinkt prachtig.
http://itunes.apple.com/u(...)-eclipse/id376942336
Jawohl!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:04 schreef Charmedmatzzie het volgende:
Gaat iedereen hier ook de drie films achter elkaar zien?
Ik heb me er voor opgegeven maar mijn kont krijgt alvast pijn als ik er aan denk...
Maar aan de andere kant, ik zie eclipse al over 2 weken op dinsdag wheee!
Echt he! Ik werd helemaal ecstatic toen ik hoorde dat hij de muziek zou gaan composeren.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:14 schreef Siral het volgende:
[..]
JAik zat het net te luisteren.
Howard shore is echt de bom
IM FUCKING CRYINGquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:21 schreef tijdrenner het volgende:
[..]
Echt he! Ik werd helemaal ecstatic toen ik hoorde dat hij de muziek zou gaan composeren.Maakt de film helemaal af!
Deze maken me echt excitedquote:
Ja ben ook bang dat t tegen gaat vallen. Zeker als ze bij dit standpunt blijftquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:08 schreef J-net het volgende:
K lees hier en daar stukjes over Breaking Dawn en dat de schrijfster nu bezig is met het script.
Sowieso vind ik dat de helft van het boek niet spannend is en niet in de film hoeft; dus 1 film was meer dan genoeg geweest.
En dan nu zijn ze bezig wat er wel in beeld komt en wat niet. Het liefst wil Stephenie Meyer vanwege haar geloof geen expliciete dingen in beeld; ik ben bang dat de films heel erg gaan tegenvallen.
Maar gelukkig is Eclipse mn favoriete boek en aan de voorstukjes te zien gaat de film vermoedelijk niet tegenvallen!
quote:Melissa Rosenberg: On the fan site, on Facebook, all the comments are "It has to be R rated! You have to show the childbirth! Gore and guts and sex!" For me it's actually more interesting to not see it. You know, you can do childbirth without seeing childbirth ... it doesn't mean it's any less evocative of an experience.
Heel veel mensen op livejournal liepen hier over te miepen (over de geboorte).quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:12 schreef C-Politan het volgende:
[..]
Ja ben ook bang dat t tegen gaat vallen. Zeker als ze bij dit standpunt blijft:
[..]
T moet er gewoon allebei in zoals in t boek staat beschreven, imho.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:18 schreef Siral het volgende:
[..]
Heel veel mensen op livejournal liepen hier over te miepen (over de geboorte).
Dit is mijn mening daarover die ik daar postte:
I dont care about the childbirth honestly... you ppl rly want to see that, like zoomed in? You can make the scene pretty "disturbing" without showing the details ( OH FUCK I SOUND LIKE MR, BRB WASHING MY MOUTH)
BUT; It would be fucking awkward, and it would ruin the whole movie.
Amen.
En seksscenes kunnen ook heel behoorlijk zijn met pg-13. Neem The Notebook, Remember Me. Die seksscenes waren echt niet slechtAls het er zo uit kan zien ben ik echt wel tevreden.
Dan komt er dus heulmaal geen seksscenequote:Op donderdag 17 juni 2010 15:51 schreef C-Politan het volgende:
[..]
T moet er gewoon allebei in zoals in t boek staat beschreven, imho.
I know, maar de kans dat er uberhaupt een seksscene komt is sowieso klein.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:52 schreef Siral het volgende:
[..]
Dan komt er dus heulmaal geen seksscene... Want in het boek is het
"FADE TO BLACK"
True.. maar met pg-13 kun je best ver komen. Hopelijk stemt SM ermee in.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:56 schreef C-Politan het volgende:
[..]
I know, maar de kans dat er uberhaupt een seksscene komt is sowieso klein.
Idd, hoe meer hoe beterquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:59 schreef Siral het volgende:
[..]
True.. maar met pg-13 kun je best ver komen. Hopelijk stemt SM ermee in.
Inderdaad, dat zie ik echt niet gebeurenquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:56 schreef C-Politan het volgende:
[..]
I know, maar de kans dat er uberhaupt een seksscene komt is sowieso klein.
Maar die vreselijke accenten van zequote:Op donderdag 17 juni 2010 17:50 schreef June. het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zie ik echt niet gebeuren. Als je dat wilt zien moet je True Blood kijken
In dit topic bomt het wel van de spoilers voor je denk ik dan. Dus bereid je voorquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:27 schreef _Joy_ het volgende:
Ik heb een tijdje terug Twilight gezien. Het leek me geen bijzondere flilm, gewoon zo'n "wegkijkertje" maar ik vond hem echt he-le-maal geweldig!! De dag daarna ben ik gelijk de eerste 2 boeken gaan kopen. Normaal wil ik altijd eerst het boek lezen en daarna pas de film kijken. Ik ben nu deel 2 aan het lezen, daarna de film kijken![]()
Echt, geweldige film en geweldige boeken!!
Whaha dat creepy muziekje in de achtergrondquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:34 schreef Siral het volgende:
HAHHAHA, hoe ze dat laatste stukje ook in slomo doen.
Oehh, klinkt heerlijk! Veel plezier!quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:01 schreef _Joy_ het volgende:
@Siral: ja dat zag ik ook al. Ik ga de rest dus ook niet teruglezendat doe ik wel als ik alle boeken gelezen heb.
Anyway, voor alle overige fans: heel veel plezier bij de 3e film! Ik heb vanavond het rijk alleen en ga heel de avond verder lezen in deel 2
Thanks, was nog niet al genoeg verliefd op m hoorquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:29 schreef Siral het volgende:
Oh en dit gewoon ff zomaar..![]()
[ afbeelding ]
I know rightttttquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:29 schreef Deceit het volgende:
[..]
Thanks, was nog niet al genoeg verliefd op m hoor
Ja dat dan weer welquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:01 schreef Koningin het volgende:
Mijn god, als we al die filmpjes achter elkaar zetten, hebben we de film zo goed als compleet volgens mij!!
Waarin? In de film?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:56 schreef Heroinjunk het volgende:
Dude, hebben ze stukjes van Bree Tanners boek erin verwerkt?
Ja! Omdat je dat ook zag met snuiven aan Bella's trui enzo. Maar dat is wel tof ja. Op zich is de hele film uit één perspectief zien ook erg saai. In een boek is dat heel anders.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:00 schreef Siral het volgende:
[..]
Waarin? In de film?
We krijgen idd ook (als het goed is) vanuit victoria/riley/newborns perspectief te zien. Het schijnt dat de gehele film niet zozeer uit het perspectief van Bella is net als de twee voorgaande films. Omdat de film zo spannender word
In het boek "zie" je de hele battle met de newborns niet eens, omdat Bella er zelf niet bij was...Er zijn zoveel dingen die Bella niet zag/wist, maar wel gebeurde en heel interessant zijn voor de film. Maakt het alleen maar leuker denk ikquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja! Omdat je dat ook zag met snuiven aan Bella's trui enzo. Maar dat is wel tof ja. Op zich is de hele film uit één perspectief zien ook erg saai. In een boek is dat heel anders.
Ik had hem al gezien, wilde hierheen surfen om hem te posten, maar je was me voorquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:04 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja dat dan weer welMaar die eerste is echt ubervet die moet je gewoon kijken
Ik ga morgen beginnen aan dat boek. Dus dan moet ik ff opschietenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:56 schreef Heroinjunk het volgende:
Dude, hebben ze stukjes van Bree Tanners boek erin verwerkt?
Het is toch niet zo'n heel dik boek? Hoeveel paginas?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga morgen beginnen aan dat boek. Dus dan moet ik ff opschieten
5 of zo, met grote lettersquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:14 schreef Siral het volgende:
[..]
Het is toch niet zo'n heel dik boek? Hoeveel paginas?
5 paginas?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
5 of zo, met grote letters
Nee tis idd niet zo heel dik. Moet makkelijk lukken.
Huhquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:28 schreef Ang3l het volgende:
Nee als je het boek ziet lijkt het echt maar 5 pagina's
Erg dun! En grote letters!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hihi wat leuk zegquote:Op zondag 20 juni 2010 11:55 schreef _Joy_ het volgende:
Gisteren New Moon uitgelezen en de film gekeken. Mooie filmmaar vond deel 1 eigenlijk mooier...
En o ja, ik heb het boek Eclipse alvast besteld bij Bol, komt begin volgende week binnen. Ga gelijk beginnen met lezen![]()
Veel te verslavend dit. Dat had ik bij Harry Potter ook al.
Ik zou echt snel het boek lezenquote:Op zondag 20 juni 2010 11:55 schreef _Joy_ het volgende:
Gisteren New Moon uitgelezen en de film gekeken. Mooie filmmaar vond deel 1 eigenlijk mooier...
En o ja, ik heb het boek Eclipse alvast besteld bij Bol, komt begin volgende week binnen. Ga gelijk beginnen met lezen![]()
Veel te verslavend dit. Dat had ik bij Harry Potter ook al.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ja ik heb The Host gelezen. T is wel wat idd, maar kwa verslaving was t niets, vergeleken met the Twilight series. Vond het leuk geschreven en wel grappig verhaal. Maar heeft me niet zo meegezogen als haar andere boeken.quote:Op zondag 20 juni 2010 12:23 schreef Ang3l het volgende:
Ik had eerst de film Twilight gezien.... toen alle boeken gelezen tussen film 1 en 2 in. En nu dus nog ff Bree Tanner voordat Eclipse in premiere gaat.
Heeft iemand trouwens The Host gelezem?
Hij staat in m'n kas. Is 't wat?
Haha, wordt snel lezen danquote:Op zondag 20 juni 2010 12:20 schreef _Joy_ het volgende:
Nee, eerst het boek gelezen!! Ik haat het om eerst de film te zien
Gezogenquote:Op zondag 20 juni 2010 12:27 schreef C-Politan het volgende:
[..]
Ja ik heb The Host gelezen. T is wel wat idd, maar kwa verslaving was t niets, vergeleken met the Twilight series. Vond het leuk geschreven en wel grappig verhaal. Maar heeft me niet zo meegezogen haar andere boeken.
Ja, ik had ook eerst Twilight gekeken en daarna pas gelezen, maar dat was niet zo gepland. Ik had geen hoge verwachtingen van die film maar toen ik hem gezien had vond ik het verhaal zó gaaf dat ik gelijk de volgende dag de eerste 2 boeken gekocht heb. Gisterenmiddag New Moon uitgelezen, daarna gelijk Eclips besteld en 's avonds de film gezien. En met een beetje geluk wil ik vandaag het Twilight spel op de WII nog even proberen...quote:Op zondag 20 juni 2010 12:23 schreef Ang3l het volgende:
Ik had eerst de film Twilight gezien.... toen alle boeken gelezen tussen film 1 en 2 in. En nu dus nog ff Bree Tanner voordat Eclipse in premiere gaat.
Hihi leeftijd maakt toch niets uitquote:Op zondag 20 juni 2010 12:31 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Ja, ik had ook eerst Twilight gekeken en daarna pas gelezen, maar dat was niet zo gepland. Ik had geen hoge verwachtingen van die film maar toen ik hem gezien had vond ik het verhaal zó gaaf dat ik gelijk de volgende dag de eerste 2 boeken gekocht heb. Gisterenmiddag New Moon uitgelezen, daarna gelijk Eclips besteld en 's avonds de film gezien. En met een beetje geluk wil ik vandaag het Twilight spel op de WII nog even proberen...
Terwijl ik eigenlijk veel te oud ben (36) maar boeie!!
En dat boek over Bree Tanner? Wanneer kan ik dat het beste lezen? Na alle Twilight boeken? Ik ken Bree Tanner nl helemaal nietquote:Op zondag 20 juni 2010 12:27 schreef C-Politan het volgende:
[..]
Ja ik heb The Host gelezen. T is wel wat idd, maar kwa verslaving was t niets, vergeleken met the Twilight series. Vond het leuk geschreven en wel grappig verhaal. Maar heeft me niet zo meegezogen als haar andere boeken.
Het hoort bij Eclipse. 3e deel dus.quote:Op zondag 20 juni 2010 12:40 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
En dat boek over Bree Tanner? Wanneer kan ik dat het beste lezen? Na alle Twilight boeken? Ik ken Bree Tanner nl helemaal niet
Ik ben er vorig jaar in de zomer vakantie in begonnen, kwam tot de helft, toen was de vakantie afgelopen. En heb het boek nooit meer aangeraakt lol... ik vond het niet zo boeiend dus.quote:Op zondag 20 juni 2010 12:23 schreef Ang3l het volgende:
Haha dat vind ik inderdaad ook minder, ik heb gehoord van mensen die Eclipse al gezien hebben, dat Carlisle er het ergste uit ziet...quote:Op maandag 21 juni 2010 11:16 schreef Ang3l het volgende:
Wat een scheve bek
Ik vind trouwens van de vamps in de film Papa Cullen wel echt HEEL verschrikkelijk met zijn enorm geblondeerde pruikje wat als ene helm op z'n kop zit. Jasses!!!
Ik heb uit verschillende interviews begrepen dat ie zijn korte haar wel beter vindt.........van mij mag het ietsje langer...quote:
Zeker cutequote:Op maandag 21 juni 2010 10:56 schreef Siral het volgende:
Oh en dit mag er ook wel ff bij![]()
Ik ben helemaal geen Jackson fan ofzo, Maar deze foto is wel uber cute!!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hij heeft mooie ogen! Hij doet me een beetje denken aan de oudere versie van Aaron Johnsonquote:Op maandag 21 juni 2010 13:59 schreef C-Politan het volgende:
[..]
Zeker cute. Ik was na de eerste film gezien te hebben, een tijdje helemaal gek op hem.. Maar dat gevoel is verdwenen en nooit meer teruggekomen. Vind hem niet zo..
Naja, voor deze haircut had hij natuurlijk dat langere haar voor Bel Ami, kan me voorstellen dat 'ie dat compleet beu was...quote:Op maandag 21 juni 2010 11:42 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik heb uit verschillende interviews begrepen dat ie zijn korte haar wel beter vindt.........van mij mag het ietsje langer...
Na 1,5 minuut kan ik het al niet meer aanzien....quote:Op maandag 21 juni 2010 18:56 schreef Siral het volgende:
omfg wtfDit interview is echt zooo moeizaam om te kijken
WTF THAT WOMENPoor rob
![]()
![]()
Omg.. dat mensquote:Op maandag 21 juni 2010 18:56 schreef Siral het volgende:
WTF THAT WOMENPoor rob
![]()
![]()
Ik klikte al weg toen ik haar hoofd zagquote:Op maandag 21 juni 2010 18:56 schreef Siral het volgende:
WTF THAT WOMENPoor rob
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:55 schreef Koningin het volgende:
De eerste mensen zijn in LA al aan het kamperen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Statistisch gezien moet je dus een dik bebrild meisje zijn om van twilight te houden?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:55 schreef Koningin het volgende:
De eerste mensen zijn in LA al aan het kamperen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, slank zijn is zo ongeveer een uitzondering in de VSquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Statistisch gezien moet je dus een dik bebrild meisje zijn om van twilight te houden?
Wat een tijd.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:37 schreef Siral het volgende:
A.s zondag komt er een "the twilight saga; eclipse special" op net 5.
Om om 01:10 uur.
ofniet, jezus.. en waarschijnlijk zal het toch wel materiaal zijn wat ik allemaal al gezien heb onlinequote:
Is het zondag om 1 uur of maandag om 1 uur?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:37 schreef Siral het volgende:
A.s zondag komt er een "the twilight saga; eclipse special" op net 5.
Om om 01:10 uur.
Ja halloooooooooooo, vampieren leven 's nachts hoor!quote:
Je hebt nog een week!! Moet lukken toch?quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:51 schreef _Joy_ het volgende:
Vandaag het boek Eclips ontvangenGauw beginnen met lezen dus
You go, girl!quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:51 schreef _Joy_ het volgende:
Vandaag het boek Eclips ontvangenGauw beginnen met lezen dus
Rielextquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:12 schreef _Joy_ het volgende:
Haha, da's van het weekend wel uit hoor. Hoef heel de week niet meer te werken
Ben benieuwd naar wat je ervan vindt! Ik vind Eclipse het leukste boekquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:12 schreef _Joy_ het volgende:
Haha, da's van het weekend wel uit hoor. Hoef heel de week niet meer te werken
Ik had wel iets meer shirtloze mannen verwacht in dat artikel, na jouw beschrijvingquote:Op donderdag 24 juni 2010 08:37 schreef MikeyMo het volgende:
http://today.msnbc.msn.co(...)rtainment/?GT1=43001
doesn't he own a shirt?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:29 schreef J-net het volgende:
Ik ga niet meteen naar de bios de eerste dagen; eerst even de gillende tieners laten gaan![]()
Dus ik ga dan ook een paar dagen hier niet lezen
Kijk hoe stoer Charlie op de foto staat.quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:37 schreef Koningin het volgende:
Ik lach me kapot daar in LA. Ze noemen het al Tentcity!
Je tent krijgt wel een handtekening van Dr. Cullen.
http://twitpic.com/1zdyyv
Andere castleden
http://twitpic.com/1ze9us
Krijg de foto's er niet zo ingeplakt.
Charlie is da bomb!quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Kijk hoe stoer Charlie op de foto staat.
Kan ik niet kijken omdat ik buiten de US woonquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:54 schreef Koningin het volgende:
Hier is de aflevering van Jimmy Kimmel te zien met de hele cast![]()
http://abc.go.com/watch/j(...)id=fullepisodeaccess
omg, ik net al die filmpjes posten...quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:40 schreef C-Politan het volgende:
hxxp://www.megaupload.com/?d=FX6K5FFE
Dankzij iemand van Livejournal.
quote:MTV is op de rode loper tijdens de première in LA van The Twilight Saga: Eclipse en JIJ kunt er met ons bij zijn.
Je hoort het goed, op 25 juni om 3:30 AM kun je hier kijken voor de LIVE-stream met 2 uur lang verslag vanaf de rode loper en interviews met Kristen Stewart, Robert Pattinson, Taylor Lautner, Dakota Fanning, Ashley Greene, Peter Facinelli, Kellan Lutz en AL je favoriete vampiers en weerwolven zodra ze plaatsvinden.
Zet je wekker, markeer deze pagina als favoriet en tot dan!
Ja ik had ze hierboven al gepost. echt kut man.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:16 schreef C-Politan het volgende:
De cast van Jersey Shore heeft een Twilight parody gemaakt voor Jimmy Kimmel Live![]()
Wauw, die eerste is echt leukquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:26 schreef Siral het volgende:
EUMMG(gtfo taylor
)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
IKR!!!quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:39 schreef Siral het volgende:
[..]
Ze staan er echt absurd goed opVooral rob, wtf
Tot nu toe is hetquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:48 schreef C-Politan het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar wat je ervan vindt! Ik vind Eclipse het leukste boek!
Goed hequote:Op donderdag 24 juni 2010 18:41 schreef C-Politan het volgende:
[..]
IKR!!!
Edit: Damn jij bent snel met je icon
Jacobquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:42 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Tot nu toe is hetben nu ruim halverwege.
Ik kom alleen nog maar heel weinig in dit topic ivm spoilers![]()
Baal er nog steeds van, dat ik van deze serie eerst de film heb gezien en daarna de boeken pas ben gaan lezen. Kan ik niet meer zelf een beeld vormen van de personages.
Is iedereen hier trouwens team-Edward of zijn er ook team-Jacob? Ik vond Jacob nl erg leuk in New Moon. In Eclipse vind ik hem ietsje minder sympathiek.
Haha, ja snap ik hoor. Na t weekend zullen we je ongetwijfeld veel zien!quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:42 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Tot nu toe is hetben nu ruim halverwege.
Ik kom alleen nog maar heel weinig in dit topic ivm spoilers![]()
Baal er nog steeds van, dat ik van deze serie eerst de film heb gezien en daarna de boeken pas ben gaan lezen. Kan ik niet meer zelf een beeld vormen van de personages.
Is iedereen hier trouwens team-Edward of zijn er ook team-Jacob? Ik vond Jacob nl erg leuk in New Moon. In Eclipse vind ik hem ietsje minder sympathiek.
Bella kan wel kiezen..quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:58 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
EdwardO nee wacht, die slaapt niet haha
Ik kan ook niet kiezen hoor! Net als Bella
failcob, lolquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:02 schreef Siral het volgende:
[..]
Bella kan wel kiezen..It always have been Edward, goddammit. Waarom Jacob in the picture was kom je nog wel achter als je Breaking Dawn leest. Jacob is gewoon enorm annoying.
The end.
(ja, ik heb een ernstige afkeer voor failcob)
Failcobquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:02 schreef Siral het volgende:
[..]
Bella kan wel kiezen..It always have been Edward, goddammit. Waarom Jacob in the picture was kom je nog wel achter als je Breaking Dawn leest. Jacob is gewoon enorm annoying.
The end.
(ja, ik heb een ernstige afkeer voor failcob)
I dont care about fucking abs.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:27 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Hij heeft wel een beter lijf dan Edward
Jaaa op de 29e de Pathe marathonquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:56 schreef _Joy_ het volgende:
Ik vind zijn lijf echt supermooi![]()
Hebben jullie allemaal al besloten wanneer jullie naar Eclipse gaan? Ik uiteraard nog niet, eerst het boek lezen
Mooi koppie prima, maar weet wel wie je date natuurlijkquote:Robert Pattinson familie van Dracula
AMSTERDAM - Robert Pattinson lijkt in het echte leven dichter bij zijn alter ego in 'Twilight' te staan dan hij zelf denkt. De 24-jarige acteur blijkt namelijk familie te zijn van een vampier.
Uit stamboomonderzoek komt naar voren dat Pattinson verre familie is van Dracula, het personage van schrijver Bram Stoker.
De hoofdpersoon in het vampierverhaal van Stoker is gebaseerd op Vlad III Dracula, een Transsylvaanse leider die regeerde in de vijftiende eeuw.
Koninklijke familie
Een genealoog onderzocht de familie van Pattinson en concludeerde dat zijn wortels zelfs via de Britse koninklijke familie lopen.
Prins William en Prins Harry zouden verre neven van de acteur zijn, Vlad III Dracula een verre oom.
Pattinson speelt de vampier Edward Cullen in de 'Twilight'-reeks. De bloeddrinker wordt in de film verliefd op een normaal meisje.
Het derde deel van de reeks, 'Eclipse', gaat woensdag in première.
Ja zat, ik vind het alleen altijd zo jammer om dat achteraf allemaal te moeten gaan bekijken..quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:56 schreef Koningin het volgende:
Nee, ik jammer genoeg ook niet, maar ik denk dat wel ergens morgen er genoeg filmpjes over te vinden zijn...
Met failcob kun je tenminste lol hebbenquote:
Hahahahquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:58 schreef Siral het volgende:
[..]
[fangirl mode]I WANT TO BE THAT GIRL[/fangirl mode]
Graag!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:01 schreef Siral het volgende:
Ik heb zojuist zipfiles aangevraagd op livejournal met ALLE (a 400) fotos van de premiere die gemaakt zijn in HQ.
Als iemand anders ze ook wil hebben, let me know!
Haha dat is typisch Kristenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:50 schreef Koningin het volgende:
Jammer dat ze die mooie jurk heeft uitgedaan. Ze zien er echt prachtig uit. die smalle stropdassen, is dat tegenwoordig de trend?
Ga de filmpjes bekijken!
Oeh en foto's wil ik ook wel.
Thanksquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:25 schreef _Joy_ het volgende:
@ Siral:Goed bezig jij!!
Newbie modus: hebben ze in het echt ook een relaasie?? Nee toch?
Ja hequote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:54 schreef _Joy_ het volgende:
Ja, op die foto's lijken ze wel verliefdmaar goed, dat kan ook nét een momentopname zijn. Ik had nog nooit iets gehoord over een relatie tussen die 2.
Eclipse is bijna uit!!!
Ohquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:00 schreef _Joy_ het volgende:
Hihi ik bedoelde dat ik het boek bijna uit heb, maar toen ik het teruglas vond ik het zelf ook niet zo duidelijk.
Ik leg het net neer, ik heb het uit. Balen, ik wil méérquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:02 schreef Siral het volgende:
[..]
OhJa je kan het op 2 manieren lezen
Maar doe je snel! Ben je nog ruim op tijd
Mag ik vragen welk hoofdstuk je zit?
quote:Fans Can Expect Lots of Skin – and Sex! – in Breaking Dawn says Melissa Rosenberg
Twilight films have been fairly tame when it comes to sex. But it sounds like Breaking Dawn will stay true to Stephenie Meyer's book, with especially racy scenes between leading lovers Robert Pattinson and Kristen Stewart.
"You will see sex – Yes!" Breaking Dawn and Twilight screenwriter Melissa Rosenberg told PEOPLE at the Eclipse premiere in L.A. Thursday night. "The relationship [between Pattinson's Edward and Stewart's Bella] does go all the way in the book, so in the movie, it will as well. You are going to see more skin in Breaking Dawn than you did in the other films."
But don't expect any XXX antics. "Will it be pornographic? – That, I do not know," Rosenberg said with a laugh. "I don't know if it has to be R-rated, but it has to be what the book is, which means more skin. ... I will definitely be writing more skin."
Ontzettend overdreven obsessief gedoequote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:56 schreef MikeyMo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)wilight_gekkies.html
wat een losers mensen
SM heeft ooit gezegd (omdat er veel vragen kwamen over een nieuw boek) dat dit uiteindelijk wel definitief het laatste boek is, maar ze weet niet of ze ooit weer het schrijven van de saga gaat missen. Er is dus altijd een mogelijkheid dat ze het gaat missen en er een nieuw vervolg boek komt. (of een ander boek wat eraan gerelateerd is) Maar daar moeten we niet op rekenen.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:34 schreef _Joy_ het volgende:
Haha! Ik ga morgen deel 4 halen (Morgenrood), is dat definitief het laatste deel?
Volgens tvgids.nl zelfs maar 10 min lolquote:Op zondag 27 juni 2010 16:53 schreef Koningin het volgende:
Volgens mij tv-gids duurt die special van vanavond op net5 maar een kwartier. Klopt dat?
Nou ja, ik heb het geprogrammeerd en ik zie het wel...quote:Op zondag 27 juni 2010 16:58 schreef Siral het volgende:
[..]
Volgens tvgids.nl zelfs maar 10 min lol?
01:10 The Twilight Saga: Eclipse special
01:20 Nachtprogrammering: Relax TV
Het zal de moeite waard zijn...quote:Op zondag 27 juni 2010 20:23 schreef Koningin het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb het geprogrammeerd en ik zie het wel...
Ja, in elk interview voor Eclipse komt moederschap en t feit dat Bella een vampier wordt áltijd naar bovenquote:Op maandag 28 juni 2010 01:24 schreef pumpkinsoup het volgende:
omg, hahahh dat was wel echt heel dom. mensen die het vierde boek nog niet hebben gelezen (of niet willen) zoals ik, die wisten dus nog niet dat bella vampier werd.. wat ze eerst ook heel spannend hielden de hele tijd in die tv special, en daarna laatste 2 minuten, zegt robert dat het voor bella waarschijnlijk zwaar wordt om als vampier te spelen.... sukkels![]()
Ik vind die chick die bree tanner speelt echt een irritante kop hebben, jezusquote:Op maandag 28 juni 2010 01:26 schreef C-Politan het volgende:
[..]
Ja, in elk interview voor Eclipse komt moederschap en t feit dat Bella een vampier wordt áltijd naar boven. zuur voor de mensen die het nog niet hebben gelezen. Ook heeft Stephenie Meyer in het voorwoord van het Bree Tanner boek genoemd dat Bella een vampier wordt. Ik vind dat ze dat wel achterwege had kunnen laten.
BWHAHAquote:Op maandag 28 juni 2010 01:28 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik vind die chick die bree tanner speelt echt een irritante kop hebben, jezus
En die stem...quote:Op maandag 28 juni 2010 01:28 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik vind die chick die bree tanner speelt echt een irritante kop hebben, jezus
Ja ik kijk liever eerst de film voordat ik het boek lees. Ik heb eclipse nu ook nog niet gelezenquote:Op maandag 28 juni 2010 01:28 schreef Siral het volgende:
Ik denk dat haast iedereen al wel Breaking Dawn heeft gelezen. Maarja, idd niet slim
Zat ze ook inquote:Op maandag 28 juni 2010 01:33 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
kijk dan, kind kan zo in een horrorfilm
Lol wie heeft die foto erachter geplakt manquote:Op maandag 28 juni 2010 01:33 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
kijk dan, kind kan zo in een horrorfilm
Oooh en case 39, ik dacht al, ik herkende d'r hoofd vaagjes ergens vanquote:Op maandag 28 juni 2010 01:36 schreef C-Politan het volgende:
[..]
Zat ze ook in. In The Messengers (2007) met Kristen in de hoofdrol
!
Is dat trouwens een héle enge film? Of wel 'watchable'?quote:Op maandag 28 juni 2010 01:43 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Oooh en case 39, ik dacht al, ik herkende d'r hoofd vaagjes ergens van
Tegen Bellaquote:Op maandag 28 juni 2010 09:11 schreef Koningin het volgende:
Vond het Bree-boek ook niet echt geweldig.
Hele gevecht gemist, wolven gemist...alleen wel leuk om te lezen dat Edward haar gedachten heeft kunnen oppikken. Vraag me wel af tegen wie hij nu op het einde zegt "don't watch". Tegen Bella of Bree.
Ja, dat dacht ik al, maar omdat Bree ook haar ogen dicht doet.quote:Op maandag 28 juni 2010 09:51 schreef Siral het volgende:
[..]
Tegen BellaDit zit ook heel duidelijk in Eclipse. (ik heb eclipse pas nog herlezen voordat ik de film ga kijken)
I CANT BELIEVE IM SEEING ECLIPSE TOMORROW!
Oh ja dan is het idd confusing. Maar Bella stond dicht bij Edward dus denk dat het tegen haar is bedoeld.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:15 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al, maar omdat Bree ook haar ogen dicht doet.
Nee dat valt wel mee, ik irriteerde me daar kapot aan haarquote:Op maandag 28 juni 2010 01:46 schreef C-Politan het volgende:
[..]
Is dat trouwens een héle enge film? Of wel 'watchable'?
quote:Op maandag 28 juni 2010 11:30 schreef Koningin het volgende:
Ik heb trouwens nog wel een probleempje. Ben nl. de enigste die de Twilight koorts heeft opgepikt bij ons thuis en heb niemand om mee naar de film te gaan. Alleen is ook al zoiets.......dus ga maar proberen te downlaoden....
Zo brak is die kwaliteit nou ook weer niet hoor. Zo heb ik Twilight en New Moon ook gezien.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:08 schreef Siral het volgende:
[..]
!
Dan kun je waarschijnlijk nog lang wachten. En wil je nou echt werkelijk een brakke kwaliteit gaan zitten kijken? :\
Ik zou gewoon in je eentje gaanIk ben dat keivaak gegaan, in m'n eentje naar een film.
Puur omdat ik die dan echt wilde zien, en andere mensen niet. Maakt me echt niks uit!
Ik zou gewoon alleen gaan!quote:Op maandag 28 juni 2010 12:35 schreef Koningin het volgende:
[..]
Zo brak is die kwaliteit nou ook weer niet hoor. Zo heb ik Twilight en New Moon ook gezien.
Ben inderdaad aan het denken om alleen te gaan.......mijn man moet zich al bij veel films voor mij opofferen
Vreemd, ik kan nergens online reserveren voor bijv. zaterdag of zondagquote:Op maandag 28 juni 2010 12:43 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik zou gewoon alleen gaan!Wat kan jou dat bommen.
Idd, heb die films ook in goede kwaliteit op mijn computer staanquote:Op maandag 28 juni 2010 12:35 schreef Koningin het volgende:
[..]
Zo brak is die kwaliteit nou ook weer niet hoor. Zo heb ik Twilight en New Moon ook gezien.
Ben inderdaad aan het denken om alleen te gaan.......mijn man moet zich al bij veel films voor mij opofferen
Maar die met goede kaliteit komen toch meestal op t internet wanner de dvd uit is? Voorlopig zullen ern waarschijnlijk alleen van die slechte copy's op t internet circuleren omdat t door cam's is gefilmd in de bios.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:54 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Idd, heb die films ook in goede kwaliteit op mijn computer staan
Die heb ik ookquote:Op maandag 28 juni 2010 15:14 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik geloof het niet, heb Remember Me ook in goede kwaliteit gedownload voordat die op dvd was
Ja wel meer dan die alleenquote:Op maandag 28 juni 2010 01:36 schreef C-Politan het volgende:
[..]
Zat ze ook in. In The Messengers (2007) met Kristen in de hoofdrol
!
De film is ook al gereleasedquote:Op maandag 28 juni 2010 16:38 schreef MikeyMo het volgende:
Oh jee, daar gaan we weer:
3.3/10 2,818 votes
Ik vrees dat het weer net zo een pareltje is als voorgaande delen
Jep.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:12 schreef Flauwecul het volgende:
[..]
De film is ook al gereleased(morgen pas) lijkt me stug dat 2800 mensen met een IMDB account de film al gezien hebben. Lijkt me eerder een vorm van mensen die laag stemmen ,omdat ze hekel aan twilight hebben. Het zal me niet verbazen als 1 stem van jou is.
Hoe dan?quote:Op maandag 28 juni 2010 18:48 schreef Beaudelaire het volgende:
Net gezien, mag er niks over zeggen, maar het is een topfilm. beter dan vorige delen.
Sowieso raar dat er een aantal dagen voor de release al gestemd kan worden. Plus, er zijn hordes mensen die een 10 geven ''omdat het twilight is'', net zo hypocriet natuurlijk.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:12 schreef Flauwecul het volgende:
[..]
De film is ook al gereleased(morgen pas) lijkt me stug dat 2800 mensen met een IMDB account de film al gezien hebben. Lijkt me eerder een vorm van mensen die laag stemmen ,omdat ze hekel aan twilight hebben. Het zal me niet verbazen als 1 stem van jou is.
Dat is het ook, ik heb daar ook een schurft aan.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:46 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
En ik denk dat het voor een hoop niet eens is omdat ze de film/acteurs kut vinden, maar het ongelofelijke obsessieve gedrag van fans en de media waar men zich aan stoort.
Ben het er zo mee eens.quote:I can't understand how IMDB is allowing this. Once upon a time, they would only let users vote on a movie once it had opened.
Now, Eclipse has over 2,800 votes well before it has opened. It only has 5 user reviews, which should make it obvious that those 2,800 people who voted have not seen the movie, even in test screenings or preview showings.
How can anyone take IMDB votes seriously now?
Goddamnquote:Op maandag 28 juni 2010 23:01 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zijn vaak ook nog previews, dus mensen die hem al gezien hebben... en nee ik heb nog niet gestemdquote:Op maandag 28 juni 2010 18:12 schreef Flauwecul het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:50 schreef MikeyMo het volgende:
ik ben benieuwd naar de recensies. Tot nu toe hebben de eerste 2 films nog geen overtuigende kwaliteit laten zien en dat zag je ook terug in de recensies. Ik ben benieuwd of dit zo'n mega franchise wordt van discutabele kwaliteit... iets wat je niet vaak ziet. Soortgelijke boekenfranchises als LOTR, Narnia en HP doen het ook qua films goed bij publiek en recensenten. Andere zoals Eragon en The Golden Compass weer niet en houden het ook bij 1 deel.
Maar goed, geld praat dus al zou het een cinematisch stuk stront zijn dan nog zullen alle bakvisjes ervoor zorgen dat het een succes wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En toch ga ik binnenkort echt weer naar de bios. Ik weet eigenlijk niet wat het is. Mindless fun denk ik.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:01 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel bijzonder inderdaad. De boeken zijn mwa, het is eigenlijk een soort doktersroman maar dan met vampiers. Ik studeer Nederlands en lees dus veel literatuur, maar toch heb ik de Twilight-serie met veel plezier gelezen. Echt in een moeite uitgelezen.
En dan de films. Ik hou van vampierenfilms, maar dan vooral van de films met errug veel bloed en spanning. Natuurlijk zitten er in de Twilight-saga wel wat gevechten, maar dat is toch niets vergeleken bijInderdaad dat heb ik ook. Ik vind bijvoorbeeld het verhaal van True Blood, weliswaar geen film maar wel gebasseerd op een boekenreeks, veel interessanter. En toch fascineert Twilight mij ook wel. Meer sprookjes achtig ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En toch ga ik binnenkort echt weer naar de bios. Ik weet eigenlijk niet wat het is. Mindless fun denk ik.
Shine bright like a diamond.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:47 schreef Ang3l het volgende:
Twilight is schattig, romantischtienerpulperig, sprookjesachtig, mindless entertainment.
Alleen die hype er omheen maakt wel dat je al bijna niet meer kan zeggen dat je Twilight leuk vindt zonder uitgelachen te worden
quote:
Dat heeft idd ook niks te maken met Twilight fandom. Maar gewoon om het feit dat ik Kristen enorm respecteer, en haar echt super vind. Zo'n bestandje met foto's kijkt toch veel fijner door dan een voor een moeten aan klikken op internet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:19 schreef MikeyMo het volgende:
Tja, maar dat hyperige zie je hier ook terug. Zo'n Siral die van een premiereparty alle 100en foto's in hi-res moet hebben... dat heeft nog maar weinig met de boeken of films te maken.
En ook als je kritiek hebt worden de degens gelijk getrokken.
Mensen met team jacob shirts zijn ook sadquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:52 schreef Ang3l het volgende:
Ik erger me er ook aan. Ik ben nl Team Jacob
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:19 schreef tijdrenner het volgende:
De Eclipse uitzending van Oprah is nu op tv!Leuk om te zien!
Was gister ook al zei iemand vandaag? Zal wel herhaling zijn.quote:
Is toch examenpartyquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:05 schreef Siral het volgende:
Nieuwe clip
What the fuck is wrong with Alice!Een strikje op je hoofd, for real?
Whut?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:57 schreef Ang3l het volgende:
Ik bebn trouwens voor Tesam Alcide. Die's iets volwassener dan Jacob
Voel ik me niet zo'n pedo
Ja dat wel.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:30 schreef Siral het volgende:
[..]
~
Ja maar dan ziet de er nog wel lame uit hahaha
Have fun babe!! Ik tref ook even de laatste voorbereidingen!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:35 schreef Siral het volgende:
Ik ga effe een tukkie doen, anders ga ik k.o vanavond in de bioscoop. En ik zal vannacht vast niet veel slaap krijgen, vermoed dat ik pas rond 3u snachts thuis ga zijnMoet weer om 7 uur op, bah.
Maargoed, heb het er wel voor over. Truste!
![]()
Jij ook!!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:36 schreef C-Politan het volgende:
[..]
Have fun babe!! Ik tref ook even de laatste voorbereidingen!
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:40 schreef MikeyMo het volgende:
De recensenten zijn ook niet bijster enthousiast:
http://www.rottentomatoes.com/m/twilight_saga_eclipse/
Op dit moment 40%
Dan heb je het ook over rottentomatoes......quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:40 schreef MikeyMo het volgende:
De recensenten zijn ook niet bijster enthousiast:
http://www.rottentomatoes.com/m/twilight_saga_eclipse/
Op dit moment 40%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |