quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:01 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel bijzonder inderdaad. De boeken zijn mwa, het is eigenlijk een soort doktersroman maar dan met vampiers. Ik studeer Nederlands en lees dus veel literatuur, maar toch heb ik de Twilight-serie met veel plezier gelezen. Echt in een moeite uitgelezen.
En dan de films. Ik hou van vampierenfilms, maar dan vooral van de films met errug veel bloed en spanning. Natuurlijk zitten er in de Twilight-saga wel wat gevechten, maar dat is toch niets vergeleken bijInderdaad dat heb ik ook. Ik vind bijvoorbeeld het verhaal van True Blood, weliswaar geen film maar wel gebasseerd op een boekenreeks, veel interessanter. En toch fascineert Twilight mij ook wel. Meer sprookjes achtig ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En toch ga ik binnenkort echt weer naar de bios. Ik weet eigenlijk niet wat het is. Mindless fun denk ik.
Shine bright like a diamond.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:47 schreef Ang3l het volgende:
Twilight is schattig, romantischtienerpulperig, sprookjesachtig, mindless entertainment.
Alleen die hype er omheen maakt wel dat je al bijna niet meer kan zeggen dat je Twilight leuk vindt zonder uitgelachen te worden
quote:
Dat heeft idd ook niks te maken met Twilight fandom. Maar gewoon om het feit dat ik Kristen enorm respecteer, en haar echt super vind. Zo'n bestandje met foto's kijkt toch veel fijner door dan een voor een moeten aan klikken op internet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:19 schreef MikeyMo het volgende:
Tja, maar dat hyperige zie je hier ook terug. Zo'n Siral die van een premiereparty alle 100en foto's in hi-res moet hebben... dat heeft nog maar weinig met de boeken of films te maken.
En ook als je kritiek hebt worden de degens gelijk getrokken.
Mensen met team jacob shirts zijn ook sadquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:52 schreef Ang3l het volgende:
Ik erger me er ook aan. Ik ben nl Team Jacob
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:19 schreef tijdrenner het volgende:
De Eclipse uitzending van Oprah is nu op tv!Leuk om te zien!
Was gister ook al zei iemand vandaag? Zal wel herhaling zijn.quote:
Is toch examenpartyquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:05 schreef Siral het volgende:
Nieuwe clip
What the fuck is wrong with Alice!Een strikje op je hoofd, for real?
Whut?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:57 schreef Ang3l het volgende:
Ik bebn trouwens voor Tesam Alcide. Die's iets volwassener dan Jacob
Voel ik me niet zo'n pedo
Ja dat wel.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:30 schreef Siral het volgende:
[..]
~
Ja maar dan ziet de er nog wel lame uit hahaha
Have fun babe!! Ik tref ook even de laatste voorbereidingen!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:35 schreef Siral het volgende:
Ik ga effe een tukkie doen, anders ga ik k.o vanavond in de bioscoop. En ik zal vannacht vast niet veel slaap krijgen, vermoed dat ik pas rond 3u snachts thuis ga zijnMoet weer om 7 uur op, bah.
Maargoed, heb het er wel voor over. Truste!
![]()
Jij ook!!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:36 schreef C-Politan het volgende:
[..]
Have fun babe!! Ik tref ook even de laatste voorbereidingen!
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:40 schreef MikeyMo het volgende:
De recensenten zijn ook niet bijster enthousiast:
http://www.rottentomatoes.com/m/twilight_saga_eclipse/
Op dit moment 40%
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |