abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82748061
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:00 schreef Beavis het volgende:

[..]

Volgens Europa is het sfeerverpestend. Newsflash: ze spelen niet in Europa.
Allicht is dit sfeerverpestend. Niet alleen Volgens Europa, ook volgens Zuid-Amerika, Azië en andere continenten.

Het hele punt is dat ze alle ander sfeeruitingen doen verstommen.

Zodra een groepje fans,die een lang reis gemaakt hebben en veel geld kwijt zijn om hun ploegen te ondersteunen, aanstalten maken om wat te zingen beginnen die eikels nog harder op hun kuttoeter te blazen om het te overstemmen.

Het is toch niet normaal dat je niets gejuich hoort wanneer er een goal gescoord wordt?

Nee, sfeervol hoor. Goed gedaan FIFA, een W.K. aan zo'n onderontwikkeld land geven. Nou ja, de baas had stemmen nodig.
  zondag 13 juni 2010 @ 17:11:28 #122
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_82748143
Ik hoor nu anders best publiek bij kansen....onterechte klacht
  zondag 13 juni 2010 @ 17:11:33 #123
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_82748148
quote:
Op zondag 13 juni 2010 @ 17:08 schreef Beavis het volgende:

[..]

Dus als een WK in Australië wordt gehouden moeten die gasten maar midden in de nacht voetballen zodat de TV kijkers in Europa lekker savonds kunnen kijken?
Je gaat naar een bepaald land met bepaalde gebruiken. Dat de bezoekers en tv kijkers niet gewend zijn aan sommige gebruiken wil niet zeggen dat het meteen verboden moet worden.
Dit heeft niets met gewenning te maken. Zoals gezegd is het gewoon een irritant geluid.

Bovendien draai je het nogal om, alsof wij dankbaar moeten zijn dat Zuid-Afrika dit wil organiseren . Afrika moet de FIFA op de blote knietjes bedanken dat dit toernooi überhaupt naar Zuid-Afrika is gegaan.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 13 juni 2010 @ 17:12:21 #124
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_82748175
Overigens hoor ik alleen maar laffe televisiekijkertjes mopperen en klagen. Hoe wordt de sfeer in de stadions zelf beleefd?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_82748211
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:09 schreef Gulo het volgende:

[..]

Allicht is dit sfeerverpestend. Niet alleen Volgens Europa, ook volgens Zuid-Amerika, Azië en andere continenten.

Het hele punt is dat ze alle ander sfeeruitingen doen verstommen.

Zodra een groepje fans,die een lang reis gemaakt hebben en veel geld kwijt zijn om hun ploegen te ondersteunen, aanstalten maken om wat te zingen beginnen die eikels nog harder op hun kuttoeter te blazen om het te overstemmen.

Het is toch niet normaal dat je niets gejuich hoort wanneer er een goal gescoord wordt?

Nee, sfeervol hoor. Goed gedaan FIFA, een W.K. aan zo'n onderontwikkeld land geven. Nou ja, de baas had stemmen nodig.
  zondag 13 juni 2010 @ 17:15:49 #126
8760 Beavis
pi_82748336
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:11 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dit heeft niets met gewenning te maken. Zoals gezegd is het gewoon een irritant geluid.

Bovendien draai je het nogal om, alsof wij dankbaar moeten zijn dat Zuid-Afrika dit wil organiseren . Afrika moet de FIFA op de blote knietjes bedanken dat dit toernooi überhaupt naar Zuid-Afrika is gegaan.
Natuurlijk heeft dat met gewenning te maken. Als je vlak naast het spoor woont hoor je na verloop van tijd de trein ook niet meer terwijl het eerst irritant was.
Ieder land die het mag organiseren mag er blij om zijn en mag de FIFA bedanken. Dat wil niet zeggen dat zij hun gewoontes in een stadion aan moeten passen.
pi_82748337
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:12 schreef Ringo het volgende:
Overigens hoor ik alleen maar laffe televisiekijkertjes mopperen en klagen. Hoe wordt de sfeer in de stadions zelf beleefd?
Volgens een reportage gisteren op de Duitse televisie balen de meeste voetbalfans enorm. Een groepje Fransozen was echt enorm kwaad. Ze zeiden wanneer je dichtbij zit ook echt gewoon letterlijk fysieke hoofdpijn er van krijgt. Verder verziekte het de hele sfeer volgens hen waardoor ze de hele wedstrijd maar gewoon op hun stoel gezeten hebben.

Deze wedstrijd (Ghana- Servië) lijkt overigens wel de ergste tot nu toe qua toeteraars.
  zondag 13 juni 2010 @ 17:16:15 #128
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_82748354
quote:
Op zondag 13 juni 2010 @ 17:12 schreef Ringo het volgende:
De spelers kunnen elkaar nauwelijks verstaan. Kijk alleen maar naar die blunder van die Sloveense verdediger in de wedstrijd vanmiddag. De keepers schreeuwde zo hard als hij kon, maar de verdediger hoorde het niet en wist niet dat er een aanvaller aan kwam. Gelukkig voor Slovenië liep dat goed af.
pi_82748374
quote:
"AMSTERDAM - Danny Jordaan, de voorzitter van het WK in Zuid-Afrika, sluit niet uit dat vuvuzela's verboden worden in de stadions. De toeters maken een hoop lawaai en zorgen voor veel irritatie op de tribunes, veld en bij televisiekijkers." bron: nu.nl
pi_82748414
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:15 schreef Beavis het volgende:

[..]

Natuurlijk heeft dat met gewenning te maken. Als je vlak naast het spoor woont hoor je na verloop van tijd de trein ook niet meer terwijl het eerst irritant was.
Ieder land die het mag organiseren mag er blij om zijn en mag de FIFA bedanken. Dat wil niet zeggen dat zij hun gewoontes in een stadion aan moeten passen.
Al wen je aan de teringherrie van die dingen (wat gewoon gehoorbeschadiging tot gevolg kan hebben), dan nog zal je de emoties voor de rest missen.

Geen stadion dat 'opveert' bij een grote kans. Geen applaus voor een knappe redding van de keeper, geen gejuich bij een doelpunt etc.

Snap je dat nou echt niet?
  zondag 13 juni 2010 @ 17:18:15 #131
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_82748432
quote:
Op zondag 13 juni 2010 @ 17:15 schreef Beavis het volgende:

[..]

Ik hoor die kutdingen nog steeds. Het helpt ook niet dat elke wedstrijd het geluidsniveau anders is.
quote:
Nou heel gastvrij hoor . Ik vind dat je eens na moet gaan denken over hoe je jouw land wilt vertegenwoordigen. Want op dit moment daalt Zuid-Afrika (en jij ook) alleen maar in mijn achting. En ik zal niet de enige zijn.
pi_82748443
Wat vinden die negers er zelf nu eigenlijk zo leuk aan? Ik begrijp er namelijk helemaal NIETS van.
pi_82748484
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat vinden die negers er zelf nu eigenlijk zo leuk aan? Ik begrijp er namelijk helemaal NIETS van.
Gemiddeld IQ in zuid afrika van 72
#winning
pi_82748519
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:19 schreef Tware het volgende:

[..]

Ah
pi_82748522
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
Mja, ik denk het onmogelijk is om op een rationale wijze de psyche van een toeterneger te doorgronden.

Ik denk dat ze het gewoon leuk vinden dat het zo'n herrie maakt. Het is wel een spraakmakend iets. Die toeternegers zijn dol op aandacht, en negatieve aandacht is ook aandacht...
  zondag 13 juni 2010 @ 17:20:56 #136
8760 Beavis
pi_82748533
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:18 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ik hoor die kutdingen nog steeds. Het helpt ook niet dat elke wedstrijd het geluidsniveau anders is.
[..]

Nou heel gastvrij hoor . Ik vind dat je eens na moet gaan denken over hoe je jouw land wilt vertegenwoordigen. Want op dit moment daalt Zuid-Afrika (en jij ook) alleen maar in mijn achting. En ik zal niet de enige zijn.
Op de man spelen is altijd makkelijk en dat valt me behoorlijk van je tegen.
Ik heb al vaker gezegd dat ik er geen traan om zal laten als die dingen verboden worden. Wel verdedig ik de ZA voetbalfan die gewoon gewend is om met zo'n ding in het stadion te zitten en te toeteren. Het is normaal daar.
pi_82748569
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:19 schreef Tware het volgende:

[..]

Niet in de stadions! ...daar halen ze dat bij lange na niet
pi_82748596
Zelfs de Engelsen kwamen gister amper boven die achterlijke toeters uit.. Dat ze bij wedstrijden van Zuid-Afrika massaal toeteren vind ik best, maar bij andere wedstrijden mogen ze lekker wegblijven.
pi_82748606
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:20 schreef Beavis het volgende:

[..]

Ik heb al vaker gezegd dat ik er geen traan om zal laten als die dingen verboden worden. Wel verdedig ik de ZA voetbalfan die gewoon gewend is om met zo'n ding in het stadion te zitten en te toeteren. Het is normaal daar.
Dan doen ze het lekker bij de wedstrijd van Zuid Afrika? Die teringmongolen vliegen er hopelijk toch snel genoeg uit. Ze hoeven toch niet elke wedstrijd te verneuken?

Echt, wat een kutvolk joh.
  zondag 13 juni 2010 @ 17:24:30 #140
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_82748670
quote:
Op zondag 13 juni 2010 @ 17:20 schreef Beavis het volgende:

[..]

Weer 'het is normaal'. Dat is geen argument. Dit is geen wedstrijd tussen de lokale clubjes, dit is het wereldkampioenschap. Die lui kunnen de rest van het seizoen met die kuttoeters doen wat ze willen, niemand heeft er last van. Nu dus wel. Ik zie niet in waarom de rest van de wereld zich maar moet aanpassen, waarom kunnen zij dat niet doen?

En ik speel op de man omdat jij nu net zo irritant begint te worden als die toeters, en jij pleegt je land te vertegenwoordigen in deze kwestie.
  zondag 13 juni 2010 @ 17:25:44 #141
129907 mamapan
alles met een knipoog....
pi_82748725
quote:
Laffe....??????

De mensen in het stadion zijn helemaal suf getoeterd en hebben geen mening meer
er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
pi_82748906
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:24 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Weer 'het is normaal'. Dat is geen argument. Dit is geen wedstrijd tussen de lokale clubjes, dit is het wereldkampioenschap. Die lui kunnen de rest van het seizoen met die kuttoeters doen wat ze willen, niemand heeft er last van. Nu dus wel. Ik zie niet in waarom de rest van de wereld zich maar moet aanpassen, waarom kunnen zij dat niet doen?

En ik speel op de man omdat jij nu net zo irritant begint te worden als die toeters, en jij pleegt je land te vertegenwoordigen in deze kwestie.
Ik denk niet serieus dat hij uit dat land komt. Dan zou je of wel je dood schamen voor het sfeerverziekende gedrag van die toetersukkels en je hier niet vertonen, of je zou je excuses aanbieden voor het verzieken van de sfeer op een heel tournooi (dus niet alleen bij de wedstrijden van ZA zelf). Of je bent echt een provocateur.

Dat laatste zal dan wel het dichtste bij de waarheid liggen.
  zondag 13 juni 2010 @ 17:31:31 #143
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_82748988
quote:
Op zondag 13 juni 2010 @ 17:30 schreef Gulo het volgende:

[..]

Ik denk niet serieus dat hij uit dat land komt. Dan zou je of wel je dood schamen voor het sfeerverziekende gedrag van die toetersukkels en je hier niet vertonen, of je zou je excuses aanbieden voor het verzieken van de sfeer op een heel tournooi (dus niet alleen bij de wedstrijden van ZA zelf). Of je bent echt een provocateur.

Dat laatste zal wel het dichtste bij de waarheid liggen.
Nee het is gewoon doorgeslagen trots, en bovendien een sterk staaltje 'Hollandertje pesten'. Hij kan zich in deze situatie profileren en doet dat op deze confronterende manier. Ik hoop maar dat het niet representatief is.
pi_82749040
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:20 schreef Beavis het volgende:

[..]

Vuvuzela's worden pas sinds 2001 en masse geproduceerd. Het heeft ook niks met cultuur te maken. Ze probeerden die dingen oorspronkelijk als kinderspeelgoed te slijten, maar dat sloeg niet aan.

Iemand van marketing kwam op het briljante idee om ze bij een stadion te verkopen en sindsdien stroomt het geld binnen.
pi_82749074
Ah, nu is er blijkbaar rood gegeven. Ik heb de tv op de achtergrond aan staan.

Normaal krijg je dit wel mee door een heftige reactie uit het stadion. Nu is er geen enkele emotie van uit het stadion te horen...

Nuff said.
pi_82749107
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:31 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Nee het is gewoon doorgeslagen trots, en bovendien een sterk staaltje 'Hollandertje pesten'. Hij kan zich in deze situatie profileren en doet dat op deze confronterende manier. Ik hoop maar dat het niet representatief is.
Trots waar op? Is het een zwarte of blanke Zuid Afrikaan?
pi_82749130
"There is an old African saying that goes like this: 'The baboon is killed by a lot of noise'. We make as much noise as we can to confuse our opponents on the field," said Mafani.

http://www.news24.com/Sou(...)ere-to-stay-20040523
  zondag 13 juni 2010 @ 17:34:32 #148
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_82749138
quote:
Op zondag 13 juni 2010 @ 17:33 schreef Gulo het volgende:

Normaal krijg je dit wel mee door een heftige reactie uit het stadion. Nu is er geen enkele emotie van uit het stadion te horen...

Nuff said.
Er was net wel een verschil in volume, er werd iemand gewisseld bij Ghana. Ik denk dat als zij scoren je misschien het ook wel zal kunnen horen, ik neem aan dat de meeste Zuid-Afrikanen in dat stadion voor Ghana juichen (en terecht).
pi_82749152
  zondag 13 juni 2010 @ 17:34:54 #150
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_82749155
quote:
Op zondag 13 juni 2010 @ 17:33 schreef Gulo het volgende:

[..]

Geen idee, vraag het hem.
pi_82749157
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:32 schreef Symer het volgende:

[..]

Vuvuzela's worden pas sinds 2001 en masse geproduceerd. Het heeft ook niks met cultuur te maken. Ze probeerden die dingen oorspronkelijk als kinderspeelgoed te slijten, maar dat sloeg niet aan.

Iemand van marketing kwam op het briljante idee om ze bij een stadion te verkopen en sindsdien stroomt het geld binnen.
Die oetlul zouden ze verplicht de hele dag naar die teringherrie moeten laten luisteren à 130 dB keihard op beide oren
pi_82749170
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:22 schreef Mistbank het volgende:
Zelfs de Engelsen kwamen gister amper boven die achterlijke toeters uit.
Het speelt natuurlijk ook mee dat dit WK 'helemaal' in Zuid-Afrika wordt gespeeld. Er zijn gewoon een stuk minder Engelse supporters dan bijv op het WK in Duitsland, vier jaar geleden. Het volume van deze supportersgroep is dus een stuk lager dan we gewend zijn.
  zondag 13 juni 2010 @ 17:35:13 #153
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_82749176
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:33 schreef Gulo het volgende:

Nuff said.
Dat was inderdaad een goed voorbeeld van hoe je gewoon totaal geen sfeer hoort.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_82749213
Eindelijk
pi_82749321
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:35 schreef Strani het volgende:

[..]

Dat was inderdaad een goed voorbeeld van hoe je gewoon totaal geen sfeer hoort.
Precies, het is daarom ook geen MENING dat die toeters kut zijn, het is een FEIT.
  zondag 13 juni 2010 @ 17:37:57 #156
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_82749344
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:34 schreef Symer het volgende:
"There is an old African saying that goes like this: 'The baboon is killed by a lot of noise'. We make as much noise as we can to confuse our opponents on the field," said Mafani.

http://www.news24.com/Sou(...)ere-to-stay-20040523
Prachtig ja..alsof hun eigen spelers geen gehoor hebben.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_82749399
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:35 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

Het speelt natuurlijk ook mee dat dit WK 'helemaal' in Zuid-Afrika wordt gespeeld. Er zijn gewoon een stuk minder Engelse supporters dan bijv op het WK in Duitsland, vier jaar geleden. Het volume van deze supportersgroep is dus een stuk lager dan we gewend zijn.
Het WK2002 in Korea/Japan vond ik anders gewoon een geslaagd WK in dat opzicht. Afstand zou dus niet de belemmering mogen zijn.

Het feit dat Zuid-Afrika een door en door verrot land is, waar je leven niet veilig is, zal waarschijnlijk wel een rol spelen inderdaad.
pi_82749406
quote:

[..]

Wanneer je de wedstrijd gezien zou hebben, dan had je ook gezien dat de Engelsen massaal aanwezig waren en als je het voetbal al ff volgt dan weet je ook dat ze dan goed te horen zijn.

Het waren er misschien wel minder dan in Duitsland, maar ook deze groep had je overal goed gehoord. Behalve in een achtergesteld land waar mensen massaal de sfeer verzieken met die achterlijke dingen.
pi_82749421
Van mij mogen ze vandaag nog verboden worden die ondingen. Nu ook bij Servie - Ghana, continu dat irritante geluid.

Gisteren bij Engeland - USA viel het mee, maar volgens mij zaten daar maar weinig Afrikanen en heel veel Engelsen. Of zouden de toeteraars moe zijn geweest?
  zondag 13 juni 2010 @ 17:40:08 #160
8760 Beavis
pi_82749500
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:33 schreef Gulo het volgende:

[..]

Ik ben blank.

En nu?
pi_82749527
Nu dan, de reactie op die penalty..... NULLLLLL sfeer!!!!!!

kutorganisatie zo
  zondag 13 juni 2010 @ 17:42:14 #162
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_82749669
En bij een massaal en plotseling verbod? Gaan dan de wapens mee? Het blijven wilde apen...
pi_82749677
Er wordt gescoord en je hoort niemand juichen, alleen maar gezoem. Wat een sfeer zeg!
  zondag 13 juni 2010 @ 17:42:38 #164
8760 Beavis
pi_82749694
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:38 schreef Gulo het volgende:
Het feit dat Zuid-Afrika een door en door verrot land is, waar je leven niet veilig is, zal waarschijnlijk wel een rol spelen inderdaad.
Je hebt gelukkig een hoop kennis van Zuid Afrika.
pi_82749737
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:42 schreef Ludacriss het volgende:
Er wordt gescoord en je hoort niemand juichen, alleen maar gezoem. Wat een sfeer zeg!
Je hoorde inderdaad nauwelijks iets.

Was bij de rode kaart en de penalty ook al zo. De rode kaart heb ik zelfs gemist doordat ik niet oplette. Niets van gehoord qua reacties in het stadion.
pi_82749802
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:42 schreef Ludacriss het volgende:
Dat maakt het ook allemaal zo mat en oppervlakkig. Het voegt veel toe wanneer je de passie en beleving hoort vanaf de tribunes.

De enige opwinding die je nu hoort is wat extra getoeter. Precies waar je niet op zit te wachten.
  zondag 13 juni 2010 @ 17:44:26 #167
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_82749805
Normaal gesproken hoor je ook een 'Oooooeeeh' ofzo als de bal net naast gaat ofzo. Nu: niets.
  zondag 13 juni 2010 @ 17:45:50 #168
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_82749865
Ik hoop dat al die toeters geïnfecteerd zijn met een een griepvirus
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_82749900
Lol, een speler krijgt geel omdat de scheidsrechter gefloten had. Ik heb het echt niet gehoord!
pi_82749936
speler krijgt zojusit geel omdat ie doorspeelde na fluiten door scheids.....hoe zou dat nou komen?
pi_82750000
Ik zou bijna pro-Apartheid worden. Dan hadden we waarschijnlijk geen last gehad van die toeterdebielen.
pi_82750222
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:48 schreef Gulo het volgende:
Ik zou bijna pro-Apartheid worden. Dan hadden we waarschijnlijk geen last gehad van die toeterdebielen.
Offtopic: Ik denk dat Schopenhauer ook wel dolenthousiast zou zijn wanneer hij in de omgeving was van hele groepen toeterende mensen. (Als je weet hoe hij tegenover dat soort geluiden, hoe het afleidt etc.)
pi_82750224
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:46 schreef Gulo het volgende:
Lol, een speler krijgt geel omdat de scheidsrechter gefloten had. Ik heb het echt niet gehoord!
Dat geel moet ie echt aanvechten. Misschien zet dat de deur open voor een verbod op die grafkuttoeters
pi_82750306
Ik vind het wel verdedigbaar idd om te stellen dat ze o.a. daardoor verboden moeten worden. Ook maakt het de communicatie onderling en van de coaches bijna onmogelijk.

Met gezang is dat toch anders, lijkt me. En minder constant.
  zondag 13 juni 2010 @ 17:53:25 #175
8760 Beavis
pi_82750312
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:48 schreef Gulo het volgende:
Je noemt Zuid Afrika door en door verrot?
Je bent duidelijk niks beter.
pi_82750355
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:51 schreef Mistbank het volgende:

[..]

Offtopic: Ik denk dat Schopenhauer ook wel dolenthousiast zou zijn wanneer hij in de omgeving was van hele groepen toeterende mensen. (Als je weet hoe hij tegenover dat soort geluiden, hoe het afleidt etc.)
Allicht, haha.
pi_82750370
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:42 schreef Ringo het volgende:
En bij een massaal en plotseling verbod? Gaan dan de wapens mee? Het blijven wilde apen...
pi_82750500
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:53 schreef Beavis het volgende:

[..]

Je noemt Zuid Afrika door en door verrot?
Je bent duidelijk niks beter.
Oh, jij vindt dat het allemaal wel lekker gaat in Zuid-Afrika?
  zondag 13 juni 2010 @ 17:58:32 #179
8760 Beavis
pi_82750543
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:57 schreef Gulo het volgende:

[..]

Oh, jij vindt dat het allemaal wel lekker gaat in Zuid-Afrika?
Dat heb ik nergens gezegd en daar reageerde ik niet op.
pi_82750731
quote:
pi_82750741
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:58 schreef Beavis het volgende:

[..]

Heb je al aids ??
Met vriendelijke groet,
Daniël Skoffa
pi_82750777
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:58 schreef Beavis het volgende:

[..]

Het is ook gewoon hinderlijk voor de spelers.
pi_82750823
quote:
Op zondag 13 juni 2010 18:02 schreef Daniel.Skoffa het volgende:

[..]

Heb je al aids ??
Zomaar een gesprekje:

"Hey hoe is het met jou?"
"ja, goed, wel wat last van die toeters"
"Oh ja. Enne, heb je al aids?"

Wat is dat nou voor vraag?
pi_82750852
quote:

[..]

Er zouden minimaal tienduizend ghanezen in het stadion hebben gezeten, maar ik hoorde maar heel weinig gejuig toen de penalty erin ging
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_82750904
quote:
Op zondag 13 juni 2010 18:04 schreef klotetoeters het volgende:

[..]

Zomaar een gesprekje:

"Hey hoe is het met jou?"
"ja, goed, wel wat last van die toeters"
"Oh ja. Enne, heb je al aids?"

Wat is dat nou voor vraag?
Zuid-Afrika = Aids jeweets.
Met vriendelijke groet,
Daniël Skoffa
  zondag 13 juni 2010 @ 18:06:14 #186
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_82750905
Het lijkt ook wel alsof ze de wedstrijd niet kijken, je hoort gewoon geen enkele emotie op de tribune
Eerst had ik zoiets, moet je het maar niet daar organiseren, laat ze lekker, maar eerlijk gezegd heb ik geen trek in een spannende WK finale die zich in dit gebrom afspeelt...
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_82750930
je hoort sowieso geen reactie op ondertredingen/handsballen/wat dan ook door die tering toeters.
hardcoholic
pi_82750956
quote:
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:54 schreef Tommeke het volgende:

[..]

quote:
Op zondag 13 juni 2010 18:02 schreef klotetoeters het volgende:

[..]

Nou nou, wat een grappige post van Ringo

Stelletje irritante kleuters, sodemieter een eind op
pi_82751037
quote:
Op zondag 13 juni 2010 18:07 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

[..]

[..]

We zouden zo met zo'n kuttoeter op de tribune kunnen plaatsnemen en daar niet opvallen tussen al díe kleuters wil je zeggen?
pi_82751058
quote:
Op zondag 13 juni 2010 18:07 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

[..]

[..]

Vanwaar deze boosheid? Ben jij ook 'n wilde, vuvuzela blazende aap?

Je zal er maar tussen zitten, allemaal van die Rafiki's die 130 db de lucht in slingeren
  zondag 13 juni 2010 @ 18:19:12 #191
238141 SevD
Boventitel
pi_82751405
Na deze wedstrijd met idd die gele kaart en gewoon totaal geen emotie die hoorbaar is - heb ik inmiddels ook iets van 'doe dat maar lekker voor en na de wedstrijd buiten het stadion'. Eerder vond ik er niks mis mee - maar dit weegt zwaar mee.
pi_82751427

pi_82751535
quote:
Op zondag 13 juni 2010 18:19 schreef Gulo het volgende:
[ afbeelding ]

gefocussed zijn ze wel hè en ook een beetje
kijk die rechtse gast geeft nog wat instructies "harder, langer irritatner bro!"
pi_82751543
quote:
Op zondag 13 juni 2010 18:09 schreef klotetoeters het volgende:

[..]

We zouden zo met zo'n kuttoeter op de tribune kunnen plaatsnemen en daar niet opvallen tussen al díe kleuters wil je zeggen?
Kleuters mag je ze noemen van mij. Wat mij stoort is het niveau van de opmerking van Ringo en dan vervolgens kinderachtige users die dat heel grappig vinden.

De vuvuzela's verpesten de sfeer op het wk, en de pubers op dit forum verpesten hier vaak de sfeer
pi_82751625
quote:
Op zondag 13 juni 2010 18:23 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Kleuters mag je ze noemen van mij. Wat mij stoort is het niveau van de opmerking van Ringo en dan vervolgens kinderachtige users die dat heel grappig vinden.

De vuvuzela's verpesten de sfeer op het wk, en de pubers op dit forum verpesten hier vaak de sfeer
Gelukkig hebben we jou om de orde te herstellen en je sfeervolle posts om e.e.a. wat op te leuken inderdaad. Ik zou niet weten wat het forum zonder jou was!
pi_82751650
Ik zou het spijtig vinden als ze gaan.
  zondag 13 juni 2010 @ 18:29:18 #197
307090 therealpvv
twitter.com/therealpvv
pi_82751716
Onze Hero is zojuist een actie begonnen met zijn vuvuzela.
Volg ons van binnenuit op http://www.twitter.com/therealpvv
pi_82751769
Wat zou het toch fijn zijn als het aantal decibel dat ze produceren met die toeters gelijk zou staan aan het gemiddelde IQ in het stadion.
  zondag 13 juni 2010 @ 18:33:30 #199
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_82751859
Overigens zijn de Fifafascisten niet te beroerd om een ultra-repressief marketingbeleid af te dwingen, waarin zelfs het getal 2010 een gedeponeerde merknaam is. Er mag nog geen sleutelhanger het stadion worden binnengebracht met een verkeerd logootje. Laat staan dat er met 'illegale' merchandising handel mag worden gedreven.
Heel toegeeflijk is het bobotuig dus niet. Tenzij het de organisatie niet direct schaadt, er niet direct financiële belangen mee zijn gemoeid. Dan mag plotseling alles. Dus niks mis met 130 dB teringtyfuskankerherrie, als er maar geen stickertje van een fout biermerk op staat.

De menselijke maat is al tijden zoek in de wereld van het voetbal. Die vuvuzela is enerzijds een krachtig symbool voor de chronisch verziekte staat waarin het profvoetbal verkeert en anderzijds een luid volksprotest tegen de terreur van de commerciële gestapomentaliteit.

Blaas ze maar een end weg.
pi_82751929

pi_82752050
quote:
Op zondag 13 juni 2010 18:33 schreef Ringo het volgende:
Overigens zijn de Fifafascisten niet te beroerd om een ultra-repressief marketingbeleid af te dwingen, waarin zelfs het getal 2010 een gedeponeerde merknaam is. Er mag nog geen sleutelhanger het stadion worden binnengebracht met een verkeerd logootje. Laat staan dat er met 'illegale' merchandising handel mag worden gedreven.
Heel toegeeflijk is het bobotuig dus niet. Tenzij het de organisatie niet direct schaadt, er niet direct financiële belangen mee zijn gemoeid. Dan mag plotseling alles. Dus niks mis met 130 dB teringtyfuskankerherrie, als er maar geen stickertje van een fout biermerk op staat.

De menselijke maat is al tijden zoek in de wereld van het voetbal. Die vuvuzela is enerzijds een krachtig symbool voor de chronisch verziekte staat waarin het profvoetbal verkeert en anderzijds een luid volksprotest tegen de terreur van de commerciële gestapomentaliteit.

Blaas ze maar een end weg.
Als dat de achterliggende gedachte van de toeternegers zo zijn zou het nog een reconsideratie van mij standpunt waard zijn, maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dat niet het geval is.
  zondag 13 juni 2010 @ 19:26:45 #202
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_82753648
quote:
Op zondag 13 juni 2010 16:43 schreef klotetoeters het volgende:

[..]

Knelt lekker af voor jullie dan, meteen geboortebeperking zodat er minder geld die kant uit gestuurd hoeft te worden voor ontwikkelingssamenwerking...ik zie ineens mogelijkheden te over met die condoomtoeters
Jouw reacties zijn echt stééds geestig!
  zondag 13 juni 2010 @ 19:29:52 #203
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_82753778
Kan iemand daar er eventjes eentje op het veld gooien? bvd
quote:
Fifa and organisers have already said that they will ban the instrument if any are thrown onto the pitch or used as a weapon and urged fans not to blow them during national anthems.

"We did say that if any land on the pitch in anger we will take action.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 13 juni 2010 @ 19:50:29 #204
144685 BobdG
..dùs..
pi_82754572
-
pi_82754816
quote:
Op zondag 13 juni 2010 19:29 schreef popolon het volgende:
Kan iemand daar er eventjes eentje op het veld gooien? bvd
[..]

Je zou er gewoon voor naar ZA gaan.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_82756527
Dui - Aus: Daar zijn ze weer hoor, die sfeerheren met hun instrumenten!
  zondag 13 juni 2010 @ 20:36:26 #207
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_82756884
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:30 schreef klotetoeters het volgende:
Ze klinken nu wel minder hard dan eerdere wedstrijden.
pi_82756945
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:36 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Ze klinken nu wel minder hard dan eerdere wedstrijden.
Ik denk dat de NOS wat heeft gedaan aan de settings, dit is wel al beter in ieder geval
pi_82756974
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:30 schreef klotetoeters het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het publiek nu ook wel hoor, zoals je bij een voetbalwedstrijd gewend bent.

Wát een verademing.
  † In Memoriam † zondag 13 juni 2010 @ 20:39:48 #210
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_82757195
quote:
Op zondag 13 juni 2010 14:33 schreef Beavis het volgende:

[..]

Wat een bullshit.
In ZA is het cultuur om de vuvuzela in voetbalstadions te blazen. Dat heeft niks te maken met V8 moteren op de snelweg.
You're making it worse...

Door dit cultuur te noemen impliceer je dat men er geen cultuur heeft. Of in ieder geval een erg primitieve cultuur. Namelijk plastic toeters blazen.

Een zesjarige vindt het leuk om op een toetertje te blazen. De meeste kinderen hebben er na een 10 minueten genoeg van en gaan spelen. Het enkele kind dat door blijft gaan wordt de toeter afgepakt. Blijkbaar zijn Zuid-Afrikanen net als dat ene kind dat geen maat kan houden.

Mensen die het "sfeer" noemen zijn nog erger trouwens. Hoe simpel kan je zijn. Is het geluid van de stofzuiger ook sfeer? Dat is gelijk een tip voor die lui als de plastic toeters idd verboden gaan worden. Zet voortaan de stofzuiger aan als je naar voetbal gaat kijken. Lekker sfeervol immers, zo'n monotoon kutgeluid.
pi_82757469
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:39 schreef NorthernStar het volgende:
Door dit cultuur te noemen impliceer je dat men er geen cultuur heeft. Of in ieder geval een erg primitieve cultuur. Namelijk plastic toeters blazen.

Een zesjarige vindt het leuk om op een toetertje te blazen. De meeste kinderen hebben er na een 10 minueten genoeg van en gaan spelen. Het enkele kind dat door blijft gaan wordt de toeter afgepakt. Blijkbaar zijn Zuid-Afrikanen net als dat ene kind dat geen maat kan houden.

Mensen die het "sfeer" noemen zijn nog erger trouwens. Hoe simpel kan je zijn. Is het geluid van de stofzuiger ook sfeer? Dat is gelijk een tip voor die lui als de plastic toeters idd verboden gaan worden. Zet voortaan de stofzuiger aan als je naar voetbal gaat kijken. Lekker sfeervol immers, zo'n monotoon kutgeluid.
Beter had ik het niet kunnen verwoorden
pi_82757506
Alleen als NL dit WK wint is dit toernooi nog te redden.

Halflege stadions en kuttoeters die elke vorm van sfeer wegblazen.
pi_82757702
draait de NOS nu die filter weer uit of gaan die zolen weer harder blazen??????????
  † In Memoriam † zondag 13 juni 2010 @ 20:54:09 #214
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_82758178
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:47 schreef klotetoeters het volgende:
draait de NOS nu die filter weer uit of gaan die zolen weer harder blazen??????????
Misschien zijn ze aan het testen ofzo? Wat filters aan het uitproberen.
pi_82758225
Het geluid is wel beter, maar blijft zonder de nodige sfeer in het stadion. De NOS is volgens mij aan het expertimentern met het geluid, ook onder de wedstrijd. Toch blijft de enige oplossing verbieden van deze verschrikkelijke toeters. Laten ze anders nog een wereldkampioenschap organiseren voor wie het hardst op een vuvazela kan blazen. Ben bang dat er alleen Zuid Afrikanen deelnemen.
pi_82758597
Ja. Dit was duidelijk weer kut gevoetbald doordat spelers keeper niet horen ivm die toeters.

Kost Duitsland toch weer een corner.
pi_82758729
Al weer een stuk of drie communicatiefouten gezien bij Dui-Aus a.g.v de vuvuzela. Dit worden de slechtste kampioenschappen ooit volgens mij.
pi_82758931
Sterf negers met je tering toeters! Jullie verpesten ons mooie WK feestje!
Narf!
pi_82758954
Het is nu denk ik wel duidelijk. Afschaffen die dingen.
pi_82758969
quote:
Op zondag 13 juni 2010 21:00 schreef Frisianpmc het volgende:
Al weer een stuk of drie communicatiefouten gezien bij Dui-Aus a.g.v de vuvuzela. Dit worden de slechtste kampioenschappen ooit volgens mij.
Ik begin me er steeds meer aan te ergeren ook. Zo'n zin in dit wk en die toeters verpesten alles
Met vriendelijke groet,
Daniël Skoffa
pi_82758995
het is pas duidelijk als ze zijn afgeschaft Tommeke
  zondag 13 juni 2010 @ 21:04:40 #222
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_82759000
HAHAHAHAHAHAHA, Vuvuzela ! Ik hoop dat jullie allen de oorkanker sterven !
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  Moderator / Redactie FP zondag 13 juni 2010 @ 21:05:47 #223
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_82759058
Opzouten met die kankertoeters!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_82759341
quote:
Op zondag 13 juni 2010 21:04 schreef TimKuik het volgende:
HAHAHAHAHAHAHA, Vuvuzela ! Ik hoop dat jullie allen de oorkanker sterven !
Oorkanker dankje.
Gezien je opmerking zal je zelf ook wel op zo'n ding blazen daar er zo goed als zeker een verband is tussen een laag IQ en het blazen op zo'n toeter. En zouter nog, gezien je opmerking zul je wel tot één van de hardst blazenden behoren.
pi_82759349
quote:
Op zondag 13 juni 2010 21:04 schreef klotetoeters het volgende:
het is pas duidelijk als ze zijn afgeschaft Tommeke
Dubbel zo duidelijk

En dan hoor je tenminste weer publiek enzo..
pi_82759350
quote:
Op zondag 13 juni 2010 21:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Opzouten met die kankertoeters!
Eensch!!
geniet nooit met mate
pi_82759728
804 Teletekst zo 13 jun
**********NOS:maatregelen tegen herrie
**De NOS heeft besloten maatregelen te
nemen tegen de 'vuvuzela-terreur' uit
Zuid-Afrika.De omroep komt zo tegemoet
aan de vele televisiekijkers die zich
ergeren aan het harde gezoem van de
toeters tijdens de uitzendingen van de
WK-wedstrijden.

De regisseurs en geluidstechnici hebben
de opdracht gekregen het geluid uit het
stadion nog zachter te zetten,zodat het
stadiongeluid - inclusief de herrie van
de vuvuzela's - minder indringend de
Nederlandse huiskamers in komt.

Bovendien zal de mix tussen commentaar
en stadiongeluid scherp in de gaten
worden gehouden en waar nodig direct
worden bijgesteld.
vuvuzela wellicht verboden:zie 805
volgende nieuws sport wk voetbal

NOS
pi_82759730
We mogen blij zijn dat ze daar de gastoeter nog niet geintroduceerd hebben.

zondag 13 juni 2010 @ 21:18:12 #229
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_82759860
quote:
Op zondag 13 juni 2010 21:16 schreef Mistbank het volgende:
We mogen blij zijn dat ze daar de gastoeter nog niet geintroduceerd hebben.

[ afbeelding ]
Die zijn op een bepaald moment wel leeg >
pi_82759983
quote:
Op zondag 13 juni 2010 21:18 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Die zijn op een bepaald moment wel leeg >
De diehards daar zullen er altijd voor zorgen dat ze iig 90 min door kunnen blijven toeteren. Het is echt een hardnekkig probleem.
  † In Memoriam † zondag 13 juni 2010 @ 21:21:25 #231
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_82760038
quote:
Op zondag 13 juni 2010 21:16 schreef Saekerhett het volgende:
804 Teletekst zo 13 jun
WK-wedstrijden.

worden bijgesteld.

NOS
Goede berichten!
pi_82760152
Volgens teletekst ligt het volgens de Fifa nogal gevoelig deze kwestie. Wie is er nu eigenlijk baas,?!!!die waanzinnige toeteraars of Blatter. Blijkbaar heeft Blatter alleen wat te zeggen wanneer ie er geld voor krijgt.
  zondag 13 juni 2010 @ 21:23:59 #233
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_82760199
Ik word niet goed van die kankerdingen. Zit naar wedstrijden zonder geluid te kijken. Voetballers horen de scheids niet, er is geen communicatie.

En het cultuur noemen Laat je nakijken
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  zondag 13 juni 2010 @ 21:24:08 #234
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_82760204
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:39 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

You're making it worse...

[ afbeelding ]

Haha, dat is wel de spijker op de kop!
Life is what you make it.
pi_82760228
Het is echt zo irritant, dat harde gezoem...
Hopelijk wordt het verboden!!!
pi_82760287
quote:
Op zondag 13 juni 2010 18:26 schreef klotetoeters het volgende:

[..]

Gelukkig hebben we jou om de orde te herstellen en je sfeervolle posts om e.e.a. wat op te leuken inderdaad. Ik zou niet weten wat het forum zonder jou was!
Dat zeg ik niet, maar zelfs de grootste onzin die ik hier uitkraam is nog beter dan: Negers! Apen! Primitief! Wapens!
HAHAHAHAAA!!

pi_82760479
quote:
Op zondag 13 juni 2010 21:16 schreef Saekerhett het volgende:
804 Teletekst zo 13 jun
WK-wedstrijden.

worden bijgesteld.

NOS
Ik snap de NOS maar eigenlijk is het van den zotte dat we het prachtige geluid van de paal/lat niet kunnen horen als daar een bal tegen aan kletst doordat er mongolen op die kankertoeter moeten blazen.
Met vriendelijke groet,
Daniël Skoffa
  zondag 13 juni 2010 @ 21:28:04 #238
8760 Beavis
pi_82760490
quote:
Op zondag 13 juni 2010 21:23 schreef Biogarde het volgende:
Ik word niet goed van die kankerdingen. Zit naar wedstrijden zonder geluid te kijken. Voetballers horen de scheids niet, er is geen communicatie.

En het cultuur noemen Laat je nakijken
Het is voetbalcultuur daar. Ze doen het al jaren, ze doen het graag en ze hebben er lol in. Het is dus voetbalcultuur ja. Ik heb het niet verzonnen, het is gewoon zo.
Als je dat niet in kan zien leef je in een verdomd klein wereldje en misschien moet je jezelf maar eens laten nakijken.
pi_82760656
quote:
Op zondag 13 juni 2010 21:28 schreef Beavis het volgende:

[..]

Het is voetbalcultuur daar. Ze doen het al jaren, ze doen het graag en ze hebben er lol in. Het is dus voetbalcultuur ja. Ik heb het niet verzonnen, het is gewoon zo.
Als je dat niet in kan zien leef je in een verdomd klein wereldje en misschien moet je jezelf maar eens laten nakijken.
Wat voor nut heeft het om 90 minuten lang op zo'n toeter te blazen ??
Met vriendelijke groet,
Daniël Skoffa
  zondag 13 juni 2010 @ 21:31:21 #240
8760 Beavis
pi_82760716
quote:
Op zondag 13 juni 2010 21:30 schreef Daniel.Skoffa het volgende:

[..]

Wat voor nut heeft het om 90 minuten lang op zo'n toeter te blazen ??
Geen.
Wat voor nut heeft het om 90 minuten achter een bal aan te lopen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')