Hihi wat leuk zegquote:Op zondag 20 juni 2010 11:55 schreef _Joy_ het volgende:
Gisteren New Moon uitgelezen en de film gekeken. Mooie filmmaar vond deel 1 eigenlijk mooier...
En o ja, ik heb het boek Eclipse alvast besteld bij Bol, komt begin volgende week binnen. Ga gelijk beginnen met lezen![]()
Veel te verslavend dit. Dat had ik bij Harry Potter ook al.
Ik zou echt snel het boek lezenquote:Op zondag 20 juni 2010 11:55 schreef _Joy_ het volgende:
Gisteren New Moon uitgelezen en de film gekeken. Mooie filmmaar vond deel 1 eigenlijk mooier...
En o ja, ik heb het boek Eclipse alvast besteld bij Bol, komt begin volgende week binnen. Ga gelijk beginnen met lezen![]()
Veel te verslavend dit. Dat had ik bij Harry Potter ook al.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ja ik heb The Host gelezen. T is wel wat idd, maar kwa verslaving was t niets, vergeleken met the Twilight series. Vond het leuk geschreven en wel grappig verhaal. Maar heeft me niet zo meegezogen als haar andere boeken.quote:Op zondag 20 juni 2010 12:23 schreef Ang3l het volgende:
Ik had eerst de film Twilight gezien.... toen alle boeken gelezen tussen film 1 en 2 in. En nu dus nog ff Bree Tanner voordat Eclipse in premiere gaat.
Heeft iemand trouwens The Host gelezem?
Hij staat in m'n kas. Is 't wat?
Haha, wordt snel lezen danquote:Op zondag 20 juni 2010 12:20 schreef _Joy_ het volgende:
Nee, eerst het boek gelezen!! Ik haat het om eerst de film te zien
Gezogenquote:Op zondag 20 juni 2010 12:27 schreef C-Politan het volgende:
[..]
Ja ik heb The Host gelezen. T is wel wat idd, maar kwa verslaving was t niets, vergeleken met the Twilight series. Vond het leuk geschreven en wel grappig verhaal. Maar heeft me niet zo meegezogen haar andere boeken.
Ja, ik had ook eerst Twilight gekeken en daarna pas gelezen, maar dat was niet zo gepland. Ik had geen hoge verwachtingen van die film maar toen ik hem gezien had vond ik het verhaal zó gaaf dat ik gelijk de volgende dag de eerste 2 boeken gekocht heb. Gisterenmiddag New Moon uitgelezen, daarna gelijk Eclips besteld en 's avonds de film gezien. En met een beetje geluk wil ik vandaag het Twilight spel op de WII nog even proberen...quote:Op zondag 20 juni 2010 12:23 schreef Ang3l het volgende:
Ik had eerst de film Twilight gezien.... toen alle boeken gelezen tussen film 1 en 2 in. En nu dus nog ff Bree Tanner voordat Eclipse in premiere gaat.
Hihi leeftijd maakt toch niets uitquote:Op zondag 20 juni 2010 12:31 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Ja, ik had ook eerst Twilight gekeken en daarna pas gelezen, maar dat was niet zo gepland. Ik had geen hoge verwachtingen van die film maar toen ik hem gezien had vond ik het verhaal zó gaaf dat ik gelijk de volgende dag de eerste 2 boeken gekocht heb. Gisterenmiddag New Moon uitgelezen, daarna gelijk Eclips besteld en 's avonds de film gezien. En met een beetje geluk wil ik vandaag het Twilight spel op de WII nog even proberen...
Terwijl ik eigenlijk veel te oud ben (36) maar boeie!!
En dat boek over Bree Tanner? Wanneer kan ik dat het beste lezen? Na alle Twilight boeken? Ik ken Bree Tanner nl helemaal nietquote:Op zondag 20 juni 2010 12:27 schreef C-Politan het volgende:
[..]
Ja ik heb The Host gelezen. T is wel wat idd, maar kwa verslaving was t niets, vergeleken met the Twilight series. Vond het leuk geschreven en wel grappig verhaal. Maar heeft me niet zo meegezogen als haar andere boeken.
Het hoort bij Eclipse. 3e deel dus.quote:Op zondag 20 juni 2010 12:40 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
En dat boek over Bree Tanner? Wanneer kan ik dat het beste lezen? Na alle Twilight boeken? Ik ken Bree Tanner nl helemaal niet
Ik ben er vorig jaar in de zomer vakantie in begonnen, kwam tot de helft, toen was de vakantie afgelopen. En heb het boek nooit meer aangeraakt lol... ik vond het niet zo boeiend dus.quote:Op zondag 20 juni 2010 12:23 schreef Ang3l het volgende:
Haha dat vind ik inderdaad ook minder, ik heb gehoord van mensen die Eclipse al gezien hebben, dat Carlisle er het ergste uit ziet...quote:Op maandag 21 juni 2010 11:16 schreef Ang3l het volgende:
Wat een scheve bek
Ik vind trouwens van de vamps in de film Papa Cullen wel echt HEEL verschrikkelijk met zijn enorm geblondeerde pruikje wat als ene helm op z'n kop zit. Jasses!!!
Ik heb uit verschillende interviews begrepen dat ie zijn korte haar wel beter vindt.........van mij mag het ietsje langer...quote:
Zeker cutequote:Op maandag 21 juni 2010 10:56 schreef Siral het volgende:
Oh en dit mag er ook wel ff bij![]()
Ik ben helemaal geen Jackson fan ofzo, Maar deze foto is wel uber cute!!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hij heeft mooie ogen! Hij doet me een beetje denken aan de oudere versie van Aaron Johnsonquote:Op maandag 21 juni 2010 13:59 schreef C-Politan het volgende:
[..]
Zeker cute. Ik was na de eerste film gezien te hebben, een tijdje helemaal gek op hem.. Maar dat gevoel is verdwenen en nooit meer teruggekomen. Vind hem niet zo..
Naja, voor deze haircut had hij natuurlijk dat langere haar voor Bel Ami, kan me voorstellen dat 'ie dat compleet beu was...quote:Op maandag 21 juni 2010 11:42 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik heb uit verschillende interviews begrepen dat ie zijn korte haar wel beter vindt.........van mij mag het ietsje langer...
Na 1,5 minuut kan ik het al niet meer aanzien....quote:Op maandag 21 juni 2010 18:56 schreef Siral het volgende:
omfg wtfDit interview is echt zooo moeizaam om te kijken
WTF THAT WOMENPoor rob
![]()
![]()
Omg.. dat mensquote:Op maandag 21 juni 2010 18:56 schreef Siral het volgende:
WTF THAT WOMENPoor rob
![]()
![]()
Ik klikte al weg toen ik haar hoofd zagquote:Op maandag 21 juni 2010 18:56 schreef Siral het volgende:
WTF THAT WOMENPoor rob
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:55 schreef Koningin het volgende:
De eerste mensen zijn in LA al aan het kamperen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Statistisch gezien moet je dus een dik bebrild meisje zijn om van twilight te houden?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:55 schreef Koningin het volgende:
De eerste mensen zijn in LA al aan het kamperen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, slank zijn is zo ongeveer een uitzondering in de VSquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Statistisch gezien moet je dus een dik bebrild meisje zijn om van twilight te houden?
Wat een tijd.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:37 schreef Siral het volgende:
A.s zondag komt er een "the twilight saga; eclipse special" op net 5.
Om om 01:10 uur.
ofniet, jezus.. en waarschijnlijk zal het toch wel materiaal zijn wat ik allemaal al gezien heb onlinequote:
Is het zondag om 1 uur of maandag om 1 uur?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:37 schreef Siral het volgende:
A.s zondag komt er een "the twilight saga; eclipse special" op net 5.
Om om 01:10 uur.
Ja halloooooooooooo, vampieren leven 's nachts hoor!quote:
Je hebt nog een week!! Moet lukken toch?quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:51 schreef _Joy_ het volgende:
Vandaag het boek Eclips ontvangenGauw beginnen met lezen dus
You go, girl!quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:51 schreef _Joy_ het volgende:
Vandaag het boek Eclips ontvangenGauw beginnen met lezen dus
Rielextquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:12 schreef _Joy_ het volgende:
Haha, da's van het weekend wel uit hoor. Hoef heel de week niet meer te werken
Ben benieuwd naar wat je ervan vindt! Ik vind Eclipse het leukste boekquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:12 schreef _Joy_ het volgende:
Haha, da's van het weekend wel uit hoor. Hoef heel de week niet meer te werken
Ik had wel iets meer shirtloze mannen verwacht in dat artikel, na jouw beschrijvingquote:Op donderdag 24 juni 2010 08:37 schreef MikeyMo het volgende:
http://today.msnbc.msn.co(...)rtainment/?GT1=43001
doesn't he own a shirt?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:29 schreef J-net het volgende:
Ik ga niet meteen naar de bios de eerste dagen; eerst even de gillende tieners laten gaan![]()
Dus ik ga dan ook een paar dagen hier niet lezen
Kijk hoe stoer Charlie op de foto staat.quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:37 schreef Koningin het volgende:
Ik lach me kapot daar in LA. Ze noemen het al Tentcity!
Je tent krijgt wel een handtekening van Dr. Cullen.
http://twitpic.com/1zdyyv
Andere castleden
http://twitpic.com/1ze9us
Krijg de foto's er niet zo ingeplakt.
Charlie is da bomb!quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Kijk hoe stoer Charlie op de foto staat.
Kan ik niet kijken omdat ik buiten de US woonquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:54 schreef Koningin het volgende:
Hier is de aflevering van Jimmy Kimmel te zien met de hele cast![]()
http://abc.go.com/watch/j(...)id=fullepisodeaccess
omg, ik net al die filmpjes posten...quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:40 schreef C-Politan het volgende:
hxxp://www.megaupload.com/?d=FX6K5FFE
Dankzij iemand van Livejournal.
quote:MTV is op de rode loper tijdens de première in LA van The Twilight Saga: Eclipse en JIJ kunt er met ons bij zijn.
Je hoort het goed, op 25 juni om 3:30 AM kun je hier kijken voor de LIVE-stream met 2 uur lang verslag vanaf de rode loper en interviews met Kristen Stewart, Robert Pattinson, Taylor Lautner, Dakota Fanning, Ashley Greene, Peter Facinelli, Kellan Lutz en AL je favoriete vampiers en weerwolven zodra ze plaatsvinden.
Zet je wekker, markeer deze pagina als favoriet en tot dan!
Ja ik had ze hierboven al gepost. echt kut man.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:16 schreef C-Politan het volgende:
De cast van Jersey Shore heeft een Twilight parody gemaakt voor Jimmy Kimmel Live![]()
Wauw, die eerste is echt leukquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:26 schreef Siral het volgende:
EUMMG(gtfo taylor
)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |