Ik heb uit verschillende interviews begrepen dat ie zijn korte haar wel beter vindt.........van mij mag het ietsje langer...quote:
Zeker cutequote:Op maandag 21 juni 2010 10:56 schreef Siral het volgende:
Oh en dit mag er ook wel ff bij![]()
Ik ben helemaal geen Jackson fan ofzo, Maar deze foto is wel uber cute!!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hij heeft mooie ogen! Hij doet me een beetje denken aan de oudere versie van Aaron Johnsonquote:Op maandag 21 juni 2010 13:59 schreef C-Politan het volgende:
[..]
Zeker cute. Ik was na de eerste film gezien te hebben, een tijdje helemaal gek op hem.. Maar dat gevoel is verdwenen en nooit meer teruggekomen. Vind hem niet zo..
Naja, voor deze haircut had hij natuurlijk dat langere haar voor Bel Ami, kan me voorstellen dat 'ie dat compleet beu was...quote:Op maandag 21 juni 2010 11:42 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik heb uit verschillende interviews begrepen dat ie zijn korte haar wel beter vindt.........van mij mag het ietsje langer...
Na 1,5 minuut kan ik het al niet meer aanzien....quote:Op maandag 21 juni 2010 18:56 schreef Siral het volgende:
omfg wtfDit interview is echt zooo moeizaam om te kijken
WTF THAT WOMENPoor rob
![]()
![]()
Omg.. dat mensquote:Op maandag 21 juni 2010 18:56 schreef Siral het volgende:
WTF THAT WOMENPoor rob
![]()
![]()
Ik klikte al weg toen ik haar hoofd zagquote:Op maandag 21 juni 2010 18:56 schreef Siral het volgende:
WTF THAT WOMENPoor rob
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:55 schreef Koningin het volgende:
De eerste mensen zijn in LA al aan het kamperen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Statistisch gezien moet je dus een dik bebrild meisje zijn om van twilight te houden?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:55 schreef Koningin het volgende:
De eerste mensen zijn in LA al aan het kamperen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, slank zijn is zo ongeveer een uitzondering in de VSquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Statistisch gezien moet je dus een dik bebrild meisje zijn om van twilight te houden?
Wat een tijd.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:37 schreef Siral het volgende:
A.s zondag komt er een "the twilight saga; eclipse special" op net 5.
Om om 01:10 uur.
ofniet, jezus.. en waarschijnlijk zal het toch wel materiaal zijn wat ik allemaal al gezien heb onlinequote:
Is het zondag om 1 uur of maandag om 1 uur?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:37 schreef Siral het volgende:
A.s zondag komt er een "the twilight saga; eclipse special" op net 5.
Om om 01:10 uur.
Ja halloooooooooooo, vampieren leven 's nachts hoor!quote:
Je hebt nog een week!! Moet lukken toch?quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:51 schreef _Joy_ het volgende:
Vandaag het boek Eclips ontvangenGauw beginnen met lezen dus
You go, girl!quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:51 schreef _Joy_ het volgende:
Vandaag het boek Eclips ontvangenGauw beginnen met lezen dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |