Ja ik kijk liever eerst de film voordat ik het boek lees. Ik heb eclipse nu ook nog niet gelezenquote:Op maandag 28 juni 2010 01:28 schreef Siral het volgende:
Ik denk dat haast iedereen al wel Breaking Dawn heeft gelezen. Maarja, idd niet slim
Zat ze ook inquote:Op maandag 28 juni 2010 01:33 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
kijk dan, kind kan zo in een horrorfilm
Lol wie heeft die foto erachter geplakt manquote:Op maandag 28 juni 2010 01:33 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
kijk dan, kind kan zo in een horrorfilm
Oooh en case 39, ik dacht al, ik herkende d'r hoofd vaagjes ergens vanquote:Op maandag 28 juni 2010 01:36 schreef C-Politan het volgende:
[..]
Zat ze ook in. In The Messengers (2007) met Kristen in de hoofdrol
!
Is dat trouwens een héle enge film? Of wel 'watchable'?quote:Op maandag 28 juni 2010 01:43 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Oooh en case 39, ik dacht al, ik herkende d'r hoofd vaagjes ergens van
Tegen Bellaquote:Op maandag 28 juni 2010 09:11 schreef Koningin het volgende:
Vond het Bree-boek ook niet echt geweldig.
Hele gevecht gemist, wolven gemist...alleen wel leuk om te lezen dat Edward haar gedachten heeft kunnen oppikken. Vraag me wel af tegen wie hij nu op het einde zegt "don't watch". Tegen Bella of Bree.
Ja, dat dacht ik al, maar omdat Bree ook haar ogen dicht doet.quote:Op maandag 28 juni 2010 09:51 schreef Siral het volgende:
[..]
Tegen BellaDit zit ook heel duidelijk in Eclipse. (ik heb eclipse pas nog herlezen voordat ik de film ga kijken)
I CANT BELIEVE IM SEEING ECLIPSE TOMORROW!
Oh ja dan is het idd confusing. Maar Bella stond dicht bij Edward dus denk dat het tegen haar is bedoeld.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:15 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al, maar omdat Bree ook haar ogen dicht doet.
Nee dat valt wel mee, ik irriteerde me daar kapot aan haarquote:Op maandag 28 juni 2010 01:46 schreef C-Politan het volgende:
[..]
Is dat trouwens een héle enge film? Of wel 'watchable'?
quote:Op maandag 28 juni 2010 11:30 schreef Koningin het volgende:
Ik heb trouwens nog wel een probleempje. Ben nl. de enigste die de Twilight koorts heeft opgepikt bij ons thuis en heb niemand om mee naar de film te gaan. Alleen is ook al zoiets.......dus ga maar proberen te downlaoden....
Zo brak is die kwaliteit nou ook weer niet hoor. Zo heb ik Twilight en New Moon ook gezien.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:08 schreef Siral het volgende:
[..]
!
Dan kun je waarschijnlijk nog lang wachten. En wil je nou echt werkelijk een brakke kwaliteit gaan zitten kijken? :\
Ik zou gewoon in je eentje gaanIk ben dat keivaak gegaan, in m'n eentje naar een film.
Puur omdat ik die dan echt wilde zien, en andere mensen niet. Maakt me echt niks uit!
Ik zou gewoon alleen gaan!quote:Op maandag 28 juni 2010 12:35 schreef Koningin het volgende:
[..]
Zo brak is die kwaliteit nou ook weer niet hoor. Zo heb ik Twilight en New Moon ook gezien.
Ben inderdaad aan het denken om alleen te gaan.......mijn man moet zich al bij veel films voor mij opofferen
Vreemd, ik kan nergens online reserveren voor bijv. zaterdag of zondagquote:Op maandag 28 juni 2010 12:43 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik zou gewoon alleen gaan!Wat kan jou dat bommen.
Idd, heb die films ook in goede kwaliteit op mijn computer staanquote:Op maandag 28 juni 2010 12:35 schreef Koningin het volgende:
[..]
Zo brak is die kwaliteit nou ook weer niet hoor. Zo heb ik Twilight en New Moon ook gezien.
Ben inderdaad aan het denken om alleen te gaan.......mijn man moet zich al bij veel films voor mij opofferen
Maar die met goede kaliteit komen toch meestal op t internet wanner de dvd uit is? Voorlopig zullen ern waarschijnlijk alleen van die slechte copy's op t internet circuleren omdat t door cam's is gefilmd in de bios.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:54 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Idd, heb die films ook in goede kwaliteit op mijn computer staan
Die heb ik ookquote:Op maandag 28 juni 2010 15:14 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik geloof het niet, heb Remember Me ook in goede kwaliteit gedownload voordat die op dvd was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |