Ja wel meer dan die alleenquote:Op maandag 28 juni 2010 01:36 schreef C-Politan het volgende:
[..]
Zat ze ook in. In The Messengers (2007) met Kristen in de hoofdrol
!
De film is ook al gereleasedquote:Op maandag 28 juni 2010 16:38 schreef MikeyMo het volgende:
Oh jee, daar gaan we weer:
3.3/10 2,818 votes
Ik vrees dat het weer net zo een pareltje is als voorgaande delen
Jep.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:12 schreef Flauwecul het volgende:
[..]
De film is ook al gereleased(morgen pas) lijkt me stug dat 2800 mensen met een IMDB account de film al gezien hebben. Lijkt me eerder een vorm van mensen die laag stemmen ,omdat ze hekel aan twilight hebben. Het zal me niet verbazen als 1 stem van jou is.
Hoe dan?quote:Op maandag 28 juni 2010 18:48 schreef Beaudelaire het volgende:
Net gezien, mag er niks over zeggen, maar het is een topfilm. beter dan vorige delen.
Sowieso raar dat er een aantal dagen voor de release al gestemd kan worden. Plus, er zijn hordes mensen die een 10 geven ''omdat het twilight is'', net zo hypocriet natuurlijk.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:12 schreef Flauwecul het volgende:
[..]
De film is ook al gereleased(morgen pas) lijkt me stug dat 2800 mensen met een IMDB account de film al gezien hebben. Lijkt me eerder een vorm van mensen die laag stemmen ,omdat ze hekel aan twilight hebben. Het zal me niet verbazen als 1 stem van jou is.
Dat is het ook, ik heb daar ook een schurft aan.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:46 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
En ik denk dat het voor een hoop niet eens is omdat ze de film/acteurs kut vinden, maar het ongelofelijke obsessieve gedrag van fans en de media waar men zich aan stoort.
Ben het er zo mee eens.quote:I can't understand how IMDB is allowing this. Once upon a time, they would only let users vote on a movie once it had opened.
Now, Eclipse has over 2,800 votes well before it has opened. It only has 5 user reviews, which should make it obvious that those 2,800 people who voted have not seen the movie, even in test screenings or preview showings.
How can anyone take IMDB votes seriously now?
Goddamnquote:Op maandag 28 juni 2010 23:01 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zijn vaak ook nog previews, dus mensen die hem al gezien hebben... en nee ik heb nog niet gestemdquote:Op maandag 28 juni 2010 18:12 schreef Flauwecul het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:50 schreef MikeyMo het volgende:
ik ben benieuwd naar de recensies. Tot nu toe hebben de eerste 2 films nog geen overtuigende kwaliteit laten zien en dat zag je ook terug in de recensies. Ik ben benieuwd of dit zo'n mega franchise wordt van discutabele kwaliteit... iets wat je niet vaak ziet. Soortgelijke boekenfranchises als LOTR, Narnia en HP doen het ook qua films goed bij publiek en recensenten. Andere zoals Eragon en The Golden Compass weer niet en houden het ook bij 1 deel.
Maar goed, geld praat dus al zou het een cinematisch stuk stront zijn dan nog zullen alle bakvisjes ervoor zorgen dat het een succes wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En toch ga ik binnenkort echt weer naar de bios. Ik weet eigenlijk niet wat het is. Mindless fun denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |